Ik denk dat de kerstman je wel een paar hits op je site geeftquote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
Ik heb melk en koekjes..
Ik sta vast op de lief lijst van de Kerstman dit jaar
quote:Op maandag 17 december 2007 23:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu wil ik ook een topic op m'n naam ook.
Game on.
Maar je hebt het dus leuk gehad Gert? Heb je wel gemist hoor, eerlijk waar.quote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
Kut OP!
O nee, we mochten niet meer rellen in het nieuwe topic.
Dat stond hoog op me lijstjequote:Op maandag 17 december 2007 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat de kerstman je wel een paar hits op je site geeft.
quote:Op maandag 17 december 2007 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar je hebt het dus leuk gehad Gert? Heb je wel gemist hoor, eerlijk waar.
Arme stakkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil het liever even niet hebben over waarom ik er niet was
Klotepc
Oké, my lips are sealedquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil het liever even niet hebben over waarom ik er niet was
Klotepc
Nou, na 20 foto's ben ik wel aan mijn tax hoor Gert.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja het was super. Het kroegleven in Dublin is geweldig, Ieren zijn vriendelijke, vrolijke mensen, en de omgeving van Dublin is ook prachtig (Dublin zelf is verder niet echt "mooi", wel karakteristiek).
Ik zal zo m'n 240 foto's even posten.
HOAXquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja het was super. Het kroegleven in Dublin is geweldig, Ieren zijn vriendelijke, vrolijke mensen, en de omgeving van Dublin is ook prachtig (Dublin zelf is verder niet echt "mooi", wel karakteristiek).
Ik zal zo m'n 240 foto's even posten.
Nee, je bent al met zijn tweetjes Ian.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik de enige die White Wedding van Billy Idol nogsteeds tof vind?
Trusten Blurk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, ik duik mijn bed in, die klotewekker morgenvroeg....
Slaap lekker Blurk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, ik duik mijn bed in, die klotewekker morgenvroeg....
Ja, het laagste van het laagste NMNS, maar ik ga slapen, dus dat scheelt er weer één.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog leuke userts hier......of enkel van laag allooi...
Moet ik weer even weg gaan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog leuke userts hier......of enkel van laag allooi...
Linkje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Oooooooh, it's a nice day for a white weddiiiiiiing OEHOEHOEH11!!!11!!!
Zelfkennis is een groot goed mijn beste Blurk....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het laagste van het laagste NMNS, maar ik ga slapen, dus dat scheelt er weer één.
Túúrlijk....dat maakt het werk stukken leuker!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slaap lekker Blurk!![]()
Kom je tijdens je werk nog ff langs?
Owww, en sweet dreams.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het laagste van het laagste NMNS, maar ik ga slapen, dus dat scheelt er weer één.
Jaja NMNSquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed mijn beste Blurk....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tot uw dienst, Lobébé.
Billy Idol - White Wedding
Jij bent ook lief hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja zeg...ik vind je hartstikke aardig.....
Tof hé......goed wijffie die Nachtzus.....moesten er meer van zijn....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, hulde ende lof aan het adres van NZ,
Die ava pwnt dik.
Nachtzuster is thé best.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tof hé......goed wijffie die Nachtzus.....moesten er meer van zijn....
Wehehe, kut voor je ouwe zeiksnor, ik vind je ook aardigquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet lief....ben een dwarskop.....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga gauw naar bed, nu kraam je onzin uit
Ja hé hé, jij bent ook hartstikke verknipt......quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, kut voor je ouwe zeiksnor, ik vind je ook aardig
Boh, boh, bohquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hé hé, jij bent ook hartstikke verknipt......![]()
Wel op een leukersteste manier trouwenst....
Hou op met vieren verdomme, Kerst betekend voor mij alleen maar veel meer werkquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kutterdekut....nog twee bezoekjes aan de headoffice, één beleefdheidsbezoek aan een klant, één avond kerstfeest, nog één keer een uur rapporteren en dan veertien dagen echt vrij......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die haten mij dus willen hier niet meer komen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn al die SC-ers trouwens...Waar zijn muis, veulen, Leandra, Jappie, Talitha, Buurvrouw en nog een paar van die lutsers
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou op met vieren verdomme, Kerst betekend voor mij alleen maar veel meer werk
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou op met vieren verdomme, Kerst betekend voor mij alleen maar veel meer werk
Post jij die foto's nou maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
Wat een flowerpower gedoe hier zeg.
Dan ook maar een toepasselijk muziekje:
Welke films ga je kijken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal een keer tijd worden dat je luie ass achter die pc vandaan haalt.......
Ik ga veertien dagen dvd's kijken, schaken, Cos vervuilen, Gertjepesten(=in 2008 officieel Dikke van Dale woord), rukken en lekker eten. En ja, ik doe de deur op slot....allemaal optieven.....![]()
Duurde gelukkig maar errug kort, nu wat ruigers graagquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
Wat een flowerpower gedoe hier zeg.
Dan ook maar een toepasselijk muziekje:
Moet nog even zoeken op de beste DVD's dit jaar uitgekomen. Daarvan koop ik er een stuk of 20 denk ikquote:
Dag skattie....lief grijs teringmuisje....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Ben hier n'avond Ik ik heb nu weekeind
hehehehehe die Ava .. Heb ff een tijdje zitten f5 en.. Geweldigquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag skattie....lief grijs teringmuisje....
Je pest maar raak hoor, alleen dan niet janken als je 'm zelf ook om je oren krijgt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Owww shit...Gert isser....
Voor Gert en trouwens....voor de rest ook:quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je pest maar raak hoor, alleen dan niet janken als je 'm zelf ook om je oren krijgt.
Mooi hé....hoe kan ik dat ooit goedmaken met Nachtzussie......quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
hehehehehe die Ava .. Heb ff een tijdje zitten f5 en.. Geweldig
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
w00t!
Die ava van NMNS wordt steeds leuker
Tja.. ze geeft iid een heleboel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi hé....hoe kan ik dat ooit goedmaken met Nachtzussie......
We moeten maar eens nadenken over een fantastisch mooie kerstkaart.....quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja.. ze geeft iid een heleboel.is echt super creatief ! en helpt ook altijd, wil me ook al helpen met bewegende gifjes op mijn blog.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je pest maar raak hoor, alleen dan niet janken als je 'm zelf ook om je oren krijgt.
Goed planquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We moeten maar eens nadenken over een fantastisch mooie kerstkaart.....
Zijn wij on speaking terms?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij had vanavond een hernieuwde kennismaking met WJ las ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |