quote:
Toch nog maar even de OP erin gezet...quote:
quote:
Ik zal er zometeen even naar kijken, tussen het oplossen van mijn Pocklington vergelijking doorquote:
Hounietquote:
Wat is daar mis mee?quote:
ik moet er echt niet aan denkenquote:Op maandag 17 december 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
Sowieso, Fiets, vanwaar ben jij al voor 11 uur 's ochtends aan de zuip?
Ik nu ook niet, maar een aantal keren per jaar komt t wel voor hier hoorquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
Op een Spaans terrasje in de Spaanse zon, met uitzicht op wat lokaal Spaans vrouwvolk dat zich waagt aan een vroege duik in het aangrenzende zwembad is een alcoholische versnapering zo slecht nog niet.quote:
Ik ooit eens een paar van die weekenden gehadquote:Op maandag 17 december 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 10:49 schreef buzzer het volgende:
Jort, doe maar even niet van zulke plaatjes
quote:Op maandag 17 december 2007 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ooit eens een paar van die weekenden gehad![]()
Begin je vrijdag middag en dinsdag was ik weer nuchter![]()
Poedervormquote:Op maandag 17 december 2007 11:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Wie heeft er nog koffiemelk?!
Het is op hier.
Ik drink altijd zwartquote:Op maandag 17 december 2007 11:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Wie heeft er nog koffiemelk?!
Het is op hier.
quote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik drink altijd zwart
Ik kan wel een zakje creamer voor je meesnaaien in de kantine
Peoder, dat is nep manquote:
quote:
Das vlotquote:
Eensquote:
Netjesquote:Op maandag 17 december 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
had nog een paar uurtjes van overwerken staan dus ja....![]()
Overwerkquote:Op maandag 17 december 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
had nog een paar uurtjes van overwerken staan dus ja....![]()
quote:
quote:
Klopt.quote:Op maandag 17 december 2007 12:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je had hulp nodig met de franse taalOA....????
bahquote:Op maandag 17 december 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...ik moet van de week weer overwerken en wss zaterag de hele dag ook .....
Ik zou woensdag vrij zijn, nu moet ik des ochtends ook werkenquote:Op maandag 17 december 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...ik moet van de week weer overwerken en wss zaterag de hele dag ook .....
you know where to find me....quote:Op maandag 17 december 2007 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt.
Nu nog niet, maar later deze week of volgend jaar () wel.
Het gaat om veiligheidsinstructies. Op zich is het globaal vertalen niet het probleem, maar wel de zinsbouw...
Tijd voor tijd?quote:Op maandag 17 december 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo maak ik wel wat extra vrije uurtjes....
Zeker!quote:Op maandag 17 december 2007 12:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
you know where to find me....![]()
yep idd..of ik kan het ook uit laten betalen, maar geef mij maar een vrije dag...quote:Op maandag 17 december 2007 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd voor tijd?
Das wel mooi meegenomen dan
das goed op tijd, vrindquote:
Precies, mits je dan ook de kans krijgt om deze ook op te nemenquote:Op maandag 17 december 2007 12:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep idd..of ik kan het ook uit laten betalen, maar geef mij maar een vrije dag...![]()
Ze heeft een vrije middagquote:
das bij mij op het werk geen enkel probleem....quote:Op maandag 17 december 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, mits je dan ook de kans krijgt om deze ook op te nemen
Goed geregeldquote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das bij mij op het werk geen enkel probleem....
Zekerquote:Op maandag 17 december 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb gewoon en top-baan....![]()
+ dito inkomen?quote:Op maandag 17 december 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb gewoon en top-baan....![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jazekers...![]()
...en leuke collega's en een super sfeer...
![]()
![]()
Auto van de zaak?quote:wat wil je nog meer...![]()
aju hequote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef JortK het volgende:
FOOD!!!!!111!!!!!~~õneoneoneoenoneeeneinzeinz!!!!
quote:
Ja elke 2 weken werkcollege op maandag van 9.00 tot 11.00 uur. Vandaag presentatie gedaan, ging lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, mits je dan ook de kans krijgt om deze ook op te nemen
Mooie tijdenquote:Op maandag 17 december 2007 12:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja elke 2 weken werkcollege op maandag van 9.00 tot 11.00 uur. Vandaag presentatie gedaan, ging lekker
ik vind slagroom niet lekker...quote:Op maandag 17 december 2007 12:57 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Erg lekker idd, vooral met slagroom
Ik rammel ook, ga ook even etenquote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef JortK het volgende:
FOOD!!!!!111!!!!!~~õneoneoneoenoneeeneinzeinz!!!!
tja....vind het maar bluberig...quote:Op maandag 17 december 2007 13:00 schreef Peterchris het volgende:
Te zoet? Of bevalt de hele smaak je gewoon niet?
tttssss.....ik sta elke dag om 05.30 op...quote:Op maandag 17 december 2007 13:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel vroeg hoor op de maandag
Lekker romig juist. Maar zonder slagroom is het nog steeds een traktatie.quote:Op maandag 17 december 2007 13:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....vind het maar bluberig......en zo vet...
quote:Op maandag 17 december 2007 13:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tttssss.....ik sta elke dag om 05.30 op...
quote:Op maandag 17 december 2007 12:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja elke 2 weken werkcollege op maandag van 9.00 tot 11.00 uur. Vandaag presentatie gedaan, ging lekker
zekers....quote:Op maandag 17 december 2007 13:06 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Lekker romig juist. Maar zonder slagroom is het nog steeds een traktatie.
quote:Op maandag 17 december 2007 13:02 werd het volgende gepost:
[..]
tttssss.....ik word elke dag om 05.30 wakker door de wekker voor OAdin...
Zwarte Twingo's FTWquote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah....ben wel tevreden met mijn Black-Twingo...![]()
![]()
Succes, hebben ze daar een beetje lekkere koffie? Bij ons alleen automaat troep (RUG), al is er onlangs een Australian koffie bar geopend bij de Hanze.quote:
quote:
ik ben gek op chocola...quote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Overigens kan ik me nog een koffievariant herinneren van een paar jaar geleden waar een sinaasappel/mandarijnsmaak aan zat, gecombineerd met chocolade balletjes. Wat was dat ranzig zeg. Een aanval op de smaakpupillen.
Hebben ze daar ook niet van die heerlijke bonbons?quote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Succes, hebben ze daar een beetje lekkere koffie? Bij ons alleen automaat troep (RUG), al is er onlangs een Australian koffie bar geopend bij de Hanze.
Ik heb het ook nooit meer in de schappen gezien. Vies spulquote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben gek op chocola...![]()
...maar de combo chocola met sinasappel/mandarijn....
![]()
![]()
Geen idee, ben er maar een keer geweest. Er lagen wel allemaal dingen op de toonbank, dus het zou best kunnen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook niet van die heerlijke bonbons?
papillenquote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Overigens kan ik me nog een koffievariant herinneren van een paar jaar geleden waar een sinaasappel/mandarijnsmaak aan zat, gecombineerd met chocolade balletjes. Wat was dat ranzig zeg. Een aanval op de smaakpupillen.
die combi is heerlijk *denkt aan de sinassnippers maar als vage koffiesmaak... nee niet echt!quote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben gek op chocola...![]()
...maar de combo chocola met sinasappel/mandarijn....
![]()
![]()
ik vind het echt niet te pruimen.....quote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
die combi is heerlijk *denkt aan de sinassnippers maar als vage koffiesmaak... nee niet echt!
hoi JJ!quote:Op maandag 17 december 2007 14:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind het echt niet te pruimen.....![]()
hey BrandX....![]()
![]()
het leven is hard...quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef Houniet het volgende:
ja ik was er al om 0700 uit hoor! voor jan lul opgestaan
het was te druk op de weg waardoor ik mijn trein miste voor twee uurtjes les
en ja ik was er een half uur eerder uit voor het krabben en de drukte
Hmm, je gaat met de auto naar het station?quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef Houniet het volgende:
Life is a bitchquote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef Houniet het volgende:
jazeker, anders moet ik 12km fietsenquote:Op maandag 17 december 2007 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, je gaat met de auto naar het station?
quote:Op maandag 17 december 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
jazeker, anders moet ik 12km fietsen
Wordt je wel warm van.quote:Op maandag 17 december 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
jazeker, anders moet ik 12km fietsen
Ik ging vaak zat met de auto naar het station... 1,5 km...quote:Op maandag 17 december 2007 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, je gaat met de auto naar het station?
ik moet eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vaak naar de supermarkt ga met de auto...0,5 km...quote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ging vaak zat met de auto naar het station... 1,5 km...
* JortK doet ook alles met de autoquote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vaak naar de supermarkt ga met de auto...0,5 km...
Ik ga ook met de auto naar het station hoor. Mijn fiets is er gejatquote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vaak naar de supermarkt ga met de auto...0,5 km...
twas niet als verwijt bedoeld schat.....quote:Op maandag 17 december 2007 15:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga ook met de auto naar het station hoor. Mijn fiets is er gejat
ernstigquote:
I know, dit was meer mijn ongenoegen met fietsdievenquote:Op maandag 17 december 2007 15:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
twas niet als verwijt bedoeld schat.....
oww owkey....quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know, dit was meer mijn ongenoegen met fietsdieven
Dat is wel heel erg.quote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww owkey......ze hebben laatst de fiets van mijn zoon gejat die hij in de achtertuin had gelaten.....
..in de FUCKING ACHTERTUIN...!!!!
![]()
![]()
Zeker niet in de Randstadquote:Op maandag 17 december 2007 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
In een grote stad zeker?
Ik was laatst de passagiersdeur vergeten te sluiten van de auto, heeft de hele dag (tot uurtje of 16) open gestaan. Niets mee gebeurd; auto stond er ook nog.
Nijmegen....en het hek stond gewoon dicht, niet op slot maar wel dicht...LOOSERS....quote:Op maandag 17 december 2007 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
In een grote stad zeker?
Ik was laatst de passagiersdeur vergeten te sluiten van de auto, heeft de hele dag (tot uurtje of 16) open gestaan. Niets mee gebeurd; auto stond er ook nog.
Ik normaal gesproken bijna niets. Zeker niet als het in mijn woonplaats is.quote:
Minne klote honden zijn hetquote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww owkey......ze hebben laatst de fiets van mijn zoon gejat die hij in de achtertuin had gelaten.....
..in de FUCKING ACHTERTUIN...!!!!
![]()
![]()
Tering, dat is nog eens vroeg!quote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
denk dat ik maar naar bed ga...moet morgen om 07:00 beginnen..... dus moet om 04:30 opstaan....
dank je schat...quote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering, dat is nog eens vroeg!![]()
Slaap lekker dan alvast![]()
Geen dank hoorquote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dank je schat.....welterusten alvast en tot gauw....
![]()
ben jij dit topic?quote:Op maandag 17 december 2007 20:07 schreef Suga_Mama het volgende:
Waarom ben ik dit topic als ik Maandag een kut dag vind?
TU/e heeft prima koffie. DE spul in de reguliere kantines, versgemalen bonenkoffie in de coffee&more coffeebar.quote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Succes, hebben ze daar een beetje lekkere koffie? Bij ons alleen automaat troep (RUG), al is er onlangs een Australian koffie bar geopend bij de Hanze.
Mafketels in Apeldoorn?quote:Op maandag 17 december 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Lekkerlekker. Met jou?
Vandaag naar Apeldoorn geweest. Wat een mafketels daar zeg
Ja aardig wel, vandaag presentatie. Ging ook goedquote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
dag v-f
hoe is het met je tentamen gegaan?
Ja joh, gewoon die mensen waar we heen moesten voor werk.quote:
Volgens mij ben jij echt retegoed in presenteren of niet?quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja aardig wel, vandaag presentatie. Ging ook goed
Mac als in Applequote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon die mensen waar we heen moesten voor werk.Rare gasten. Maar wel mooie mac daar
MacDonalds natuurlijk!!quote:Op maandag 17 december 2007 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mac als in Apple? Of MacDonalds
?
Waren er daar bij van de scouting?quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon die mensen waar we heen moesten voor werk.Rare gasten. Maar wel mooie mac daar
Ja, dat was precies mijn gedachte.quote:Op maandag 17 december 2007 21:19 schreef BrandX het volgende:
geeft niet dat er nieuwe banners zijn, maar fok wil gelijk niet meer draaien
quote:Op maandag 17 december 2007 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat was precies mijn gedachte.
En weer een nieuwe mod uit de KSC-kweekvijver
Whehequote:Op maandag 17 december 2007 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]ach ja, waar koffieleuten wel niet goed voor is
maar inmiddels draait het weer hier.
maildinges?quote:
Nee, is er niet geweestquote:Op maandag 17 december 2007 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, in med enzo.. dat je kon mailen..
quote:Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef sassa het volgende:
[..]
Hoezo? T was echt een design Mac. Vet hip en Marjoke!
Er is niet altijd een mailronde als een nieuwe mod gezocht wordt. Soms vallen mensen in het betreffende subforum gewoon in positieve zin op en worden gevraagdquote:Op maandag 17 december 2007 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, in med enzo.. dat je kon mailen..
BX als mod, mijn stoutste droom is waargekomenquote:Op maandag 17 december 2007 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]ach ja, waar koffieleuten wel niet goed voor is
maar inmiddels draait het weer hier.
Awww.. niet zo negatief over jezelfquote:Op maandag 17 december 2007 22:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm. Ok. Alhoewel ik toch wel niet meer gekozen zou worden.
quote:Op maandag 17 december 2007 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BX als mod, mijn stoutste droom is waargekomen
nee....quote:
en met die gedachtegoed heeft buzzer mij persoonlijk benaderd (of beter: overvallen zoals hij zelf zegt) of ik geen mod wilde zijn op GC... waar hij het vandaag haalt, geen idee, maar zo het geschiedde....quote:Op maandag 17 december 2007 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is niet altijd een mailronde als een nieuwe mod gezocht wordt. Soms vallen mensen in het betreffende subforum gewoon in positieve zin op en worden gevraagd.
gelukkig ben ik zeer bekend met die 'macht' omdat ik al sinds 2004 mod ben op www.sport1.nlquote:Op maandag 17 december 2007 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wel mooi om te zien dat veel mensen de 'macht' van het mod-zijn willen ervaren
Nja, enkel voor GC/Dig hoor. Rest kan me niet zoveel verrotten schelen eerlijk gezegd. Onz is leuk als ik terug kom uit de kroeg, evenals KLB. Sex heb ik een hele tijd in vertoefd, maar is enkel leuk mét vriendin.quote:Op maandag 17 december 2007 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mwah.quote:Op maandag 17 december 2007 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww.. niet zo negatief over jezelf
Ik word toch ook niet blauw?
Whehe...quote:Op maandag 17 december 2007 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Cool.quote:Op maandag 17 december 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
gelukkig ben ik zeer bekend met die 'macht' omdat ik al sinds 2004 mod ben op www.sport1.nl
(en tot 3 maanden terug hoofdredacteur communicatie) dus gelukkig am i not in it for the power!
Dát natuurlijk ook. Ben zelf ook veel buiten de deur vanwege de korfbalvereniging (druk met coachen, trainen, zelf trainen, zelf spelen, bardiensten draaien). Dus echt een nerd die enkel achter de pc zit, nou neequote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
Voor mij persoonlijk zou het niet om macht gaan, maar om mezelf in te zetten voor iets waar ikzelf ook veel plezier van heb. Ik ben niet voor niets al twee dagdelen in de week vrijwilligerswerk aan het doen
Ja, ze heeft er een Engels schaartje bijgekregen, heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 17 december 2007 22:23 schreef Pheno het volgende:
Alweer zon cutmod
Dat is gewoon zo. Niets slechts zeggen, anders kun je je "carriere"quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah.
Ik val geloof ik in de herhaling, maar 't valt me wel op dat users met af en toe een kritische toon minder in de smaak vallen.
die heb ik dus blijkbaar gemistquote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool.
Alleen was het niet voor jou bedoeld, maar voor de reacties na jouw bekendmaking
Engels?? Oh omdat ik vaak wat Engels erdoor gooi ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze heeft er een Engels schaartje bijgekregen, heb ik me laten vertellen
quote:Op maandag 17 december 2007 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo. Niets slechts zeggen, anders kun je je "carriere"op fok vergeten.
Met je kia-gezeikquote:Op maandag 17 december 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Engels?? Oh omdat ik vaak wat Engels erdoor gooi ofzo?
Dat kon ik kort na registreren alquote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan kan ik het nual vergeten. [ afbeelding ]
Dat is geen engels, maar maorisquote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met je kia-gezeik.
Kan je geen Audi-ora maken ofzo?
Nee, Engels omdat ik zonodig mijn grap teveel uit moest leggen in de grap zelfquote:Op maandag 17 december 2007 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Engels?? Oh omdat ik vaak wat Engels erdoor gooi ofzo?
dat kutautomerk kia heeft die uitroep gepiktquote:Op maandag 17 december 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met je kia-gezeik.
Kan je geen Audi-ora maken ofzo?
Ah.quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 22:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kutautomerk kia heeft die uitroep gepikten weten nauwelijks waar het over gaat
Okéquote:Op maandag 17 december 2007 22:33 schreef Pheno het volgende:
De audi is overigens were gefixxed. Kut ex-eigenaar had het nooit naar een beurt gebracht, dus er was nog wat aan nazorg te doen.
He, been there, talked thatquote:
De vorige nepleasert wilde perse een audi, dus heeft beknibbeld op dingen. Oa het audio gedeelte is (imho ruk). Maar he, het kost me all-in 20 euro per maand, ik ga niet klagen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben er na een stukkie rijden achter dat mijn kmteller (wat normaal oplicht) af en toe uitvalt en de audio niet echt geweldig is (waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar de radio te hard gehad ofzo). Dus ook maar eens langs de VW dealer.
Naja, als je maar wat onderweg kan luisteren.quote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vorige nepleasert wilde perse een audi, dus heeft beknibbeld op dingen. Oa het audio gedeelte is (imho ruk). Maar he, het kost me all-in 20 euro per maand, ik ga niet klagen.
Das heul niet veelquote:Op maandag 17 december 2007 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vorige nepleasert wilde perse een audi, dus heeft beknibbeld op dingen. Oa het audio gedeelte is (imho ruk). Maar he, het kost me all-in 20 euro per maand, ik ga niet klagen.
* jaloers is... wil er ook ooit nog een keer heen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, been there, talked that
Al wil ik nog eens terug. Wat wel eens erg snel kan gebeuren
Superland! Zeker doen. Al vind ik japan ook erg mooi. En ik wil nog best veel zien. maar soms heb je gewoon van die landen die je hart gestolen hebben.quote:Op maandag 17 december 2007 22:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
* jaloers is... wil er ook ooit nog een keer heen.wordt nog in ieder geval een jaartje wachten helaas. Voorlopig moet ik het doen met een maori die met een maandje of vier weer hier neerstreekt
Hmm, zo is 3FM in de auto ook niet echt geweldig te ontvangen (mijn standaard zender). Dan maar cd's erin proppen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:40 schreef Pheno het volgende:
Nee, maar een ruis in zenderontvangst vind ik redelijk irritant. Gelukkig zit er een cdspeler in.
ik heb sinds enkele maanden een autoradio/CD-speler waar ik ook USB stickies met muziek in kwijt kanquote:Op maandag 17 december 2007 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, zo is 3FM in de auto ook niet echt geweldig te ontvangen (mijn standaard zender). Dan maar cd's erin proppen.
Gelukkig ondersteund 't MP3.
Whehe. Ik wil ook nog wel eens die kant op. Zal wel na mn studie worden, ivm de kostenquote:Op maandag 17 december 2007 22:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
* jaloers is... wil er ook ooit nog een keer heen.wordt nog in ieder geval een jaartje wachten helaas. Voorlopig moet ik het doen met een maori die met een maandje of vier weer hier neerstreekt
Tofquote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb sinds enkele maanden een autoradio/CD-speler waar ik ook USB stickies met muziek in kwijt kan![]()
![]()
het meest ideale van alles gewoon! muziek in een mapje douwen en dat op een stickie!
ik heb standaard 3 stickies van 1GB p/s en per stickie staan er verschillende mapjes met diverse muziek. Altijd wat top bij de hand!![]()
![]()
zekers. Japan, maar ook tibet en peru staan op het verlanglijstje.quote:Op maandag 17 december 2007 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Superland! Zeker doen. Al vind ik japan ook erg mooi. En ik wil nog best veel zien. maar soms heb je gewoon van die landen die je hart gestolen hebben.
Kosten vallen wel mee. De reis is het duurst, NZ is spotgoedkoop. Japan overigens ook, waar dat fabeltje vandaan komt dat het er stervensduur is weet ik niet. Of die mensen eten elke dag in de wijk Ginza, dan snap ik hetquote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ik wil ook nog wel eens die kant op. Zal wel na mn studie worden, ivm de kosten
en dat is nou net waar modden niet om draait (of je het geloven wil of nietquote:Op maandag 17 december 2007 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
welterustenquote:
Ik niet, ik was er niet. En alle KSCérs worden toch mod. Behalve ik, ik mag nietquote:Op maandag 17 december 2007 23:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dat is nou net waar modden niet om draait (of je het geloven wil of niet)
Geloof me, degene die het daar om doen zijn meestal binnen een maand (of 2) weer weg (uit vrije wil)
owww en wie riep er nou vorige week dat er zo weinig aandacht van de mods is voor KSC
Ik ook zo, ik kan weer scheten laten zonder naar de wc te moeten lopenquote:
als het enige troost mag zijn, ik heb er niet om gevraagd, ik werd overvallen en moestquote:Op maandag 17 december 2007 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, ik was er niet. En alle KSCérs worden toch mod. Behalve ik, ik mag niet
Zelfs dat doen ze niet bij me. En dat terwijl ik de best betaalde werkende fokker ben die het minst doet op zijn werk. Sterker nog: ik ben er sinds september niet geweest, op 3 dagen naquote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
als het enige troost mag zijn, ik heb er niet om gevraagd, ik werd overvallen en moest
quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
als het enige troost mag zijn, ik heb er niet om gevraagd, ik werd overvallen en moest
quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook zo, ik kan weer scheten laten zonder naar de wc te moeten lopen
Het werkt trouwens in 52 minuten bij me. vanaf het moment dat ik het eerste glas namquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs dat doen ze niet bij me. En dat terwijl ik de best betaalde werkende fokker ben die het minst doet op zijn werk. Sterker nog: ik ben er sinds september niet geweest, op 3 dagen na
En dan nog salarisverhoging met terugwerkende kracht etc
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook zo, ik kan weer scheten laten zonder naar de wc te moeten lopen
een goeie voor prorail! die schijten al onzin uit zonder die slogan en zonder de medicijnenquote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt trouwens in 52 minuten bij me. vanaf het moment dat ik het eerste glas nam
Mijn god, je darmen in een kramp en opeens heb je het: je moet naar de wc!
conclusie: zit je eindelijk eens terecht in KSCquote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef Pheno het volgende:
En donderdag mag ik weer omdat die lijers het verzet hebben
Heerlijk kokhalzen van het meest vieze wat ik ooit geproefd heb, ik ben bang dat zelfs koffie lekkerder is
Je HAD "nee" kunnen en mogen zeggen, maar ik denk dat je hier prima op je plek bent en ik kan me voorstellen dat jij gevraagd bentquote:Op maandag 17 december 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, ik heb me hard opgesteld voor de vakantie: geld erbij en tijd er af. Dus vanaf januari ook nog parttime werken.quote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
waar werk jij? Zoeken ze nog een specialist in proces, kwaliteit en verandermanagement?
thanks!quote:Op maandag 17 december 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Je HAD "nee" kunnen en mogen zeggen, maar ik denk dat je hier prima op je plek bent en ik kan me voorstellen dat jij gevraagd bent
ahhh jij kent mijn blauwe ogen nog nietquote:
Ik ben niet gevoelig voor mannenogenquote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
ahhh jij kent mijn blauwe ogen nog niet
Maar idd, de juiste vrouw op de jiuste plek
jamaarjamaarjamaar, ze hebben niet een specialist zoals eerder benoemd nodig dus verder?quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb me hard opgesteld voor de vakantie: geld erbij en tijd er af. Dus vanaf januari ook nog parttime werken.
Nopequote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
jamaarjamaarjamaar, ze hebben niet een specialist zoals eerder benoemd nodig dus verder?
ja boys, nu wel genoeg veren in mijn reet gekregen, ze gaan nu zeer doenquote:Op maandag 17 december 2007 23:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
ahhh jij kent mijn blauwe ogen nog niet
Maar idd, de juiste vrouw op de jiuste plek
Vind je het erg om het even niet te hebben over dingen in reten te steken?quote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja boys, nu wel genoeg veren in mijn reet gekregen, ze gaan nu zeer doen![]()
laat ik mezelf eerst maar bewijzen voordat iedereen van een koude kermis thuiskomt
quote:Op maandag 17 december 2007 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja boys, nu wel genoeg veren in mijn reet gekregen, ze gaan nu zeer doen![]()
laat ik mezelf eerst maar bewijzen voordat iedereen van een koude kermis thuiskomt
gelukkig nietquote:
sorryquote:Op maandag 17 december 2007 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het erg om het even niet te hebben over dingen in reten te steken?
sorry Ph!quote:Op maandag 17 december 2007 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het erg om het even niet te hebben over dingen in reten te steken?
quote:
quote:
quote:
dat is wat ik nu voel na een halve fles wijn, ergo: bedtijd!quote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hetis eigenlijk het gedeelte wat het makkelijkst is, roesje krijgen en duffig zijn/slapen maar.
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 23:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
OMG we hebben een forum admin in de KSC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
boehoehoe, klef, get a room, tot hier en niet verder, boehoehoequote:Op maandag 17 december 2007 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jankertquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
boehoehoe, klef, get a room, tot hier en niet verder, boehoehoe![]()
![]()
don't get between v-f and me!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
boehoehoe, klef, get a room, tot hier en niet verder, boehoehoe![]()
![]()
dit was ook gelijk weer even de laatstequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
don't get between v-f and me!![]()
en jij zou hier niet meer posten, toch
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:23 schreef Muck het volgende:
[..]
dit was ook gelijk weer even de laatste![]()
![]()
okee, vooruit, ook nog een nr. 3:quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
don't get between v-f and me!![]()
en jij zou hier niet meer posten, toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |