Ik denk dat de kerstman je wel een paar hits op je site geeftquote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
Ik heb melk en koekjes..
Ik sta vast op de lief lijst van de Kerstman dit jaar
quote:Op maandag 17 december 2007 23:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu wil ik ook een topic op m'n naam ook.
Game on.
Maar je hebt het dus leuk gehad Gert? Heb je wel gemist hoor, eerlijk waar.quote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
Kut OP!
O nee, we mochten niet meer rellen in het nieuwe topic.
Dat stond hoog op me lijstjequote:Op maandag 17 december 2007 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat de kerstman je wel een paar hits op je site geeft.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar je hebt het dus leuk gehad Gert? Heb je wel gemist hoor, eerlijk waar.
Arme stakkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil het liever even niet hebben over waarom ik er niet was
Klotepc
Oké, my lips are sealedquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil het liever even niet hebben over waarom ik er niet was
Klotepc
Nou, na 20 foto's ben ik wel aan mijn tax hoor Gert.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja het was super. Het kroegleven in Dublin is geweldig, Ieren zijn vriendelijke, vrolijke mensen, en de omgeving van Dublin is ook prachtig (Dublin zelf is verder niet echt "mooi", wel karakteristiek).
Ik zal zo m'n 240 foto's even posten.
HOAXquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja het was super. Het kroegleven in Dublin is geweldig, Ieren zijn vriendelijke, vrolijke mensen, en de omgeving van Dublin is ook prachtig (Dublin zelf is verder niet echt "mooi", wel karakteristiek).
Ik zal zo m'n 240 foto's even posten.
Nee, je bent al met zijn tweetjes Ian.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik de enige die White Wedding van Billy Idol nogsteeds tof vind?
Trusten Blurk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, ik duik mijn bed in, die klotewekker morgenvroeg....
Slaap lekker Blurk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, ik duik mijn bed in, die klotewekker morgenvroeg....
Ja, het laagste van het laagste NMNS, maar ik ga slapen, dus dat scheelt er weer één.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog leuke userts hier......of enkel van laag allooi...
Moet ik weer even weg gaan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog leuke userts hier......of enkel van laag allooi...
Linkje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Oooooooh, it's a nice day for a white weddiiiiiiing OEHOEHOEH11!!!11!!!
Zelfkennis is een groot goed mijn beste Blurk....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het laagste van het laagste NMNS, maar ik ga slapen, dus dat scheelt er weer één.
Túúrlijk....dat maakt het werk stukken leuker!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slaap lekker Blurk!![]()
Kom je tijdens je werk nog ff langs?
Owww, en sweet dreams.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het laagste van het laagste NMNS, maar ik ga slapen, dus dat scheelt er weer één.
Jaja NMNSquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed mijn beste Blurk....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tot uw dienst, Lobébé.
Billy Idol - White Wedding
Jij bent ook lief hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja zeg...ik vind je hartstikke aardig.....
Tof hé......goed wijffie die Nachtzus.....moesten er meer van zijn....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, hulde ende lof aan het adres van NZ,
Die ava pwnt dik.
Nachtzuster is thé best.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tof hé......goed wijffie die Nachtzus.....moesten er meer van zijn....
Wehehe, kut voor je ouwe zeiksnor, ik vind je ook aardigquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet lief....ben een dwarskop.....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga gauw naar bed, nu kraam je onzin uit
Ja hé hé, jij bent ook hartstikke verknipt......quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, kut voor je ouwe zeiksnor, ik vind je ook aardig
Boh, boh, bohquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hé hé, jij bent ook hartstikke verknipt......![]()
Wel op een leukersteste manier trouwenst....
Hou op met vieren verdomme, Kerst betekend voor mij alleen maar veel meer werkquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kutterdekut....nog twee bezoekjes aan de headoffice, één beleefdheidsbezoek aan een klant, één avond kerstfeest, nog één keer een uur rapporteren en dan veertien dagen echt vrij......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die haten mij dus willen hier niet meer komen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn al die SC-ers trouwens...Waar zijn muis, veulen, Leandra, Jappie, Talitha, Buurvrouw en nog een paar van die lutsers
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou op met vieren verdomme, Kerst betekend voor mij alleen maar veel meer werk
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Post jij die foto's nou maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
Wat een flowerpower gedoe hier zeg.
Dan ook maar een toepasselijk muziekje:
Welke films ga je kijken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal een keer tijd worden dat je luie ass achter die pc vandaan haalt.......
Ik ga veertien dagen dvd's kijken, schaken, Cos vervuilen, Gertjepesten(=in 2008 officieel Dikke van Dale woord), rukken en lekker eten. En ja, ik doe de deur op slot....allemaal optieven.....![]()
Duurde gelukkig maar errug kort, nu wat ruigers graagquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
Wat een flowerpower gedoe hier zeg.
Dan ook maar een toepasselijk muziekje:
Moet nog even zoeken op de beste DVD's dit jaar uitgekomen. Daarvan koop ik er een stuk of 20 denk ikquote:
Dag skattie....lief grijs teringmuisje....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Ben hier n'avond Ik ik heb nu weekeind
hehehehehe die Ava .. Heb ff een tijdje zitten f5 en.. Geweldigquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag skattie....lief grijs teringmuisje....
Je pest maar raak hoor, alleen dan niet janken als je 'm zelf ook om je oren krijgt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Owww shit...Gert isser....
Voor Gert en trouwens....voor de rest ook:quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je pest maar raak hoor, alleen dan niet janken als je 'm zelf ook om je oren krijgt.
Mooi hé....hoe kan ik dat ooit goedmaken met Nachtzussie......quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
hehehehehe die Ava .. Heb ff een tijdje zitten f5 en.. Geweldig
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
w00t!
Die ava van NMNS wordt steeds leuker
Tja.. ze geeft iid een heleboel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi hé....hoe kan ik dat ooit goedmaken met Nachtzussie......
We moeten maar eens nadenken over een fantastisch mooie kerstkaart.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja.. ze geeft iid een heleboel.is echt super creatief ! en helpt ook altijd, wil me ook al helpen met bewegende gifjes op mijn blog.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je pest maar raak hoor, alleen dan niet janken als je 'm zelf ook om je oren krijgt.
Goed planquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We moeten maar eens nadenken over een fantastisch mooie kerstkaart.....
Zijn wij on speaking terms?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij had vanavond een hernieuwde kennismaking met WJ las ik....
Gaat om het idee hé.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan!!! Al kan ze die zelf waarschijnlijk veel mooier maken
Ik ben altijd met iedereen on speaking terms......als 5 van de 10 geen antwoord teruggeven.....so be it...quote:
Juist ik ga er es over nadenkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat om het idee hé.....
Leg dan eens uit waar die achterlijke idioterie van jou laatst vandaan kwam?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben altijd met iedereen on speaking terms......als 5 van de 10 geen antwoord teruggeven.....so be it...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waar die achterlijke idioterie van jou laatst vandaan kwam?
Denk jij de éne helft ik de anderequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik nu eens de helft maak, dan maak jij hem af.....of andersom
Ga ik niet doen op het forum, geen denken aan. Gewoon nadenken, dan weet je vast wel waar het vandaan komt....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
Zal ik de mijne ook verklaren
Ja, is toch leuk! Of toch nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk jij de éne helft ik de andere![]()
![]()
Maar serieus ga ik doen!!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, is toch leuk! Of toch niet
Geen flauw idee.. maar jij had het over gekonkel en leugens en verdraaien achter je rug om.. Neem aan dat je dus zelf met mensen over mij lult?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga ik niet doen op het forum, geen denken aan. Gewoon nadenken, dan weet je vast wel waar het vandaan komt....
Maar niet denken hé, gewoon doen...digitaal. Ik een helft, laat gewoon wat open, jij de andere helft. Mag van mij ook andersom. We bedenken wel vooraf een thema....?quote:
Fooien dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, nogmaals, ik ga er niet over uitwijden op een forum. Je weet mij vast wel te bereiken op de één of andere manier als je het echt wilt weten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. maar jij had het over gekonkel en leugens en verdraaien achter je rug om.. Neem aan dat je dus zelf met mensen over mij lult?
PM je nr maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, nogmaals, ik ga er niet over uitwijden op een forum. Je weet mij vast wel te bereiken op de één of andere manier als je het echt wilt weten.
Jij denkt ook altijd aan geldquote:
De fooien die de zwarte brigade krijgt, die gaan toch in een fooienpot die onder al het personeel wordt verdeeld?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De keuken krijgt zelden tot nooit fooi.
Wat jij hier doet is onbetaald?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
De fooien die de zwarte brigade krijgt, die gaan toch in een fooienpot die onder al het personeel wordt verdeeld?
Zo nee: invoeren.
Hoezo krijg ik nou weer die naam?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij denkt ook altijd aan geld![]()
Maar veulen, heb je je prijzen al aangepast? Je bent echt te goedkoop.....
is goed, maar vandaag niet meer......kijk morgen wel even.....quote:
Ik krijg een vaste extra geloof ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
De fooien die de zwarte brigade krijgt, die gaan toch in een fooienpot die onder al het personeel wordt verdeeld?
Zo nee: invoeren.
Ik zou in het eten spugenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
De keuken krijgt zelden tot nooit fooi.
Ja joh, maar een beetje klasse dame kost tegenwoordig al snel 200 euro per uur.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik nou weer die naam?
Maar goed, ik geloof inderdaad dat geld belangrijk is. En prijzen verhoog ik geleidelijk aan
Vergeet trouwens niet dat er nog 0,25 euro de km bij komt. En je zit hier al snel op een km of 5 en nog eens 5 terug. Dus 2,50 erbij.
Zeg nou ga je te ver.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja joh, maar een beetje klasse dame kost tegenwoordig al snel 200 euro per uur.....
Het was al langer dan die ene dag aan de gang, en het onderscheid tussen forum en RL weet ik wel te maken, maar je komt elkaar hier wel bijna elke avond tegen en de beschuldigingen die jij mijn richting opslingerde waren niet misselijk..over karakter tonen gesproken..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
is goed, maar vandaag niet meer......kijk morgen wel even.....
Hoe dan ook, het is niet erg als je niets van mij moet, ik niets van jou wens en we elkaars teksten af en toe met gefronste wenkbrauwen lezen. Het getuigd, wat mij betreft, wel van karakter als je een dag later het onderscheid kunt maken tussen een fuck forum en het echte leven en weer gewoon kunt posten op elkaars teksten.
Da's de bláuwe brigade, daar hadden we het niet over.quote:
neu, warum? post een foto van je kerstboom.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
Moet ik eigenlijk ook een kerstava?
*haalt hele kamer overhoop op zoek naar een fototoestel*quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
neu, warum? post een foto van je kerstboom.
Ik heb er één gekocht. Ligt nog in de auto, wilde net niet dat zware loeder (met kluit) meer sjouwen. Sta niet echt voor de deur. Morgen mijn picsquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
neu, warum? post een foto van je kerstboom.
Morgen..thirst thing to do..kopen!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
*haalt hele kamer overhoop op zoek naar een fototoestel*
Probleempje, volgens mij heb ik geen fototoestel
Kijk, thats my (webcam)girlquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één gekocht. Ligt nog in de auto, wilde net niet dat zware loeder (met kluit) meer sjouwen. Sta niet echt voor de deur. Morgen mijn pics
Het kan zijn dat je het misselijk hebt gevonden. Zo vind ik sommige teksten die mijn kant opkomen ook wel eens wat minder fraai. Maar ik ga je deze week uitleggen dat ik, vanuit mijn perspectief, niet gelogen heb, al zal jij dat dan natuurlijk wel weer heel anders zien. Zo gaan die dingen tussen mensen....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het was al langer dan die ene dag aan de gang, en het onderscheid tussen forum en RL weet ik wel te maken, maar je komt elkaar hier wel bijna elke avond tegen en de beschuldigingen die jij mijn richting opslingerde waren niet misselijk..over karakter tonen gesproken..
Ik wacht af..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je het misselijk hebt gevonden. Zo vind ik sommige teksten die mijn kant opkomen ook wel eens wat minder fraai. Maar ik ga je deze week uitleggen dat ik, vanuit mijn perspectief, niet gelogen heb, al zal jij dat dan natuurlijk wel weer heel anders zien. Zo gaan die dingen tussen mensen....
Nu graag even laten rusten s.v,p., heb op dit moment geen zin in serieuze shit. Ik kom er echt op terug deze week. ok?
Tis zo leuk joh een digitale camera..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
*haalt hele kamer overhoop op zoek naar een fototoestel*
Probleempje, volgens mij heb ik geen fototoestel
Woensdagquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Morgen..thirst thing to do..kopen!!!!
Ja, refereerde even aan de teksten van Ian om je bezoekersaantallen omhoog te krijgen. Afijn, je bent echt goedkoop. Het is dat ik niets met paarden heb, anders nam ik les bij je....quote:
Okeej..over de knie als het niet zo isquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Woensdag
Dat was ik eerlijk gezegd tenminste van plan, als ik iets naar me smaak kan vinden
Krijg ik nou indirect de schuld?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, refereerde even aan de teksten van Ian om je bezoekersaantallen omhoog te krijgen. Afijn, je bent echt goedkoop. Het is dat ik niets met paarden heb, anders nam ik les bij je....
Ian mag veel zeggen, maar dat wil niet zeggen dat je hem in alles moet napraten hequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, refereerde even aan de teksten van Ian om je bezoekersaantallen omhoog te krijgen. Afijn, je bent echt goedkoop. Het is dat ik niets met paarden heb, anders nam ik les bij je....
Jij geniet natuurlijk wel heel erg als je al die mensen lekker ziet eten zo af en toe....moet toch een fantastisch en euforisch gevoel geven.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik krijg een vaste extra geloof ik.
Ben best kritisch wat dat betreft hoor. Dus we zullen zien, maar hij komt er nog dit jaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
Okeej..over de knie als het niet zo is
Ian is mijn "master in crime"quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian mag veel zeggen, maar dat wil niet zeggen dat je hem in alles moet napraten he
Ja allicht, jij zit lekker op een berg in een ver land....kan geen kwaad....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg ik nou indirect de schuld?
had nog even de streams aan dus maak je geen illusies...quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het was al langer dan die ene dag aan de gang, en het onderscheid tussen forum en RL weet ik wel te maken, maar je komt elkaar hier wel bijna elke avond tegen en de beschuldigingen die jij mijn richting opslingerde waren niet misselijk..over karakter tonen gesproken..
Yup, complimenten krijgen we van het personeel door.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij geniet natuurlijk wel heel erg als je al die mensen lekker ziet eten zo af en toe....moet toch een fantastisch en euforisch gevoel geven.....
Je hebt een zwak voor me hé?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian mag veel zeggen, maar dat wil niet zeggen dat je hem in alles moet napraten he
waar heb je het over? spui je gal and get over it!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had nog even de streams aan dus maak je geen illusies...![]()
wil je van mij een voorbeeld van 1 uwer lafhartige akties ( hier op fok) ? of ben ik niet dreiging genoeg omdat ik nauwelijks meer post.
en plein forum (towards nmns) de gulden middenweg zoeken en bepaalde teksten in jouw richting te 'ontkrachten' door te bluffen over bellen. je had dat ook met de pm kunen doen... anyways, you suck
Hé hé......eindelijk een echte vent hier......fijn dat je er nog even bent...quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had nog even de streams aan dus maak je geen illusies...![]()
wil je van mij een voorbeeld van 1 uwer lafhartige akties ( hier op fok) ? of ben ik niet dreiging genoeg omdat ik nauwelijks meer post.
en plein forum (towards nmns) de gulden middenweg zoeken en bepaalde teksten in jouw richting te 'ontkrachten' door te bluffen over bellen. je had dat ook met de pm kunen doen... anyways, you suck
Absoluutquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt een zwak voor me hé?
Jij had bedacht: laten we eens biefstuk op de kaart zetten?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, complimenten krijgen we van het personeel door.
Maar wat écht leuk is, is dat een bepaald gerecht dat ik zelf heb bedacht vanwege succes al bijna een jaar op de kaart staat. Dat is echt het leukste als een bepaalde gast voor de zoveelste keer dat besteld dat ik zelf heb bedacht.
Daarnaast zijn Duitse gasten volgens mij over het algemeen een stuk hoffelijker en fatsoenlijker dan de Nederlandse. Je zit daar nog niet zo gek denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wat écht leuk is, is dat een bepaald gerecht dat ik zelf heb bedacht vanwege succes al bijna een jaar op de kaart staat. Dat is echt het leukste als een bepaalde gast voor de zoveelste keer dat besteld dat ik zelf heb bedacht.
Ohh das cool.. Recept is zeker geheim..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert zegt biefstuk, ik gok op frikandel of bitterballen......quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh das cool.. Recept is zeker geheim..
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij had bedacht: laten we eens biefstuk op de kaart zetten?
Nah, kom maar op met dat gerecht.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wacht even op die 120 foto's.
Die waren volgens mij eerst
Dacht ff aan éérste kerstdag dat ik acht man over de vloer krijg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh das cool.. Recept is zeker geheim..
Teringtubbie......dat wordt chinees bestellen denk ik.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht ff aan éérste kerstdag dat ik acht man over de vloer krijg.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hahaha, Ian denkt nu waarschijnlijk "Wat een prutsers op dit forum, ze moesten eens weten hoeveel zweet en tranen ik heb gelaten om dit serieuze gerecht op tafel te krijgen"
ik spaar je, het is bijna kerst..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
waar heb je het over? spui je gal and get over it!
Nein, die hebben we niet zo veel.quote:
Ik ga ook helemaal geen foto's plaatsen, laat staan jou een kerstkaart sturen, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Gert, ik hoef die fotootjes niet...en nee, ik hoef geen kerstkaart van je......
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Nein, die hebben we niet zo veel.
Is niet erg populair bij de mofjes die bij ons eten.
Paar standaard ijscoupes met o.a. vers fruit of warme saus.
Geen unieke shit.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik spaar je, het is bijna kerst..
jij vroeg aan nmns waarom ie je pest, vroeg je niet aan mij. de reden hiervoor is dat je dat geen hol interesseert omdat ik niet frequent post. hypocriet om te zien dat je dan toenadering zoekt naar nmns toe met als excuus 'we komen hier beiden' dus laten we iets oplossen dmv uitspraken te doen en redenen te noemen.
ik hoef geen gal te spuien, hoor.
vroeg net alleen of je een voorbeeldje(binnen fok) van mij wilde om het hoe en waarom te verklaren (zoals je bij nmns dus wel deed; opheldering vragen op een onschuldig ogende manier) van een reactie aan je adres(fokstraat 13).
mazzel!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga ook helemaal geen foto's plaatsen, laat staan jou een kerstkaart sturen, maak je geen zorgen.
Nee hoor dat lossen we wel op. Mijn zus neemt wat mee, mijn broer neemt wat mee. En mijn moeder hoeft niks te doen maar die neem altijd een taart mee. Dus das cool geregeld. Ben wel alvast met de opruim aktie bezigquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teringtubbie......dat wordt chinees bestellen denk ik.....
Wtf doe je nou net alsof je modje bent ofzeauxquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
WJ, als je hier alleen komt posten om je gal over een andere user te spuwen, doe dat dan lekker per PM of zo maar niet hier aub.
Ik kom bij jou eten met de kerstquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
We hebben wel veel voor vegetariërs.
Ja dat moet soms anders krijg ik niks uit de fooienpot.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf doe je nou net alsof je modje bent ofzeaux
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga ook helemaal geen foto's plaatsen, laat staan jou een kerstkaart sturen, maak je geen zorgen.
En nu Hermien nog even.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry Gertjeeeeeeeuh!
[ afbeelding ]
Ik stuur users die ik wél mag ook geen kerstkaart hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk.....een moderator met persoonlijke voorkeuren en vriendjes links en rechts......
![]()
Fok is top.....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf doe je nou net alsof je modje bent ofzeaux
Slecht nieuws, hombré.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat moet soms anders krijg ik niks uit de fooienpot.
We plaatsen de foto wel hier tztquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Drie met elkaar lukt echt niet anders had ik jou er even bij gedaan.
Das wel erge droge kost hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu Hermien nog even.
Is je recept net zo origineel?
Lik mijn schuimende fallus, gevoelloze prutvlinder!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu Hermien nog even.
Is je recept net zo origineel?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stuur users die ik wél mag ook geen kerstkaart hoor.
arme katten......al die mensen.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor dat lossen we wel op. Mijn zus neemt wat mee, mijn broer neemt wat mee. En mijn moeder hoeft niks te doen maar die neem altijd een taart mee. Dus das cool geregeld. Ben wel alvast met de opruim aktie bezig
ff wakker blijven, gertmans. het begon met een vraagje waarom mademoiselle me in verband bracht met een rellende piet hein puk in de cos gisteren. niet zo raar, lijkt mequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:45 schreef Gert het volgende:
WJ, als je hier alleen komt posten om je gal over een andere user te spuwen, doe dat dan lekker per PM of zo maar niet hier aub.
Ga nou niets beloven.quote:
Van wie is die kaart dan die ik kreeg!?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stuur users die ik wél mag ook geen kerstkaart hoor.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga nou niets beloven.
Die smeerpijp onthoudt dat soort dingen.
*agenda weg legtquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga nou niets beloven.
Die smeerpijp onthoudt dat soort dingen.
Z'n dade benne groot..... je kunt het nooit geweest zijn Jozefzoon......quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ff wakker blijven, gertmans. het begon met een vraagje waarom mademoiselle me in verband bracht met een rellende piet hein puk in de cos gisteren. niet zo raar, lijkt me
Wat is er gebeurd!?quote:
neequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Z'n dade benne groot..... je kunt het nooit geweest zijn Jozefzoon......![]()
Mag je toch wel plagen hé.....
Avonne moet niet miepen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is er gebeurd!?
Eerst Avonne nu jij!?
De meest vreselijke dingen worden naar elkaar geschreeuwd en niemand doet wat.
Nu is er weinig tot niets aan de hand en dan gaan mensen posten van: "Jongens kappen nu!" "Goh, wat zijn jullie gezellig"
Dan gaat mijn rel-radar voor NIETS af
Mmmm ja maar ze wennen er maar aan tis maar één keer per jaar..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
arme katten......al die mensen.....
Zorgen dat er een weg vrij blijft naar de slaapkamer / onder de bank zodat ze zich lekker kunnen verstoppen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
Mmmm ja maar ze wennen er maar aan tis maar één keer per jaar..
quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is dus echt kut.
Wil je een linkje voor chille porno?
Het is de bedoeling dat het kut is. Alles beter dan de elsevierquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is dus echt kut.
Wil je een linkje voor chille porno?
Ben ik al mee bezig maak hun verblijfs ruimte steeds iets groter. Dus de kattenbak is al verplaatst ende deuren open. Dat gaat prima .quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zorgen dat er een weg vrij blijft naar de slaapkamer / onder de bank zodat ze zich lekker kunnen verstoppen.
JA OPBOKKEUH GODVERDOMMEUH!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duh, straks terroriseren ze half amsterdam...slaan die kut marokkaantjes op de vlucht.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig maak hun verblijfs ruimte steeds iets groter. Dus de kattenbak is al verplaatst ende deuren open. Dat gaat prima .
Ja, dát willen we niet hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, straks terroriseren ze half amsterdam...slaan die kut marokkaantjes op de vlucht.....
Dan gaan die katten van de hele kerst vrij weinig merken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
Ben ik al mee bezig maak hun verblijfs ruimte steeds iets groter. Dus de kattenbak is al verplaatst ende deuren open. Dat gaat prima .
Dag jongen.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA OPBOKKEUH GODVERDOMMEUH!Beetje dimmen, WJ is gewoon ok jah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou kan me wel iets bij voorstellen !!quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, straks terroriseren ze half amsterdam...slaan die kut marokkaantjes op de vlucht.....
Heb anders begrepen dat ze naar de nachtmis wilden.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan gaan die katten van de hele kerst vrij weinig merken.
Daarom staat die spoiler eronder, NMNSje van me.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje dimmen, WJ is gewoon ok jah...
Wilde je laatst iets niet vertellen en zag toen dat ik nog steeds een blokkade had....quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En zo wel kondig ik het met veel bombarie aan
Bedank me nou maar, nou kan jij fijn fappen.
Ja want porno op internet is nauwelijks te vinden, zonder Jouw Linkjes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En zo wel kondig ik het met veel bombarie aan
Bedank me nou maar, nou kan jij fijn fappen.
Ik BEN de nachtmis(s)quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb anders begrepen dat ze naar de nachtmis wilden.....
Ja, ik gebruik die meuk nooit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wilde je laatst iets niet vertellen en zag toen dat ik nog steeds een blokkade had....
Neeh dat is om jou op een dwaalspoor te brengen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind sexy vrijgezellen in Amersfoort......![]()
Maar je zit toch helemaal niet daar....
Oh.....is daar die spoiler voor.....moet nog veel lerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom staat die spoiler eronder, NMNSje van me.
Je weet toch hoe ik omga met mensen die niet ok zijn?
Grappig dat wij de enige zijn die reagerenquote:
En.....je lijkt mij helemaal niet zo sexy.......quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh dat is om jou op een dwaalspoor te brengen.
Jullie zijn dan ook de enige die de link kregenquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Grappig dat wij de enige zijn die reageren
Misschien schamen wij ons er niet voor?quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Uhh waarop ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom ik nou net op tijd koekeloeren?quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want porno op internet is nauwelijks te vinden, zonder Jouw Linkjes.![]()
Of is het écht zo goed? Als het volledige films zijn van de kinky soort. PM mij dan ook maar ff.
En niet gaan lopen huilen want ik doel ook op mezelfquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobébé en Veulerst zijn (samen met Gert uiteraard, die vuige wanker) de enige die een linkje hebben gehad.
De rest heeft gewoon seks met mensen inplaats van hun hand.
In bril is tegenwoordig helemaal niet duur meer hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En.....je lijkt mij helemaal niet zo sexy.......
Uhhh... orgasmes zijn verleden tijdquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kom ik nou net op tijd koekeloeren?
Uit bril daarentegen is niet te betalen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
In bril is tegenwoordig helemaal niet duur meer hoor
Ahh bedankt snap het nuquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Lobébé en Veulerst zijn (samen met Gert uiteraard, die vuige wanker) de enige die een linkje hebben gehad.
Ik heb tarzan...quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Wij zijn modernquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
Misschien schamen wij ons er niet voor?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uit bril daarentegen is niet te betalen.
Is dat geil, met bril?quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
In bril is tegenwoordig helemaal niet duur meer hoor
Eitjes zijn ook goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil een vlinder, maar Tarzan vindt dat geen goed idee
Op de connextion bussen staat hier nu vaak zo'n grote reclame voor Tarzan (de musical) maar gniffel elke keerquote:
Bij modjes slijmen door linkjes te sturenquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
Voor Gert, plaatjes only:
http://bustyadventures.com/t1/pps=enter/shoots/ba1554.htm
Die ook nog eens niet voor de poes zijn.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan komt Soury er maar bekaaid af met een paar katjes......
Zeur nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij modjes slijmen door linkjes te sturen![]()
Tuurlijk vent, stuur die zes gangen maar op......quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS kan je even een test PM sturen?
Ik noem APK Tarzanquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de connextion bussen staat hier nu vaak zo'n grote reclame voor Tarzan (de musical) maar gniffel elke keer
quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de bloedende-vogel-anus-schurft is een smat?
Kan ook 'sma' zijn. Ik versta dat taaltje van onze broeders nooit zo goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed,quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan ook 'sma' zijn. Ik versta dat taaltje van onze broeders nooit zo goed
Wie zegt er dat ik dom ben?quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
Veulen is niet dom
quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk je dat het die van jou was die het 'm deed?quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
1 rake pornolink en we zijn Gert al kwijt![]()
Welterusten luitjes
Jeuzus..jij bent snel klaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
1 rake pornolink en we zijn Gert al kwijt![]()
Welterusten luitjes
Ik denk van wel. Een smat of sma is volgens mij gewoon een wijf.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk je dat het die van jou was die het 'm deed?
Vrouwonvriendelijke shizzlequote:Op dinsdag 18 december 2007 02:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Een smat of sma is volgens mij gewoon een wijf.
Volgens mij spreken we dan over eenden en is het een smientquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Een smat of sma is volgens mij gewoon een wijf.
Zal ik doen, tot morgen dan hequote:Op dinsdag 18 december 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
Verschoon je wel je bed nog Tipsch?![]()
Slaap lekker!![]()
Truste Tipsch SMAkelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
Tipsch is natuurlijk naar 'bed' om niet zo op te vallen als Gert
Genau.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hou toch een op met dat bi geneuzel. Het is gewoon een gebrek aan daadkrachtig keuzes kunnen maken......twijfelkonten zijn het......
Of genieten van de geneugten des levensquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hou toch een op met dat bi geneuzel. Het is gewoon een gebrek aan daadkrachtig keuzes kunnen maken......twijfelkonten zijn het......
Ik haal net wat te vretenquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering, wat heb ik een trek.....
Wees toch niet zo saai hetro man, je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als jij een toffe kecke puicke TT weetquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik haal net wat te vreten
Wie gooit even een SC open, ik heb geen zin.
Lekker, ik wil ook watquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haal net wat te vreten
Wie gooit even een SC open, ik heb geen zin.
Wij missen de wijven die zo nodig op een ander wijf moet gaan liggen rijdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wees toch niet zo saai hetro man, je weet niet wat je mist
Mwah, zo'n stinkdoos uit zitten lebberen is niet altijd een genoegen......maar goed, iemand moet het vuile werk opknappen......quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of genieten van de geneugten des levens
Jaloers? En je zin klopt niet!quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij missen de wijven die zo nodig op een ander wijf moet gaan liggen rijden
Hallo, het gaat wel ff anders dan datquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, zo'n stinkdoos uit zitten lebberen is niet altijd een genoegen......maar goed, iemand moet het vuile werk opknappen......
Het voordeel van bi's is dat je daar als man best bij kan gaan liggen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Wij missen de wijven die zo nodig op een ander wijf moet gaan liggen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |