Ik hoor net dat mn begeleider, als hij naar China is, de toko dicht wil gooien, op 2 januari is die andere stagaire er niet. Enige probleem is dat het hier lijkt op een ontploft postsorteercentrum en er niet zo veel mensen binnen komen. Anders had ik er niet zo'n probleem mee. Of jullie komen kroegen op Stratumseind, eerste rondje van mijquote:Op maandag 17 december 2007 13:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Geef 2 weken een later voor heel het Stage SC topic en al je vrienden één groot feest!
Uiteraard wel... Maar ik doel op de mensen die niet van het StageSC Topique komen..quote:Op maandag 17 december 2007 13:38 schreef Deansensitized het volgende:
Dus wij zijn geen vrienden Trig??
Kroegen op stratumseind.. totaal geen problemen mee..quote:Op maandag 17 december 2007 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoor net dat mn begeleider, als hij naar China is, de toko dicht wil gooien, op 2 januari is die andere stagaire er niet. Enige probleem is dat het hier lijkt op een ontploft postsorteercentrum en er niet zo veel mensen binnen komen. Anders had ik er niet zo'n probleem mee. Of jullie komen kroegen op Stratumseind, eerste rondje van mij
Denk alquote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Uiteraard wel... Maar ik doel op de mensen die niet van het StageSC Topique komen..
Volgende keer beter..quote:Op maandag 17 december 2007 13:46 schreef Deansensitized het volgende:
(B)
Uiteraard begrijp ik wat je bedoelt..quote:Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef Deansensitized het volgende:
MSN dingen werken hier niet nee, maar je snapt wat ik bedoel
2 januari?quote:
Op 1e kerstdag een project doenquote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef Loontjah het volgende:
Met kerst neem ik aan dat ik vrij ben, dus die neem ik op als vrije dagen.
Behalve op 1e kerstdag omdat ik dan een project voor school ga doen.
Maar dat terzijde.
Ik heb 25,26,31 december en 1 januari niet meegerekend met mijn dagen tellen.
Ik zal best vrij zijn, en die noteer ik dan ook als vrij.
Jawel, is voor mijn nieuwe opleiding.quote:Op maandag 17 december 2007 13:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Een project van school heeft toch niks met stage te maken?
Officieel niet hoor!quote:Op maandag 17 december 2007 13:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Op 1e kerstdag een project doenJe bent gek!
Ik heb 25,26,31,1, vrij..
Tussendoor misschien nog een paar halve dagen, maar schrijf ik denk als gewerkte hele...
Moet na vandaag nog 12 stagedagen maken.
Deze week nog de volledige 4.. is 8...
Volgende week 2 dagen vrij, zit ik op 5...
Dan 31 en 1 vrij, .. dus nog 3 dagen, dan moet ik alleen nog maar tot 9 januari om 2 dagen te maken.
Woeiiii Het einde is nabij!
Na mijn dagen heb ik tot 18 januari vrij... das dus maar 9 dagen
ehm.... uuuuh.... tjaquote:Beschrijf de relevante ontwikkelingen in de branche en in de ICT vanuit business-perspectief. (Geef in enkele woorden aan hoe de branche waarbinnen de organisatie opereert, wordt aangeduid)
Daar heb ik niets mee te maken..quote:Op maandag 17 december 2007 13:58 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Officieel niet hoor!
Je moet eigenlijk tot en met de 18e werken.
Ook al heb je de 100 dagen bijeen.
Kou zit tussen je oren Erikquote:
Ja, dat zal vast, toch vriezen m'n vallen eraf hierquote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kou zit tussen je oren Erik
Ik zeg ook eigenlijkquote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Daar heb ik niets mee te maken..
Die neem ik dan lekker als vrije dagen op.
Klaar..
Je wat?quote:Op maandag 17 december 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast, toch vriezen m'n vallen eraf hier
Wat ben je vandaag raar bezig..quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n vallen, dat staat er toch?
Nee, iik moest de letter rechts van de v hebben
het zjn altijd van die dingen waar je jaren later nog boos kan worden op je oudersquote:Op maandag 17 december 2007 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mocht ooit eens niet naar een concert van Drowning Pool, paar maand later was de zanger dood. Heb ik mijn ouders nog nooit vergeven.
Lig er ook niet meer wakker van, maar toch
Ik heb geen alcohol op.quote:Op maandag 17 december 2007 14:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat ben je vandaag raar bezig..
Net of je alcohol op hebt.. en zomaar wat typt..
Hij wil 27-31 dec, 2 t/m 4 januari dicht, en daar zouden wij dan vrije dagen voor moeten opnemen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef Loontjah het volgende:
Met kerst neem ik aan dat ik vrij ben, dus die neem ik op als vrije dagen.
Behalve op 1e kerstdag omdat ik dan een project voor school ga doen.
Maar dat terzijde.
Ik heb 25,26,31 december en 1 januari niet meegerekend met mijn dagen tellen.
Ik zal best vrij zijn, en die noteer ik dan ook als vrij.
Je weet niet half hoe fan ik ben/was van die bandquote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het zjn altijd van die dingen waar je jaren later nog boos kan worden op je ouders
Kachel??quote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol op.
Maar hoezo typ ik maar wat/
Komt door de kou denk ik, ben zwaar onderkoeld
Een levende, vieze, gore muis.quote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
'
Een muis? Hier zitten er een stuk of 10 denk ik..
USB of PS2 oldschool?
Is wel zo, maar ik heb het al over CSS gehouden. (mijn vorige verslag that is)quote:Op maandag 17 december 2007 14:12 schreef Loontjah het volgende:
Onderwerp voor stageverslag?
Heb je daar onderwerpen voor dan?
Ik gebruik gewoon mijn werkzaamheden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |