eensquote:Op zondag 16 december 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Waarom reageert iedereen hier zo fel op de bewoners en op elkaar.
De bewoners weten dat ze in een spel zitten, ze zijn er allemaal vrijwillig ingestapt. Ze hebben allemaal een contract moeten tekenen, waarin de regels van het spel ook genoemd zijn. Dus stop dat hypocriete gelul van Lieke doet dit of Huub doet dat. Dat is en hoort bij het spel, daar hebben ze zelf voor gekozen. Wij kijken ernaar ook daar kiezen wij voor, irriteert het je kijk dan gewoon niet.
Zoooooooooo moest ik ff kwijt, heb ik weet niet hoeveel cossen moeten doorworstelen na gisteren en vandaag niets te hebben gevolgd en alleen maar geram op Huub of Lieke en op elkaar. Gesellug hoor.
Ach, als hij Lieke verdedigt tegen Huub en Huub tegenover Lieke.. wordt de situatie misschien iets normaler.quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Héél raar, dat Jaap Lieke zo verdedigt.
dit vind ik al een aantal dagen gewoon góór. Wat moet hij met haar????quote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef akveor het volgende:
Uhhhh Selene was toch Brian en Amanda kamp? Heulen met de vijand....
[ afbeelding ]
Bedoel je dat ze niet wilden dat ze erin ging of dat ze daar niet naar toe wilde komen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[..]
dezelfde ouders die haar niet in de kooi wilden zien
Je bedoelt misschien de moeder van de door jou aanbeden vetlap Amanda?quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[..]
dezelfde ouders die haar niet in de kooi wilden zien
Wil je nu ontkennen dat de ouders van Lieke het er mee eens waren dat ze de Kooi in ging?quote:Op zondag 16 december 2007 23:53 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Je bedoelt misschien de moeder van de door jou aanbeden vetlap Amanda?
Lieke haar ouders zijn in de kooi geweest.
Ach, ik vind dat allemaal van dat dubbele BS gelul..quote:Op zondag 16 december 2007 23:49 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Lieke heeft van haar ouders geleerd fatsoenlijk te blijven, en haar principes niet al te zeer te verlaten vanwege het spelelement.
Zal Gaby eens vragen of ze weer de kooi in wil...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |