abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55524461
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:30 schreef Nosh het volgende:
De reden is dat jullie het singles-zijn tot een soort van zelfhatende levenstijl hebben gemaakt, wegkwijnen op familiefeestjes (want daar zijn *gasp* stelletjes!) en daarom maar lotgenoten zoeken op een forum, alsof dit een praatgroep is voor kinderen met een spraakgebrek.
Raak opgemerkt. De gemiddelde single wordt hier geportretteerd als bitter; gevuld met zelfhaat en jaloezie. Alsof als je geen partner hebt precies op klokslag 12 uur een minder bedeeld wezen bent, puur om het feit dat je op dit moment geen relatie hebt. Maar ja, het is typisch.

Dit is ook de reden trouwens waarom mensen (met name het vrouwelijk geslacht) niet om willen gaan met vriend(inn)en die 'succesvoller' zijn dan zij: het laat hun onzekerheid maar al te goed voelen. Omgaan met diegene die 'beter' zijn dan ons laat ons mislukt voelen. Youp van 't Hek wist dit ook treffend te pakken met het Lourdes gevoel. De man met één been had een prachtige dag toen hij iemand tegenkwam zonder benen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2007 02:45:24 ]
pi_55525996
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:35 schreef RealZeus het volgende:
Of bij een bruiloft:"Nou jij nog hè?"
Oude "grap", maar die vraag moet je gewoon terugkaatsen op de eerstvolgende uitvaart waar je die persoon tegenkomt .
pi_55526064
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:50 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Oude "grap", maar die vraag moet je gewoon terugkaatsen op de eerstvolgende uitvaart waar je die persoon tegenkomt .
Ja, ik ken hem.
pi_55526169
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:54 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, ik ken hem.
Gebruik m dan ook.. Het lucht op en je laat zien dat je je niet in de zeik laat nemen zonder verweer .
  dinsdag 25 december 2007 @ 07:13:29 #155
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55528749
quote:
Op maandag 24 december 2007 23:36 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Raak opgemerkt. De gemiddelde single wordt hier geportretteerd als bitter; gevuld met zelfhaat en jaloezie. Alsof als je geen partner hebt precies op klokslag 12 uur een minder bedeeld wezen bent, puur om het feit dat je op dit moment geen relatie hebt. Maar ja, het is typisch.

Dit is ook de reden trouwens waarom mensen (met name het vrouwelijk geslacht) niet om willen gaan met vriend(inn)en die 'succesvoller' zijn dan zij: het laat hun onzekerheid maar al te goed voelen. Omgaan met diegene die 'beter' zijn dan ons laat ons mislukt voelen. Youp van 't Hek wist dit ook treffend te pakken met het Lourdes gevoel. De man met één been had een prachtige dag toen hij iemand tegenkwam zonder benen.
Moet toch even opmerken dat zogenoemde "bitterheid, zelfhaat en jaloezie" mijnerzijds met een ironisch sausje overgoten is...
Moet zeggen dat ik de TT ook zo interpreteerde..
  dinsdag 25 december 2007 @ 10:55:35 #156
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55529742
Om de stemming erin te houden wens ik alle verstokte singles hier toch maar kerstdagen toe, en,nu ik toch bezig ben, ook meteen een nieuwjaar!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55531659
Daar sluit ik me bij aan.

En de dame van vrijdag heeft weer gereageerd. Binnenkort dinertje denk ik
pi_55532082
Ik heb morgen een soort van date.... Brunchen samen. Ben benieuwd!
*poef* nu is het weg
  dinsdag 25 december 2007 @ 13:17:57 #159
141482 Q.
JurassiQ
pi_55532113
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 13:16 schreef kaatjejannie het volgende:
2e kerstdag? Toch niet bij de IKEA hè? .
For great justice!
  dinsdag 25 december 2007 @ 13:37:21 #160
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55532453
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 13:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Als een leuk meisje dat idee bij mij zou opperen, zou ze bij voorbaat al afgeschreven zijn...
pi_55532816
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 13:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Hij neemt alles mee om bij mij alles klaar te kunnen maken geloof ik. Het is iig bij mij thuis en ik hoefde niks in huis te hebben of voor te bereiden. Als ik maar zorgde dat ik een goed humeur zou hebben
*poef* nu is het weg
pi_55534618
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 07:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Moet toch even opmerken dat zogenoemde "bitterheid, zelfhaat en jaloezie" mijnerzijds met een ironisch sausje overgoten is...
Moet zeggen dat ik de TT ook zo interpreteerde..
Zo is 'ie ook bedoeld
pi_55535420
Het is zo leuk en cool als je het zelf maar maakt. Of je wel of niet single bent heeft daar in principe weinig mee te maken, toch?

Het is wel anders, maar niet perse minder leuk. Als je single bent kun je lekker met je vrienden gaan feesten, en als je een relatie hebt kun je lekker samen het nieuwe jaar vieren.

Er zijn ook heel slechte relaties waar zoiets als het nieuwe jaar ook niet echt supertof is. Maak er zelf wat leuks van. Als je dit niet kan ben je gewoon een saaie doos. Alles is niet zomaar spontaan supergezellig als je een relatie hebt.

Heb je echter een klotefamilie, geen vrienden en geen relatie, dan zou ik het niet weten, ik heb daar geen last van.
pi_55535807
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 17:06 schreef Xeanor het volgende:
Het is zo leuk en cool als je het zelf maar maakt. Of je wel of niet single bent heeft daar in principe weinig mee te maken, toch?

Het is wel anders, maar niet perse minder leuk. Als je single bent kun je lekker met je vrienden gaan feesten, en als je een relatie hebt kun je lekker samen het nieuwe jaar vieren.

Er zijn ook heel slechte relaties waar zoiets als het nieuwe jaar ook niet echt supertof is. Maak er zelf wat leuks van. Als je dit niet kan ben je gewoon een saaie doos. Alles is niet zomaar spontaan supergezellig als je een relatie hebt.

Heb je echter een klotefamilie, geen vrienden en geen relatie, dan zou ik het niet weten, ik heb daar geen last van.
Ja, moeten je vrienden nog wel weten wat feesten is natuurlijk.
pi_55538947
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 17:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, moeten je vrienden nog wel weten wat feesten is natuurlijk.
Herkenbaar, ik ken ook vrienden die inderdaad niet echt lijken te weten wat dat is of dat niet leuk vinden, gelukkig heb ik er ook nog die het wel weten.
pi_55539019
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:07 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Herkenbaar, ik ken ook vrienden die inderdaad niet echt lijken te weten wat dat is of dat niet leuk vinden, gelukkig heb ik er ook nog die het wel weten.
Tot een half jaar terug had ik die ook nog, maar helaas, iets met onder de plak.
pi_55550189
Ik heb een artiekel gelezen
Nu heb ik het helaas vergeten mee te nemen
maar anyway het zei dus zoiets:
Singles die "wanhopig" (het ding zei geen wanhopig het had er vast een goed woord voor) op zoek zijn zullen nooit gelukkig worden binnen hun relatie want ze stellen te hoge eisen en wat ze vinden valt dan altijd tegen
Sowieso zullen mensen die van doel naar doel leven niet gelukkig worden want mensen zitten zo in elkaar dat als je je doel bereikt hebt je wel weer iets anders wilt en je zo dus niet geniet
Je moet genieten van de weg die je aflegt in je leven en niet in de doelen denken

Zo
Doe er mee wat je wil
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55551413
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:54 schreef liefie_ het volgende:
Singles die "wanhopig" (het ding zei geen wanhopig het had er vast een goed woord voor) op zoek zijn zullen nooit gelukkig worden binnen hun relatie want ze stellen te hoge eisen en wat ze vinden valt dan altijd tegen
Sowieso zullen mensen die van doel naar doel leven niet gelukkig worden want mensen zitten zo in elkaar dat als je je doel bereikt hebt je wel weer iets anders wilt en je zo dus niet geniet
Je moet genieten van de weg die je aflegt in je leven en niet in de doelen denken

Zo
Doe er mee wat je wil
Dat lijkt mij logisch? Singles die heel graag een relatie willen idealiseren 'het hebben van een relatie' en vergeten dat dingen weleens anders zouden kunnen gaan dan gewenst is.

Ik heb een vriendin die ik 'wanhopig' vind. Ze zei pas dat ze zo verlangde naar met 'iemand op de bank zitten, tv aan, kaarsjes aan, kaas en wijn op tafel'. Ik dacht eerst dat ze een geintje maakte maar ze was bloedserieus
pi_55551663
Niet voor iedereen in dit topic is dat logisch
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55551831
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb een vriendin die ik 'wanhopig' vind. Ze zei pas dat ze zo verlangde naar met 'iemand op de bank zitten, tv aan, kaarsjes aan, kaas en wijn op tafel'. Ik dacht eerst dat ze een geintje maakte maar ze was bloedserieus
Zullen de donkere dagen wel zijn. Trekt in februari wel weer bij . En anders breng haar in contact met een van de vele singles hier, probleem opgelost .
  woensdag 26 december 2007 @ 15:11:27 #171
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55552443
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:54 schreef liefie_ het volgende:

Zo
Doe er mee wat je wil
Helemaal mee eens. Als je een relatie nodig hebt om gelukkig te kunnen zijn dan werkt dat gewoon niet. Mijn ex is/was zo iemand die continu van het ene naar het andere doel ging. Voor een partner ook doodvermoeiend. Waarom kan je niet gewoon tevreden zijn met wat je hebt?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55554685
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 17:06 schreef Xeanor het volgende:

Het geval is wel dat niet iedereen hier rond de 20 jaar is. Ik ben een stuk ouder en dan is iedereen onder de plak en ben ik een van de laatste der Mohikanen.

Dan kan je niet altijd feesten met vrijgezelle vrienden, aangezien die dunbezaaid ziijn.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_55555107
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 13:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Nou, t was heel gezellig, lekker gegeten, gekletst... en of ik nou meer weet.. Nee. Helaas. geen duidelijkheid. Hoelang kunnen we om elkaar heen blijvendraaien.

Ok ik zou hem kunnen zeggen dat.. Maar ja die vriendschap he.. ben toch bang iets te verknallen. Ben best onzeker
*poef* nu is het weg
pi_55565967
Mijn goede voornemen voor 2008 is om niet meer met die ene jongen (B.) af te spreken/zoenen!

Ik heb ondertussen iemand anders ontmoet. Hij (T.) laat duidelijk merken mij wel heel leuk te vinden, maar ik heb eigenlijk niet echt de vlinders in mijn buik (om het maar zo te zeggen). Het is wel altijd leuk als ik hem tegenkom/spreek. We hebben ook een keer gezoend in een heel zatte bui (voor ons beide), maar toen hebben we het erover gehad dat hij niets van me moest verwachten, omdat het gewoon was gebeurd, wat hij gelukkig echt heel goed opnam! Ik denk zelf dat ik het nog een beetje afscherm omdat die andere jongen nog zo in mijn leven is. Dus wellicht als dat over is bloeit er hier iets uit, of niet! We zien wel!

Wat vinden jullie?

Na het uitgaan je gal spuwen is tof! Owja en, zie einde vorige topic voor het begin van het verhaal. Ik heb ze trouwens maar even een voorletter gegeven, praat wat makkelijker!
pi_55567048
quote:
Op woensdag 26 december 2007 15:11 schreef m@x het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als je een relatie nodig hebt om gelukkig te kunnen zijn dan werkt dat gewoon niet. Mijn ex is/was zo iemand die continu van het ene naar het andere doel ging. Voor een partner ook doodvermoeiend. Waarom kan je niet gewoon tevreden zijn met wat je hebt?
Geen doelen om na te jagen is net zo vermoeiend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')