Ik krijg een vaste extra geloof ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
De fooien die de zwarte brigade krijgt, die gaan toch in een fooienpot die onder al het personeel wordt verdeeld?
Zo nee: invoeren.
Ik zou in het eten spugenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
De keuken krijgt zelden tot nooit fooi.
Ja joh, maar een beetje klasse dame kost tegenwoordig al snel 200 euro per uur.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik nou weer die naam?
Maar goed, ik geloof inderdaad dat geld belangrijk is. En prijzen verhoog ik geleidelijk aan
Vergeet trouwens niet dat er nog 0,25 euro de km bij komt. En je zit hier al snel op een km of 5 en nog eens 5 terug. Dus 2,50 erbij.
Zeg nou ga je te ver.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja joh, maar een beetje klasse dame kost tegenwoordig al snel 200 euro per uur.....
Het was al langer dan die ene dag aan de gang, en het onderscheid tussen forum en RL weet ik wel te maken, maar je komt elkaar hier wel bijna elke avond tegen en de beschuldigingen die jij mijn richting opslingerde waren niet misselijk..over karakter tonen gesproken..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
is goed, maar vandaag niet meer......kijk morgen wel even.....
Hoe dan ook, het is niet erg als je niets van mij moet, ik niets van jou wens en we elkaars teksten af en toe met gefronste wenkbrauwen lezen. Het getuigd, wat mij betreft, wel van karakter als je een dag later het onderscheid kunt maken tussen een fuck forum en het echte leven en weer gewoon kunt posten op elkaars teksten.
Da's de bláuwe brigade, daar hadden we het niet over.quote:
neu, warum? post een foto van je kerstboom.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
Moet ik eigenlijk ook een kerstava?
*haalt hele kamer overhoop op zoek naar een fototoestel*quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
neu, warum? post een foto van je kerstboom.
Ik heb er één gekocht. Ligt nog in de auto, wilde net niet dat zware loeder (met kluit) meer sjouwen. Sta niet echt voor de deur. Morgen mijn picsquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
neu, warum? post een foto van je kerstboom.
Morgen..thirst thing to do..kopen!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
*haalt hele kamer overhoop op zoek naar een fototoestel*
Probleempje, volgens mij heb ik geen fototoestel
Kijk, thats my (webcam)girlquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er één gekocht. Ligt nog in de auto, wilde net niet dat zware loeder (met kluit) meer sjouwen. Sta niet echt voor de deur. Morgen mijn pics
Het kan zijn dat je het misselijk hebt gevonden. Zo vind ik sommige teksten die mijn kant opkomen ook wel eens wat minder fraai. Maar ik ga je deze week uitleggen dat ik, vanuit mijn perspectief, niet gelogen heb, al zal jij dat dan natuurlijk wel weer heel anders zien. Zo gaan die dingen tussen mensen....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het was al langer dan die ene dag aan de gang, en het onderscheid tussen forum en RL weet ik wel te maken, maar je komt elkaar hier wel bijna elke avond tegen en de beschuldigingen die jij mijn richting opslingerde waren niet misselijk..over karakter tonen gesproken..
Ik wacht af..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je het misselijk hebt gevonden. Zo vind ik sommige teksten die mijn kant opkomen ook wel eens wat minder fraai. Maar ik ga je deze week uitleggen dat ik, vanuit mijn perspectief, niet gelogen heb, al zal jij dat dan natuurlijk wel weer heel anders zien. Zo gaan die dingen tussen mensen....
Nu graag even laten rusten s.v,p., heb op dit moment geen zin in serieuze shit. Ik kom er echt op terug deze week. ok?
Tis zo leuk joh een digitale camera..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
*haalt hele kamer overhoop op zoek naar een fototoestel*
Probleempje, volgens mij heb ik geen fototoestel
Woensdagquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Morgen..thirst thing to do..kopen!!!!
Ja, refereerde even aan de teksten van Ian om je bezoekersaantallen omhoog te krijgen. Afijn, je bent echt goedkoop. Het is dat ik niets met paarden heb, anders nam ik les bij je....quote:
Okeej..over de knie als het niet zo isquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Woensdag
Dat was ik eerlijk gezegd tenminste van plan, als ik iets naar me smaak kan vinden
Krijg ik nou indirect de schuld?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, refereerde even aan de teksten van Ian om je bezoekersaantallen omhoog te krijgen. Afijn, je bent echt goedkoop. Het is dat ik niets met paarden heb, anders nam ik les bij je....
Ian mag veel zeggen, maar dat wil niet zeggen dat je hem in alles moet napraten hequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, refereerde even aan de teksten van Ian om je bezoekersaantallen omhoog te krijgen. Afijn, je bent echt goedkoop. Het is dat ik niets met paarden heb, anders nam ik les bij je....
Jij geniet natuurlijk wel heel erg als je al die mensen lekker ziet eten zo af en toe....moet toch een fantastisch en euforisch gevoel geven.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik krijg een vaste extra geloof ik.
Ben best kritisch wat dat betreft hoor. Dus we zullen zien, maar hij komt er nog dit jaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
Okeej..over de knie als het niet zo is
Ian is mijn "master in crime"quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian mag veel zeggen, maar dat wil niet zeggen dat je hem in alles moet napraten he
Ja allicht, jij zit lekker op een berg in een ver land....kan geen kwaad....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg ik nou indirect de schuld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |