abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55454080
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:50 schreef MNR het volgende:

[..]

OMG, have you been eaten alive?

Het is goed om te zien dat je eens lekker van je afbijt! Heb trouwens maar éen moment waar ik met de feestdagen echt tegenop zie, dat is het 0.00u moment.. want dan moet ik stiekem toch wel denken aan afgelopen nieuwjaar. Het was geen top nieuwjaar.. maar toen voelde ik me wel thuis. En op éen of andere manier heb ik dat dit jaar nog niet te pakken (met wat mijn plannen nu zijn in het vooruitzicht). En dat is eigenlijk wel wat ik het liefste wil.
Ik bijt wel vaker van me af.

Maar in dit topic moet het volgens de OP blijheid zijn en zulks, nou sorry, met dit soort dagen is het dat niet.

Alleen zijn is meest feestdagen echt kut. En degene die ik leuk vind wil nog niet afspreken, hoe goed we het ook kunnen vinden. Of is 4 uur achter elkaar op MSN normaal?
En dat vreet ook aan me. Ik heb één keer eerder afgesproken met iemand van het internet. Dat meisje schreef toen zelfs een keer:"Ik moet je bekennen dat ik stiekem wel een beetje gek op je ben. "
Dat duurde tot ze me zag.

En dat speelt wel in mijn hoofd. Aan de andere kant: als ik zie hoeveel we elkaar te vertellen hebben en hoeveel overeenkomsten we hebben, heb ik het idee dat het wel goed komt.

Maar al die mislukkingen blijven toch door mijn hoofd gonzen en zeker met de zoveelste feestdagen en dan nu echt alleen voel ik me kut. En zo kut dat ik even heb zitten janken, met dank aan mijn zogenaamde vrienden die me niet meer lijken te kennen.

Maar goed, we gaan zien wat 2008 brengt en ik hoop dat ik dit jaar mijn abonnement op dit topic eindelijk eens mag opzeggen.
pi_55454094
0:00 uur zie ik wel niet tegenop eigenlijk. Maar da's ook omdat ik weet dat ik met single-vrienden ga feesten. Dit zijn sowieso mijn eerste feestdagen als single, misschien gaat het wel ontzettend tegenvallen . Laat ik daar maar niet vanuit gaan, lijkt me beter.
pi_55454518
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
0.00 is vervelend ja, iedereen kust toch eerst zn partner en dan sta je daar even zo van euhm...
Maar volgens mij is er nog een single dit jaar
Je bent nooit alleen, en veel mensen kunnen spontaniteit op zo'n moment waarderen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55454586
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef Nosh het volgende:

[..]

Je bent nooit alleen, en veel mensen kunnen spontaniteit op zo'n moment waarderen.
Nee ik ben niet alleen, maar met familie en vrienden die bijna allemaal (op een na dus dit jaar, vorig jaar allemaal, jaar daarvoor zelfs ik dus echt echt echt iedereen ) een setje zijn
Daar ga ik me echt niet tussen werpen om 0.00... laat ze maar even, ik wacht wel
Maar dat is het enige moment tijdens de feestdagen dat ik even ~zucht~ denk
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55455482
Deze eeuwige single komt ook even buurten.. Kerst, tja, 1ste kerstdag bij familie en 2de kerstdag is nog leeg (en nee, ik heb een hekel aan woonboulevards aflopen, dus dat gaat het niet worden). Ga wel bij iemand buurten . En met oud&nieuw (het door sommige genoemde uur U moment (0:00), dan ben ik lekker op vakantie met vrienden, en merendeel is vrijgezel, dus helemaal geen probleem .

2008 gaat mijn jaar worden, ik voel het gewoon .
pi_55456824
Waarom moeten mensen hier toch percé iemand hebben. Vul die "leegte" toch op met andere contacten. Je maakt jezelf alleen maar depri denkend dat je met een vriend/vriendin de kerst moet doorbrengen "omdat dat hoort"
pi_55458754
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nee ik ben niet alleen, maar met familie en vrienden die bijna allemaal (op een na dus dit jaar, vorig jaar allemaal, jaar daarvoor zelfs ik dus echt echt echt iedereen ) een setje zijn
Daar ga ik me echt niet tussen werpen om 0.00... laat ze maar even, ik wacht wel
Maar dat is het enige moment tijdens de feestdagen dat ik even ~zucht~ denk
Dat ken ik ook... ik ben echt de eeuwige vrijgezel en de afgelopen jaren heb ik dus oud en nieuw gevierd met alleen maar stelletjes... echt niet leuk om 0:00. Dus dit jaar vier ik het maar met m'n vader Die zit ook alleen omdat m'n moeder in de nachtdienst zit.
  zaterdag 22 december 2007 @ 09:48:33 #83
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55458808
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 01:39 schreef Synthesist het volgende:
Waarom moeten mensen hier toch percé iemand hebben. Vul die "leegte" toch op met andere contacten. Je maakt jezelf alleen maar depri denkend dat je met een vriend/vriendin de kerst moet doorbrengen "omdat dat hoort"
Vinnik dus óók!

Ik ben ook lang single geweest, en wat me dan opvalt is dat andere mensen je gewoon eenzaamheid & ongelukkig gevoel aan gaan zitten te praten. Natuurlijk is het zo dat je, als je geen relatie hebt, tederheid ontbeert. Dat wil nog niet zeggen dat je daar dan ook onder lijd.

Feestdagen zijn in het leven geroepen voor mensen voor wie het leven geen feest is.

Ik maak meteen even van de gelegenheid gebruik om hier uit te checken; heb een nieuwe vlam en we zijn allebei stikverliefd.

Ben wél "lonely this christmas" want ze is nu aan de andere kant van de aardbol..
Swat, ik ga naar mijn moeder met de kerst, ik ga daar wel ff mijn hart uitstorten..
pi_55459705
Wat een depri topic zeg

Ik ben met kerst en oud & nieuw omringd door vrienden en familie dus ik voorspel geen problemen
pi_55460380
mensen toch, ik vind kerst en oudjaar ook echt een kutte periode, ik hou niet van dit opgefokte gedoe. En ik héb een relatie (en kinderen), en ik vier ieder jaar met mijn familie en met mijn vriendenkring.

toch wou ik dat we al twee weken verder waren, ik HAAT de feestdagan, afschaffen die handel, bah bah bah
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:29:24 #86
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55460850
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef thaleia het volgende:
Dat is wsch waarom veel singles niet zo dol zijn op de feestdagen. De twintigers wel natuurlijk, dolle pret met je vrienden. Maar daarna krijg je het boven beschreven gedoe, en het hele jaar door maakt het geen bal uit of er op een bepaalde avond niemand mee naar de film wil, of mee wijn wil drinken, want ach, dan heb je een lekker relaxte avond voor jezelf en ga je de hele avond in bad liggen. En zie je je vrienden de dag erna wel weer, of volgende week, whatever.

Op elke willekeurige avond in het jaar is het totaal niet triest als je geen gezelschap hebt kunnen regelen. Maar met Kerst en Oud en Nieuw voelt het wel ineens triest. Er zijn mensen die daar totaal geen last van hebben en gewoon op oudjaarsavond in hun eentje gaan zitten gamen, of vroeg naar bed gaan. Maar zo stoicijns ben ik niet.
Lijkt me heerlijk als je dat kan. Dit worden de eerste feestdagen als single sinds 7 jaar en ik moet zeggen dat ik er echt totaal geen zin in heb. Kerst gaat nog wel omdat dat een familiefeest is. Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuw Die avond heeft nu zowiezo een nare bijsmaak omdat dat ook de avond is waarop ik 7 jaar terug ten huwelijk werd gevraagd. En nu is er ook nog eens niemand om het mee te vieren. Iedereen heeft al afspraken gepland en op zich kan ik daar wel aanschuiven maar die avond vieren met allemaal setjes trek ik nu denk ik niet. Zwelg
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55462041
Zo, gisteren voor het eerst naar een singlesfeest geweest (van Relatieplanet). Ik moet zeggen dat het amper verschilt van een gewoon feest. Het stikt van de stelletjes en de groepen die gewoon gezellig met elkaar uit zijn en absoluut niet op zoek. De gemiddelde leeftijd ligt hoger dan ik dacht. Denk dat de meesten 35-40 waren.

Verder is zo'n feest best gezellig. Live optredens in 1 zaal, een paar loungerooms, een bowlingbaan (hebben we effe uurtje gedaan...hoogste score 131, die van mijn collega 138, daarmee werd ie 3e op de hele avond ... bowlen is blijkbaar niet het sterkste vak van de meeste bezoekers, want alle banen waren de hele avond bezet)

Discozaal waar het volume zowaar redelijk was ipv de knetterharde teringherie die tegenwoordig in de meeste normale discotheken klinkt (het volume dan).

Maar aangezien ik in kroegen en discotheken ook niet op iemand afstap, gebeurde dat hier ook niet. Toch wel voor herhaling vatbaar. Ergens lijkt het een beetje op zo'n 70s,80s & 90s thema party.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_55462160
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef m@x het volgende:
Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuw
Zoiets wordt het ook bij mij. Een tijd terug toen ik nog op elke verjaardag van de 'koppeltjes' kwam en waar ik altijd nummer 11, 13 of 15 ofzo was, was 0.00 op nieuwjaarsdag altijd een kutmoment als je 10 koppels elkaar vol op de mond zie pakken en jij niet. Maar goed, ik zie ze nooit meer want het contact is verwaterd omdat het toch altijd maar van mijn kant moest komen. Nu heb ik een kleine vrijgezellenvriendengroep waar ik oud en nieuw meedoorbreng.

Kerst is met mijn moeder en wellicht mijn oma. Veel meer familie is er niet meer. 2e kerstdag wordt dus gewoon inderdaad gamen en uitslapen
Het boeit me ook verder niet zo. Al dat gedoe met kadootjes. Het liefst breng ik zo'n kerstdag door met de hele familie ergens in een leuk restaurant, maar dat zit er niet elk jaar in.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_55462291
Gisteren nog een leuke dame ontmoet maar uit haar gedrag vanmorgen maak ik op dat het eenmalig is. ach ja.
pi_55463305
Ik moet werken met kerst. Vind ik heel niet erg. Ook topen ik nog een relatie had moest ik werken met kerst. Ik mag kiezen of ik met kerst of oud en nieuw werk. Ik vind het vervelender om met oud en nieuw te werken dus kies ik voor kerst.

Ben alleen nu zo onzeker, ben een beetje aan het "daten" met iemand die ik wel heel leuk vind. Maar ik kan hem niet peilen.. lastig vind ik dat. Ik zie wel hoe het verder loopt Alleen zijn vind ik ook heel niet erg
*poef* nu is het weg
  zaterdag 22 december 2007 @ 14:37:19 #91
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55463356
quote knipoogje:

Een tijd terug toen ik nog op elke verjaardag van de 'koppeltjes' kwam en waar ik altijd nummer 11, 13 of 15 ofzo was, was 0.00 op nieuwjaarsdag altijd een kutmoment als je 10 koppels elkaar vol op de mond zie pakken en jij niet. Maar goed, ik zie ze nooit meer want het contact is verwaterd omdat het toch altijd maar van mijn kant moest komen.

héél herkenbaar..
pi_55463451
Ik ben nu met oud en nieuw bij vrienden, die bijna allemaal single zijn. maar t wordt de eerste oud en nieuw als single sinds tijden, mijn ex en ik hebben toen wat gekregen met oud en nieuw, en hij heeft me ten huwelijk gevraagd vorig jaar......
*poef* nu is het weg
pi_55463602
Sinds een maandje weer single na een relatie van precies (jaja, op de dag ) 4 jaar.

Mixed feelings, maar ik heb in ieder geval helemaal niks met Kerst dit jaar.
  zaterdag 22 december 2007 @ 14:57:44 #94
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55463709
conclusie: singles & feestdagen = slechte combi..
pi_55463771
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
Dat valt ook wel mee, ik kom de feestdagen meestal wel goed door, gewoon niet te veel aan denken. Eerste kerstdag bij familie, 2e kerstdag lekker thuis hangen. Nou ja, dit jaar heb ik makkelijk praten omdat ik toch half gehandicapt ben en dus sowieso weinig kan. Vroeger vond ik het erger.
For great justice!
pi_55463811
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
Vind ik eigenlijk wel meevallen.
Kerst vind ik uberhaupt niks, of ik nou single ben of niet....
*poef* nu is het weg
pi_55463884
Heel Kerstmis studeren..jeuuuuuuhhhh. En met oud-en-nieuw mezelf helemal kapot zuipen.Nieuwjaarsdag om 15.00uur weer studeren. Wat is het leven van een single toch fijn; gewoon doen wat je leuk vindt zonder al dat familie-gezeik.
pi_55463964
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef m@x het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk als je dat kan. Dit worden de eerste feestdagen als single sinds 7 jaar en ik moet zeggen dat ik er echt totaal geen zin in heb. Kerst gaat nog wel omdat dat een familiefeest is. Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuw Die avond heeft nu zowiezo een nare bijsmaak omdat dat ook de avond is waarop ik 7 jaar terug ten huwelijk werd gevraagd. En nu is er ook nog eens niemand om het mee te vieren. Iedereen heeft al afspraken gepland en op zich kan ik daar wel aanschuiven maar die avond vieren met allemaal setjes trek ik nu denk ik niet. Zwelg
* zwelgt met je mee....
pi_55464118
Mijn 'huge flirt' met De Nederlander is over. Hij is erachter gekomen dat ik sociaal roker en drinker ben en binnenkort naar London verhuis. Damn.
M.a.w. .. IK MAG WEER FLIRTEN!!

Afgelopen dagen een ontzéttend mooie gozer in de hostel (waar ik verblijf) gehad, een fitnessinstructeur met een 'killer body'..* Oh man, wat lopen er leuke manmensen rond!!

*Weddenschapje gehad met als inzet een kus
Mon 'en!
pi_55464136
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

* zwelgt met je mee....
Ga naar een stad die je niet kent en maak 'instant friends'.
Ik vier het hier, in Antwerpen, met wat Vlaamse vrienden.
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')