Die haten mij dus willen hier niet meer komen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn al die SC-ers trouwens...Waar zijn muis, veulen, Leandra, Jappie, Talitha, Buurvrouw en nog een paar van die lutsers
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou op met vieren verdomme, Kerst betekend voor mij alleen maar veel meer werk
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou op met vieren verdomme, Kerst betekend voor mij alleen maar veel meer werk
Post jij die foto's nou maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
Wat een flowerpower gedoe hier zeg.
Dan ook maar een toepasselijk muziekje:
Welke films ga je kijken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal een keer tijd worden dat je luie ass achter die pc vandaan haalt.......
Ik ga veertien dagen dvd's kijken, schaken, Cos vervuilen, Gertjepesten(=in 2008 officieel Dikke van Dale woord), rukken en lekker eten. En ja, ik doe de deur op slot....allemaal optieven.....![]()
Duurde gelukkig maar errug kort, nu wat ruigers graagquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
Wat een flowerpower gedoe hier zeg.
Dan ook maar een toepasselijk muziekje:
Moet nog even zoeken op de beste DVD's dit jaar uitgekomen. Daarvan koop ik er een stuk of 20 denk ikquote:
Dag skattie....lief grijs teringmuisje....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Ben hier n'avond Ik ik heb nu weekeind
hehehehehe die Ava .. Heb ff een tijdje zitten f5 en.. Geweldigquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag skattie....lief grijs teringmuisje....
Je pest maar raak hoor, alleen dan niet janken als je 'm zelf ook om je oren krijgt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Owww shit...Gert isser....
Voor Gert en trouwens....voor de rest ook:quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je pest maar raak hoor, alleen dan niet janken als je 'm zelf ook om je oren krijgt.
Mooi hé....hoe kan ik dat ooit goedmaken met Nachtzussie......quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
hehehehehe die Ava .. Heb ff een tijdje zitten f5 en.. Geweldig
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
w00t!
Die ava van NMNS wordt steeds leuker
Tja.. ze geeft iid een heleboel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi hé....hoe kan ik dat ooit goedmaken met Nachtzussie......
We moeten maar eens nadenken over een fantastisch mooie kerstkaart.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja.. ze geeft iid een heleboel.is echt super creatief ! en helpt ook altijd, wil me ook al helpen met bewegende gifjes op mijn blog.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je pest maar raak hoor, alleen dan niet janken als je 'm zelf ook om je oren krijgt.
Goed planquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We moeten maar eens nadenken over een fantastisch mooie kerstkaart.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |