Nou ja, Lieke was volgens mij destijds wel de enige die Huub er in heeft gehouden. Zonder haar was hij weg geweest.quote:Op zondag 16 december 2007 22:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zo betrouwbaar als lieke dr back-up aan huub? das echt superdesuperbetrouwbaar ja
Ik dacht al dat ze er iets mee te maken had, met 911...quote:Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik lees hoe vaak Deborah Flens nou weer iets persoonlijk geregeld heeft dan vermoed ik dat ze werkweken van 120 uur maakt en dat ze jaarlijks een bonus ter hoogte van een half jaarsalaris van John krijgt.
Hoe komen jullie toch iedere keer aan die absolute zekerheid dat alles wat daar gebeurt en wat niet in jullie straatje is door Flens veroorzaakt is.... Hoe kwam Hedda daar vannacht dan binnen?? Dan moet Flens toch wel zeker een week op vakantie zijn want het was al een week bekend en het is in het voordeel van Huub...
Is Flens al verantwoordelijk gesteld voor de aanval op het WTC in sept. 2001??
Tuurlijk.Achter beslist wie er gaat.Dacht dat je dat nu wel wist.quote:Op zondag 16 december 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, Lieke was volgens mij destijds wel de enige die Huub er in heeft gehouden. Zonder haar was hij weg geweest.
Gekwetst!quote:Op zondag 16 december 2007 22:52 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Dus volgens jou is kritiek op Huubfter niet geoorloofd omdat het zijn fans kwetst?
Dat gestoorde ventje heeft meer rottigheid uitgehaald dan de rest die daar zit....
Waarschijnlijk al lang dood en begraven of opgesloten.quote:Op zondag 16 december 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, Lieke was volgens mij destijds wel de enige die Huub er in heeft gehouden. Zonder haar was hij weg geweest.
Ook dat speelt idd nog eens een zeer grote rol.....quote:Op zondag 16 december 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk.Achter beslist wie er gaat.Dacht dat je dat nu wel wist.
als dat zo is, waarom maakt Huub er dan zo'n punt van dat Lieke hem "zóóóó'n groot mes in de rug steekt"?quote:Op zondag 16 december 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk.Achter beslist wie er gaat.Dacht dat je dat nu wel wist.
*schietgebedjequote:Op zondag 16 december 2007 23:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt me leuk als Amanda weer eens quasi sexy gaat dansen en dan tijdens het zwiepen met d'r haar het haarstuk naar de hoek van de kamer zwiept...en dat dat het filmpje ervan haar constant blijft achtervolgen
Dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op zondag 16 december 2007 23:04 schreef Ziet het volgende:
waarom blijft ze er steeds over doorgaan als ze er klaar mee is?
Aardig meisje?quote:Op zondag 16 december 2007 23:03 schreef Badabingea het volgende:
Die Hedda is een oud klasgenootje van me, grappig!
Dus je bent ook nog geen 20 ?quote:Op zondag 16 december 2007 23:03 schreef Badabingea het volgende:
Die Hedda is een oud klasgenootje van me, grappig!
Als Lieke zich nou zo sterk voelt, waarom moet ze dan bij iedereen die de villa komt binnen gewandeld bevestiging vragen over haar keuzes en gedachtenquote:Op zondag 16 december 2007 23:04 schreef Ziet het volgende:
waarom blijft ze er steeds over doorgaan als ze er klaar mee is?
En ook dat is waar. Het is immers show maken, het spel element wordt alleen van stal gehaald als een bewoner geen show meer maakt.quote:Op zondag 16 december 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
[..]
als dat zo is, waarom maakt Huub er dan zo'n punt van dat Lieke hem "zóóóó'n groot mes in de rug steekt"?
Als achter beslist, doet het er helemaal niet toe wat Lieke wel of niet tegen Janice zegt.
quote:Op zondag 16 december 2007 23:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt me leuk als Amanda weer eens quasi sexy gaat dansen en dan tijdens het zwiepen met d'r haar het haarstuk naar de hoek van de kamer zwiept...en dat dat het filmpje ervan haar constant blijft achtervolgen
quote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
OP volgt
Als Reiki master is de energiefluctuatie rond Lieke voor mij heel herkenbaar en ook sterk invoelbaar. Zij zoekt de ruimte om dingen te plaatsen. Niet in Huubs waarheid maar in haar eigen waarheid: een waarheid op basis van gevoel. Daarin zijn haar intenties oprecht en vindt zij zichzelf terug. Hoe dichter ze daarbij bij zichzelf blijft, hoemeer de dingen op hun plek zullen vallen en duidelijk worden. Intens, maar vooral warm. Niet links en niet rechts maar heel erg Reiki. Ik ben trots op Lieke.
Waar Huub volgens mij over valt - Hij heeft een hele week aan Lieke gevraagd of ze nog samen konden spelen, daar had ze geen antwoord op, ze zocht een plekje en ruimte.quote:Op zondag 16 december 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
[..]
als dat zo is, waarom maakt Huub er dan zo'n punt van dat Lieke hem "zóóóó'n groot mes in de rug steekt"?
Als achter beslist, doet het er helemaal niet toe wat Lieke wel of niet tegen Janice zegt.
Ja hoor, zie ik ook nog wel gebeuren ook.. maar nog effe niet. (en geen relatie meer)quote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Bestaat er nog een kans dat Huub en Lieke zich weer verzoenen?
Een dag of 3 geleden moest "die bitch nog oprotten" van Lucquote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef BuffyJan het volgende:
Hey wat zijn Lul en Seiklene klef. Ze voelden toch niets voor elkaar?
En wanneer gaan ze eindelijk weg?
Voegen niets toe, opzouten
Zal liggen aan de bonus.......quote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Gevoelsmens Luc had toch ineens warme gevoelens voor Roekiepoekie?quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Een dag of 3 geleden moest "die bitch nog oprotten" van Luc
interessant. Zou dat de waarheid zijn?quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Py het volgende:
Jaap gaat voor waarheidsvinding zegt hij,
Drank maakt blindquote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Luc moest toch niet meer hebben van Selene
Luc is geilquote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Katewalker het volgende:
Selena is een player..ze doet hitsig ( dat dansen van haar, wat ze overigens wel leuk doet) tegen Luuk en hij trapt erin...
Confirmed √quote:Op zondag 16 december 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
Deborah Flens wordt aangehaald omdat ze Lieke 4 weken terug de optie heeft voorgelegd om tegen Huub te spelen. De man van de streamlock was toen niet aan het opletten. Je kan daarom een deel van dat gesprek horen. Dat was in de masterbedroom met Huub en Jaap.
Selene is nog veel erger dan Nadia.quote:Op zondag 16 december 2007 23:13 schreef Varen het volgende:
Ricardo vindt Selene een 2e Nadia worden
Hoebedoelu? Of hij daarmee de waarheid spreekt? In het spel of in deze discussie?quote:Op zondag 16 december 2007 23:13 schreef avonne het volgende:
[..]
interessant. Zou dat de waarheid zijn?
dan kan hij zichzelf in de spiegel aankijken, denk dat hij zelf ook graag (gast)speler zou willen zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
Ricardo vindt Selene een 2de Nadia worden, ze zorgt altijd dat het over haar gaat.
Hij gedraagt zich ook als speler.quote:Op zondag 16 december 2007 23:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
dan kan hij zichzelf in de spiegel aankijken, denk dat hij zelf ook graag (gast)speler zou willen zijn.
Niet te hopenquote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Ik heb me altijd al afgevraagd waarom Jaap in DGK zit...nu weet ik het!quote:Op zondag 16 december 2007 23:19 schreef Varen het volgende:
Jaap: als Selene een diep decoletee en haar haar goed zit, mag ze blijven, dan wordt hij blij van haar. Als er geen camera's zouden zijn zou Jaap haar verkrachten en dumpen
Ik denk dat Jaap daar gelijk in heeft ! Er wordt te veel geluld om niks trouwens !quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Py het volgende:
Jaap gaat voor waarheidsvinding zegt hij, dat is erg belangrijk in het spel. Hij hoorde vanavond heel veel mensen onzin uitkramen.
O, dat bedoelde ikquote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
Ricardo zegt dat er niet negatief over Lieke werd gesproken op de fandag, terwijl Selene dat wel zei. Ricardo houdt alles in het midden.
... en dan op Brian en Amanda los gaan?quote:
Dat er erg negatief gesproken werd over Lieke.........quote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef Varen het volgende:
Jaap hoorde van Huub dat Selene had gezegd en nou weet ik het niet meer.....
quote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
Is er nog een miljonair geweest op die fandag gisteren? Nee, he?
Zal ik het voor je afmaken?quote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef Varen het volgende:
Jaap hoorde van Huub dat Selene had gezegd en nou weet ik het niet meer.....
Mooiste OP ooit!quote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
OP volgt Dit is de OP, geheel in Reiki stijl. Dit in een poging om het fanatisme en de oplaaiende haat tussen believers en non-believers te beteugelen. Mensen, het is bijna kerst. Een donkere tijd maar toch ook een tijd van bezinning en hoop, naastenliefde en daarna ... uitverkoop.
Oordeel niet te snel. Niets is wat het lijkt en een fout is snel gemaakt. Laat ons de tijd en de rust nemen om de zaken onbevooroordeeld in ons op te nemen, te wegen en weer te rusten. Laat mij hierin voor dit korte moment uw spiritueel leider zijn.
Als Reiki master is de energiefluctuatie rond Lieke voor mij heel herkenbaar en ook sterk invoelbaar. Zij zoekt de ruimte om dingen te plaatsen. Niet in Huubs waarheid maar in haar eigen waarheid: een waarheid op basis van gevoel. Daarin zijn haar intenties oprecht en vindt zij zichzelf terug. Hoe dichter ze daarbij bij zichzelf blijft, hoemeer de dingen op hun plek zullen vallen en duidelijk worden. Intens, maar vooral warm. Niet links en niet rechts maar heel erg Reiki. (Ik ben trots op Lieke).
Meer dan een half jaar heeft zij met glans vorm gegeven aan de zijrol die haar gegeven is. Aan de zijde van Huub, waar ze ondanks zijn foute famile, zijn foute uitspraken en zijn kikkeruiterlijk toch warme gevoelens voor koesterde. Deze gevoelens waren warm en oprecht. Ze groeiden zelfs uit tot een niveau waarop de nachtelijke sexcapades meer dan werk alleen waren, naar een balans die haar in evenwicht hield ondanks zichzelf, maar vooral daar haarzelf en daar dichtbij.
Dit duurde totdat Huub het allemaal kapot moest maken. HELEMAAL KAPOT heeft hij het gemaakt. Door geen respect te hebben voor al die mensen die hele dagen in de onderlagen van de samenleving, zonder geld, zonder verwarming, ja, zelfs zonder voedsel het toch nog opbrengen om naar de streams te kijken, uren achtereen in de hoop een glimp op te vangen van hun held: Huub. De Gouden Kooi ontleent haar bestaansrecht aan deze mensen, deze fans, deze oprechte en goedaardige streamers. Niet de fine fleur maar juist de verschoppelingen van de samenleving. Bijstandsmoeders, moordenaars, uitkeringstrekkers, homo's: het uitschot van de maatschappij. Maar met het hart op de juiste plaats. En dat hart klopt voor reality soap held Huub. Het zijn deze mensen die Huub altijd gesteund hebben, door weer en wind, met bloed, zweet en tranen, met hun hart en met gevoel, zelfs in de uitverkoop.
En juist dit tuig, deze nietsnutten, deze kansloze, streamende kakkerlakken haalt Huub door de mediastront door hen zwart te maken bij de anderen. Door slecht over hen te spreken en hun een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Ja, zo is Huub. Daar kijk je van op zeker. Daar kan ik als Reiki master behoorlijk pissig van worden.
Ach, bij Huub werkte het ook.quote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef Katewalker het volgende:
Ha..Lieke gebruikt sex om Jaap aan haar kant te krijgen..
True ! Maar het is weekend en dan is het hokje zwaar onderbemand ... En Flens niet bereikbaarquote:Op zondag 16 december 2007 23:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Confirmed √
Daarnaast is Flens natuurlijk eindverantwoordelijk voor de algehele trieste gang van zaken in DGK
Flens Exit
Jij denkt dat dit zonder bijbedoelingen is ??quote:Op zondag 16 december 2007 23:24 schreef riri het volgende:
Lieke komt lekker los...doet haar goed dat afstand nemen van dat stalkersgedrag van Huub
Er zullen ongetwijfeld veel vrouwen zijn die zo'n karakter hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
Gaat Lieke Jaap nu verleiden ?![]()
Alles voor de dekking he
Ilona heb ik ook gezien.quote:Op zondag 16 december 2007 23:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Bart er was...
quote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
OP volgt Dit is de OP, geheel in Reiki stijl. Dit in een poging om het fanatisme en de oplaaiende haat tussen believers en non-believers te beteugelen. Mensen, het is bijna kerst. Een donkere tijd maar toch ook een tijd van bezinning en hoop, naastenliefde en daarna ... uitverkoop.
Oordeel niet te snel. Niets is wat het lijkt en een fout is snel gemaakt. Laat ons de tijd en de rust nemen om de zaken onbevooroordeeld in ons op te nemen, te wegen en weer te rusten. Laat mij hierin voor dit korte moment uw spiritueel leider zijn.
Als Reiki master is de energiefluctuatie rond Lieke voor mij heel herkenbaar en ook sterk invoelbaar. Zij zoekt de ruimte om dingen te plaatsen. Niet in Huubs waarheid maar in haar eigen waarheid: een waarheid op basis van gevoel. Daarin zijn haar intenties oprecht en vindt zij zichzelf terug. Hoe dichter ze daarbij bij zichzelf blijft, hoemeer de dingen op hun plek zullen vallen en duidelijk worden. Intens, maar vooral warm. Niet links en niet rechts maar heel erg Reiki. (Ik ben trots op Lieke).
Meer dan een half jaar heeft zij met glans vorm gegeven aan de zijrol die haar gegeven is. Aan de zijde van Huub, waar ze ondanks zijn foute famile, zijn foute uitspraken en zijn kikkeruiterlijk toch warme gevoelens voor koesterde. Deze gevoelens waren warm en oprecht. Ze groeiden zelfs uit tot een niveau waarop de nachtelijke sexcapades meer dan werk alleen waren, naar een balans die haar in evenwicht hield ondanks zichzelf, maar vooral daar haarzelf en daar dichtbij.
Dit duurde totdat Huub het allemaal kapot moest maken. HELEMAAL KAPOT heeft hij het gemaakt. Door geen respect te hebben voor al die mensen die hele dagen in de onderlagen van de samenleving, zonder geld, zonder verwarming, ja, zelfs zonder voedsel het toch nog opbrengen om naar de streams te kijken, uren achtereen in de hoop een glimp op te vangen van hun held: Huub. De Gouden Kooi ontleent haar bestaansrecht aan deze mensen, deze fans, deze oprechte en goedaardige streamers. Niet de fine fleur maar juist de verschoppelingen van de samenleving. Bijstandsmoeders, moordenaars, uitkeringstrekkers, homo's: het uitschot van de maatschappij. Maar met het hart op de juiste plaats. En dat hart klopt voor reality soap held Huub. Het zijn deze mensen die Huub altijd gesteund hebben, door weer en wind, met bloed, zweet en tranen, met hun hart en met gevoel, zelfs in de uitverkoop.
En juist dit tuig, deze nietsnutten, deze kansloze, streamende kakkerlakken haalt Huub door de mediastront door hen zwart te maken bij de anderen. Door slecht over hen te spreken en hun een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Ja, zo is Huub. Daar kijk je van op zeker. Daar kan ik als Reiki master behoorlijk pissig van worden.
hahahaha ik geloof je nog steeds niet..maar je schrijft wel leuk..dat dan weer wel..quote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit is Lieke die haar plekje zoekt.........quote:Op zondag 16 december 2007 23:24 schreef grazygirl het volgende:
slieko gaat op de goedkope toer?
pPrecies, snap niet dat veel mensen hier op alles wat lieke doet meteen zout leggen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Lieke gewoon lol heeft.
zo zie ik het ook hoor....quote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
zouden meer bewoners moeten doen
Jaquote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
Is er nog een miljonair geweest op die fandag gisteren? Nee, he?
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Ik zie de gezelligheid en vree op aard van mijlen ver aankomen.............quote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Woensdag is het kerst in de villa.
Mee eens. Gejank dat ze t nu met sex wilt oplossen. Laat dat kind lekker lol hebbenquote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
En morgen begint het alvast te sneeuwen !quote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Woensdag is het kerst in de villa.
precies....quote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Zat aan oliebollen te denken. Huub en Lieke houden de gemoederen aardig bezig.quote:
Bij mij niet!quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
lol, Lieke is weer heilig hier?
Zei dat? wat goor.quote:Op zondag 16 december 2007 23:18 schreef Dark het volgende:
Jaap zou Selene zo verkrachten als er geen camera's bij zouden zijn, zeker in de buitenwereld!
Waar is Huub ?quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Met strakgetrokken gelaat constateert de Lieke aanhang dat ze veel lol heeft. Is het niet enig?quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Bij mij niet hoor. En dat neppe overdreven kijk-mij-eens-lol-hebben trap ik echt niet in.quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Toen was het real live TVquote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Gaan ze oud op nieuw ook een week van te voren in scene zetten? Hoe ging dat vorig jaar?
Pfff...wel een heilig boontje dan..quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Nou, Enig!quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met strakgetrokken gelaat constateert de Lieke aanhang dat ze veel lol heeft. Is het niet enig?
Ze voelt zich keigoed he!quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met strakgetrokken gelaat constateert de Lieke aanhang dat ze veel lol heeft. Is het niet enig?
Huub probeert haar nog steeds onder druk te zetten om zo de macht over haar terug te krijgen. Een slechte verliezer. Jaap gaat haar niet wegstemmen, en al zeker niet op Huub's advies....quote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. En dat neppe overdreven kijk-mij-eens-lol-hebben trap ik echt niet in.
Huub heeft verteld vanavond dat ook Jaap haar eruit zou stemmen, ze gaat dit nu proberen te voorkomen.
Als ze maar ophoud met zeiken... ik ben voor degene die me het meest vermaakt... Huub? Wie is Huub.... ?quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat we de echte Lieke gaan zien de komende weken. Ik kijk er echt naar uit. Een zelfstandige vrouw met een eigen wil. Een tweede Jaap, iemand die het alleen probeert te doen. Zichzelf probeert te ontwikkelen, los komt en leuke dingen laat zien. Gewoon vrij, weg onder het juk van Huub. Ze start leuk en pakt Jaap een beetje in.....mooi om te zien.
Vind het top voor haar. Deze dag zat er al een tijd aan te komen en ze heeft zich er glorieus erdoorheen geslagen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat we de echte Lieke gaan zien de komende weken. Ik kijk er echt naar uit. Een zelfstandige vrouw met een eigen wil. Een tweede Jaap, iemand die het alleen probeert te doen. Zichzelf probeert te ontwikkelen, los komt en leuke dingen laat zien. Gewoon vrij, weg onder het juk van Huub. Ze start leuk en pakt Jaap een beetje in.....mooi om te zien.
Huubfter kan ook over water lopen... moewhahahaaaaquote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. En dat neppe overdreven kijk-mij-eens-lol-hebben trap ik echt niet in.
Huub heeft verteld vanavond dat ook Jaap haar eruit zou stemmen, ze gaat dit nu proberen te voorkomen.
Ja, dat zei Jaap echt!quote:
ze heeft ook genoeg steun van huub gehad... laten we dat niet vergetenquote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef riri het volgende:
[..]
precies....
ze is leuk zo....
ze heeft dat veel teveel onder laten sneeuwen door die zieke bewoners daar in die villa
Nee....dat is Huub...die is heilig verklaardquote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Wie is hier nu de zure mossel?quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik begrijp 1 ding niet.... waarom kan ze het nu wel?quote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Het is onomkeerbaar bij mij. Ze heeft net als Nadia dat punt bereikt, dat echt álles me irriteert wat ze doet, dit blije gedoe dus ook
Jaapquote:
Ik hoef dus niet te zeggen dat ik Huub niet zo leuk vind?quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Nee....dat is Huub...die is heilig verklaard
als je daar één fout woord over zegt moet je oppassen dat je niet in het ziekenhuis beland
Jaap zei vanavond des te vrolijker Lieke doet, hoe rotter ze zich voelt ofzo. Brain er meteen achteraan: "Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed".quote:
Jaap houdt niet van herrie, is slecht voor z'n audio en het komt dus niet in de uitzending....Jaap zal geen zweetdruppel teveel uit z'n lichaam persen en gaat voor optimaal rendement.quote:Op zondag 16 december 2007 23:37 schreef noekje het volgende:
Jaap voelde zich niet zo keigoed bij dit gedoe en is hem genokt.
Ze danst nu voor Ricardo.
Als het flink gevroren heeft, doe ik hem zo na...........quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Huubfter kan ook over water lopen... moewhahahaaaa
Rhetorische vraag. Jij geilt al heel lang op Amanda en Huubfter..quote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik hoef dus niet te zeggen dat ik Huub niet zo leuk vind?
Hoeveel Alts heb jij?quote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Rhetorische vraag. Jij geilt al heel lang op Amanda en Huubfter..
Ik snap uberhaupt niet dat de mods de anti Huub berichten er niet uitfilteren...quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
als je daar één fout woord over zegt moet je oppassen dat je niet in het ziekenhuis beland
De andere bewoners weten dat ook, daarom vinden ze Lieke nep!quote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap zei vanavond des te vrolijker Lieke doet, hoe rotter ze zich voelt ofzo. Brain er meteen achteraan: "Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed".
Ja Liess....zucht...quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
JP ben je nieuw hier of een kloontjequote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Huubfter kan ook over water lopen... moewhahahaaaa
quote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Als het flink gevroren heeft, doe ik hem zo na...........
Zielig hoor.Had je altijd een hekel aan als andere dat zeiden toen jezelf nog voor Huub was.quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Er is er maar 1 heilig verklaard, officieel, door het hokje en dat is St Brian.quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Juistquote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Er is er maar 1 heilig verklaard, officieel, door het hokje en dat is St Brian.
Hij is bezopen zegt hij.quote:Op zondag 16 december 2007 23:44 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat de schoenen van Brian uittrekken, hij heeft er de kracht niet meer voor..........
zeker...had ook makkelijk gekund...quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ze heeft ook genoeg steun van huub gehad... laten we dat niet vergeten
Zeker in de 6-2 situatie waren ze elkaars steun en toeverlaat.
En ja Huub is grof in de mond, zeker als tie kwaad is....... totaal fout... jazeker
Maar bij sommige conflicten, zoog ze het echt wel uit hem....
Ik vind het heel jammer dat het zo loopt (maar zal wel een einzelganger wezen, die er zo over denk) want als trio zouden ze een sterk team kunnen vormen.
Sla je niet een beetje door nu?quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Der wordt vast aardig geslagen als je in het ziekenhuis beland ja.quote:
Ja hoor, moet ze Ricardo wel meenemen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:47 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens Selene is Lieke Ricardo aan t inpalmen
Mag ze nu weg? Opzouten
Ja maar ik heb t over Selene hequote:Op zondag 16 december 2007 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hoor, moet ze Ricardo wel meenemen.
Lieke heeft van haar ouders geleerd fatsoenlijk te blijven, en haar principes niet al te zeer te verlaten vanwege het spelelement.quote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef SiRojK het volgende:
Maar wat denkt ze nu dan? Steun van Jaap? Ook als Huub tegen Jaap zegt dat hij een keuze moet maken? Jaap met Lieke naar de finale?
Ik zie hier niets in, maar gok dat de komende ontslagrondes wel Huub/Lieke op de stoel zal zitten en er nog ff leuke 'spannende' *uch* ontslagronde zullen komen
dezelfde ouders die haar niet in de kooi wilden zienquote:Op zondag 16 december 2007 23:49 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Lieke heeft van haar ouders geleerd fatsoenlijk te blijven, en haar principes niet al te zeer te verlaten vanwege het spelelement.
eensquote:Op zondag 16 december 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Waarom reageert iedereen hier zo fel op de bewoners en op elkaar.
De bewoners weten dat ze in een spel zitten, ze zijn er allemaal vrijwillig ingestapt. Ze hebben allemaal een contract moeten tekenen, waarin de regels van het spel ook genoemd zijn. Dus stop dat hypocriete gelul van Lieke doet dit of Huub doet dat. Dat is en hoort bij het spel, daar hebben ze zelf voor gekozen. Wij kijken ernaar ook daar kiezen wij voor, irriteert het je kijk dan gewoon niet.
Zoooooooooo moest ik ff kwijt, heb ik weet niet hoeveel cossen moeten doorworstelen na gisteren en vandaag niets te hebben gevolgd en alleen maar geram op Huub of Lieke en op elkaar. Gesellug hoor.
Ach, als hij Lieke verdedigt tegen Huub en Huub tegenover Lieke.. wordt de situatie misschien iets normaler.quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Héél raar, dat Jaap Lieke zo verdedigt.
dit vind ik al een aantal dagen gewoon góór. Wat moet hij met haar????quote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef akveor het volgende:
Uhhhh Selene was toch Brian en Amanda kamp? Heulen met de vijand....
[ afbeelding ]
Bedoel je dat ze niet wilden dat ze erin ging of dat ze daar niet naar toe wilde komen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[..]
dezelfde ouders die haar niet in de kooi wilden zien
Je bedoelt misschien de moeder van de door jou aanbeden vetlap Amanda?quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[..]
dezelfde ouders die haar niet in de kooi wilden zien
Wil je nu ontkennen dat de ouders van Lieke het er mee eens waren dat ze de Kooi in ging?quote:Op zondag 16 december 2007 23:53 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Je bedoelt misschien de moeder van de door jou aanbeden vetlap Amanda?
Lieke haar ouders zijn in de kooi geweest.
Ach, ik vind dat allemaal van dat dubbele BS gelul..quote:Op zondag 16 december 2007 23:49 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Lieke heeft van haar ouders geleerd fatsoenlijk te blijven, en haar principes niet al te zeer te verlaten vanwege het spelelement.
Zal Gaby eens vragen of ze weer de kooi in wil...quote:
Alsof hij dat zelf niet kanquote:Op zondag 16 december 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal Gaby eens vragen of ze weer de kooi in wil...
Zelfs een escortgirl zal na een paar ontmoetingen niets meer met een karakterloze gestoorde kabouter te doen willen hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Die hebben ze nu ongetwijfeld al aan de telefoonquote:Op zondag 16 december 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
1000 CP's dat Gaby er binnenkort al weer is!!quote:Op zondag 16 december 2007 23:58 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Zelfs een escortgirl zal na een paar ontmoetingen niets meer met een karakterloze gestoorde kabouter te doen willen hebben.
500 CP's dat Gaby niet meer komt..
Ik relativeer...quote:Op zondag 16 december 2007 23:58 schreef noekje het volgende:
Lieke komt binnen. 'Hey!'
Hoe is het Mook?
Huub begint waarschijnlijk peuken te schijten, nu hij inziet dat hij geen back-up meer heeft.quote:Op zondag 16 december 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij vindt zichzelf stom dat hij Lieke vertrouwd heeft en hij wil alsnog Lieke vragen om als vrienden met elkaar te spelen. Lieke is dus een leugenaar, een bedriegster, een hoer, maar toch wil hij graag vrienden met haar zijn en met haar spelen.....schiet mij maar lek, ik begrijp het niet
Ik kreeg meer het idee dat Huub zijn bluf uitkomt en dat ie daar net achter is gekomen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:59 schreef schatje het volgende:
Huub en Lieke zijn dus kennelijk genaaid door de Febo.
Als je Brian had geheten: Je moeder?quote:Op zondag 16 december 2007 23:59 schreef agter het volgende:
Ach, Huub zegt dat ie zoveel om Lieke geeft en zoveel respect voor haar heeft, tegen Lieke.
Met wie lag hij ook al weer vanochtend te neuken?
Ze zijn tegen elkaar opgestookt. Daar zijn ze achter gekomen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:59 schreef Ziet het volgende:
waar gaat het nu over?
pff tuurlijk dream onquote:Op zondag 16 december 2007 23:58 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Zelfs een escortgirl zal na een paar ontmoetingen niets meer met een karakterloze gestoorde kabouter te doen willen hebben.
500 CP's dat Gaby niet meer komt..
Die aso-achterbuurt taal is de enige die de wegwerpdwerg verstaat.quote:Op maandag 17 december 2007 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hedda zei idd gewoon ; Huub hou je bek !! En stil was Huub!
Das ook de reden waarom Huu telkens weer met Aman aanpapt !quote:Op maandag 17 december 2007 00:03 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Die aso-achterbuurt taal is de enige die de wegwerpdwerg verstaat.
Watte? Nee echt?quote:Op maandag 17 december 2007 00:09 schreef Varen het volgende:
Huub heeft er gelogen en het is nooit gebeurt.
Da's wel een prettig effectquote:Op maandag 17 december 2007 00:07 schreef riri het volgende:
Nou...daar zijn we dan getuige van de leugens die Huub verspreidt heeft...hij zegt het nu zelf dat hij gelogen heeft....Lieke springen de tranen in de ogen
Mja... jaap zei ook iets van ik zou het ook doen... binnen halen, en dan uitvoeren ofzo.quote:Op maandag 17 december 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een dodelijke stilte is het gevolg......
Waar gaat dit over:
Mijn vermoeden, Huub moest breken met Lieke om een bonus binnen te halen?
Kweet het niet...gaat over afschuiven, verantwoordelijkheid ontlopen...geen idee.quote:Op maandag 17 december 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een dodelijke stilte is het gevolg......
Waar gaat dit over:
Mijn vermoeden, Huub moest breken met Lieke om een bonus binnen te halen?
haha, dus.quote:Op maandag 17 december 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zijn tegen elkaar opgestookt. Daar zijn ze achter gekomen.
WAT?????quote:Op maandag 17 december 2007 00:10 schreef riri het volgende:
Doordat Lieke achter heeft doorgevraagd en er morgen met Huub en haar een gesprek plaatsvindt kon hij niet anders doen dan toegeven
Denk het niet, we weten niet eens waar het over gaat.quote:Op maandag 17 december 2007 00:10 schreef Carlaa het volgende:
Dit zal wel gescript zijn, anders hadden we al lang een streamlock gehad
Liekes vader was er erg op tegen dat Lieke de kooi in ging. Zo erg dat hij zei dat hij nooit zou komen. Toch heeft hij de helft van de borg betaald, en is hij toch op haar verjaardag gekomen. (moeder was volgens mij niet zo tegen)quote:Op zondag 16 december 2007 23:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Wil je nu ontkennen dat de ouders van Lieke het er mee eens waren dat ze de Kooi in ging?
Ja, en over het binnenhalen.....waarvan? Vermoedelijk geld....voor een opdracht.quote:Op maandag 17 december 2007 00:10 schreef agter het volgende:
[..]
Kweet het niet...gaat over afschuiven, verantwoordelijkheid ontlopen...geen idee.
JdM heeft zich er persoonlijk mee bemoeid.quote:Op maandag 17 december 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Huub staat onder druk ofzo iets.
Gisteravond tijdens de ruzies zei hij al zoites: Ik heb wel je kerstbonus zeker gsteld.quote:Op maandag 17 december 2007 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en over het binnenhalen.....waarvan? Vermoedelijk geld....voor een opdracht.
Het verwijtende toontje bij Lieke was ook ineens minder en van wat er over bleef was oprechte verbazing over waar ze wel mee voorgelogen was.quote:Op maandag 17 december 2007 00:13 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft het met Lieke onder de dekens over het script ofzo? Huub heeft het over zijn 'character'...
Moeilijk om dit te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |