Dat lijkt mij ook wel een toffe film!quote:Op maandag 17 december 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, hallo [afbeelding]
donderdag naar de première van I Am Legend [afbeelding]
Ga jij naar elke film ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, hallo
donderdag naar de première van I Am Legend
normaal ben je voor een film ongeveer ¤ 8,50 kwijt, soms nog meer als het een nieuwe film is... met een 5-sterren ticket kun je 5 keer naar de film toe (is 1 jaar geldig) voor ¤ 28,-quote:Op maandag 17 december 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
En wat houd dat in?
Will Smith, virus op aarde, regering roeit besmette mensen uit, op het laatst is iedereen dood, alleen Will niet meer, die leeft in z'n uppie in New York, golft vanaf F 16's e.d.quote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef KaheemSaid het volgende:ik ben niet zo'n fan van de meeste films die in een gewone bios draaien :$
i am legend, wat is dat ?
Even dood geweest enzo !quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Will Smith, virus op aarde, regering roeit besmette mensen uit, op het laatst is iedereen dood, alleen Will niet meer, die leeft in z'n uppie in New York, golft vanaf F 16's e.d.maar dan merkt hij toch dat hij niet alleen is, dan zijn er vampieren in de donkere stegen etc.
dat is de film ongeveer, heel plat en snel verteld, vrijdag hoor je meer
Kon je geen bedrijf dichter bij huis vinden dan?quote:Op maandag 17 december 2007 21:23 schreef PieterBas het volgende:
pfff.. in totaal 6 uur zitten treinen voor een bedrijfsinterview...
Dude die film wil ik echt graag zien!quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Will Smith, virus op aarde, regering roeit besmette mensen uit, op het laatst is iedereen dood, alleen Will niet meer, die leeft in z'n uppie in New York, golft vanaf F 16's e.d.maar dan merkt hij toch dat hij niet alleen is, dan zijn er vampieren in de donkere stegen etc.
dat is de film ongeveer, heel plat en snel verteld, vrijdag hoor je meer
Wij hadden de pech dat we het bedrijf toegewezen kregen...quote:Op maandag 17 december 2007 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon je geen bedrijf dichter bij huis vinden dan?
ik ook!quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dude die film wil ik echt graag zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |