Ik zit in m'n ontkenningsfase en houd van volzinnen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
Hahahaha, I'm out.
quote:<rest van steekhoudend verhaal>
you talkin to me?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
Hahahaha, I'm out.
Stel malle singles met jullie vicieuze cirkels die jullie met dit soort topics en gepraat in stand houden. Weet je, het is heel makkelijk. De reden dat er 46 topics en anderhalve pagina volgepost is door enkele chronische singles, is niet omdat jullie vrachtwagenchauffeurs zijn die dichtslaan bij een vrouw. Of een één meter vijftig lange aziaat met akelig veel stereotypes in z'n repetoire. Of een nymfomane semi-belg, die bij ieder telefoonnummer al voorzichtig het genetische materiaal checkt, voor het nageslacht. Geen idee wat er met haar gebeurd is trouwens, maar dat terzijde.
Geweldig stuk, maar helaas is deze quote wel waar. Sinds de baby's gekomen zijn staan die centraal op elk vriendenfeestje. Er wordt over niets anders meer gepraat als baby's of er wordt met de kids gedold. Er wordt gekolfd, er wordt gekloven en na 5 minuten het onderwerp op games,auto's,sport,films of diepzinnige levensvragen te hebben kunnen brengen eist Thomas of Sanne en elk onderwerp enigszins gerelateerd aan deze 2 alle aandacht weer op en moet de single het allemaal maar weer aanhorenquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
en dan is er geen zinnig woord meer uit te krijgen, en praten ze alleen nog maar over baby's en ikea-commodes en welk gedeelte van de kama sutra ze het prettigst vinden werken. Ja toch? Niet dan?
hahaha, cool stukquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
Hahahaha, I'm out.
Helemaal mee eens. De reden dat ik hier bijna nooit meer kom. Bij de heropening van dit topic, met die mensen toen (ik noem een Lips, QueenR, Abba, Gari, MNR, Whoopsydaisy, etc) was de sfeer veel leuker, niet zo dat extreem neerslachtige en negatieve.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
Dus vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar allen. Terwijl jullie foeteren, stuur ik even een smsje rond twaalven, of pak ik de Oud&Nieuw-kalkoen vol op z'n bek. Ligt eraan hoe ik er aan toe ben. Ik denk aan jullie!.
Aha... en waarom wil ze niet met je afspreken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:59 schreef RealZeus het volgende:
En degene die ik leuk vind wil nog niet afspreken, hoe goed we het ook kunnen vinden. Of is 4 uur achter elkaar op MSN normaal?
En dat vreet ook aan me. Ik heb één keer eerder afgesproken met iemand van het internet. Dat meisje schreef toen zelfs een keer:"Ik moet je bekennen dat ik stiekem wel een beetje gek op je ben. "
Dat duurde tot ze me zag.
Dat dus. Feestdagen zijn vast leuk als je er van houdt, maar dat heeft weinig met singlezijn te maken. Als ik een vriendin heb wil ik als het koud is gezellig de hele winter winterslapen voor de open haard met zijn tweeën, niet alleen maar met tweede kerstdag omdat dat zo afgesproken is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Kerst vind ik uberhaupt niks, of ik nou single ben of niet....
Amenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:23 schreef thaleia het volgende:
Ik vond die figuren die hier worden opgenoemd als 'de positieve noot brengend' juist vaak nogal treurig, want zo obsessief bezig met daten en zo ontzettend hard 'op zoek'.
Daarom kom ik hier weinig meer, want ik kan me in beide niet vinden, niet in het neerwaartse spiraal-gejammer en ook niet in het 'mijn leven draait er enkel om zo snel mogelijk weer iemand te vinden'-wanhopige. Maar ik denk dat het in een singlestopic automatisch een van beiden is. Een single die geinteresseerd is in, pakweg, muziek, komt in een muziektopic, zo simpel is het
Nee, gewoon een paar uitgesproken frustratiesquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:20 schreef matige_muis het volgende:
Ik zo op dit topic klikken: zie ik de post, denk ik:
REL! TOF!
Maar het blijkt toch niet helemaal je-van-het te zijn...
Omdat ze daar al een keer mee op haar bek gegaan is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha... en waarom wil ze niet met je afspreken?
Mwoah, ik moet zeggen dat het wel beter voelt dan anders. Het is niet dat ik het idee krijg dat ze me afwijst. Ze zegt af en toe dingen dat ik denk:quote:Kijk, jij wordt duidelijk niet gelukkig van deze situatie: je wilt haar beter leren kennen, dat lukt alleen IRL en ze wil niet. Tja, dat rijst de vraag al heel snel bij mij: neem je daar genoegen mee? Ze kan allemaal wel heel lief, lief en aardig zijn, maar er zijn nog genoeg (!) andere meiden met wie je dat ook mee kunt maken en die wel toegankelijk zijn. Niet dat ik je nu wil vertellen wat je moet doen, maar je creert je rotgevoel zelf een beetje door zo in deze situatie te blijven hangen. Dit is toch niet wat je wilt, of wel?
Jammerquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, gewoon een paar uitgesproken frustraties
Bedoel je van: 'zullen we samen een romantisch dinneetje hebben vanavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
TE goedgelovig zijn sucks, maar hij kan het nu bekijken, ik neem geen initiatief of wat dan ook meer en als hij die niet snel genoeg neemt is dat zijn verlies. Ja toch![]()
![]()
Nee hij weet dondersgoed wat ik over hem vind en hij zegt ook wel dat dat bij hem ook zo is maar dingen die hij doet en belooft en niet nakomt en liegen... en dan weer met excuses aankomen, die te makkelijk door mij worden aanvaard, nu is ie van gister tot nieuwjaar bij zn ouders, hebben geen internet dus heb m beltegoed gegeven zodat ie toch me iets kon laten weten, beloofde hij ook maar denk je dat ik al antwoord heb op smsje? als hij echt datgene voor me voelt wat ie zegt had ie dat al lang gedaan,.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:01 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Bedoel je van: 'zullen we samen een romantisch dinneetje hebben vanavond" of geef je hem allemaal vage hints? Als het dat laatste is, vaak zijn die helemaal niet duidelijk...
Als hij niks komma nada van zich laat horen zou ik ermee kappen jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hij weet dondersgoed wat ik over hem vind en hij zegt ook wel dat dat bij hem ook zo is maar dingen die hij doet en belooft en niet nakomt en liegen... en dan weer met excuses aankomen, die te makkelijk door mij worden aanvaard, nu is ie van gister tot nieuwjaar bij zn ouders, hebben geen internet dus heb m beltegoed gegeven zodat ie toch me iets kon laten weten, beloofde hij ook maar denk je dat ik al antwoord heb op smsje? als hij echt datgene voor me voelt wat ie zegt had ie dat al lang gedaan,.
Feli!quote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Miss_S het volgende:
ik ben geen single meer
dus een goede reden erbij om vanaf nu hier weg te blijven
Zoals je had verwacht.. Gefeliquote:Op zondag 23 december 2007 00:04 schreef Miss_S het volgende:
ik ben geen single meer
dus een goede reden erbij om vanaf nu hier weg te blijven
Je kunt haar altijd uitleggen dat het niet uitmaakt of ze dan 3 maanden, een half jaar of een jaar afspreekt met jou te ontmoeten, het risico zal altijd even groot zijn. Toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:30 schreef RealZeus het volgende:
Omdat ze daar al een keer mee op haar bek gegaan is.
Ik ben net zo bang.quote:Op zondag 23 december 2007 12:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt haar altijd uitleggen dat het niet uitmaakt of ze dan 3 maanden, een half jaar of een jaar afspreekt met jou te ontmoeten, het risico zal altijd even groot zijn. Toch?
Bovendien: denk ook een beetje aan jezelf
Paar uur later: al respons?quote:Op zondag 23 december 2007 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
Feli Miss
Heb die van vrijdagavond nog maar eens een sms gestuurd. of we het nog iets nuchterder overdoen
Je geeft hem zelfs poen om je te kunnen smsen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hij weet dondersgoed wat ik over hem vind en hij zegt ook wel dat dat bij hem ook zo is maar dingen die hij doet en belooft en niet nakomt en liegen... en dan weer met excuses aankomen, die te makkelijk door mij worden aanvaard, nu is ie van gister tot nieuwjaar bij zn ouders, hebben geen internet dus heb m beltegoed gegeven zodat ie toch me iets kon laten weten, beloofde hij ook maar denk je dat ik al antwoord heb op smsje? als hij echt datgene voor me voelt wat ie zegt had ie dat al lang gedaan,.
M-M, je verdient beter en ik weet zeker dat je iets leukers kunt krijgen. Irritant dat de klootzakken indruk maken he?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
Hetzelfde hier maar dan op zaterdagavond, nog een half uur staan zoenen in de vrieskouquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
Gisteren nog een leuke dame ontmoet maar uit haar gedrag vanmorgen maak ik op dat het eenmalig is. ach ja.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:56 schreef knep het volgende:
[..]
Hetzelfde hier maar dan op zaterdagavond, nog een half uur staan zoenen in de vrieskou.
Vond het eigenlijk wel wat hebben, ben sowieso winter liefhebberquote:Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je toch nog beter in een warm bed gelegen hebben en dan zo behandeld worden
Same here, het enige waar ik wél last van heb is mensen die me steevast vragen 'en? hoe is het in de liefde? ben je onder de pannen deze kerst?'quote:Op maandag 24 december 2007 11:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heb tegenwoordig geen last meer van de decembermaand, ik negeer namelijk gewoon alles, doe net alsof het een normale maand is.
Met de kerst ben ik meestal wel onder de pannen bij familie dus ik heb weinig last van die twee kwijldagen.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Same here, het enige waar ik wél last van heb is mensen die me steevast vragen 'en? hoe is het in de liefde? ben je onder de pannen deze kerst?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |