Ik bijt wel vaker van me af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:50 schreef MNR het volgende:
[..]
OMG, have you been eaten alive?
Het is goed om te zien dat je eens lekker van je afbijt!Heb trouwens maar éen moment waar ik met de feestdagen echt tegenop zie, dat is het 0.00u moment.. want dan moet ik stiekem toch wel denken aan afgelopen nieuwjaar. Het was geen top nieuwjaar.. maar toen voelde ik me wel thuis. En op éen of andere manier heb ik dat dit jaar nog niet te pakken (met wat mijn plannen nu zijn in het vooruitzicht). En dat is eigenlijk wel wat ik het liefste wil.
Je bent nooit alleen, en veel mensen kunnen spontaniteit op zo'n moment waarderen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
0.00 is vervelend ja, iedereen kust toch eerst zn partner en dan sta je daar even zo van euhm...
Maar volgens mij is er nog een single dit jaar
Nee ik ben niet alleen, maar met familie en vrienden die bijna allemaal (op een na dus dit jaar, vorig jaar allemaal, jaar daarvoor zelfs ik dus echt echt echt iedereenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je bent nooit alleen, en veel mensen kunnen spontaniteit op zo'n moment waarderen.
Dat ken ik ook... ik ben echt de eeuwige vrijgezel en de afgelopen jaren heb ik dus oud en nieuw gevierd met alleen maar stelletjes... echt niet leuk om 0:00. Dus dit jaar vier ik het maar met m'n vaderquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik ben niet alleen, maar met familie en vrienden die bijna allemaal (op een na dus dit jaar, vorig jaar allemaal, jaar daarvoor zelfs ik dus echt echt echt iedereen) een setje zijn
Daar ga ik me echt niet tussen werpen om 0.00... laat ze maar even, ik wacht wel
Maar dat is het enige moment tijdens de feestdagen dat ik even ~zucht~ denk
Vinnik dus óók!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:39 schreef Synthesist het volgende:
Waarom moeten mensen hier toch percé iemand hebben. Vul die "leegte" toch op met andere contacten. Je maakt jezelf alleen maar depri denkend dat je met een vriend/vriendin de kerst moet doorbrengen "omdat dat hoort"
Lijkt me heerlijk als je dat kan. Dit worden de eerste feestdagen als single sinds 7 jaar en ik moet zeggen dat ik er echt totaal geen zin in heb. Kerst gaat nog wel omdat dat een familiefeest is. Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuwquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef thaleia het volgende:
Dat is wsch waarom veel singles niet zo dol zijn op de feestdagen. De twintigers wel natuurlijk, dolle pret met je vrienden. Maar daarna krijg je het boven beschreven gedoe, en het hele jaar door maakt het geen bal uit of er op een bepaalde avond niemand mee naar de film wil, of mee wijn wil drinken, want ach, dan heb je een lekker relaxte avond voor jezelf en ga je de hele avond in bad liggen. En zie je je vrienden de dag erna wel weer, of volgende week, whatever.
Op elke willekeurige avond in het jaar is het totaal niet triest als je geen gezelschap hebt kunnen regelen. Maar met Kerst en Oud en Nieuw voelt het wel ineens triest. Er zijn mensen die daar totaal geen last van hebben en gewoon op oudjaarsavond in hun eentje gaan zitten gamen, of vroeg naar bed gaan. Maar zo stoicijns ben ik niet.
Zoiets wordt het ook bij mij. Een tijd terug toen ik nog op elke verjaardag van de 'koppeltjes' kwam en waar ik altijd nummer 11, 13 of 15 ofzo was, was 0.00 op nieuwjaarsdag altijd een kutmoment als je 10 koppels elkaar vol op de mond zie pakken en jij niet. Maar goed, ik zie ze nooit meer want het contact is verwaterd omdat het toch altijd maar van mijn kant moest komen. Nu heb ik een kleine vrijgezellenvriendengroep waar ik oud en nieuw meedoorbreng.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef m@x het volgende:
Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuw![]()
Dat valt ook wel mee, ik kom de feestdagen meestal wel goed door, gewoon niet te veel aan denken. Eerste kerstdag bij familie, 2e kerstdag lekker thuis hangen. Nou ja, dit jaar heb ik makkelijk praten omdat ik toch half gehandicapt ben en dus sowieso weinig kan. Vroeger vond ik het erger.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
conclusie: singles & feestdagen = slechte combi..
Vind ik eigenlijk wel meevallen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
conclusie: singles & feestdagen = slechte combi..
* zwelgt met je mee....quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als je dat kan. Dit worden de eerste feestdagen als single sinds 7 jaar en ik moet zeggen dat ik er echt totaal geen zin in heb. Kerst gaat nog wel omdat dat een familiefeest is. Eerste kerstdag dus naar mijn ouders. Tweede kerstdag wordt denk ik een pyjamadagje. Een stapel dvd-s halen en op de bank hangen, maar oud en nieuwDie avond heeft nu zowiezo een nare bijsmaak omdat dat ook de avond is waarop ik 7 jaar terug ten huwelijk werd gevraagd. En nu is er ook nog eens niemand om het mee te vieren. Iedereen heeft al afspraken gepland en op zich kan ik daar wel aanschuiven maar die avond vieren met allemaal setjes trek ik nu denk ik niet. Zwelg
Ga naar een stad die je niet kent en maak 'instant friends'.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
* zwelgt met je mee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |