Zijn wij on speaking terms?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij had vanavond een hernieuwde kennismaking met WJ las ik....
Gaat om het idee hé.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan!!! Al kan ze die zelf waarschijnlijk veel mooier maken
Ik ben altijd met iedereen on speaking terms......als 5 van de 10 geen antwoord teruggeven.....so be it...quote:
Juist ik ga er es over nadenkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat om het idee hé.....
Leg dan eens uit waar die achterlijke idioterie van jou laatst vandaan kwam?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben altijd met iedereen on speaking terms......als 5 van de 10 geen antwoord teruggeven.....so be it...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waar die achterlijke idioterie van jou laatst vandaan kwam?
Denk jij de éne helft ik de anderequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik nu eens de helft maak, dan maak jij hem af.....of andersom
Ga ik niet doen op het forum, geen denken aan. Gewoon nadenken, dan weet je vast wel waar het vandaan komt....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
Zal ik de mijne ook verklaren
Ja, is toch leuk! Of toch nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk jij de éne helft ik de andere![]()
![]()
Maar serieus ga ik doen!!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, is toch leuk! Of toch niet
Geen flauw idee.. maar jij had het over gekonkel en leugens en verdraaien achter je rug om.. Neem aan dat je dus zelf met mensen over mij lult?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga ik niet doen op het forum, geen denken aan. Gewoon nadenken, dan weet je vast wel waar het vandaan komt....
Maar niet denken hé, gewoon doen...digitaal. Ik een helft, laat gewoon wat open, jij de andere helft. Mag van mij ook andersom. We bedenken wel vooraf een thema....?quote:
Fooien dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Hou op met vieren verdomme, Kerst betekend voor mij alleen maar veel meer werk
Sorry, nogmaals, ik ga er niet over uitwijden op een forum. Je weet mij vast wel te bereiken op de één of andere manier als je het echt wilt weten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. maar jij had het over gekonkel en leugens en verdraaien achter je rug om.. Neem aan dat je dus zelf met mensen over mij lult?
PM je nr maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, nogmaals, ik ga er niet over uitwijden op een forum. Je weet mij vast wel te bereiken op de één of andere manier als je het echt wilt weten.
Jij denkt ook altijd aan geldquote:
De fooien die de zwarte brigade krijgt, die gaan toch in een fooienpot die onder al het personeel wordt verdeeld?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De keuken krijgt zelden tot nooit fooi.
Wat jij hier doet is onbetaald?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
De fooien die de zwarte brigade krijgt, die gaan toch in een fooienpot die onder al het personeel wordt verdeeld?
Zo nee: invoeren.
Hoezo krijg ik nou weer die naam?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij denkt ook altijd aan geld![]()
Maar veulen, heb je je prijzen al aangepast? Je bent echt te goedkoop.....
is goed, maar vandaag niet meer......kijk morgen wel even.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |