da's er eentje uit de categorie 'makkelijker gezegd dan gedaan'quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
Niet gaan twijfelen.
Afstand nemen van de situatie werkt voor mij in zo'n geval goed. Afleiding zoeken. Als die ander je leuk vindt, zoekt hij/zij toch vanzelf wel contact. Misschien helpt dat box ook wel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:05 schreef Abbadon het volgende:
da's er eentje uit de categorie 'makkelijker gezegd dan gedaan'
Ja leuk, dát spelletje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk moet je een complete onverschilligheid uitoefenen op vrouwen wil je ze aantrekken. Heerlijk hoe die menselijke psychologie soms werkt.
onverschilligheid...ja, daar krijg je de echte leuke vrouwen meequote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk moet je een complete onverschilligheid uitoefenen op vrouwen wil je ze aantrekken. Heerlijk hoe die menselijke psychologie soms werkt.
Ik heb daar zo'n hekel aan, mensen die zo doen. Echt, dat vind ik pas een afknapper. Waarom niet gewoon duidelijk zijn? Het overkomt mij wel eens dat ik tegen iemand zeg dat ik 'm leuk vind en dat hij dat niet zo sterk heeft. In dat geval, move on, ik zie dat dus echt niet als een afgang of zo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
onverschilligheid...ja, daar krijg je de echte leuke vrouwen mee
kennelijk is het heel moeilijk om de eerste te zijn die toegeeft de ander leuk te vinden...nee, dan kun je beter zo onduidelijk mogelijk zijn...quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:06 schreef MLI het volgende:
Ik heb daar zo'n hekel aan, mensen die zo doen. Echt, dat vind ik pas een afknapper. Waarom niet gewoon duidelijk zijn? Het overkomt mij wel eens dat ik tegen iemand zeg dat ik 'm leuk vind en dat hij dat niet zo sterk heeft. In dat geval, move on, ik zie dat dus echt niet als een afgang of zo.
ik ben wel blij dat dit niet het geval is bij mijn date op het momentquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kennelijk is het heel moeilijk om de eerste te zijn die toegeeft de ander leuk te vinden...nee, dan kun je beter zo onduidelijk mogelijk zijn...![]()
waarbij het meest ironische is dat er kennelijk nog mensen zijn die daarvoor vallen ook...
Steady as she goes dus! Goed bezig, hopelijk is jullie date leuk!quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat dit niet het geval is bij mijn date op het moment
we smsen elkaar gewoon zoveel mogelijken zijn gewoon enthousiast
Als iemand niet duidelijk is, kun je het beste afstand van hem/haar nemen. Komt hij er vanzelf achter wat hij/zij wil. En in de tussentijd doe jij jezelf niet onnodig pijnquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:06 schreef MLI het volgende:
Ik heb daar zo'n hekel aan, mensen die zo doen. Echt, dat vind ik pas een afknapper. Waarom niet gewoon duidelijk zijn? Het overkomt mij wel eens dat ik tegen iemand zeg dat ik 'm leuk vind en dat hij dat niet zo sterk heeft. In dat geval, move on, ik zie dat dus echt niet als een afgang of zo.
dankjequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Steady as she goes dus! Goed bezig, hopelijk is jullie date leuk!
Omdat ze hem leuker dan leuk vindt natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2007 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
waarom?
Met al die onduidelijkheid die mensen de hele dag over elkaar heen storten zou je dan dus een hele hoop mensen krijgen die alleen maar afstand lopen te houden de hele dag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Als iemand niet duidelijk is, kun je het beste afstand van hem/haar nemen. Komt hij er vanzelf achter wat hij/zij wil. En in de tussentijd doe jij jezelf niet onnodig pijn
Wanneer dat voor jou werkt, cool! Voor mij werkt dat niet. Ik leg er iets meer nuanche in. Ik kijk hierbij naar hoe ik zelf beslissingen neem wanneer ik het niet weet. Voor mij werkt het het best als ik gedwongen word om ergens over na te denken.quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
Met al die onduidelijkheid die mensen de hele dag over elkaar heen storten zou je dan dus een hele hoop mensen krijgen die alleen maar afstand lopen te houden de hele dag.![]()
de uitdrukking 'afstand nemen' heeft ook wel in zich dat er nog wel een deur openstaat om die afstand weer te verkleinen, terwijl ik er zelf meer voor ben om gewoon een antwoord de vragen en als diegene je dan ontwijkt, dan kun je je conclusies trekken. Geen zin om daar nog energie in te steken.
hmmz...dat kan....persoonlijk geloof ik wel in tweede kansen....hoewel niet noodzakelijk in derde kansen...quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
de uitdrukking 'afstand nemen' heeft ook wel in zich dat er nog wel een deur openstaat om die afstand weer te verkleinen, terwijl ik er zelf meer voor ben om gewoon een antwoord de vragen en als diegene je dan ontwijkt, dan kun je je conclusies trekken. Geen zin om daar nog energie in te steken.
ja waarschijnlijk welquote:Op zondag 16 december 2007 20:52 schreef liefie_ het volgende:
Nou nou! Compleet met schoonouders en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |