Alsjeblieft zegquote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Bestaat er nog een kans dat Huub en Lieke zich weer verzoenen?
Ik zie de gezelligheid en vree op aard van mijlen ver aankomen.............quote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Woensdag is het kerst in de villa.
Mee eens. Gejank dat ze t nu met sex wilt oplossen. Laat dat kind lekker lol hebbenquote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Lieke gewoon lol heeft.
zouden meer bewoners moeten doen
En morgen begint het alvast te sneeuwen !quote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Woensdag is het kerst in de villa.
precies....quote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Lieke gewoon lol heeft.
zouden meer bewoners moeten doen
Zat aan oliebollen te denken. Huub en Lieke houden de gemoederen aardig bezig.quote:
Bij mij niet!quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
lol, Lieke is weer heilig hier?
Zei dat? wat goor.quote:Op zondag 16 december 2007 23:18 schreef Dark het volgende:
Jaap zou Selene zo verkrachten als er geen camera's bij zouden zijn, zeker in de buitenwereld!
Waar is Huub ?quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Met strakgetrokken gelaat constateert de Lieke aanhang dat ze veel lol heeft. Is het niet enig?quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Bij mij niet hoor. En dat neppe overdreven kijk-mij-eens-lol-hebben trap ik echt niet in.quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Toen was het real live TVquote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Gaan ze oud op nieuw ook een week van te voren in scene zetten? Hoe ging dat vorig jaar?
Pfff...wel een heilig boontje dan..quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Nou, Enig!quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met strakgetrokken gelaat constateert de Lieke aanhang dat ze veel lol heeft. Is het niet enig?
Ze voelt zich keigoed he!quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met strakgetrokken gelaat constateert de Lieke aanhang dat ze veel lol heeft. Is het niet enig?
Huub probeert haar nog steeds onder druk te zetten om zo de macht over haar terug te krijgen. Een slechte verliezer. Jaap gaat haar niet wegstemmen, en al zeker niet op Huub's advies....quote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. En dat neppe overdreven kijk-mij-eens-lol-hebben trap ik echt niet in.
Huub heeft verteld vanavond dat ook Jaap haar eruit zou stemmen, ze gaat dit nu proberen te voorkomen.
Als ze maar ophoud met zeiken... ik ben voor degene die me het meest vermaakt... Huub? Wie is Huub.... ?quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat we de echte Lieke gaan zien de komende weken. Ik kijk er echt naar uit. Een zelfstandige vrouw met een eigen wil. Een tweede Jaap, iemand die het alleen probeert te doen. Zichzelf probeert te ontwikkelen, los komt en leuke dingen laat zien. Gewoon vrij, weg onder het juk van Huub. Ze start leuk en pakt Jaap een beetje in.....mooi om te zien.
Vind het top voor haar. Deze dag zat er al een tijd aan te komen en ze heeft zich er glorieus erdoorheen geslagen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat we de echte Lieke gaan zien de komende weken. Ik kijk er echt naar uit. Een zelfstandige vrouw met een eigen wil. Een tweede Jaap, iemand die het alleen probeert te doen. Zichzelf probeert te ontwikkelen, los komt en leuke dingen laat zien. Gewoon vrij, weg onder het juk van Huub. Ze start leuk en pakt Jaap een beetje in.....mooi om te zien.
Huubfter kan ook over water lopen... moewhahahaaaaquote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. En dat neppe overdreven kijk-mij-eens-lol-hebben trap ik echt niet in.
Huub heeft verteld vanavond dat ook Jaap haar eruit zou stemmen, ze gaat dit nu proberen te voorkomen.
Ja, dat zei Jaap echt!quote:
ze heeft ook genoeg steun van huub gehad... laten we dat niet vergetenquote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef riri het volgende:
[..]
precies....
ze is leuk zo....
ze heeft dat veel teveel onder laten sneeuwen door die zieke bewoners daar in die villa
Nee....dat is Huub...die is heilig verklaardquote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Wie is hier nu de zure mossel?quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik begrijp 1 ding niet.... waarom kan ze het nu wel?quote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Het is onomkeerbaar bij mij. Ze heeft net als Nadia dat punt bereikt, dat echt álles me irriteert wat ze doet, dit blije gedoe dus ook
Jaapquote:
Ik hoef dus niet te zeggen dat ik Huub niet zo leuk vind?quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Nee....dat is Huub...die is heilig verklaard
als je daar één fout woord over zegt moet je oppassen dat je niet in het ziekenhuis beland
Jaap zei vanavond des te vrolijker Lieke doet, hoe rotter ze zich voelt ofzo. Brain er meteen achteraan: "Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed".quote:
Jaap houdt niet van herrie, is slecht voor z'n audio en het komt dus niet in de uitzending....Jaap zal geen zweetdruppel teveel uit z'n lichaam persen en gaat voor optimaal rendement.quote:Op zondag 16 december 2007 23:37 schreef noekje het volgende:
Jaap voelde zich niet zo keigoed bij dit gedoe en is hem genokt.
Ze danst nu voor Ricardo.
Als het flink gevroren heeft, doe ik hem zo na...........quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Huubfter kan ook over water lopen... moewhahahaaaa
Rhetorische vraag. Jij geilt al heel lang op Amanda en Huubfter..quote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik hoef dus niet te zeggen dat ik Huub niet zo leuk vind?
Hoeveel Alts heb jij?quote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Rhetorische vraag. Jij geilt al heel lang op Amanda en Huubfter..
Ik snap uberhaupt niet dat de mods de anti Huub berichten er niet uitfilteren...quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
als je daar één fout woord over zegt moet je oppassen dat je niet in het ziekenhuis beland
De andere bewoners weten dat ook, daarom vinden ze Lieke nep!quote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap zei vanavond des te vrolijker Lieke doet, hoe rotter ze zich voelt ofzo. Brain er meteen achteraan: "Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed".
Ja Liess....zucht...quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
JP ben je nieuw hier of een kloontjequote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Huubfter kan ook over water lopen... moewhahahaaaa
quote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Als het flink gevroren heeft, doe ik hem zo na...........
Zielig hoor.Had je altijd een hekel aan als andere dat zeiden toen jezelf nog voor Huub was.quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Er is er maar 1 heilig verklaard, officieel, door het hokje en dat is St Brian.quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Juistquote:Op zondag 16 december 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Er is er maar 1 heilig verklaard, officieel, door het hokje en dat is St Brian.
Hij is bezopen zegt hij.quote:Op zondag 16 december 2007 23:44 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat de schoenen van Brian uittrekken, hij heeft er de kracht niet meer voor..........
zeker...had ook makkelijk gekund...quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ze heeft ook genoeg steun van huub gehad... laten we dat niet vergeten
Zeker in de 6-2 situatie waren ze elkaars steun en toeverlaat.
En ja Huub is grof in de mond, zeker als tie kwaad is....... totaal fout... jazeker
Maar bij sommige conflicten, zoog ze het echt wel uit hem....
Ik vind het heel jammer dat het zo loopt (maar zal wel een einzelganger wezen, die er zo over denk) want als trio zouden ze een sterk team kunnen vormen.
Sla je niet een beetje door nu?quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Der wordt vast aardig geslagen als je in het ziekenhuis beland ja.quote:
Ja hoor, moet ze Ricardo wel meenemen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:47 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens Selene is Lieke Ricardo aan t inpalmen
Mag ze nu weg? Opzouten
Ja maar ik heb t over Selene hequote:Op zondag 16 december 2007 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hoor, moet ze Ricardo wel meenemen.
Lieke heeft van haar ouders geleerd fatsoenlijk te blijven, en haar principes niet al te zeer te verlaten vanwege het spelelement.quote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef SiRojK het volgende:
Maar wat denkt ze nu dan? Steun van Jaap? Ook als Huub tegen Jaap zegt dat hij een keuze moet maken? Jaap met Lieke naar de finale?
Ik zie hier niets in, maar gok dat de komende ontslagrondes wel Huub/Lieke op de stoel zal zitten en er nog ff leuke 'spannende' *uch* ontslagronde zullen komen
dezelfde ouders die haar niet in de kooi wilden zienquote:Op zondag 16 december 2007 23:49 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Lieke heeft van haar ouders geleerd fatsoenlijk te blijven, en haar principes niet al te zeer te verlaten vanwege het spelelement.
eensquote:Op zondag 16 december 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Waarom reageert iedereen hier zo fel op de bewoners en op elkaar.
De bewoners weten dat ze in een spel zitten, ze zijn er allemaal vrijwillig ingestapt. Ze hebben allemaal een contract moeten tekenen, waarin de regels van het spel ook genoemd zijn. Dus stop dat hypocriete gelul van Lieke doet dit of Huub doet dat. Dat is en hoort bij het spel, daar hebben ze zelf voor gekozen. Wij kijken ernaar ook daar kiezen wij voor, irriteert het je kijk dan gewoon niet.
Zoooooooooo moest ik ff kwijt, heb ik weet niet hoeveel cossen moeten doorworstelen na gisteren en vandaag niets te hebben gevolgd en alleen maar geram op Huub of Lieke en op elkaar. Gesellug hoor.
Ach, als hij Lieke verdedigt tegen Huub en Huub tegenover Lieke.. wordt de situatie misschien iets normaler.quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Héél raar, dat Jaap Lieke zo verdedigt.
dit vind ik al een aantal dagen gewoon góór. Wat moet hij met haar????quote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef akveor het volgende:
Uhhhh Selene was toch Brian en Amanda kamp? Heulen met de vijand....
[ afbeelding ]
Bedoel je dat ze niet wilden dat ze erin ging of dat ze daar niet naar toe wilde komen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[..]
dezelfde ouders die haar niet in de kooi wilden zien
Je bedoelt misschien de moeder van de door jou aanbeden vetlap Amanda?quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[..]
dezelfde ouders die haar niet in de kooi wilden zien
Wil je nu ontkennen dat de ouders van Lieke het er mee eens waren dat ze de Kooi in ging?quote:Op zondag 16 december 2007 23:53 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Je bedoelt misschien de moeder van de door jou aanbeden vetlap Amanda?
Lieke haar ouders zijn in de kooi geweest.
Ach, ik vind dat allemaal van dat dubbele BS gelul..quote:Op zondag 16 december 2007 23:49 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Lieke heeft van haar ouders geleerd fatsoenlijk te blijven, en haar principes niet al te zeer te verlaten vanwege het spelelement.
Zal Gaby eens vragen of ze weer de kooi in wil...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |