Hey, fijn man.quote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo is een vrouwelijke homo, die houden van piemels. Even voor de niet streamers onder ons!
AHA Da's nuttige infoquote:Op zondag 16 december 2007 01:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
Was gisteren bij een gesprek tussen Jaap en Huub dat Huub achter (Febo) had nagevraagd of de 24 uur weer ingetrokken moeten worden en zo niet of je dan 'af' bent. De Febo heeft bevestigt dat de 24 uur niet ingetrokken hoeven te worden.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste en zie je morgen(pm ff je adres dan..)![]()
oja, voor de niet-streamers, hunchback-butler geeft sex-tips
Ja, maar denk dat de meeste mensen zo'n uitgebreide OP niet meer gewend zijn. Ofzo. Dunnowquote:
Kan hij toch al hebben gedaan vanmiddag toen hij naar jaap belde, toen heeft hij ook nog met dat hokje gesproken en ze waren not amused over de grap(of iets dergelijks zei Huub, maar misschien heeft iemand het goed gehoord)quote:Op zondag 16 december 2007 01:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat zou je wel willen he![]()
maar ik las dat de 24 uur niet ingetrokken hoeft te worden.
Ja ik heb mijn streams al een tijdje uit met dat geschreeuw van Lieke en Huub, maar is hij nu om dit te bevestigen Jaap aan het bewerkstelligen, want dat wil ik dan wel zie en zet mijn streams aanquote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo is een vrouwelijke homo, die houden van piemels. Even voor de niet streamers onder ons!
dat heb ik gemist, maar het zou kunnen iddquote:Op zondag 16 december 2007 01:22 schreef maril het volgende:
[..]
Kan hij toch al hebben gedaan vanmiddag toen hij naar jaap belde, toen heeft hij ook nog met dat hokje gesproken en ze waren not amused over de grap(of iets dergelijks zei Huub, maar misschien heeft iemand het goed gehoord)
Bedoel je Natasia en Hedda ? Dan is Natasia zeker op zoek naar een logeer-appartementje, ter vervanging van het logeeradres in de PC Hooft bij Nadia ......quote:Op zondag 16 december 2007 01:18 schreef riri het volgende:
Heb ze nog niet zo lang geleden in Amasterdam zien lopen met z'n tweeen
Ook al omdat ze de koffers niet brachten volgens Jaap.quote:Op zondag 16 december 2007 01:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat heb ik gemist, maar het zou kunnen idd
Nee hoor, hij is zn stompen aan t schrobbenquote:Op zondag 16 december 2007 01:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn streams al een tijdje uit met dat geschreeuw van Lieke en Huub, maar is hij nu om dit te bevestigen Jaap aan het bewerkstelligen, want dat wil ik dan wel zie en zet mijn streams aan
En die 2 dronken liggen ze in het mandje of doen ze een nutteloze poging tot sex?quote:Op zondag 16 december 2007 01:27 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is zn stompen aan t schrobben
Huub en Helda zijn piano aan t spelen
De actieve streamers checken de OP , maar na pagina 2 van de COS ga je meestal niet meer terug ...quote:Op zondag 16 december 2007 01:21 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat de meeste mensen zo'n uitgebreide OP niet meer gewend zijn. Ofzo. Dunnow
Maar soms doe je wel ns wat voor je medemens
Ze zijn niet op stream iig. Of hij is Mannie aan t analiseren of ze zijn weer fijn aan t fluisteren onder de dekens zonder zenderquote:Op zondag 16 december 2007 01:28 schreef maril het volgende:
[..]
En die 2 dronken liggen ze in het mandje of doen ze een nutteloze poging tot sex?
D'r is het een en ander ingespoten.quote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
dat butler-creature heeft toch siliconen-billetjes, of heb ik dat gedroomd?
Het zal wel anaal-iseren zijn .....quote:Op zondag 16 december 2007 01:30 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ze zijn niet op stream iig. Of hij is Mannie aan t analiseren of ze zijn weer fijn aan t fluisteren onder de dekens zonder zender
Dat heb je niet gedroomd!! Het eerste wat ie melde op zn entree-avond was dat ie ze op heeft laten vullen met ....?quote:Op zondag 16 december 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
dat butler-creature heeft toch siliconen-billetjes, of heb ik dat gedroomd?
Dat bedoelde ik ook maar t kwam lullig mn toetsenbord uitquote:Op zondag 16 december 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zal wel anaal-iseren zijn .....
Doe jij dat nooit dan?quote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef Marietje_34 het volgende:
gadver, Lieke staat puisten uit te knijpen voor de spiegel
Beter dat dan boven het eten.quote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef Marietje_34 het volgende:
gadver, Lieke staat puisten uit te knijpen voor de spiegel
nee, nooitquote:
online?quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Nou ik ga weer ff trivianten op de comp.
Ow. Serieus blackout dusquote:Op zondag 16 december 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub krijgt een nieuwtje van Japio : "Je hebt vannacht die oorbellen van Lieke terug gekregen en je was helemaal kwaad" ........ Huub weet er niets van
Dat had Lieke tegen Huub gezegd. Lieke wist (via Brian) al dat Hedda zou komen.quote:Op zondag 16 december 2007 01:37 schreef chufi het volgende:
En nu wil Huub ze aan Hedda geven ! .. Klopt het verhaal van Jaap? of naait ie daarmee Huub ?
het is toch bar und boos...als je met de platste reet een paar weken de billen aanspant heb je al een negerreet...wat een vreemde hunchbackerquote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je niet gedroomd!! Het eerste wat ie melde op zn entree-avond was dat ie ze op heeft laten vullen met ....?
No way.quote:Op zondag 16 december 2007 01:40 schreef chufi het volgende:
Huub gaat morgen mee met Hedda !
sms eerst ff : "mart smeets en lieke moeten dood" naar 4030quote:Op zondag 16 december 2007 01:33 schreef maril het volgende:
Nou ik ga weer ff trivianten op de comp.
Sorry, ik zie nog eerder Jaap 140 kilo afvallen en met Linda de Mol trouwen.quote:Op zondag 16 december 2007 01:40 schreef chufi het volgende:
Huub gaat morgen mee met Hedda !
WJ, wat ben je ontzettend op de deaudt-tour vanavond.quote:Op zondag 16 december 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sms eerst ff : "mart smeets en lieke moeten dood" naar 4030
quote:Op zondag 16 december 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sms eerst ff : "mart smeets en lieke moeten dood" naar 4030
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |