abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55464254
Hahahaha, I'm out.

Stel malle singles met jullie vicieuze cirkels die jullie met dit soort topics en gepraat in stand houden. Weet je, het is heel makkelijk. De reden dat er 46 topics en anderhalve pagina volgepost is door enkele chronische singles, is niet omdat jullie vrachtwagenchauffeurs zijn die dichtslaan bij een vrouw. Of een één meter vijftig lange aziaat met akelig veel stereotypes in z'n repetoire. Of een nymfomane semi-belg, die bij ieder telefoonnummer al voorzichtig het genetische materiaal checkt, voor het nageslacht. Geen idee wat er met haar gebeurd is trouwens, maar dat terzijde.

Dat speelt allemaal vast mee, en zit vast diep, en heeft vast vele euro's aan therapie gekost, maar het is de reden niet. De reden is dat jullie het singles-zijn tot een soort van zelfhatende levenstijl hebben gemaakt, wegkwijnen op familiefeestjes (want daar zijn *gasp* stelletjes!) en daarom maar lotgenoten zoeken op een forum, alsof dit een praatgroep is voor kinderen met een spraakgebrek. Alleen al die topictitel. Het gaat een eenzame kerst worden, vast. Want immers, zonder partner telt de rest ook niet meer mee. Die zijn immers allemaal gesettled, en dan is er geen zinnig woord meer uit te krijgen, en praten ze alleen nog maar over baby's en ikea-commodes en welk gedeelte van de kama sutra ze het prettigst vinden werken. Ja toch? Niet dan?

Niet dan, inderdaad. Maar jullie zien het als zó'n prettige gemeenschappelijke vijand (MIJN ETENTJE OP TWEEDE KERSTDAG, BWUUUH ), dat ieder beetje ratio en zelfkennis keihard ontbreekt, en ook zal ontbreken op het moment dat de eerstvolgende relatie eindigt in een verstikkende aangelegenheid, omdat je potentiele levenspartner op zó'n voetstuk geplaatst wordt, danwel behandeld wordt als vrouwelijk/mannelijk stuk stront, die moet dealen met jouw issues, en er meteen sprake is van een self-fulfilling prophecy.

Dus vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar allen. Terwijl jullie foeteren, stuur ik even een smsje rond twaalven, of pak ik de Oud&Nieuw-kalkoen vol op z'n bek. Ligt eraan hoe ik er aan toe ben. Ik denk aan jullie! .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55464344
Zo jij klinkt gefrustreerd zeg
pi_55464453
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:36 schreef devv05 het volgende:
Zo jij klinkt gefrustreerd zeg
Ik zit in m'n ontkenningsfase en houd van volzinnen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:59:09 #104
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55464747
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
Hahahaha, I'm out.
Nosh is homo!
quote:
<rest van steekhoudend verhaal>
dang, spoke too soon...
au serieux:
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55464784
quote:
Hahahaha, I'm out.

Stel malle singles met jullie vicieuze cirkels die jullie met dit soort topics en gepraat in stand houden. Weet je, het is heel makkelijk. De reden dat er 46 topics en anderhalve pagina volgepost is door enkele chronische singles, is niet omdat jullie vrachtwagenchauffeurs zijn die dichtslaan bij een vrouw. Of een één meter vijftig lange aziaat met akelig veel stereotypes in z'n repetoire. Of een nymfomane semi-belg, die bij ieder telefoonnummer al voorzichtig het genetische materiaal checkt, voor het nageslacht. Geen idee wat er met haar gebeurd is trouwens, maar dat terzijde.
you talkin to me?
pi_55466645
quote:
en dan is er geen zinnig woord meer uit te krijgen, en praten ze alleen nog maar over baby's en ikea-commodes en welk gedeelte van de kama sutra ze het prettigst vinden werken. Ja toch? Niet dan?
Geweldig stuk, maar helaas is deze quote wel waar. Sinds de baby's gekomen zijn staan die centraal op elk vriendenfeestje. Er wordt over niets anders meer gepraat als baby's of er wordt met de kids gedold. Er wordt gekolfd, er wordt gekloven en na 5 minuten het onderwerp op games,auto's,sport,films of diepzinnige levensvragen te hebben kunnen brengen eist Thomas of Sanne en elk onderwerp enigszins gerelateerd aan deze 2 alle aandacht weer op en moet de single het allemaal maar weer aanhoren
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_55466955
Niet altijd, Knipoogje. Ik ken een stel met inmiddels drie kinderen dat nog volop praat over een heleboel andere 'dingen des levens'. Het verschilt echt per persoon hoe erg je je blikveld laat vernauwen. Geldt voor mensen zonder kinderen net zo goed. Ik ken kinderloze stellen die alleen maar praten over werk en de keuze voor wel of geen kinderen. Ik ken kinderloze vrijgezellen die alleen maar praten over werk en de missie om zo snel mogelijk een partner te vinden. Blikvernauwing is niet voorbehouden aan mensen met kinderen alleen.

Vandaar ook dat ik hierboven beschreef hoe ik weinig zin had in een oudejaarsavond op de bank met een bepaald stel, en mij uitermate verheug op oudejaarsavond op de bank met een ander stel
pi_55467388
quote:
Hahahaha, I'm out.
hahaha, cool stuk
  zaterdag 22 december 2007 @ 18:01:06 #109
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55467392
En er zijn ook singles met kinderen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55467650
quote:
Dus vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar allen. Terwijl jullie foeteren, stuur ik even een smsje rond twaalven, of pak ik de Oud&Nieuw-kalkoen vol op z'n bek. Ligt eraan hoe ik er aan toe ben. Ik denk aan jullie! .
Helemaal mee eens. De reden dat ik hier bijna nooit meer kom. Bij de heropening van dit topic, met die mensen toen (ik noem een Lips, QueenR, Abba, Gari, MNR, Whoopsydaisy, etc) was de sfeer veel leuker, niet zo dat extreem neerslachtige en negatieve.

[ Bericht 0% gewijzigd door dawg op 23-12-2007 10:32:06 ]
pi_55468130
Maar weer de kroeg in vanavond. Op naar de volgende
pi_55469810
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:59 schreef RealZeus het volgende:
En degene die ik leuk vind wil nog niet afspreken, hoe goed we het ook kunnen vinden. Of is 4 uur achter elkaar op MSN normaal?
En dat vreet ook aan me. Ik heb één keer eerder afgesproken met iemand van het internet. Dat meisje schreef toen zelfs een keer:"Ik moet je bekennen dat ik stiekem wel een beetje gek op je ben. "
Dat duurde tot ze me zag.
Aha... en waarom wil ze niet met je afspreken?

Kijk, jij wordt duidelijk niet gelukkig van deze situatie: je wilt haar beter leren kennen, dat lukt alleen IRL en ze wil niet. Tja, dat rijst de vraag al heel snel bij mij: neem je daar genoegen mee? Ze kan allemaal wel heel lief, lief en aardig zijn, maar er zijn nog genoeg (!) andere meiden met wie je dat ook mee kunt maken en die wel toegankelijk zijn. Niet dat ik je nu wil vertellen wat je moet doen, maar je creert je rotgevoel zelf een beetje door zo in deze situatie te blijven hangen. Dit is toch niet wat je wilt, of wel?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55469903
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Kerst vind ik uberhaupt niks, of ik nou single ben of niet....
Dat dus. Feestdagen zijn vast leuk als je er van houdt, maar dat heeft weinig met singlezijn te maken. Als ik een vriendin heb wil ik als het koud is gezellig de hele winter winterslapen voor de open haard met zijn tweeën, niet alleen maar met tweede kerstdag omdat dat zo afgesproken is.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 22 december 2007 @ 19:44:36 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55469936
Nosh .
KuikenGuppy
pi_55470174
Ach, iedereen mag toch zeggen wat hij/zij wil? Mij maakt het in ieder geval niet uit of er nu een happy or sad story staat. Als je continue dezelfde 'fout' maakt, mag je dat toch best zeggen? Juist doordat een ander er tegenaan gaat, komen we nog eens tot inzichten e.d.

Dat is hoe ik het zie. Ow en even in de X-mas spirit, hiero
  zaterdag 22 december 2007 @ 19:59:47 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55470329
Och, in zoveel topicreeksen zitten mensen met elkaar in een kringetje te praten. Allemaal prima en wel, zolang je het maar niet als 'de waarheid' gaat zien en in die negatieve spiraal blijft hangen.
KuikenGuppy
pi_55471076
Ik ken een hardstikke leuk meisje, misschien wel verliefd op d'r. Altijd heel gezellig met d'r net zoals gisteren avond. Zou zeker wel een mogelijke, potentiële, optionele kanditaat voor een relatie kunnen zijn.

Gisteren heb ik haar dus weer gezien. Hele tijd met haar samengeweest, alleen ik maak maar geen zet. En dan heb ik achteraf spijt ervan. Tips?

Ik word ook alleen een beetje tegengehouden door de afstand tussen mijn en haar woonplaats. Is ook maar 18 km, maar ik ben niet in het bezit van een auto of brommert. Klinkt misschien lui, maar in deze vrieskou steeds een dik uur te moeten fietsen.. Echt kut
pi_55471077
Nosh, briljant!

Wat me trouwens bij mezelf wel opvalt: normaal gezien kijk ik uit naar de feestdagen. Nu doet het me totaal niets, ik ga gewoon naar mijn ouders met een vriendin alsof het een normaal weekendje weg is.

Ondertussen heb ik hier ook weer een dingetje lopen trouwens. We zien wel, ik ga er maar niet vanuit dat ik me any time soon af ga melden maar lieve sms-jes krijgen is altijd leuk.
pi_55471083
Ik vond die figuren die hier worden opgenoemd als 'de positieve noot brengend' juist vaak nogal treurig, want zo obsessief bezig met daten en zo ontzettend hard 'op zoek'.

Daarom kom ik hier weinig meer, want ik kan me in beide niet vinden, niet in het neerwaartse spiraal-gejammer en ook niet in het 'mijn leven draait er enkel om zo snel mogelijk weer iemand te vinden'-wanhopige. Maar ik denk dat het in een singlestopic automatisch een van beiden is. Een single die geinteresseerd is in, pakweg, muziek, komt in een muziektopic, zo simpel is het
  zaterdag 22 december 2007 @ 20:46:17 #120
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55471837
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:23 schreef thaleia het volgende:
Ik vond die figuren die hier worden opgenoemd als 'de positieve noot brengend' juist vaak nogal treurig, want zo obsessief bezig met daten en zo ontzettend hard 'op zoek'.

Daarom kom ik hier weinig meer, want ik kan me in beide niet vinden, niet in het neerwaartse spiraal-gejammer en ook niet in het 'mijn leven draait er enkel om zo snel mogelijk weer iemand te vinden'-wanhopige. Maar ik denk dat het in een singlestopic automatisch een van beiden is. Een single die geinteresseerd is in, pakweg, muziek, komt in een muziektopic, zo simpel is het
Amen

Ik vind single zijn normaal niet zo'n probleem. Het is eerder makkelijk omdat je met niemand rekening hoeft te houden en lekker kan doen wat je zelf wil. Alleen met dit soort dagen 'ontbreekt' er iets. Het zal wel een kwestie van gewenning zijn
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55472308
Ik denk dat iedereen die iets mist met de feestdagen, niet helemaal ok is met single zijn. Voor mij mist alleen het overleg in de aanloop naar kerst, dat maakt toch dat je je meer verheugt op de periode dan normaal.
  zaterdag 22 december 2007 @ 22:20:21 #122
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55474925
Ik zo op dit topic klikken: zie ik de post, denk ik:

REL! TOF!

Maar het blijkt toch niet helemaal je-van-het te zijn...

Maargoed, ik ben ook nog single, en zo onderdehand zou het wel weer eens fijn zijn als er een mooi meisje is die zich zorgen om me maakt... Wellicht in het nieuwe jaar weer.
pi_55474990
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef matige_muis het volgende:
Ik zo op dit topic klikken: zie ik de post, denk ik:

REL! TOF!

Maar het blijkt toch niet helemaal je-van-het te zijn...
Nee, gewoon een paar uitgesproken frustraties
pi_55475211
Zaterdagavond TVP dan maar .
pi_55475227
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 19:40 schreef MNR het volgende:

[..]

Aha... en waarom wil ze niet met je afspreken?
Omdat ze daar al een keer mee op haar bek gegaan is.
quote:
Kijk, jij wordt duidelijk niet gelukkig van deze situatie: je wilt haar beter leren kennen, dat lukt alleen IRL en ze wil niet. Tja, dat rijst de vraag al heel snel bij mij: neem je daar genoegen mee? Ze kan allemaal wel heel lief, lief en aardig zijn, maar er zijn nog genoeg (!) andere meiden met wie je dat ook mee kunt maken en die wel toegankelijk zijn. Niet dat ik je nu wil vertellen wat je moet doen, maar je creert je rotgevoel zelf een beetje door zo in deze situatie te blijven hangen. Dit is toch niet wat je wilt, of wel?
Mwoah, ik moet zeggen dat het wel beter voelt dan anders. Het is niet dat ik het idee krijg dat ze me afwijst. Ze zegt af en toe dingen dat ik denk:
En buiten dat: zoals het nu nog gaat gaat het leuk en ik zie het wel.
Maar als ik moe ben heb ik die rust in mijn donder niet.
Vandaag staat de stand op. 6 a 7 uur MSN

Dus het komt wel goed, maar het duurt ff.
  zaterdag 22 december 2007 @ 22:53:11 #126
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55475999
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef MNR het volgende:

[..]

Nee, gewoon een paar uitgesproken frustraties
Jammer
pi_55476085
TE goedgelovig zijn sucks, maar hij kan het nu bekijken, ik neem geen initiatief of wat dan ook meer en als hij die niet snel genoeg neemt is dat zijn verlies. Ja toch
  zaterdag 22 december 2007 @ 23:01:01 #128
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55476247
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
TE goedgelovig zijn sucks, maar hij kan het nu bekijken, ik neem geen initiatief of wat dan ook meer en als hij die niet snel genoeg neemt is dat zijn verlies. Ja toch
Bedoel je van: 'zullen we samen een romantisch dinneetje hebben vanavond " of geef je hem allemaal vage hints? Als het dat laatste is, vaak zijn die helemaal niet duidelijk...
pi_55476364
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef matige_muis het volgende:

[..]

Bedoel je van: 'zullen we samen een romantisch dinneetje hebben vanavond " of geef je hem allemaal vage hints? Als het dat laatste is, vaak zijn die helemaal niet duidelijk...
Nee hij weet dondersgoed wat ik over hem vind en hij zegt ook wel dat dat bij hem ook zo is maar dingen die hij doet en belooft en niet nakomt en liegen... en dan weer met excuses aankomen, die te makkelijk door mij worden aanvaard, nu is ie van gister tot nieuwjaar bij zn ouders, hebben geen internet dus heb m beltegoed gegeven zodat ie toch me iets kon laten weten, beloofde hij ook maar denk je dat ik al antwoord heb op smsje? als hij echt datgene voor me voelt wat ie zegt had ie dat al lang gedaan,.
  zaterdag 22 december 2007 @ 23:08:39 #130
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55476439
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Nee hij weet dondersgoed wat ik over hem vind en hij zegt ook wel dat dat bij hem ook zo is maar dingen die hij doet en belooft en niet nakomt en liegen... en dan weer met excuses aankomen, die te makkelijk door mij worden aanvaard, nu is ie van gister tot nieuwjaar bij zn ouders, hebben geen internet dus heb m beltegoed gegeven zodat ie toch me iets kon laten weten, beloofde hij ook maar denk je dat ik al antwoord heb op smsje? als hij echt datgene voor me voelt wat ie zegt had ie dat al lang gedaan,.
Als hij niks komma nada van zich laat horen zou ik ermee kappen ja
pi_55476572
zo ver ben ik nu ook. ik sms m niet meer, en als hij ook niks laat weten en in t nieuwe jaar wel weer achter internet gaat mailen en willen afspreken of wat dan ook, beetje te laat
pi_55478543
ik ben geen single meer
dus een goede reden erbij om vanaf nu hier weg te blijven
pi_55479476
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Miss_S het volgende:
ik ben geen single meer
Feli!

1 down...
pi_55479658
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Miss_S het volgende:
ik ben geen single meer
Zoals je had verwacht.. Gefeli . Wegblijven nu .
pi_55485554
Feli Miss

Heb die van vrijdagavond nog maar eens een sms gestuurd. of we het nog iets nuchterder overdoen
pi_55486423
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef RealZeus het volgende:
Omdat ze daar al een keer mee op haar bek gegaan is.
Je kunt haar altijd uitleggen dat het niet uitmaakt of ze dan 3 maanden, een half jaar of een jaar afspreekt met jou te ontmoeten, het risico zal altijd even groot zijn. Toch?

Bovendien: denk ook een beetje aan jezelf
pi_55490375
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Je kunt haar altijd uitleggen dat het niet uitmaakt of ze dan 3 maanden, een half jaar of een jaar afspreekt met jou te ontmoeten, het risico zal altijd even groot zijn. Toch?

Bovendien: denk ook een beetje aan jezelf
Ik ben net zo bang.

Maar goed, het gaat nog steeds leuk, gisteren zo'n uur of 7 (:@) zitten msn-en en ik zie het wel. Voorheen probeerde ik altijd de boel te te versnellen en dat ga ik nu eens niet doen.
pi_55490976
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
Feli Miss

Heb die van vrijdagavond nog maar eens een sms gestuurd. of we het nog iets nuchterder overdoen
Paar uur later: al respons?
pi_55491050
quote:

[..]

Je geeft hem zelfs poen om je te kunnen smsen?

Je bent gek. Echt, laat hem nou rotten, want dit gaat nergens over. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55491144
quote:

[..]

M-M, je verdient beter en ik weet zeker dat je iets leukers kunt krijgen. Irritant dat de klootzakken indruk maken he?
pi_55492061
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:05 schreef MLI het volgende:

[..]

Paar uur later: al respons?

Yep, maar nog niks concreets gepland. Zie het wel. Maak me geen zorgen. Als het niks wordt wordt het niks. Als het wel wat wordt
pi_55509081
De kerst breng ik in de kroeg door. Statistiek gezien moeten er op deze dagen meer lotgenoten en potentiële partners rondlopen
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_55509478
Heb tegenwoordig geen last meer van de decembermaand, ik negeer namelijk gewoon alles, doe net alsof het een normale maand is.

Met de kerst ben ik meestal wel onder de pannen bij familie dus ik heb weinig last van die twee kwijldagen.
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 24 december 2007 @ 14:56:03 #144
11102 knep
Mountainfreak
pi_55514759
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
Gisteren nog een leuke dame ontmoet maar uit haar gedrag vanmorgen maak ik op dat het eenmalig is. ach ja.
Hetzelfde hier maar dan op zaterdagavond, nog een half uur staan zoenen in de vrieskou .
pi_55515700
quote:
Op maandag 24 december 2007 14:56 schreef knep het volgende:

[..]

Hetzelfde hier maar dan op zaterdagavond, nog een half uur staan zoenen in de vrieskou .

Dan kun je toch nog beter in een warm bed gelegen hebben en dan zo behandeld worden
  maandag 24 december 2007 @ 15:53:47 #146
11102 knep
Mountainfreak
pi_55515972
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dan kun je toch nog beter in een warm bed gelegen hebben en dan zo behandeld worden
Vond het eigenlijk wel wat hebben, ben sowieso winter liefhebber .
pi_55522291
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heb tegenwoordig geen last meer van de decembermaand, ik negeer namelijk gewoon alles, doe net alsof het een normale maand is.

Met de kerst ben ik meestal wel onder de pannen bij familie dus ik heb weinig last van die twee kwijldagen.
Same here, het enige waar ik wél last van heb is mensen die me steevast vragen 'en? hoe is het in de liefde? ben je onder de pannen deze kerst?'
pi_55522683
Gelukkig hebben mijn vrienden wel sociale vaardigheden
pi_55522819
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Same here, het enige waar ik wél last van heb is mensen die me steevast vragen 'en? hoe is het in de liefde? ben je onder de pannen deze kerst?'

Dat is idd bloedirritant.

"Wanneer kom jij nou eens met een meisje thuis?"

How the fuck should I know.

Of bij een bruiloft:"Nou jij nog hè?"
Oh ja? Waarmee? Met mijn altijd trouwe en nooit hoofdpijn hebbende rechterhand??
pi_55523627
Ik stoor me eigenlijk nooit aan die vraag. Heb eigenlijk altijd wel een leuke anekdote te vertellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')