En ook dat is waar. Het is immers show maken, het spel element wordt alleen van stal gehaald als een bewoner geen show meer maakt.quote:Op zondag 16 december 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
[..]
als dat zo is, waarom maakt Huub er dan zo'n punt van dat Lieke hem "zóóóó'n groot mes in de rug steekt"?
Als achter beslist, doet het er helemaal niet toe wat Lieke wel of niet tegen Janice zegt.
quote:Op zondag 16 december 2007 23:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt me leuk als Amanda weer eens quasi sexy gaat dansen en dan tijdens het zwiepen met d'r haar het haarstuk naar de hoek van de kamer zwiept...en dat dat het filmpje ervan haar constant blijft achtervolgen
Lijkt me leuk als Amanda weer eens quasi sexy gaat dansen en dan tijdens het zwiepen met d'r haar het haarstuk naar de hoek van de kamer zwiept...en dat dat het filmpje ervan haar constant blijft achtervolgen
quote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
OP volgt
Als Reiki master is de energiefluctuatie rond Lieke voor mij heel herkenbaar en ook sterk invoelbaar. Zij zoekt de ruimte om dingen te plaatsen. Niet in Huubs waarheid maar in haar eigen waarheid: een waarheid op basis van gevoel. Daarin zijn haar intenties oprecht en vindt zij zichzelf terug. Hoe dichter ze daarbij bij zichzelf blijft, hoemeer de dingen op hun plek zullen vallen en duidelijk worden. Intens, maar vooral warm. Niet links en niet rechts maar heel erg Reiki. Ik ben trots op Lieke.
Waar Huub volgens mij over valt - Hij heeft een hele week aan Lieke gevraagd of ze nog samen konden spelen, daar had ze geen antwoord op, ze zocht een plekje en ruimte.quote:Op zondag 16 december 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
[..]
als dat zo is, waarom maakt Huub er dan zo'n punt van dat Lieke hem "zóóóó'n groot mes in de rug steekt"?
Als achter beslist, doet het er helemaal niet toe wat Lieke wel of niet tegen Janice zegt.
Ja hoor, zie ik ook nog wel gebeuren ook.. maar nog effe niet. (en geen relatie meer)quote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Bestaat er nog een kans dat Huub en Lieke zich weer verzoenen?
Een dag of 3 geleden moest "die bitch nog oprotten" van Lucquote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef BuffyJan het volgende:
Hey wat zijn Lul en Seiklene klef. Ze voelden toch niets voor elkaar?
En wanneer gaan ze eindelijk weg?
Voegen niets toe, opzouten
Zal liggen aan de bonus.......quote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Bestaat er nog een kans dat Huub en Lieke zich weer verzoenen?
Gevoelsmens Luc had toch ineens warme gevoelens voor Roekiepoekie?quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Een dag of 3 geleden moest "die bitch nog oprotten" van Luc
interessant. Zou dat de waarheid zijn?quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Py het volgende:
Jaap gaat voor waarheidsvinding zegt hij,
Drank maakt blindquote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Luc moest toch niet meer hebben van Selene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |