Alsjeblieft zegquote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Bestaat er nog een kans dat Huub en Lieke zich weer verzoenen?
Ik zie de gezelligheid en vree op aard van mijlen ver aankomen.............quote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Woensdag is het kerst in de villa.
Mee eens. Gejank dat ze t nu met sex wilt oplossen. Laat dat kind lekker lol hebbenquote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Lieke gewoon lol heeft.
zouden meer bewoners moeten doen
En morgen begint het alvast te sneeuwen !quote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
Woensdag is het kerst in de villa.
precies....quote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Lieke gewoon lol heeft.
zouden meer bewoners moeten doen
Zat aan oliebollen te denken. Huub en Lieke houden de gemoederen aardig bezig.quote:
Bij mij niet!quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
lol, Lieke is weer heilig hier?
Zei dat? wat goor.quote:Op zondag 16 december 2007 23:18 schreef Dark het volgende:
Jaap zou Selene zo verkrachten als er geen camera's bij zouden zijn, zeker in de buitenwereld!
Waar is Huub ?quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Met strakgetrokken gelaat constateert de Lieke aanhang dat ze veel lol heeft. Is het niet enig?quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Bij mij niet hoor. En dat neppe overdreven kijk-mij-eens-lol-hebben trap ik echt niet in.quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Toen was het real live TVquote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Gaan ze oud op nieuw ook een week van te voren in scene zetten? Hoe ging dat vorig jaar?
Pfff...wel een heilig boontje dan..quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |