Je hebt gelijkt, je vertelde dat je niet kon slapen doordat je zo verliefd bent. Lief hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:56 schreef Deansensitized het volgende:
Gisteren uitgelegd
Liever niet, maar het gaat helaas niet anders laatste tijd
Is dat zo??quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:05 schreef Isdatzo het volgende:
koud buiten..
weet je de discussie van gister nog, of je wel of niet iemand kunt verplichten om IE te gebruiken en of het terecht was of die jongen geschorst wasquote:
ugh, stage slowchat, waar stagiares verliefd worden..quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt, je vertelde dat je niet kon slapen doordat je zo verliefd bent. Lief hoor!
Vind ik ook, maar voor iemand die het wel koud heeftquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Het is nog niet zo koud dat er op gekleed moet worden!
Hansquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:11 schreef HansU het volgende:
[..]
ugh, stage slowchat, waar stagiares verliefd worden..
goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Oh de FireFox discussie. Ik ben sowieso fan van monopolisten (wanneer alles van 1 leverancier is hoeft men ook niks capabel te maken aan andere pakketen). Ik vind dan ook dat elk bedrijf, school of instelling voor IE moet gaan en FF moet boycotten!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je de discussie van gister nog, of je wel of niet iemand kunt verplichten om IE te gebruiken en of het terecht was of die jongen geschorst wasda's dus allemaal nep
Nou, ik fiets redelijk door.. en hoe je je ook kleedt, je benen raken snel afgekoeld.. en als je dan nog meer kleren aandoet ga je zweten, dán krijg je het helemaal koudquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dat zo??
Kou kan je je op kleden
Meer slapen ben ik met je eens
Dat is ook weer waar. Maar krijg het persoonlijk bijna nooit koud [of in ieder geval geen last van], dus voor mij al moeilijk voor te stellenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik fiets redelijk door.. en hoe je je ook kleedt, je benen raken snel afgekoeld.. en als je dan nog meer kleren aandoet ga je zweten, dán krijg je het helemaal koud
IE hier, FF thuis. Nooit ergens problemen mee gehad. Thuis overgestapt op FF omdat die eerder met tabbladen kwamen en ietsje sneller leek.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:22 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom zit ik hier ook lekker met IE
Gjin gemieter!
Gewoon leuke discussie Hostquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:23 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een heerlijke knuffel stimmung hier... awwww....
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh de FireFox discussie. Ik ben sowieso fan van monopolisten (wanneer alles van 1 leverancier is hoeft men ook niks capabel te maken aan andere pakketen). Ik vind dan ook dat elk bedrijf, school of instelling voor IE moet gaan en FF moet boycotten!
ik heb kniekousenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik fiets redelijk door.. en hoe je je ook kleedt, je benen raken snel afgekoeld.. en als je dan nog meer kleren aandoet ga je zweten, dán krijg je het helemaal koud
Mannen doen niet aan kniekousenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
ik heb kniekousenwerkt als een tiet
gisteravond heb ik 20 km hard gelopen, 2 uur in de kou. Het waaide ook nog eens aardig, dus de gevoelstemperatuur lag lekker laagquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
die trui kan je dan ook uit doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mannen doen niet aan kniekousen
Ik heb nog steeds een t-shirtje aan... Maar ik heb het dan ook tering koud op de fiets, maar als ik met een trui naar mijn stage kom, dan zweet ik de hele dag van de stoel af, hier stoken ze de afdeling tot minstens 23 graden.
Kan je daar ook uit doen hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mannen doen niet aan kniekousen
Ik heb nog steeds een t-shirtje aan... Maar ik heb het dan ook tering koud op de fiets, maar als ik met een trui naar mijn stage kom, dan zweet ik de hele dag van de stoel af, hier stoken ze de afdeling tot minstens 23 graden.
Een man die IE gebruikt in plaats van FF, is een man die nooit jou partner zou kunenn worden?quote:
Maar ff (quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een man die IE gebruikt in plaats van FF, is een man die nooit jou partner zou kunenn worden?
@HansU 20 km hard lopen, respect hoor!
dank u, maar je wilt niet weten hoe me knietjes nu voelen, kon gister niet eens meer trap lopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een man die IE gebruikt in plaats van FF, is een man die nooit jou partner zou kunenn worden?
voor een die-hard ict'er, wat ik in die tijd was, was dit heel belangrijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar ff () serieus, who gives a shit, een browser is een browser... toch?
Doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:38 schreef HansU het volgende:
[..]
dank u, maar je wilt niet weten hoe me knietjes nu voelen, kon gister niet eens meer trap lopen
In FireFox zit zo'n optie dat plugins niet automatisch worden geïnstalleerd, waardoor je minder last van SpyWare hebt. Misschien herkent Etc. hierin wel een zorgvuldige man, waardoor het condoom zomaar in de hoek van de kamer kan belanden aangezien risico's voor SOA's e.d. amper aanwezig zijn...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nee dat niet hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
ik hou ervan als ik veel zelf kan instellenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
euh mijn keuze wat betreft mijn browser heeft 0 te maken met mijn keuze wat betreft man hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In FireFox zit zo'n optie dat plugins niet automatisch worden geïnstalleerd, waardoor je minder last van SpyWare hebt. Misschien herkent Etc. hierin wel een zorgvuldige man, waardoor het condoom zomaar in de hoek van de kamer kan belanden aangezien risico's voor SOA's e.d. amper aanwezig zijn...
Misschien...
.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:39 schreef HansU het volgende:
[..]
voor een die-hard ict'er, wat ik in die tijd was, was dit heel belangrijk
Nu ben ik zo gewend aan Firefox dat ik het standaard maar installeer.
Dat weet Kaheem vaak zelf niet eens volgens mijquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Etcetera het volgende:
euh mijn keuze wat betreft mijn browser heeft 0 te maken met mijn keuze wat betreft man hoorweet niet waar je die vergelijking vandaan tovert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |