Ja, het laagste van het laagste NMNS, maar ik ga slapen, dus dat scheelt er weer één.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog leuke userts hier......of enkel van laag allooi...
Moet ik weer even weg gaan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog leuke userts hier......of enkel van laag allooi...
Linkje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Oooooooh, it's a nice day for a white weddiiiiiiing OEHOEHOEH11!!!11!!!
Zelfkennis is een groot goed mijn beste Blurk....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het laagste van het laagste NMNS, maar ik ga slapen, dus dat scheelt er weer één.
Túúrlijk....dat maakt het werk stukken leuker!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slaap lekker Blurk!![]()
Kom je tijdens je werk nog ff langs?
Owww, en sweet dreams.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het laagste van het laagste NMNS, maar ik ga slapen, dus dat scheelt er weer één.
Jaja NMNSquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed mijn beste Blurk....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tot uw dienst, Lobébé.
Billy Idol - White Wedding
Jij bent ook lief hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja zeg...ik vind je hartstikke aardig.....
Tof hé......goed wijffie die Nachtzus.....moesten er meer van zijn....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, hulde ende lof aan het adres van NZ,
Die ava pwnt dik.
Nachtzuster is thé best.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tof hé......goed wijffie die Nachtzus.....moesten er meer van zijn....
Wehehe, kut voor je ouwe zeiksnor, ik vind je ook aardigquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet lief....ben een dwarskop.....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga gauw naar bed, nu kraam je onzin uit
Ja hé hé, jij bent ook hartstikke verknipt......quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, kut voor je ouwe zeiksnor, ik vind je ook aardig
Boh, boh, bohquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hé hé, jij bent ook hartstikke verknipt......![]()
Wel op een leukersteste manier trouwenst....
Hou op met vieren verdomme, Kerst betekend voor mij alleen maar veel meer werkquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kutterdekut....nog twee bezoekjes aan de headoffice, één beleefdheidsbezoek aan een klant, één avond kerstfeest, nog één keer een uur rapporteren en dan veertien dagen echt vrij......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |