ben jij dit topic?quote:Op maandag 17 december 2007 20:07 schreef Suga_Mama het volgende:
Waarom ben ik dit topic als ik Maandag een kut dag vind?
TU/e heeft prima koffie. DE spul in de reguliere kantines, versgemalen bonenkoffie in de coffee&more coffeebar.quote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Succes, hebben ze daar een beetje lekkere koffie? Bij ons alleen automaat troep (RUG), al is er onlangs een Australian koffie bar geopend bij de Hanze.
Mafketels in Apeldoorn?quote:Op maandag 17 december 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Lekkerlekker. Met jou?
Vandaag naar Apeldoorn geweest. Wat een mafketels daar zeg
Ja aardig wel, vandaag presentatie. Ging ook goedquote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
dag v-f
hoe is het met je tentamen gegaan?
Ja joh, gewoon die mensen waar we heen moesten voor werk.quote:
Volgens mij ben jij echt retegoed in presenteren of niet?quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja aardig wel, vandaag presentatie. Ging ook goed
Mac als in Applequote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon die mensen waar we heen moesten voor werk.Rare gasten. Maar wel mooie mac daar
MacDonalds natuurlijk!!quote:Op maandag 17 december 2007 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mac als in Apple? Of MacDonalds
?
Waren er daar bij van de scouting?quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon die mensen waar we heen moesten voor werk.Rare gasten. Maar wel mooie mac daar
Ja, dat was precies mijn gedachte.quote:Op maandag 17 december 2007 21:19 schreef BrandX het volgende:
geeft niet dat er nieuwe banners zijn, maar fok wil gelijk niet meer draaien
quote:Op maandag 17 december 2007 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat was precies mijn gedachte.
En weer een nieuwe mod uit de KSC-kweekvijver
Whehequote:Op maandag 17 december 2007 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]ach ja, waar koffieleuten wel niet goed voor is
maar inmiddels draait het weer hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |