quote:Op maandag 17 december 2007 13:02 werd het volgende gepost:
[..]
tttssss.....ik word elke dag om 05.30 wakker door de wekker voor OAdin...
Zwarte Twingo's FTWquote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah....ben wel tevreden met mijn Black-Twingo...![]()
![]()
Succes, hebben ze daar een beetje lekkere koffie? Bij ons alleen automaat troep (RUG), al is er onlangs een Australian koffie bar geopend bij de Hanze.quote:
quote:
ik ben gek op chocola...quote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Overigens kan ik me nog een koffievariant herinneren van een paar jaar geleden waar een sinaasappel/mandarijnsmaak aan zat, gecombineerd met chocolade balletjes. Wat was dat ranzig zeg. Een aanval op de smaakpupillen.
Hebben ze daar ook niet van die heerlijke bonbons?quote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Succes, hebben ze daar een beetje lekkere koffie? Bij ons alleen automaat troep (RUG), al is er onlangs een Australian koffie bar geopend bij de Hanze.
Ik heb het ook nooit meer in de schappen gezien. Vies spulquote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben gek op chocola...![]()
...maar de combo chocola met sinasappel/mandarijn....
![]()
![]()
Geen idee, ben er maar een keer geweest. Er lagen wel allemaal dingen op de toonbank, dus het zou best kunnen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook niet van die heerlijke bonbons?
papillenquote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Overigens kan ik me nog een koffievariant herinneren van een paar jaar geleden waar een sinaasappel/mandarijnsmaak aan zat, gecombineerd met chocolade balletjes. Wat was dat ranzig zeg. Een aanval op de smaakpupillen.
die combi is heerlijk *denkt aan de sinassnippers maar als vage koffiesmaak... nee niet echt!quote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben gek op chocola...![]()
...maar de combo chocola met sinasappel/mandarijn....
![]()
![]()
ik vind het echt niet te pruimen.....quote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
die combi is heerlijk *denkt aan de sinassnippers maar als vage koffiesmaak... nee niet echt!
hoi JJ!quote:Op maandag 17 december 2007 14:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind het echt niet te pruimen.....![]()
hey BrandX....![]()
![]()
het leven is hard...quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef Houniet het volgende:
ja ik was er al om 0700 uit hoor! voor jan lul opgestaan
het was te druk op de weg waardoor ik mijn trein miste voor twee uurtjes les
en ja ik was er een half uur eerder uit voor het krabben en de drukte
Hmm, je gaat met de auto naar het station?quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef Houniet het volgende:
Life is a bitchquote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef Houniet het volgende:
jazeker, anders moet ik 12km fietsenquote:Op maandag 17 december 2007 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, je gaat met de auto naar het station?
quote:Op maandag 17 december 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
jazeker, anders moet ik 12km fietsen
Wordt je wel warm van.quote:Op maandag 17 december 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
jazeker, anders moet ik 12km fietsen
Ik ging vaak zat met de auto naar het station... 1,5 km...quote:Op maandag 17 december 2007 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, je gaat met de auto naar het station?
ik moet eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vaak naar de supermarkt ga met de auto...0,5 km...quote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ging vaak zat met de auto naar het station... 1,5 km...
* JortK doet ook alles met de autoquote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vaak naar de supermarkt ga met de auto...0,5 km...
Ik ga ook met de auto naar het station hoor. Mijn fiets is er gejatquote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig vaak naar de supermarkt ga met de auto...0,5 km...
twas niet als verwijt bedoeld schat.....quote:Op maandag 17 december 2007 15:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga ook met de auto naar het station hoor. Mijn fiets is er gejat
ernstigquote:
I know, dit was meer mijn ongenoegen met fietsdievenquote:Op maandag 17 december 2007 15:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
twas niet als verwijt bedoeld schat.....
oww owkey....quote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
I know, dit was meer mijn ongenoegen met fietsdieven
Dat is wel heel erg.quote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww owkey......ze hebben laatst de fiets van mijn zoon gejat die hij in de achtertuin had gelaten.....
..in de FUCKING ACHTERTUIN...!!!!
![]()
![]()
Zeker niet in de Randstadquote:Op maandag 17 december 2007 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
In een grote stad zeker?
Ik was laatst de passagiersdeur vergeten te sluiten van de auto, heeft de hele dag (tot uurtje of 16) open gestaan. Niets mee gebeurd; auto stond er ook nog.
Nijmegen....en het hek stond gewoon dicht, niet op slot maar wel dicht...LOOSERS....quote:Op maandag 17 december 2007 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
In een grote stad zeker?
Ik was laatst de passagiersdeur vergeten te sluiten van de auto, heeft de hele dag (tot uurtje of 16) open gestaan. Niets mee gebeurd; auto stond er ook nog.
Ik normaal gesproken bijna niets. Zeker niet als het in mijn woonplaats is.quote:
Minne klote honden zijn hetquote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww owkey......ze hebben laatst de fiets van mijn zoon gejat die hij in de achtertuin had gelaten.....
..in de FUCKING ACHTERTUIN...!!!!
![]()
![]()
Tering, dat is nog eens vroeg!quote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
denk dat ik maar naar bed ga...moet morgen om 07:00 beginnen..... dus moet om 04:30 opstaan....
dank je schat...quote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering, dat is nog eens vroeg!![]()
Slaap lekker dan alvast![]()
Geen dank hoorquote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dank je schat.....welterusten alvast en tot gauw....
![]()
ben jij dit topic?quote:Op maandag 17 december 2007 20:07 schreef Suga_Mama het volgende:
Waarom ben ik dit topic als ik Maandag een kut dag vind?
TU/e heeft prima koffie. DE spul in de reguliere kantines, versgemalen bonenkoffie in de coffee&more coffeebar.quote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Succes, hebben ze daar een beetje lekkere koffie? Bij ons alleen automaat troep (RUG), al is er onlangs een Australian koffie bar geopend bij de Hanze.
Mafketels in Apeldoorn?quote:Op maandag 17 december 2007 20:20 schreef sassa het volgende:
[..]
Lekkerlekker. Met jou?
Vandaag naar Apeldoorn geweest. Wat een mafketels daar zeg
Ja aardig wel, vandaag presentatie. Ging ook goedquote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
dag v-f
hoe is het met je tentamen gegaan?
Ja joh, gewoon die mensen waar we heen moesten voor werk.quote:
Volgens mij ben jij echt retegoed in presenteren of niet?quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja aardig wel, vandaag presentatie. Ging ook goed
Mac als in Applequote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon die mensen waar we heen moesten voor werk.Rare gasten. Maar wel mooie mac daar
MacDonalds natuurlijk!!quote:Op maandag 17 december 2007 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mac als in Apple? Of MacDonalds
?
Waren er daar bij van de scouting?quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon die mensen waar we heen moesten voor werk.Rare gasten. Maar wel mooie mac daar
Ja, dat was precies mijn gedachte.quote:Op maandag 17 december 2007 21:19 schreef BrandX het volgende:
geeft niet dat er nieuwe banners zijn, maar fok wil gelijk niet meer draaien
quote:Op maandag 17 december 2007 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat was precies mijn gedachte.
En weer een nieuwe mod uit de KSC-kweekvijver
Whehequote:Op maandag 17 december 2007 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]ach ja, waar koffieleuten wel niet goed voor is
maar inmiddels draait het weer hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |