Nou, Enig!quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met strakgetrokken gelaat constateert de Lieke aanhang dat ze veel lol heeft. Is het niet enig?
Ze voelt zich keigoed he!quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met strakgetrokken gelaat constateert de Lieke aanhang dat ze veel lol heeft. Is het niet enig?
Huub probeert haar nog steeds onder druk te zetten om zo de macht over haar terug te krijgen. Een slechte verliezer. Jaap gaat haar niet wegstemmen, en al zeker niet op Huub's advies....quote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. En dat neppe overdreven kijk-mij-eens-lol-hebben trap ik echt niet in.
Huub heeft verteld vanavond dat ook Jaap haar eruit zou stemmen, ze gaat dit nu proberen te voorkomen.
Als ze maar ophoud met zeiken... ik ben voor degene die me het meest vermaakt... Huub? Wie is Huub.... ?quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat we de echte Lieke gaan zien de komende weken. Ik kijk er echt naar uit. Een zelfstandige vrouw met een eigen wil. Een tweede Jaap, iemand die het alleen probeert te doen. Zichzelf probeert te ontwikkelen, los komt en leuke dingen laat zien. Gewoon vrij, weg onder het juk van Huub. Ze start leuk en pakt Jaap een beetje in.....mooi om te zien.
Vind het top voor haar. Deze dag zat er al een tijd aan te komen en ze heeft zich er glorieus erdoorheen geslagen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat we de echte Lieke gaan zien de komende weken. Ik kijk er echt naar uit. Een zelfstandige vrouw met een eigen wil. Een tweede Jaap, iemand die het alleen probeert te doen. Zichzelf probeert te ontwikkelen, los komt en leuke dingen laat zien. Gewoon vrij, weg onder het juk van Huub. Ze start leuk en pakt Jaap een beetje in.....mooi om te zien.
Huubfter kan ook over water lopen... moewhahahaaaaquote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. En dat neppe overdreven kijk-mij-eens-lol-hebben trap ik echt niet in.
Huub heeft verteld vanavond dat ook Jaap haar eruit zou stemmen, ze gaat dit nu proberen te voorkomen.
Ja, dat zei Jaap echt!quote:
ze heeft ook genoeg steun van huub gehad... laten we dat niet vergetenquote:Op zondag 16 december 2007 23:31 schreef riri het volgende:
[..]
precies....
ze is leuk zo....
ze heeft dat veel teveel onder laten sneeuwen door die zieke bewoners daar in die villa
Nee....dat is Huub...die is heilig verklaardquote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
lol, Lieke is weer heilig hier?
Wie is hier nu de zure mossel?quote:Op zondag 16 december 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik begrijp 1 ding niet.... waarom kan ze het nu wel?quote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Het is onomkeerbaar bij mij. Ze heeft net als Nadia dat punt bereikt, dat echt álles me irriteert wat ze doet, dit blije gedoe dus ook
Jaapquote:
Ik hoef dus niet te zeggen dat ik Huub niet zo leuk vind?quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Nee....dat is Huub...die is heilig verklaard
als je daar één fout woord over zegt moet je oppassen dat je niet in het ziekenhuis beland
Jaap zei vanavond des te vrolijker Lieke doet, hoe rotter ze zich voelt ofzo. Brain er meteen achteraan: "Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed".quote:
Jaap houdt niet van herrie, is slecht voor z'n audio en het komt dus niet in de uitzending....Jaap zal geen zweetdruppel teveel uit z'n lichaam persen en gaat voor optimaal rendement.quote:Op zondag 16 december 2007 23:37 schreef noekje het volgende:
Jaap voelde zich niet zo keigoed bij dit gedoe en is hem genokt.
Ze danst nu voor Ricardo.
Als het flink gevroren heeft, doe ik hem zo na...........quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Huubfter kan ook over water lopen... moewhahahaaaa
Rhetorische vraag. Jij geilt al heel lang op Amanda en Huubfter..quote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik hoef dus niet te zeggen dat ik Huub niet zo leuk vind?
Hoeveel Alts heb jij?quote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Rhetorische vraag. Jij geilt al heel lang op Amanda en Huubfter..
Ik snap uberhaupt niet dat de mods de anti Huub berichten er niet uitfilteren...quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef riri het volgende:
[..]
Nee....dat is Huub...die is heilig verklaard
als je daar één fout woord over zegt moet je oppassen dat je niet in het ziekenhuis beland
De andere bewoners weten dat ook, daarom vinden ze Lieke nep!quote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap zei vanavond des te vrolijker Lieke doet, hoe rotter ze zich voelt ofzo. Brain er meteen achteraan: "Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed".
Ja Liess....zucht...quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
lol, Lieke is weer heilig hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |