mijn vriendin mocht nooit, daar is ze echt maandenlang boos over geweest tegen haar ouders vertelde ze me een paar week terugquote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Loontjah het volgende:
Ik deed het er om ja
* Loontjah is wel paar jaar geleden naar concert geweest van BSB
Ja, wat een flapdrolquote:Op maandag 17 december 2007 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
3FM
Net George Baker in de karaoke
Mocht ooit eens niet naar een concert van Drowning Pool, paar maand later was de zanger dood. Heb ik mijn ouders nog nooit vergeven.quote:Op maandag 17 december 2007 12:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn vriendin mocht nooit, daar is ze echt maandenlang boos over geweest tegen haar ouders vertelde ze me een paar week terug
George Baker is cool manquote:Op maandag 17 december 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, wat een flapdrol
Hij doet echt 'tof'
quote:Op maandag 17 december 2007 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind alleen Little Green Bag tof van 'm
vraag dat nou nietquote:
Ja, of heb je niet zitten schijten?quote:
Nee, moet er wel van schijtenquote:Op maandag 17 december 2007 12:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, of heb je niet zitten schijten?
Zet hem opquote:
diepgang hier..quote:Op maandag 17 december 2007 13:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
A man's gosta do what a man's gosta do
Het is bijna kerst, moet je maar denken.quote:Op maandag 17 december 2007 13:16 schreef Loontjah het volgende:
Of je beeindigt hier een zakelijk telefoongesprek met: Houdoei
Shit, het is geen weekend meer
Wie? Jullie of hier op stage?quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef Loontjah het volgende:
Dat wordt trakteren dan !
Volgende week dinsdag pas joh. 1e kerstdag.quote:
Ik ben niet anders gewend. Het enige rotte is nu dat vrienden allemaal met de aanhang kerst vieren. Tussen kerst en oud en nieuw is het ook al haast onmogelijk om iets te plannen. Ik zie nog wel of dat ik uberhaupt een feest geef dit jaar.quote:Op maandag 17 december 2007 13:28 schreef Loontjah het volgende:
Kerstkindje, dat moet wel speciaal gevoel hebben zeg !
Geef 2 weken een later voor heel het Stage SC topic en al je vrienden één groot feest!quote:Op maandag 17 december 2007 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend. Het enige rotte is nu dat vrienden allemaal met de aanhang kerst vieren. Tussen kerst en oud en nieuw is het ook al haast onmogelijk om iets te plannen. Ik zie nog wel of dat ik uberhaupt een feest geef dit jaar.
Ik hoor net dat mn begeleider, als hij naar China is, de toko dicht wil gooien, op 2 januari is die andere stagaire er niet. Enige probleem is dat het hier lijkt op een ontploft postsorteercentrum en er niet zo veel mensen binnen komen. Anders had ik er niet zo'n probleem mee. Of jullie komen kroegen op Stratumseind, eerste rondje van mijquote:Op maandag 17 december 2007 13:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Geef 2 weken een later voor heel het Stage SC topic en al je vrienden één groot feest!
Uiteraard wel... Maar ik doel op de mensen die niet van het StageSC Topique komen..quote:Op maandag 17 december 2007 13:38 schreef Deansensitized het volgende:
Dus wij zijn geen vrienden Trig??
Kroegen op stratumseind.. totaal geen problemen mee..quote:Op maandag 17 december 2007 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoor net dat mn begeleider, als hij naar China is, de toko dicht wil gooien, op 2 januari is die andere stagaire er niet. Enige probleem is dat het hier lijkt op een ontploft postsorteercentrum en er niet zo veel mensen binnen komen. Anders had ik er niet zo'n probleem mee. Of jullie komen kroegen op Stratumseind, eerste rondje van mij
Denk alquote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Uiteraard wel... Maar ik doel op de mensen die niet van het StageSC Topique komen..
Volgende keer beter..quote:Op maandag 17 december 2007 13:46 schreef Deansensitized het volgende:
(B)
Uiteraard begrijp ik wat je bedoelt..quote:Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef Deansensitized het volgende:
MSN dingen werken hier niet nee, maar je snapt wat ik bedoel
2 januari?quote:
Op 1e kerstdag een project doenquote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef Loontjah het volgende:
Met kerst neem ik aan dat ik vrij ben, dus die neem ik op als vrije dagen.
Behalve op 1e kerstdag omdat ik dan een project voor school ga doen.
Maar dat terzijde.
Ik heb 25,26,31 december en 1 januari niet meegerekend met mijn dagen tellen.
Ik zal best vrij zijn, en die noteer ik dan ook als vrij.
Jawel, is voor mijn nieuwe opleiding.quote:Op maandag 17 december 2007 13:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Een project van school heeft toch niks met stage te maken?
Officieel niet hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 13:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Op 1e kerstdag een project doenJe bent gek!
Ik heb 25,26,31,1, vrij..
Tussendoor misschien nog een paar halve dagen, maar schrijf ik denk als gewerkte hele...
Moet na vandaag nog 12 stagedagen maken.
Deze week nog de volledige 4.. is 8...
Volgende week 2 dagen vrij, zit ik op 5...
Dan 31 en 1 vrij, .. dus nog 3 dagen, dan moet ik alleen nog maar tot 9 januari om 2 dagen te maken.
Woeiiii Het einde is nabij!
Na mijn dagen heb ik tot 18 januari vrij... das dus maar 9 dagen
ehm.... uuuuh.... tjaquote:Beschrijf de relevante ontwikkelingen in de branche en in de ICT vanuit business-perspectief. (Geef in enkele woorden aan hoe de branche waarbinnen de organisatie opereert, wordt aangeduid)
Daar heb ik niets mee te maken..quote:Op maandag 17 december 2007 13:58 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Officieel niet hoor!
Je moet eigenlijk tot en met de 18e werken.
Ook al heb je de 100 dagen bijeen.
Kou zit tussen je oren Erikquote:
Ja, dat zal vast, toch vriezen m'n vallen eraf hierquote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kou zit tussen je oren Erik
Ik zeg ook eigenlijkquote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Daar heb ik niets mee te maken..
Die neem ik dan lekker als vrije dagen op.
Klaar..
Je wat?quote:Op maandag 17 december 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast, toch vriezen m'n vallen eraf hier
Wat ben je vandaag raar bezig..quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n vallen, dat staat er toch?
Nee, iik moest de letter rechts van de v hebben
het zjn altijd van die dingen waar je jaren later nog boos kan worden op je oudersquote:Op maandag 17 december 2007 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mocht ooit eens niet naar een concert van Drowning Pool, paar maand later was de zanger dood. Heb ik mijn ouders nog nooit vergeven.
Lig er ook niet meer wakker van, maar toch
Ik heb geen alcohol op.quote:Op maandag 17 december 2007 14:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat ben je vandaag raar bezig..
Net of je alcohol op hebt.. en zomaar wat typt..
Hij wil 27-31 dec, 2 t/m 4 januari dicht, en daar zouden wij dan vrije dagen voor moeten opnemen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef Loontjah het volgende:
Met kerst neem ik aan dat ik vrij ben, dus die neem ik op als vrije dagen.
Behalve op 1e kerstdag omdat ik dan een project voor school ga doen.
Maar dat terzijde.
Ik heb 25,26,31 december en 1 januari niet meegerekend met mijn dagen tellen.
Ik zal best vrij zijn, en die noteer ik dan ook als vrij.
Je weet niet half hoe fan ik ben/was van die bandquote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het zjn altijd van die dingen waar je jaren later nog boos kan worden op je ouders
Kachel??quote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol op.
Maar hoezo typ ik maar wat/
Komt door de kou denk ik, ben zwaar onderkoeld
Een levende, vieze, gore muis.quote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
'
Een muis? Hier zitten er een stuk of 10 denk ik..
USB of PS2 oldschool?
Is wel zo, maar ik heb het al over CSS gehouden. (mijn vorige verslag that is)quote:Op maandag 17 december 2007 14:12 schreef Loontjah het volgende:
Onderwerp voor stageverslag?
Heb je daar onderwerpen voor dan?
Ik gebruik gewoon mijn werkzaamheden etc.
Wist wel dat je daarop doelde..quote:
Heeft ie echt gezopen denken jullie?quote:Op maandag 17 december 2007 14:20 schreef eer-ik het volgende:
Kom maar deze kant op dan.quote:Op maandag 17 december 2007 14:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wist wel dat je daarop doelde..Bah, maak em dood!
Stuur er een slang op af!
quote:
Nee, ik heb echt niet gezopenquote:Op maandag 17 december 2007 14:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heeft ie echt gezopen denken jullie?
Die jongen, die doet niks anders. Ik had hem nog gewaarschuwt!quote:Op maandag 17 december 2007 14:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heeft ie echt gezopen denken jullie?
Ja inderdaad...quote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die jongen, die doet niks anders. Ik had hem nog gewaarschuwt!
Ik zit hier gewoon fatsoenlijk wat zaken te regelen, is heul geen drank in het spelquote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die jongen, die doet niks anders. Ik had hem nog gewaarschuwt!
Dit appeltje: () staat tussen haakjesquote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef Loontjah het volgende:
Dit is mijn afstudeerverslag en moet het over het project doen die ik op stage heb gehad.
Nu is mijn project afgerond en zal morgen eventjes vragen wat ik nu mag gaan doen.
En ik ga mijn trouwens niet houden aan de lay-out eisen
@ Eer-ik, welk appeltje
Godsamme, vuile lambal!quote:Op maandag 17 december 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens mijn bed uit, koffie pakken
Je posts voegen niets toe.. Alleen een post.quote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
noobs.
kan ik het helpenquote:
heb al drie slotjes gezet vandaagquote:
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 14:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je posts voegen niets toe.. Alleen een post.
Elke keer maar 1 woord enz..
Of onzinnige apple crap...
Ga eens minder drinken.. ksshht
Ik houd van slotjes..quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb al drie slotjes gezet vandaag [ afbeelding ]
quote:
Ik was al bezig met verbeteren..quote:
Ik al 4quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb al drie slotjes gezet vandaag [ afbeelding ]
I Am Bored!quote:
Nee man, ander groot forumquote:Op maandag 17 december 2007 14:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ook 3..
Achterdeur.. Poort.. Fiets...
Pfff, heb wel ergere opmerkingen voorbij zien komen hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
Ban him, ban him, ban him!
Lekker danquote:Op maandag 17 december 2007 15:06 schreef Loontjah het volgende:
Zaterdag naar Duitsland geweest; Oberhausen, Centro + kerstmarkt.
Terugweg bus, eerst moeten wachten omdat 2 tante's dachten dat ze wel wat later konden komen voor de bus. Alcohollucht was te ruiken.
Daarna aangereden, na 10 minuten rijdt de bus voor ons die de weg zou leiden verkeerd, dus onderaan een afrit helemaal moeten draaien. Daarna 45 minuten gereden, zie je ineens het Centro voorbij komen.
Die tantes had ik gewoon laten staan..quote:Op maandag 17 december 2007 15:06 schreef Loontjah het volgende:
Terugweg bus, eerst moeten wachten omdat 2 tante's dachten dat ze wel wat later konden komen voor de bus. Alcohollucht was te ruiken.
Daarna aangereden, na 10 minuten rijdt de bus voor ons die de weg zou leiden verkeerd, dus onderaan een afrit helemaal moeten draaien. Daarna 45 minuten gereden, zie je ineens het Centro voorbij komen.
Welk forum?quote:Op maandag 17 december 2007 15:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, ander groot forum
quote:Op maandag 17 december 2007 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
Ban him, ban him, ban him!
Nog wat leuks gekocht?quote:Op maandag 17 december 2007 15:06 schreef Loontjah het volgende:
Zou bijna zeggen, bluf! Maar waarschijnlijk doe je het dan ook nog gewoon, jou kennendequote:
Heb er twee op de oprit staan jaquote:Op maandag 17 december 2007 15:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dus jij rijdt een VW?
Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan de golf ga..
Bluf dat je bluf zegt..quote:Op maandag 17 december 2007 15:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen, bluf! Maar waarschijnlijk doe je het dan ook nog gewoon, jou kennende
Weet ik nog niet zeker..quote:Op maandag 17 december 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
Wat voor Golf trouwens??
Met mijn bijbaan joa..quote:Op maandag 17 december 2007 15:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Best wel knap dat je een auto op de weg kunt houden. Ik kan het op dit moment niet
Wanneer ik het weer kan koop ik trouwens een oud 440 ofzo....
Ik weet niet hoeveel je werkt en hoe jij ingesteld bent. Ik weet dat wanneer ik een auto heb, dat ik hem dan ook vrij veel gebruik!quote:Op maandag 17 december 2007 15:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Met mijn bijbaan joa..
Kan wel.. alleen je moet gewoon heel goed opletten hoe je alles regelt qua verzekering enz..
Verzekerd op mijn pa's naam..
Wegenbelasting, ligt aan welke auto je rijdt.
Benzine.. tja, ik hoef eigenlijk niet zo heel ver weg.. en niet zo heel vaak te rijden, maar wel heel handig dat ik kan rijden als ik het nodig heb.
Wat is 36?quote:Op maandag 17 december 2007 15:29 schreef Loontjah het volgende:
Kan je niet maken als busmaatschappij !
Ja wel toffe dag gehad.
Leuke kleding in Duitsland voor weinig geld.
Jammergenoeg is de gemiddelde maat daar 36
Ik werk nu zo'n 13 uur per week..quote:Op maandag 17 december 2007 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je werkt en hoe jij ingesteld bent. Ik weet dat wanneer ik een auto heb, dat ik hem dan ook vrij veel gebruik!
Denk ook niet dat die busmaatschappij danwel buschauffeur dat met opzet deed, denk je wel.quote:Op maandag 17 december 2007 15:29 schreef Loontjah het volgende:
Kan je niet maken als busmaatschappij !
Ja wel toffe dag gehad.
Ik had het in mijn MBO tijd ook wel kunnen doen inderdaad, toen werkte ik ook ongeveer zoveel. De enige reden dat ik het toen niet heb gedaan was het feit dat ik al 9 van de 10 keer een auto tot mijn beschikking had.quote:Op maandag 17 december 2007 15:31 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik werk nu zo'n 13 uur per week..
Maar dat is een verminderd urental aangezien ik stage heb.
Als ik geen stage heb werk ik meestal 16 tot 20 uur per week..
Tja.. dan is het best te betalen. En uiteraard gebruik ik de auto dan best vaak (niet iedere dag).. maar het gaat erom, dat de afstanden die ik rijd niet zo lang zijn..
Wel te lang om op de fiets of brommer te doen..
quote:Op maandag 17 december 2007 15:33 schreef Trigalti het volgende:
Nablijven voor gebruik Firefox![]()
Te slecht..
Was het hier maar zo.... zuchtquote:Op maandag 17 december 2007 15:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik had het in mijn MBO tijd ook wel kunnen doen inderdaad, toen werkte ik ook ongeveer zoveel. De enige reden dat ik het toen niet heb gedaan was het feit dat ik al 9 van de 10 keer een auto tot mijn beschikking had.
Wat dat aangaat heb ik het altijd aardig getroffen qua auto's. Een auto is een gebruiksvoorwerp en ze mogen zoveel gebruikt worden als we zelf willen.quote:
Het zal wel een man zijn met een behoorlijk gebrek aan kennis van computers. Dan lijkt het me ook zeer frustrerend, want die leerlingen proberen je toch van alles wijs te maken. Ik snap zijn actie dan ook wel, die jongen had gewoon naar zijn leraar moeten luisteren!quote:
Ehm tja..quote:Op maandag 17 december 2007 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat dat aangaat heb ik het altijd aardig getroffen qua auto's. Een auto is een gebruiksvoorwerp en ze mogen zoveel gebruikt worden als we zelf willen.
ben ik het niet mee eens. die jongen zei dat hij aan het werk was. als de docent even de moeite had genomen om te kijken of dat klopte (wat me niet zo moeilijk lijkt) dan was er niks aan de hand geweest. maar deze docent moest meteen weer op z'n strepen gaan staan omdat hij ongelijk had en dat niet toe wilde geven. stel je voor, dat een leerling het beter weet dan jijquote:Op maandag 17 december 2007 15:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het zal wel een man zijn met een behoorlijk gebrek aan kennis van computers. Dan lijkt het me ook zeer frustrerend, want die leerlingen proberen je toch van alles wijs te maken. Ik snap zijn actie dan ook wel, die jongen had gewoon naar zijn leraar moeten luisteren!
Mijn papa heeft zijn auto elke dag mee (behalve zaterdags en zondags want dan is die meestal niet ana het werk), maar mama heeft ook nog een auto en die was door de week best vaak thuis. Meestal konden we zaken ook mooi combineren.quote:Op maandag 17 december 2007 15:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm tja..
Maar als je vader de auto eigenlijk iedere dag mee heeft naar zijn werk..
Dan komt het inderdaad best goed uit..quote:Op maandag 17 december 2007 15:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn papa heeft zijn auto elke dag mee (behalve zaterdags en zondags want dan is die meestal niet ana het werk), maar mama heeft ook nog een auto en die was door de week best vaak thuis. Meestal konden we zaken ook mooi combineren.
Ik denk dat het sowieso neit de bedoeling is dat een jongen van 16 zelf software begint te installleren op een school computer. Of die indruk heb ik ook nog.quote:Op maandag 17 december 2007 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ja, dat idee krijg ik van het stukje, ken de goeie man natuurlijk helemaal niet
Erg makkelijk inderdaad, maar ook best wel echt nodig (bij ons dan).quote:Op maandag 17 december 2007 15:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dan komt het inderdaad best goed uit..
Als Firefox op je USB stick staat, hoeft dat helemaal niet..quote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso neit de bedoeling is dat een jongen van 16 zelf software begint te installleren op een school computer. Of die indruk heb ik ook nog.
dan moeten ze dat afsluiten, wil prima tegenwoordigquote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso neit de bedoeling is dat een jongen van 16 zelf software begint te installleren op een school computer. Of die indruk heb ik ook nog.
Dat ben ik met je eens... Ik vind gewoon dat die leerling wel naar die leraar kan luisteren. Die leraar geeft toch duidelijke regels op en het is ook niet alsof er voor die leerling geen alternatief is (waarschijnelijk in de Internet Explorer browser).quote:Op maandag 17 december 2007 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan moeten ze dat afsluiten, wil prima tegenwoordig
ben het nog steeds niet met je eensquote:Op maandag 17 december 2007 16:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens... Ik vind gewoon dat die leerling wel naar die leraar kan luisteren. Die leraar geeft toch duidelijke regels op en het is ook niet alsof er voor die leerling geen alternatief is (waarschijnelijk in de Internet Explorer browser).
Is dit niet iets heel vreemd wat je nu zegt. Nee dat kan een leraar niet!quote:Op maandag 17 december 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de leraar kan ook naar de leerling luisteren toch?
want?quote:Op maandag 17 december 2007 16:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dit niet iets heel vreemd wat je nu zegt. Nee dat kan een leraar niet!
Schorsen is misschien ook wel overdreven. Maar ken jij leraren die het menselijke gedeelte van iemand anders gelijk geven bezitten?quote:Op maandag 17 december 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
want?
leraren zijn ook mensen, en hebben het ook wel eens fout. het is nonsens om verplicht IE te laten gebruiken terwijl FF ook prima kan. ik vind het gewoon een kulargument om iemand hierom te schorsen.
Ik heb FF op usb stick ALTIJD bij me..quote:Op maandag 17 december 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben het nog steeds niet met je eens
ten eerste vind ik dat de leerling groot gelijk heeft, ik zet op school ALTIJD FF op de pc, omdat ik werken met IE echt haat. ik doe dat alleen als het moet.
de leraar kan ook naar de leerling luisteren toch?
tevens:
[ afbeelding ]
toevallig ken ik idd een paar leraren die durven toe te geven dat ze fout zitten.quote:Op maandag 17 december 2007 16:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Schorsen is misschien ook wel overdreven. Maar ken jij leraren die het menselijke gedeelte van iemand anders gelijk geven bezitten?
Daarnaast kan het toch gewoon een regel zijn dat je IE daar gebruikt? Op een lege snelweg kan ik ook een boete krijgen voor rijden op de vlucht- danwel linkerrijstrook. Dit terwijl dit prima kan als die weg leeg is.
Pfff. dat gemoggel heb ik nu helemaal mijn buik van vol, vond het al geen al te sterke reclame, maar nu wordt die nog veel minder!
Ja gewoon wat je gedaan hebt, niet te moeilijk maken.quote:Op maandag 17 december 2007 16:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heb je al een onderwerp voor mijn stageverslag gevonden?
ga ik ook doenquote:Op maandag 17 december 2007 16:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb FF op usb stick ALTIJD bij me..
Dus hoef het er helemaal niet op te zetten..
Ik bedoel hiermee te zeggen dat dit misschien in een school regelment ofzo geregeld is en wanneer dat zo is dat je je er dan ook aan te houden hebt.quote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en rijden op een vluchtstrook/linkerrijstrook is tegen de wet, da's een nogal kromme vergelijking natuurlijk. verder vind ik niet dat je mensen kunt dwingen om bepaalde software te gebruiken. dat je nogal aan microsoft vast zit vind ik al erg genoeg, maar om dan mensen te verplichten tot het gebruiken van een bepaalde browser![]()
dat kanquote:Op maandag 17 december 2007 16:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bedoel hiermee te zeggen dat dit misschien in een school regelment ofzo geregeld is en wanneer dat zo is dat je je er dan ook aan te houden hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 december 2007 17:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, de maandag is weer geweest. Vergadering is goed gegaan. De Raad van Bestuur was over mijn werk goed te spreken.
Nu maar even lekker op de bank liggen met een krantje boek en goede muziek.
Dat lijkt mij ook wel een toffe film!quote:Op maandag 17 december 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, hallo [afbeelding]
donderdag naar de première van I Am Legend [afbeelding]
Ga jij naar elke film ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, hallo
donderdag naar de première van I Am Legend
normaal ben je voor een film ongeveer ¤ 8,50 kwijt, soms nog meer als het een nieuwe film is... met een 5-sterren ticket kun je 5 keer naar de film toe (is 1 jaar geldig) voor ¤ 28,-quote:Op maandag 17 december 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
En wat houd dat in?
Will Smith, virus op aarde, regering roeit besmette mensen uit, op het laatst is iedereen dood, alleen Will niet meer, die leeft in z'n uppie in New York, golft vanaf F 16's e.d.quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef KaheemSaid het volgende:ik ben niet zo'n fan van de meeste films die in een gewone bios draaien :$
i am legend, wat is dat ?
Even dood geweest enzo !quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Will Smith, virus op aarde, regering roeit besmette mensen uit, op het laatst is iedereen dood, alleen Will niet meer, die leeft in z'n uppie in New York, golft vanaf F 16's e.d.maar dan merkt hij toch dat hij niet alleen is, dan zijn er vampieren in de donkere stegen etc.
dat is de film ongeveer, heel plat en snel verteld, vrijdag hoor je meer
Kon je geen bedrijf dichter bij huis vinden dan?quote:Op maandag 17 december 2007 21:23 schreef PieterBas het volgende:
pfff.. in totaal 6 uur zitten treinen voor een bedrijfsinterview...
Dude die film wil ik echt graag zien!quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Will Smith, virus op aarde, regering roeit besmette mensen uit, op het laatst is iedereen dood, alleen Will niet meer, die leeft in z'n uppie in New York, golft vanaf F 16's e.d.maar dan merkt hij toch dat hij niet alleen is, dan zijn er vampieren in de donkere stegen etc.
dat is de film ongeveer, heel plat en snel verteld, vrijdag hoor je meer
Wij hadden de pech dat we het bedrijf toegewezen kregen...quote:Op maandag 17 december 2007 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon je geen bedrijf dichter bij huis vinden dan?
ik ook!quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dude die film wil ik echt graag zien!
Je hebt gelijkt, je vertelde dat je niet kon slapen doordat je zo verliefd bent. Lief hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:56 schreef Deansensitized het volgende:
Gisteren uitgelegd
Liever niet, maar het gaat helaas niet anders laatste tijd
Is dat zo??quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:05 schreef Isdatzo het volgende:
koud buiten..
weet je de discussie van gister nog, of je wel of niet iemand kunt verplichten om IE te gebruiken en of het terecht was of die jongen geschorst wasquote:
ugh, stage slowchat, waar stagiares verliefd worden..quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt, je vertelde dat je niet kon slapen doordat je zo verliefd bent. Lief hoor!
Vind ik ook, maar voor iemand die het wel koud heeftquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Het is nog niet zo koud dat er op gekleed moet worden!
Hansquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:11 schreef HansU het volgende:
[..]
ugh, stage slowchat, waar stagiares verliefd worden..
goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Oh de FireFox discussie. Ik ben sowieso fan van monopolisten (wanneer alles van 1 leverancier is hoeft men ook niks capabel te maken aan andere pakketen). Ik vind dan ook dat elk bedrijf, school of instelling voor IE moet gaan en FF moet boycotten!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je de discussie van gister nog, of je wel of niet iemand kunt verplichten om IE te gebruiken en of het terecht was of die jongen geschorst wasda's dus allemaal nep
Nou, ik fiets redelijk door.. en hoe je je ook kleedt, je benen raken snel afgekoeld.. en als je dan nog meer kleren aandoet ga je zweten, dán krijg je het helemaal koudquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dat zo??
Kou kan je je op kleden
Meer slapen ben ik met je eens
Dat is ook weer waar. Maar krijg het persoonlijk bijna nooit koud [of in ieder geval geen last van], dus voor mij al moeilijk voor te stellenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik fiets redelijk door.. en hoe je je ook kleedt, je benen raken snel afgekoeld.. en als je dan nog meer kleren aandoet ga je zweten, dán krijg je het helemaal koud
IE hier, FF thuis. Nooit ergens problemen mee gehad. Thuis overgestapt op FF omdat die eerder met tabbladen kwamen en ietsje sneller leek.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:22 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom zit ik hier ook lekker met IE
Gjin gemieter!
Gewoon leuke discussie Hostquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:23 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een heerlijke knuffel stimmung hier... awwww....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh de FireFox discussie. Ik ben sowieso fan van monopolisten (wanneer alles van 1 leverancier is hoeft men ook niks capabel te maken aan andere pakketen). Ik vind dan ook dat elk bedrijf, school of instelling voor IE moet gaan en FF moet boycotten!
ik heb kniekousenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik fiets redelijk door.. en hoe je je ook kleedt, je benen raken snel afgekoeld.. en als je dan nog meer kleren aandoet ga je zweten, dán krijg je het helemaal koud
Mannen doen niet aan kniekousenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
ik heb kniekousenwerkt als een tiet
gisteravond heb ik 20 km hard gelopen, 2 uur in de kou. Het waaide ook nog eens aardig, dus de gevoelstemperatuur lag lekker laagquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
die trui kan je dan ook uit doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mannen doen niet aan kniekousen
Ik heb nog steeds een t-shirtje aan... Maar ik heb het dan ook tering koud op de fiets, maar als ik met een trui naar mijn stage kom, dan zweet ik de hele dag van de stoel af, hier stoken ze de afdeling tot minstens 23 graden.
Kan je daar ook uit doen hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mannen doen niet aan kniekousen
Ik heb nog steeds een t-shirtje aan... Maar ik heb het dan ook tering koud op de fiets, maar als ik met een trui naar mijn stage kom, dan zweet ik de hele dag van de stoel af, hier stoken ze de afdeling tot minstens 23 graden.
Een man die IE gebruikt in plaats van FF, is een man die nooit jou partner zou kunenn worden?quote:
Maar ff (quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een man die IE gebruikt in plaats van FF, is een man die nooit jou partner zou kunenn worden?
@HansU 20 km hard lopen, respect hoor!
dank u, maar je wilt niet weten hoe me knietjes nu voelen, kon gister niet eens meer trap lopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een man die IE gebruikt in plaats van FF, is een man die nooit jou partner zou kunenn worden?
voor een die-hard ict'er, wat ik in die tijd was, was dit heel belangrijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar ff () serieus, who gives a shit, een browser is een browser... toch?
Doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:38 schreef HansU het volgende:
[..]
dank u, maar je wilt niet weten hoe me knietjes nu voelen, kon gister niet eens meer trap lopen
In FireFox zit zo'n optie dat plugins niet automatisch worden geïnstalleerd, waardoor je minder last van SpyWare hebt. Misschien herkent Etc. hierin wel een zorgvuldige man, waardoor het condoom zomaar in de hoek van de kamer kan belanden aangezien risico's voor SOA's e.d. amper aanwezig zijn...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nee dat niet hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
ik hou ervan als ik veel zelf kan instellenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
euh mijn keuze wat betreft mijn browser heeft 0 te maken met mijn keuze wat betreft man hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In FireFox zit zo'n optie dat plugins niet automatisch worden geïnstalleerd, waardoor je minder last van SpyWare hebt. Misschien herkent Etc. hierin wel een zorgvuldige man, waardoor het condoom zomaar in de hoek van de kamer kan belanden aangezien risico's voor SOA's e.d. amper aanwezig zijn...
Misschien...
.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:39 schreef HansU het volgende:
[..]
voor een die-hard ict'er, wat ik in die tijd was, was dit heel belangrijk
Nu ben ik zo gewend aan Firefox dat ik het standaard maar installeer.
Dat weet Kaheem vaak zelf niet eens volgens mijquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Etcetera het volgende:
euh mijn keuze wat betreft mijn browser heeft 0 te maken met mijn keuze wat betreft man hoorweet niet waar je die vergelijking vandaan tovert
Zal ik daar maar niet op ingaan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Aan mijner zijde is het goed
Jij hebt vanacht weer te veel gezopen en daarom gaap je?
quote:
Ah, nieuw topic alweerquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Deansensitized het volgende:
[Stage SC #294] We Are Legend!
Eerst deze even vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |