abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55282692
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef dawg het volgende:
Herkenbaar, min of meer. Het besef dat je "het" nog niet verleerd bent, om het zo maar even uit te drukken.
Ja, en ik was altijd bang dat ik het nooit meer zou voelen. Of dacht dat het iets was van 'toen je nog klein was en de wereld door andere ogen bekeek'.
Maar we hebben het nog was alleen een lange tijd niet beschikbaar
You're never fully dressed until you wear a smile
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:06:18 #202
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_55282703
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef MLI het volgende:

[..]

Genoeg! Maar de bevestiging van mezelf krijgen. Nou ja, sommige mensen zijn redelijk onafhankelijk. Ik ken mijn zwakke punten, ik ken ook mijn sterke punten. Ondertussen weet ik hoe ik die sterke punten benadruk en tot zijn recht laat komen. Als ik een week niet lekker in mijn vel zit, doe ik dingen waarin mijn sterke punten naar voren komen, waardoor ik me automatisch beter voel. There, en nu echt genoeg.
maar da's geen bevestiging...bevestiging kun je, volgens mij, alleen van anderen krijgen...en dingen doen om je beter te voelen is natuurlijk mooi, maar daar los je de reden dat je je minder voelde niet noodzakelijk mee op...

let maar niet op mij...soms denk ik te veel na
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_55282729
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ehmm...natuurlijk welkom! wat zijn jouw issues? gooi het er maar uit!

Ik het afgelopen jaar ben ik:
- verliefd geworden op een jongen.
- waarmee het niets werd.
- maar we hebben wel een ontzettende klik, altijd als ik hem spreek is het een leuk gesprek.
- in dit jaar hebben twee anderen interesse getoond in mij.
- heb ik ze afgewezen omdat ik met die eerste jongen in mijn hoofd zit.
- om vervolgens nog steeds af en toe met die eerste jongen te zoenen terwijl ik weet (en hij dat ook duidelijk maakt) dat het nooit wat wordt, maarja het gebeurt ook gewoon steeds.
- daardoor sta ik dus niet echt open voor andere relaties.

Oke, kom maar op met het advies! Hem een tijd niet zien is de logische keuze, maarja ik kom hem steeds weer tegen, en dat is het weer supergezellig. haha, ik voel me een beetje stom dat ik hier zo'n drama van maak.
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:09:34 #204
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_55282731
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef MNR het volgende:

[..]

Juist! Maar ik begrijp het wel. In het verleden kun je een keer *zo* ontzettend hard op je ziel getrapt zijn dat je jezelf daartegen (onbewust) wilt beschermen.
angst soms kun je maar beter niet stilstaan bij de kansen die je hebt laten lopen omdat je bang was...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:11:16 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_55282750
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef Tegan het volgende:

Oke, kom maar op met het advies! Hem een tijd niet zien is de logische keuze, maarja ik kom hem steeds weer tegen, en dat is het weer supergezellig. haha, ik voel me een beetje stom dat ik hier zo'n drama van maak.
waarom werd/wordt het niks dan?
pi_55282777
Ten eerste: een vader complex wil niet zeggen dat je continue oude mannen op zoekt, het gaat er om wat je denkt te vinden in die mannen
Ten tweede: Je kunt lang wachten tot je iemand vind waarvan je niet weg wil rennen, want je rent niet weg van die mannen maar van je zelf

Just my two cents
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55282785
quote:
Ah... klassiek geval van 'jezelf in de wachtpositie plaatsen'.

Tussen jou en die jongen zit het niet goed en onverhoopt blijf je hopen (terwijl de omstandigheden hetzelfde blijven) dat het toch goed gaat komen. Boy o boy... dat kan heel lang gaan duren
pi_55282802
quote:

[..]

- om vervolgens nog steeds af en toe met die eerste jongen te zoenen terwijl ik weet (en hij dat ook duidelijk maakt) dat het nooit wat wordt, maarja het gebeurt ook gewoon steeds.

Oke, kom maar op met het advies!
Niks gebeurd gewoon steeds
pi_55282839
quote:

[..]

Ik het afgelopen jaar ben ik:
- verliefd geworden op een jongen.
- waarmee het niets werd.
- maar we hebben wel een ontzettende klik, altijd als ik hem spreek is het een leuk gesprek.
- daardoor sta ik dus niet echt open voor andere relaties.

Niets mis mee. Volgens mij ben je redelijk realistisch, en dit gaat wel over. Of je komt iemand tegen waarmee het nog veel beter klikt .
pi_55282843
Wat MidNightRunmeisje zegt. Afkappen dus.
pi_55282922
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:11 schreef Abbadon het volgende:

[..]

waarom werd/wordt het niks dan?
In het begin hebben we wel gedate, maar het is toen niet helemaal geweldig gegaan (lees: worst first date ever). Maar naar verloop van tijd zei hij dat hij niet op zoek was naar een vaste relatie op het moment, en voor mij was het tegelijkertijd juist dat ik eindelijk zoiets had van, met jou wil ik wel een tijdje verder. Voor hem had ik een andere vriend, uiteindelijk echt een maand om erachter te komen dat hij en ik echt niets werd. Dat schoof ik af op dat ik niet klaar was voor een relatie op dat moment, maarja toen ik hem ontmoette realiseerde ik me dat het voor mij niet daarom ging, maar echt om die persoon.

Maar om even terug te gaan naar het huidige verhaal. We spreken nu gewoon geregeld af, iets drinken oid, altijd heel erg gezellig. Ik probeer het onder de noemer van 'vrienden' te zien, maar als we dan weer zoenen dan blijft het vreemd. Zeker omdat dit nu ook al een jaar aan de gang is.
pi_55282983
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:14 schreef liefie_ het volgende:
Ten eerste: een vader complex wil niet zeggen dat je continue oude mannen op zoekt, het gaat er om wat je denkt te vinden in die mannen
Ten tweede: Je kunt lang wachten tot je iemand vind waarvan je niet weg wil rennen, want je rent niet weg van die mannen maar van je zelf

Just my two cents
@ moi?

Ik val niet perse op oudere mannen. Dit was de eerste keer dat ik iemand leuk vond die écht van een andere generatie is en die een andere levensstijl heeft. Ik denk daar niets te vinden, ik vond hem gewoon leuk maar voor er iets gebeurde, zoende iemand anders mij voor zijn neus. The End.

En ik ren niet weg van mezelf. Ik laat alleen niemand toe, dat is een heel ander verhaal. Ik heb gewoon geen behoefte om verantwoording af te leggen over mijn gedrag en levensstijl.
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:26:46 #213
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_55283006
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:23 schreef Tegan het volgende:

Maar om even terug te gaan naar het huidige verhaal. We spreken nu gewoon geregeld af, iets drinken oid, altijd heel erg gezellig. Ik probeer het onder de noemer van 'vrienden' te zien, maar als we dan weer zoenen dan blijft het vreemd. Zeker omdat dit nu ook al een jaar aan de gang is.
'vrienden'... maar dan wel zoenen je doet het jezelf aan...afkappen dus...

kennelijk vind hij het wel best om iemand te hebben die achter hem aan loopt en wel bereid is om zo af en toe even te zoenen als hij zin heeft...
pi_55283021
Of ik haal de drieletterige m'etjes altijd doorelkaar of je bent gewoon nooit consequent in jouw uitspraken
A little bit hateful
pi_55283024
Ik heb zelf inderdaad zoiets van: Ik heb nu gewoon beetje lol totdat ik iemand vind bij wie het wel goed gaat. Maarja ik blijf toch iedereen onbewust met hem vergelijken en blijkt dan dat tot nu toe niemand kan tippen aan hem. Ik ben bang dat het dus nooit over gaat, tenzij ik hem gewoon totaal uit mijn leven ban.
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:29:34 #216
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_55283064
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:25 schreef MLI het volgende:

En ik ren niet weg van mezelf. Ik laat alleen niemand toe, dat is een heel ander verhaal.
neuh...da's redelijk hetzelfde...
quote:
Ik heb gewoon geen behoefte om verantwoording af te leggen over mijn gedrag en levensstijl.
heb je het idee dat je er gelukkiger van wordt?
pi_55283070
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:26 schreef Abbadon het volgende:

[..]

'vrienden'... maar dan wel zoenen je doet het jezelf aan...afkappen dus...

kennelijk vind hij het wel best om iemand te hebben die achter hem aan loopt en wel bereid is om zo af en toe even te zoenen als hij zin heeft...
Ik loop zeker niet achter hem aan. Ik heb ook mijn eigen uitgaansleven en kan me zeker vermaken zonder van hem te horen. Maar als we dan keer iets afspreken, dan zoenen we wel ja. Ik noem het voor mezelf maar 'vrienden' omdat ik anders valse hoop krijg. Zolang ik weet dat hij er niets mee bedoelt (of iig dat tegen mezelf zeg), kan ik met deze situatie best leven.

Maar ik ben wel blij met jullie feedback, ik praat hier namelijk nooit over met vriendinnen ofzo.
pi_55283082
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef Liquidootje het volgende:
Of ik haal de drieletterige m'etjes altijd doorelkaar of je bent gewoon nooit consequent in jouw uitspraken
MLI en MNR?
pi_55283090
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:25 schreef MLI het volgende:

[..]

@ moi?

Ik val niet perse op oudere mannen. Dit was de eerste keer dat ik iemand leuk vond die écht van een andere generatie is en die een andere levensstijl heeft. Ik denk daar niets te vinden, ik vond hem gewoon leuk maar voor er iets gebeurde, zoende iemand anders mij voor zijn neus. The End.
Dat zeg ik toch? Het betekend niet dat je alleen oude mannen date het gaat er om waarom je date en wat je hoopt te vinden
quote:
En ik ren niet weg van mezelf. Ik laat alleen niemand toe, dat is een heel ander verhaal. Ik heb gewoon geen behoefte om verantwoording af te leggen over mijn gedrag en levensstijl.
En hier staat dus in mijn ogen: Ik ren altijd kei hard weg als die dichtbij komt
En als je weg rent voor een ander doe je dat omdat je eigenlijk weg wil rennen van jezelf
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:31:08 #220
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_55283094
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zelf inderdaad zoiets van: Ik heb nu gewoon beetje lol totdat ik iemand vind bij wie het wel goed gaat.
geloof ik niks van...dat maak je jezelf wijs...zoals een verslaafde zichzelf wijsmaakt altijd te kunnen stoppen als ze dat zou willen...
quote:
Maarja ik blijf toch iedereen onbewust met hem vergelijken en blijkt dan dat tot nu toe niemand kan tippen aan hem. Ik ben bang dat het dus nooit over gaat, tenzij ik hem gewoon totaal uit mijn leven ban.
dat dus...afkappen
pi_55283106
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik loop zeker niet achter hem aan. Ik heb ook mijn eigen uitgaansleven en kan me zeker vermaken zonder van hem te horen. Maar als we dan keer iets afspreken, dan zoenen we wel ja. Ik noem het voor mezelf maar 'vrienden' omdat ik anders valse hoop krijg. Zolang ik weet dat hij er niets mee bedoelt (of iig dat tegen mezelf zeg), kan ik met deze situatie best leven.
Bedenk dat je altijd zijn second choice zal zijn ipv dat alle mannen een second choice zijn vanwege hem
A little bit hateful
pi_55283187
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Bedenk dat je altijd zijn second choice zal zijn ipv dat alle mannen een second choice zijn vanwege hem
Zo had ik er niet echt bij stilgestaan .
pi_55286415
Wat kan "Gevoel" toch stom en leuk zijn. Stom door dat je aan verschillende dingen gaat twijfelen, zoals een sms versturen en dat het iets wat lang duurt voordat de (erg) leuke date reageerd. Dat ik dan ga ga twijfelen of de sms wel is aangekomen enzo
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_55287049
Niet gaan twijfelen. Probeer altijd zo blanco mogelijk te blijven. Anders ga je overal wat achter zoeken.
pi_55289152
Wat ^ zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')