had nog even de streams aan dus maak je geen illusies...quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het was al langer dan die ene dag aan de gang, en het onderscheid tussen forum en RL weet ik wel te maken, maar je komt elkaar hier wel bijna elke avond tegen en de beschuldigingen die jij mijn richting opslingerde waren niet misselijk..over karakter tonen gesproken..
Yup, complimenten krijgen we van het personeel door.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij geniet natuurlijk wel heel erg als je al die mensen lekker ziet eten zo af en toe....moet toch een fantastisch en euforisch gevoel geven.....
Je hebt een zwak voor me hé?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian mag veel zeggen, maar dat wil niet zeggen dat je hem in alles moet napraten he
waar heb je het over? spui je gal and get over it!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had nog even de streams aan dus maak je geen illusies...![]()
wil je van mij een voorbeeld van 1 uwer lafhartige akties ( hier op fok) ? of ben ik niet dreiging genoeg omdat ik nauwelijks meer post.
en plein forum (towards nmns) de gulden middenweg zoeken en bepaalde teksten in jouw richting te 'ontkrachten' door te bluffen over bellen. je had dat ook met de pm kunen doen... anyways, you suck
Hé hé......eindelijk een echte vent hier......fijn dat je er nog even bent...quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had nog even de streams aan dus maak je geen illusies...![]()
wil je van mij een voorbeeld van 1 uwer lafhartige akties ( hier op fok) ? of ben ik niet dreiging genoeg omdat ik nauwelijks meer post.
en plein forum (towards nmns) de gulden middenweg zoeken en bepaalde teksten in jouw richting te 'ontkrachten' door te bluffen over bellen. je had dat ook met de pm kunen doen... anyways, you suck
Absoluutquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt een zwak voor me hé?
Jij had bedacht: laten we eens biefstuk op de kaart zetten?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, complimenten krijgen we van het personeel door.
Maar wat écht leuk is, is dat een bepaald gerecht dat ik zelf heb bedacht vanwege succes al bijna een jaar op de kaart staat. Dat is echt het leukste als een bepaalde gast voor de zoveelste keer dat besteld dat ik zelf heb bedacht.
Daarnaast zijn Duitse gasten volgens mij over het algemeen een stuk hoffelijker en fatsoenlijker dan de Nederlandse. Je zit daar nog niet zo gek denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wat écht leuk is, is dat een bepaald gerecht dat ik zelf heb bedacht vanwege succes al bijna een jaar op de kaart staat. Dat is echt het leukste als een bepaalde gast voor de zoveelste keer dat besteld dat ik zelf heb bedacht.
Ohh das cool.. Recept is zeker geheim..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert zegt biefstuk, ik gok op frikandel of bitterballen......quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh das cool.. Recept is zeker geheim..
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij had bedacht: laten we eens biefstuk op de kaart zetten?
Nah, kom maar op met dat gerecht.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wacht even op die 120 foto's.
Die waren volgens mij eerst
Dacht ff aan éérste kerstdag dat ik acht man over de vloer krijg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh das cool.. Recept is zeker geheim..
Teringtubbie......dat wordt chinees bestellen denk ik.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht ff aan éérste kerstdag dat ik acht man over de vloer krijg.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hahaha, Ian denkt nu waarschijnlijk "Wat een prutsers op dit forum, ze moesten eens weten hoeveel zweet en tranen ik heb gelaten om dit serieuze gerecht op tafel te krijgen"
ik spaar je, het is bijna kerst..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
waar heb je het over? spui je gal and get over it!
Nein, die hebben we niet zo veel.quote:
Ik ga ook helemaal geen foto's plaatsen, laat staan jou een kerstkaart sturen, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Gert, ik hoef die fotootjes niet...en nee, ik hoef geen kerstkaart van je......
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Nein, die hebben we niet zo veel.
Is niet erg populair bij de mofjes die bij ons eten.
Paar standaard ijscoupes met o.a. vers fruit of warme saus.
Geen unieke shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |