Hier leveren we commentaar op de streams.quote:Huub heeft daar gisteren aan Japio uitleg over gegeven. De 24-uur is een bedenktijd waarin je moet besluiten of je wel of niet uit de villa vertrekt. Die bedenktijd op zichzelf hoef niet niet in te trekken; Je moet wel de beslissing nemen of je vertrekt of niet. Gewoon in bed gaan liggen is al voldoende om aan te tonen dat je blijft.
Ze wrden schnell beterquote:Op zondag 16 december 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Tralalala! Verderposten, mijn lammetjes! Tralalala!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub en Hedda schijnen het naar hun zin te hebben terwijl Lieke zich heeft afgezonderdtdt van de groep:
[ afbeelding ]
Ze doet luisteren naar "belachelijk dramatische muziek" Het arme kind.
Brian heeft van die fiches in zo'n glazen bak getieft maar of het genoeg was weet niemand (Brian zelf ook niet want die is een beetje "")
Huubje heeft op het moment zijn 24 uur dinges nog niet ingetrokken en er mag geen alcohol meer gedronken worden.
Kwaliteitsposter BSOL bracht de volgende duidelijkheid:
[..]
Hier leveren we commentaar op de streams.
Alle mongolen en afvalligen bitte naar de SC
quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef BuffyJan het volgende:
Jij bent goed! Met COSen openen![]()
Kan je niet vaker langskomen
Er mogen de laatste tijd wel meer mensen slapen. Vanmiddag nog mocht Ricardo ook bij meerderheid van stemmen blijven overnachten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Ik wil deze nog een keer posten:
Is het eigenlijk niet vreemd dat Hedda, een zeer goede vriendin, zomaar mag blijven slapen. Ik meende dat Huub eerst zei dat het het hem CP zou kosten. Maar omdat hij nu een meerderheid heeft kost het hem niets.
Heeft ie hiermee de anderen een loer gedraaid? Wordt dit een nieuwe trend. Met meerderheid van stemmen zonder CP een naaste gratis voor niets in de vila? Dit is toch eigenlijk de eerste keer dat dit mag.
Ik moet er niet aandenken dat een Kenneth een nacht zal blijven.
Ze zijn de de cameramannen?quote:Op zondag 16 december 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Amanda, je tieten vallen er bijna uit"
Amanda : "Ja, ze willen ook meekijken"
Niet perse maar het bevestigd ook wat ik denk. Je bent in dat geval pas af als je daadwerkelijk de poort uitloopt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat BSOL het zegt is het waar? Ik kan me herrinneren dat Jaap daar een spelletje van maakte.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Had ik het toch maar eerder gestopt".
Meteen maar op mute gezet.
Lieke kent geen humor hè?quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Lieke en Huub passen gewoon echt niet bij elkaar.Met iedereen heeft Huub lol,maar met Lieke echt niet.
preciesquote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Lieke en Huub passen gewoon echt niet bij elkaar.Met iedereen heeft Huub lol,maar met Lieke echt niet.
Nee lieverd, "ze" zijn haar tieten, die willen meekijkenquote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn de de cameramannen?
Bedankt Ian.
2 hyena's kwa lach kan het oor niet aan........quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Is het eigenlijk niet vreemd dat Hedda, een zeer goede vriendin, zomaar mag blijven slapen. Ik meende dat Huub eerst zei dat het het hem CP zou kosten. Maar omdat hij nu een meerderheid heeft kost het hem niets.
Heeft ie hiermee de anderen een loer gedraaid? Wordt dit een nieuwe trend. Met meerderheid van stemmen zonder CP een naaste gratis voor niets in de vila? Dit is toch eigenlijk de eerste keer dat dit mag.
Maar Tamara mag dan weer wel een dagje slapen, toch?quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Denk dat Jaap en Huub weten dat ze Brian en Amanda zo gek hebben.Maar ze willen de twee jaar halen.En als je er nu al twee wegkrijgt stopt het spel gewoon eerder.quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef BuffyJan het volgende:
En nu alle ballen op Brian Huub? Of moet Lieke eerst helemaal afgebroken worden van t script
Het ging meer over naasten die maar zonder CP mogen blijven. Ricardo is slecht een butler die van niemand een vriend van het thuisfront is. Dan is het toch eigenlijk raar dat dit kan?quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Er mogen de laatste tijd wel meer mensen slapen. Vanmiddag nog mocht Ricardo ook bij meerderheid van stemmen blijven overnachten.
geniepig achterbaks rotwijfquote:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Huub het spel vóór een eventuele finale zou verlaten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:31 schreef chufi het volgende:
Volgens mij gaan Huub met Hedda zo naar huis
Ik denk dat alle relaties met Lieke zijn geëindigd omdat ze die kerels probeerde te veranderen. Kansloze missie. Een vent doet uiteindelijk toch wat ie wilquote:
Me goudvis moet ik nog meer om lachen.Heb nog nooit om Lieke moeten lachen,ze praat net als een schooljuf .quote:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Lieke mannelijk genoeg is voor hemquote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef maril het volgende:
Die Ricardo vind Lieke echt leuk hij verdedigdt haar al de hele avond, ik bedoel vriendschapelijk hè, ik weet dat hij gay is.
Ze had punten kunnen scoren door een bepaalde instelling... Helaas.quote:
Kan er aan de monotone stem niets door de chirurgie gedaan worden van Lieke , Amanda wordt tenslotte ook behandeld aan haar stembanden.....quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Huub zei dat als er geen stemming zou zijn, Hedda mocht blijven slapen voor 2x150 cpt. In het kader van de oliebollen-regeling.quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Ze heeft zichzelf dit gat in gezogen. En nu wil ze er niet meer uit, poot stijf.quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze had punten kunnen scoren door een bepaalde instelling... Helaas.
143
quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Lieke mannelijk genoeg is voor hem
Die lompe zoutzak kan nogsteeds helemaal niets.quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef beequeen het volgende:
Brian is terug en duikt direct met Amanda het mandje in.
Hij is kapot maar wijst Amanda nog wel even op haar fouten.
Kutkerel.
ik ookquote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef Clank het volgende:
'k Wil Huub, Hedda en Jaap terug op de streams
Ik vind Lieke al een maand of zes een kerelquote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu Lieke anti-Huub is ze natuurlijk gewoon weer een vent hier op Fok....
Luc en Selene worden ook zomaar het huis ingeflikkerd...quote:Op zondag 16 december 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ging meer over naasten die maar zonder CP mogen blijven. Ricardo is slecht een butler die van niemand een vriend van het thuisfront is. Dan is het toch eigenlijk raar dat dit kan?
Okay dat had ik dus gemist.quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zei dat als er geen stemming zou zijn, Hedda mocht blijven slapen voor 2x150 cpt. In het kader van de oliebollen-regeling.
En die andere drie?quote:Op zondag 16 december 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Lieke al een maand of zes een kerel![]()
En Huub is een kleine, arrogante kutschreeuwlelijk
ik zag net haar testiculairs door haar roze gewaad heen kloppen, nooit anders gedacht...quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu Lieke anti-Huub is ze natuurlijk gewoon weer een vent hier op Fok....
eindelijk iemand die Huub doorziet en Lieke begrijptquote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef riri het volgende:
Misschien kunnen ze Natasia nog een keer het huis in laten komen zodat ze Lieke met iets zwaarders op haar achterhoofd kan raken zodat ze dood onderaan de trap komt te liggen...
FEBO...is dat misschien een idee?
Het is toch al vanaf het begin dat zij alle shit met goeddunken van jullie over zich heen krijgt?Elke dag....
Hoe is het mogelijk?...7 maanden lang haar als prooi laten fungeren en het grootste trash daar in die villa vakantie laten houden.....
En dan voor de show uit de kast trekken dat een teamgenoot haar moet bashen...en zo hard..... dat ie aan het eind van zijn jaardag zijn ex mag uitnodigen die daar dan weer flink voor betaald krijgt en er alle belang bij heeft Huub bij Lieke vandaan te houden.
En...het mooie was...is dat dit allemaal al bij Huub bekend was...dit scenario.....hoezo een oprechte jongen in zijn vriendschappen?
Iemand blij maken met niet echt dode musjes is nooit grappig.quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef Ziet het volgende:
brian is kapot....hij doet nog wel even in slowmotion amanda op haar vingers tikken: hier komen brandplekken van op het glas, dat moet je niet meer doen
Er was een tijd dat jij daar heel anders over dacht.quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
kom op, Streams terug naar Hedda, daar betaal ik voor. Niet voor een uitkledende Amanda
Ook moeder Netty sliep vorig jaar rond deze tijd een aantal nachten in DGK.quote:Op zondag 16 december 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
Is het eigenlijk niet vreemd dat Hedda, een zeer goede vriendin, zomaar mag blijven slapen.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er was een tijd dat jij daar heel anders over dacht.
'k wil Talpa terug!quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef Clank het volgende:
'k Wil Huub, Hedda en Jaap terug op de streams
Wow! Ik vond m toen al fantastisch! *stopt veer in Ians aarsch*quote:Op zondag 16 december 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ga voor de gein eensch kijken van wie COS#1000 was
brian gaat haar al helpenquote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
kom op, Streams terug naar Hedda, daar betaal ik voor. Niet voor een uitkledende Amanda
Als iemand iets wil bewerkstelligen in het belang van de kijkcijfers en dat kost ceepees of zo, dan valt er over te praten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay dat had ik dus gemist.
Je kan dus zeggen dat in de oliebollenregeling naast de 50CP voor een telefoongesprek, 150CP voor het uitnodigeen van een naast nu een 300CP regeling is gekomen om een naast een nacht te laten slapen. Of is dat te kort door de bocht?
Sorry, zo goed ken ik de bochten kronkels van Flens ook niet ...... Sven heeft kennelijk de oliebollen-regeling met de bewoners besproken; Zijn target is met Kerst 750.000 kijkers te scoren.quote:Op zondag 16 december 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay dat had ik dus gemist.
Je kan dus zeggen dat in de oliebollenregeling naast de 50CP voor een telefoongesprek, 150CP voor het uitnodigeen van een naast nu een 300CP regeling is gekomen om een naast een nacht te laten slapen. Of is dat te kort door de bocht?
"Normaal" klinkt hij al als iemand die in de ruimte lult, maar nu........quote:Op zondag 16 december 2007 00:39 schreef akveor het volgende:
Zo Brian klinkt aardig van de wereld....
Tijd voor een streamers-actiequote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wil dat Lieke een lading stront over zich heen krijgt.
sms dan: "lieke moet dood" naar 4030quote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Lijkt me leukquote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sms dan: "lieke moet dood STRONT" naar 4030
mogguh ruud, gaat ie?quote:
Joh het is voorbijquote:Op zondag 16 december 2007 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sms dan: "lieke moet dood" naar 4030
ik citeerde alleen maarquote:Op zondag 16 december 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iemand blij maken met niet echt dode musjes is nooit grappig.
Ik snap het... maar blijf het vreemd vinden.quote:Op zondag 16 december 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, zo goed ken ik de bochten kronkels van Flens ook niet ...... Sven heeft kennelijk de oliebollen-regeling met de bewoners besproken; Zijn target is met Kerst 750.000 kijkers te scoren.
Das ook STRONT hè?quote:Op zondag 16 december 2007 00:44 schreef rooie3 het volgende:
Krijg altijd kotsneigingen als ik Amanda zie douchen.Wetend dat ze schoon moet zijn voor Brian zijn rampegestamp van achter.Pfff ik draai nu door.
een filmrol in de nieuwe "schippers van de kameleon", hoorde ik van iemand op VOKquote:Op zondag 16 december 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoeveel zal Hedda eigenlijk betaald krijgen om op TV een nachtje met Huub in bed te duiken ?
Amanda doet dat twee keer per jaar. Daarom gaat ze nieuwjaarsnacht van 2 voor twaalf tot 2 na twaalf haar pruik wassen .....quote:Op zondag 16 december 2007 00:43 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda gaat nu haar echte haar wassen? Of hoeft dat niet na 3 weken?
Wat erg normaal is voor iemand die doodmoe isquote:Op zondag 16 december 2007 00:45 schreef BuffyJan het volgende:
Brian is push ups aan t doen :s
he gadverquote:Op zondag 16 december 2007 00:44 schreef rooie3 het volgende:
Krijg altijd kotsneigingen als ik Amanda zie douchen.Wetend dat ze schoon moet zijn voor Brian zijn rampegestamp van achter.Pfff ik draai nu door.
Misschien wordt het duidelijker als ook Tamara een nachtje blijft slapenquote:Op zondag 16 december 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap het... maar blijf het vreemd vinden.
Ik las net ook over Netty maar weet niet meer hoe dat ging.
wie is tamara, vriendelijke borst?quote:Op zondag 16 december 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien wordt het duidelijker als ook Tamara een nachtje blijft slapen
Racisme!quote:Op zondag 16 december 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
Mochten ze dit jaar niet eens naar een kerstmarkt om zwarte ballen te kopen.
Brian speelt gitaar nu, nadat hij 2 situps gaf, da's zo goed als doodquote:
ik wil terror jaap terugquote:Op zondag 16 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Wilde netjes blijven.Was eigelijk niks voor mij om zoiets te schrijven.Kan je zien wat de gouden kooi kijken met je doet.Ben benieuwd waarneer ik zo gek ben om te gaan roepen tegen iemand ,dan ga je toch lekker naar huisquote:
Tamara is de ex van Brianquote:Op zondag 16 december 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie is tamara, vriendelijke borst?
het is ook een badmuts, handig he/hoor/toch?quote:Op zondag 16 december 2007 00:47 schreef schatje het volgende:
Doet Amanda die pruik weleens af tijdens het douchen
De ex van Brian, vriendelijke vriendquote:Op zondag 16 december 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie is tamara, vriendelijke borst?
Lekker beestjes broedenquote:Op zondag 16 december 2007 00:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is ook een badmuts, handig he/hoor/toch?
fuck off, ga je is inlezen, vort!quote:Op zondag 16 december 2007 00:50 schreef JEFFreal het volgende:
hoe de fuck is hedda?
dacht dat brian ook een ex had genaamd hedda? scriptje??
een aantal maandsalarissen....quote:Op zondag 16 december 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoeveel zal Hedda eigenlijk betaald krijgen om op TV een nachtje met Huub in bed te duiken ?
Sekteleider Sly heeft Huub gebeld zodra hij vernam dat Lieke tegen hem zou stemmen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:48 schreef BuffyJan het volgende:
ff vraagje tussendoor, heb de sv gelezen en niet alle COSen, maar waarom heeft Huub met clanleider Sly gebeld?
Bij deze het goede verhaal over de info. Sly had Joris aan de telefoon omdat Sly niet kon komen. Tijdens het gesprek kwam ineens het gesprek tussen Lieke en Janice in beeld waardoor Sly de opmerking maakte naar Joris van; “zo hoor dat, Lieke wil Huub er wel uitstemmen als het erop aan komt”, waarop Joris zei; “dan meen je niet”. Toen Sly later weer mensen aan de telefoon van daar kreeg werd al snel duidelijk dat er ook smsjes gekomen waren op de telefoon van Joris met deze info. Wat daarna met de informatie gebeurd is niet de verantwoordelijkheid van Sly of mensen die een sms sturen. Maar mensen die hier nu een drama van maken, hadden deze zelfde mensen ook een drama gemaakt als het bij hun favoriet gebeurde? En wees nu eerlijk, het spel is wel weer open. Wij zijn geen verantwoording schuldig aan wie dan ook, maar het is wel goed dan het juiste verhaal te plaatsen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:48 schreef BuffyJan het volgende:
ff vraagje tussendoor, heb de sv gelezen en niet alle COSen, maar waarom heeft Huub met clanleider Sly gebeld?
confirmado, checkquote:Op zondag 16 december 2007 00:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
De ex van Brian, vriendelijke vriend
Sly heeft Huub gebeld, maar Hij nam niet op, toen heeft Sly een sms gestuurd, waarin stond dat Lieke Huub eruit zou stemmen bij een stemmingquote:Op zondag 16 december 2007 00:48 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke, die heeft zichzelf de villa ingeneukt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef riri het volgende:
[..]
een aantal maandsalarissen....
wie zijn hier dan hoeren Huub?
Ga je ook nog een keer plakken?quote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
KNIP
Nou Sly zal wel een harde piemel hebben nu! Ik vind ze eng bij Nowlifequote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij deze het goede verhaal over de info. Sly had Joris aan de telefoon omdat Sly niet kon komen. Tijdens het gesprek kwam ineens het gesprek tussen Lieke en Janice in beeld waardoor Sly de opmerking maakte naar Joris van; “zo hoor dat, Lieke wil Huub er wel uitstemmen als het erop aan komt”, waarop Joris zei; “dan meen je niet”. Toen Sly later weer mensen aan de telefoon van daar kreeg werd al snel duidelijk dat er ook smsjes gekomen waren op de telefoon van Joris met deze info. Wat daarna met de informatie gebeurd is niet de verantwoordelijkheid van Sly of mensen die een sms sturen. Maar mensen die hier nu een drama van maken, hadden deze zelfde mensen ook een drama gemaakt als het bij hun favoriet gebeurde? En wees nu eerlijk, het spel is wel weer open. Wij zijn geen verantwoording schuldig aan wie dan ook, maar het is wel goed dan het juiste verhaal te plaatsen.
Bron nowlive
say again? ricardo heeft wel handen die op voeten lijken, maar dat bedoel je niet, toch...quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo heeft nog Razzzzz. Dat heb ik nu ook! Erg lekker brothers
Door dit soort opmerkingen idd nietquote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef beequeen het volgende:
Ik weet nu al dat ik de nachtCOS/SC niet terug hoef te lezen.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nou Sly zal wel een harde piemel hebben nu!
Dit méén je niet!quote:Op zondag 16 december 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
In een jogging pack met capuchon naar bed. Stel je voor dat Huub je aanrandt?
Ja ik vond t ook zo leuk dat ze zo gezellig met Natte Aarsia wasquote:Op zondag 16 december 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Ik kan er nix aan doen, maar vind Hedda echt leuk
(vond ik de eerste keer ook al op zijn halfjaardag)
frankenstein slaapt nooitquote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef Ziet het volgende:
blijft die butler nou ook al slapen?
Ik vond het toen echt dubbel en vond haar manipulerend en ze had toen ook vreemde uitspraken over Lieke. Maar zo te zien lijkt het gemeendquote:Op zondag 16 december 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Hij heb ze toch opgespoten !! nee het boeit me niet !quote:Op zondag 16 december 2007 00:57 schreef schatje het volgende:
Vraagje aan de heren, vinden jullie dat Ricardo lekkere billen heeft?
Neequote:Op zondag 16 december 2007 00:57 schreef schatje het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 00:55 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
[COS#3024] Minder Alcohol = Minder Oliebollen!?
Japie doet niks.Die gaat in januari toeren met Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nou Sly zal wel een harde piemel hebben nu! Ik vind ze eng bij Nowlife![]()
Ben benieuwd wat Japie nu gaat doen btw
Logisch!quote:Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef Ziet het volgende:
hedda en huub![]()
die twee hebben echt lol om niks
heerlijk!
quote:Op zondag 16 december 2007 00:57 schreef schatje het volgende:
'k ook. ze lijkt wel ietsie op die vervelende tennistrol hingis, maar dan mooier...hedda rulez, lieke doodt en zo!quote:Op zondag 16 december 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Ik moet er wel om lachen, soort zoekt soort toch ?quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef Py het volgende:
[..]
Sekteleider Sly heeft Huub gebeld zodra hij vernam dat Lieke tegen hem zou stemmen.![]()
Als hij gewoon zijn bek had gehouden dan hadden Huub en Lieke nu weer vette sex gehad.
Echt leuk om te zien, wat een verademing na al die maanden Liekequote:Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef Ziet het volgende:
hedda en huub![]()
die twee hebben echt lol om niks
heerlijk!
quote:Op zondag 16 december 2007 01:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Echt leuk om te zien, wat een verademing na al die maanden Lieke(en ik zat al te balen van haar vanaf dag 1 !)
quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fuck off, ga je is inlezen, vort!
echt welquote:Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, weak, Frankenstein was niet gay.
Het wachten is op een collectieve zelfmoord van Nowlivers.quote:Op zondag 16 december 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen, soort zoekt soort toch ?
Sekteleider Sly en dictator Huub, wie trapt door nu in.
Soort van Napoleonnetjesquote:Op zondag 16 december 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen, soort zoekt soort toch ?
Sekteleider Sly en dictator Huub, wie trapt door nu in.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Echt leuk om te zien, wat een verademing na al die maanden Lieke(en ik zat al te balen van haar vanaf dag 1 !)
Hoeveel % zou onze Huub dan krijgen in de Popo?quote:Op zondag 16 december 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wachten is op een collectieve zelfmoord van Nowlivers.
Een echte kennerquote:Op zondag 16 december 2007 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'k ook. ze lijkt wel ietsie op die vervelende tennistrol hingis, maar dan mooier...hedda rulez, lieke doodt en zo!
Lekker! Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef kissa het volgende:
De ballen, ik heb vandaag de temp van mijn waterbed omhoog gezet naar 27 graden plus verschoond![]()
![]()
See you all tomorrow
quote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef kissa het volgende:
De ballen, ik heb vandaag de temp van mijn waterbed omhoog gezet naar 27 graden plus verschoond![]()
![]()
See you all tomorrow
Ach...dat zijn jou woorden..we weten allemaal wat voor hekel je hebt aan Lieke....quote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke, die heeft zichzelf de villa ingeneukt.
"Huub pak je koffers want wij hebben een hekel aan kijkcijfers en geld" ?quote:Op zondag 16 december 2007 01:08 schreef chufi het volgende:
Huub heeft zn 24-uur nog steeds niet ingetrokken terwijl de tijd is verstreken (volgens de laatste regels) . Dus morgen bij het ontbijt kan het zomaar zijn dat de Plasma zegt : Huub pak je koffers!
dat zou je wel willen hequote:Op zondag 16 december 2007 01:08 schreef chufi het volgende:
Huub heeft zn 24-uur nog steeds niet ingetrokken terwijl de tijd is verstreken (volgens de laatste regels) . Dus morgen bij het ontbijt kan het zomaar zijn dat de Plasma zegt : Huub pak je koffers!
My thoughts exactly.quote:Op zondag 16 december 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Ander shirt, ander drankje, andere vrouw....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron! PLSquote:Op zondag 16 december 2007 01:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat zou je wel willen he![]()
maar ik las dat de 24 uur niet ingetrokken hoeft te worden.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:07 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Lekker! Hoe laat moet ik er zijn?![]()
Truste
en in die volgorde...quote:
doet tie toch iets goedquote:Op zondag 16 december 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Ander shirt, ander drankje, andere vrouw....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is al tig keer langsgekomen in de COS'sen en ik heb geen zin om terug te zoekenquote:
Een man wil ook wel eens wat andersquote:Op zondag 16 december 2007 01:10 schreef Py het volgende:
My thoughts exactly.
Je kan er ook zo nog een filmpje van Lieke en nog wel wat bijvinden.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:12 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap: heb je wel ns sex gehad in de gouden kooi ricardo?
ric: ja, met fries
Lieke: he gadver
Ricardo: en jij?
Jaap: geen uitspraak
Jaap: we kunnen samen wel wat doen?
truste en zie je morgen(pm ff je adres dan..)quote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef kissa het volgende:
![]()
See you all tomorrow
Vertel mij wat. Ik verweet het hem ook niet.quote:Op zondag 16 december 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een man wil ook wel eens wat anders
Dus gewoon een Hokje zoethoudertje ?quote:Op zondag 16 december 2007 01:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
is al tig keer langsgekomen in de COS'sen en ik heb geen zin om terug te zoeken
Hoe weet je dat? Dat lees ik voor de eerste keer namelijkquote:Op zondag 16 december 2007 01:13 schreef riri het volgende:
Zou Huub weten dat Hedda zo'n goed contact heeft met Natasia?
Hedda heeft Natasia al regelmatig gezien nadat ze de Kooi uit was....wellicht heeft Natasia haar haatgevoelens naar Lieke nog even extra goed besproken voordat Hedda vandaag Huub trof
ik heb 3 verschillende mensen het al zien zeggen hier, dus ik denk het niet. BSOL, Avonne en nog iemand.quote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus gewoon een Hokje zoethoudertje ?
Gevondenquote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben er. M'n bezoek is juist vertrokken.
De vraag was "Dat weet je zeker? Volgens mij is het zo dat je je 24 uur officieel moet intrekken.".
Huub heeft daar gisteren aan Japio uitleg over gegeven. De 24-uur is een bedenktijd waarin je moet besluiten of je wel of niet uit de villa vertrekt. Die bedenktijd op zichzelf hoef niet niet in te trekken; Je moet wel de beslissing nemen of je vertrekt of niet. Gewoon in bed gaan liggen is al voldoende om aan te tonen dat je blijft.
De 24-uur is een bedenktijd. Een bedenktijd kun je niet intrekken, je kunt in die tijd alleen een beslissing nemen (wel-niet vertrekken). Huub heeft besloten, met Hedda, te blijven slapen. Daarmee heeft hij z'n keuze al bekend gemaakt.quote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wil ook alleen maar de ontvangende partij zijn heeft hij wel eens verklaardquote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo is een vrouwelijke homo, die houden van piemels. Even voor de niet streamers onder ons!
geil! thanksquote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo is een vrouwelijke homo, die houden van piemels. Even voor de niet streamers onder ons!
Was gisteren bij een gesprek tussen Jaap en Huub dat Huub achter (Febo) had nagevraagd of de 24 uur weer ingetrokken moeten worden en zo niet of je dan 'af' bent. De Febo heeft bevestigt dat de 24 uur niet ingetrokken hoeven te worden.quote:Op zondag 16 december 2007 01:15 schreef chufi het volgende:
Je vraagt je 24 uur aan en 3 week later reageert het hokje , Huub je bent al 20 dagen buitenspel ..?
Echt waar? Dat is best ziek. Denk niet dat Huub dat weetquote:Op zondag 16 december 2007 01:18 schreef riri het volgende:
Heb ze nog niet zo lang geleden in Amasterdam zien lopen met z'n tweeen
Hey, fijn man.quote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef BuffyJan het volgende:
AHA Da's nuttige infoquote:Op zondag 16 december 2007 01:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
Was gisteren bij een gesprek tussen Jaap en Huub dat Huub achter (Febo) had nagevraagd of de 24 uur weer ingetrokken moeten worden en zo niet of je dan 'af' bent. De Febo heeft bevestigt dat de 24 uur niet ingetrokken hoeven te worden.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste en zie je morgen(pm ff je adres dan..)![]()
oja, voor de niet-streamers, hunchback-butler geeft sex-tips
Ja, maar denk dat de meeste mensen zo'n uitgebreide OP niet meer gewend zijn. Ofzo. Dunnowquote:
Kan hij toch al hebben gedaan vanmiddag toen hij naar jaap belde, toen heeft hij ook nog met dat hokje gesproken en ze waren not amused over de grap(of iets dergelijks zei Huub, maar misschien heeft iemand het goed gehoord)quote:Op zondag 16 december 2007 01:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat zou je wel willen he![]()
maar ik las dat de 24 uur niet ingetrokken hoeft te worden.
Ja ik heb mijn streams al een tijdje uit met dat geschreeuw van Lieke en Huub, maar is hij nu om dit te bevestigen Jaap aan het bewerkstelligen, want dat wil ik dan wel zie en zet mijn streams aanquote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef BuffyJan het volgende:
dat heb ik gemist, maar het zou kunnen iddquote:Op zondag 16 december 2007 01:22 schreef maril het volgende:
[..]
Kan hij toch al hebben gedaan vanmiddag toen hij naar jaap belde, toen heeft hij ook nog met dat hokje gesproken en ze waren not amused over de grap(of iets dergelijks zei Huub, maar misschien heeft iemand het goed gehoord)
Bedoel je Natasia en Hedda ? Dan is Natasia zeker op zoek naar een logeer-appartementje, ter vervanging van het logeeradres in de PC Hooft bij Nadia ......quote:Op zondag 16 december 2007 01:18 schreef riri het volgende:
Heb ze nog niet zo lang geleden in Amasterdam zien lopen met z'n tweeen
Ook al omdat ze de koffers niet brachten volgens Jaap.quote:Op zondag 16 december 2007 01:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, maar het zou kunnen idd
Nee hoor, hij is zn stompen aan t schrobbenquote:Op zondag 16 december 2007 01:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn streams al een tijdje uit met dat geschreeuw van Lieke en Huub, maar is hij nu om dit te bevestigen Jaap aan het bewerkstelligen, want dat wil ik dan wel zie en zet mijn streams aan
En die 2 dronken liggen ze in het mandje of doen ze een nutteloze poging tot sex?quote:Op zondag 16 december 2007 01:27 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is zn stompen aan t schrobben
Huub en Helda zijn piano aan t spelen
De actieve streamers checken de OP , maar na pagina 2 van de COS ga je meestal niet meer terug ...quote:Op zondag 16 december 2007 01:21 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat de meeste mensen zo'n uitgebreide OP niet meer gewend zijn. Ofzo. Dunnow
Maar soms doe je wel ns wat voor je medemens
Ze zijn niet op stream iig. Of hij is Mannie aan t analiseren of ze zijn weer fijn aan t fluisteren onder de dekens zonder zenderquote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef maril het volgende:
[..]
En die 2 dronken liggen ze in het mandje of doen ze een nutteloze poging tot sex?
D'r is het een en ander ingespoten.quote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
dat butler-creature heeft toch siliconen-billetjes, of heb ik dat gedroomd?
Het zal wel anaal-iseren zijn .....quote:Op zondag 16 december 2007 01:30 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ze zijn niet op stream iig. Of hij is Mannie aan t analiseren of ze zijn weer fijn aan t fluisteren onder de dekens zonder zender
Dat heb je niet gedroomd!! Het eerste wat ie melde op zn entree-avond was dat ie ze op heeft laten vullen met ....?quote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
dat butler-creature heeft toch siliconen-billetjes, of heb ik dat gedroomd?
Dat bedoelde ik ook maar t kwam lullig mn toetsenbord uitquote:Op zondag 16 december 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zal wel anaal-iseren zijn .....
Doe jij dat nooit dan?quote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef Marietje_34 het volgende:
gadver, Lieke staat puisten uit te knijpen voor de spiegel
Beter dat dan boven het eten.quote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef Marietje_34 het volgende:
gadver, Lieke staat puisten uit te knijpen voor de spiegel
nee, nooitquote:
online?quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Nou ik ga weer ff trivianten op de comp.
Ow. Serieus blackout dusquote:Op zondag 16 december 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub krijgt een nieuwtje van Japio : "Je hebt vannacht die oorbellen van Lieke terug gekregen en je was helemaal kwaad" ........ Huub weet er niets van
Dat had Lieke tegen Huub gezegd. Lieke wist (via Brian) al dat Hedda zou komen.quote:Op zondag 16 december 2007 01:37 schreef chufi het volgende:
En nu wil Huub ze aan Hedda geven ! .. Klopt het verhaal van Jaap? of naait ie daarmee Huub ?
het is toch bar und boos...als je met de platste reet een paar weken de billen aanspant heb je al een negerreet...wat een vreemde hunchbackerquote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je niet gedroomd!! Het eerste wat ie melde op zn entree-avond was dat ie ze op heeft laten vullen met ....?
No way.quote:Op zondag 16 december 2007 01:40 schreef chufi het volgende:
Huub gaat morgen mee met Hedda !
sms eerst ff : "mart smeets en lieke moeten dood" naar 4030quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Nou ik ga weer ff trivianten op de comp.
Sorry, ik zie nog eerder Jaap 140 kilo afvallen en met Linda de Mol trouwen.quote:Op zondag 16 december 2007 01:40 schreef chufi het volgende:
Huub gaat morgen mee met Hedda !
WJ, wat ben je ontzettend op de deaudt-tour vanavond.quote:Op zondag 16 december 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sms eerst ff : "mart smeets en lieke moeten dood" naar 4030
quote:Op zondag 16 december 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sms eerst ff : "mart smeets en lieke moeten dood" naar 4030
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |