Luc is geilquote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Katewalker het volgende:
Selena is een player..ze doet hitsig ( dat dansen van haar, wat ze overigens wel leuk doet) tegen Luuk en hij trapt erin...
Confirmed √quote:Op zondag 16 december 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
Deborah Flens wordt aangehaald omdat ze Lieke 4 weken terug de optie heeft voorgelegd om tegen Huub te spelen. De man van de streamlock was toen niet aan het opletten. Je kan daarom een deel van dat gesprek horen. Dat was in de masterbedroom met Huub en Jaap.
Selene is nog veel erger dan Nadia.quote:Op zondag 16 december 2007 23:13 schreef Varen het volgende:
Ricardo vindt Selene een 2e Nadia worden
Hoebedoelu? Of hij daarmee de waarheid spreekt? In het spel of in deze discussie?quote:Op zondag 16 december 2007 23:13 schreef avonne het volgende:
[..]
interessant. Zou dat de waarheid zijn?
dan kan hij zichzelf in de spiegel aankijken, denk dat hij zelf ook graag (gast)speler zou willen zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
Ricardo vindt Selene een 2de Nadia worden, ze zorgt altijd dat het over haar gaat.
Hij gedraagt zich ook als speler.quote:Op zondag 16 december 2007 23:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
dan kan hij zichzelf in de spiegel aankijken, denk dat hij zelf ook graag (gast)speler zou willen zijn.
Niet te hopenquote:Op zondag 16 december 2007 23:09 schreef Py het volgende:
Bestaat er nog een kans dat Huub en Lieke zich weer verzoenen?
Ik heb me altijd al afgevraagd waarom Jaap in DGK zit...nu weet ik het!quote:Op zondag 16 december 2007 23:19 schreef Varen het volgende:
Jaap: als Selene een diep decoletee en haar haar goed zit, mag ze blijven, dan wordt hij blij van haar. Als er geen camera's zouden zijn zou Jaap haar verkrachten en dumpen
Ik denk dat Jaap daar gelijk in heeft ! Er wordt te veel geluld om niks trouwens !quote:Op zondag 16 december 2007 23:11 schreef Py het volgende:
Jaap gaat voor waarheidsvinding zegt hij, dat is erg belangrijk in het spel. Hij hoorde vanavond heel veel mensen onzin uitkramen.
O, dat bedoelde ikquote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
Ricardo zegt dat er niet negatief over Lieke werd gesproken op de fandag, terwijl Selene dat wel zei. Ricardo houdt alles in het midden.
... en dan op Brian en Amanda los gaan?quote:
Dat er erg negatief gesproken werd over Lieke.........quote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef Varen het volgende:
Jaap hoorde van Huub dat Selene had gezegd en nou weet ik het niet meer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |