Dat is wel heel erg.quote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww owkey......ze hebben laatst de fiets van mijn zoon gejat die hij in de achtertuin had gelaten.....
..in de FUCKING ACHTERTUIN...!!!!
![]()
![]()
Zeker niet in de Randstadquote:Op maandag 17 december 2007 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
In een grote stad zeker?
Ik was laatst de passagiersdeur vergeten te sluiten van de auto, heeft de hele dag (tot uurtje of 16) open gestaan. Niets mee gebeurd; auto stond er ook nog.
Nijmegen....en het hek stond gewoon dicht, niet op slot maar wel dicht...LOOSERS....quote:Op maandag 17 december 2007 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
In een grote stad zeker?
Ik was laatst de passagiersdeur vergeten te sluiten van de auto, heeft de hele dag (tot uurtje of 16) open gestaan. Niets mee gebeurd; auto stond er ook nog.
Ik normaal gesproken bijna niets. Zeker niet als het in mijn woonplaats is.quote:
Minne klote honden zijn hetquote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww owkey......ze hebben laatst de fiets van mijn zoon gejat die hij in de achtertuin had gelaten.....
..in de FUCKING ACHTERTUIN...!!!!
![]()
![]()
Tering, dat is nog eens vroeg!quote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
denk dat ik maar naar bed ga...moet morgen om 07:00 beginnen..... dus moet om 04:30 opstaan....
dank je schat...quote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering, dat is nog eens vroeg!![]()
Slaap lekker dan alvast![]()
Geen dank hoorquote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dank je schat.....welterusten alvast en tot gauw....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |