Hoeveel % zou onze Huub dan krijgen in de Popo?quote:Op zondag 16 december 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wachten is op een collectieve zelfmoord van Nowlivers.
Een echte kennerquote:Op zondag 16 december 2007 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'k ook. ze lijkt wel ietsie op die vervelende tennistrol hingis, maar dan mooier...hedda rulez, lieke doodt en zo!
Lekker! Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef kissa het volgende:
De ballen, ik heb vandaag de temp van mijn waterbed omhoog gezet naar 27 graden plus verschoond![]()
![]()
See you all tomorrow
quote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef kissa het volgende:
De ballen, ik heb vandaag de temp van mijn waterbed omhoog gezet naar 27 graden plus verschoond![]()
![]()
See you all tomorrow
Ach...dat zijn jou woorden..we weten allemaal wat voor hekel je hebt aan Lieke....quote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke, die heeft zichzelf de villa ingeneukt.
"Huub pak je koffers want wij hebben een hekel aan kijkcijfers en geld" ?quote:Op zondag 16 december 2007 01:08 schreef chufi het volgende:
Huub heeft zn 24-uur nog steeds niet ingetrokken terwijl de tijd is verstreken (volgens de laatste regels) . Dus morgen bij het ontbijt kan het zomaar zijn dat de Plasma zegt : Huub pak je koffers!
dat zou je wel willen hequote:Op zondag 16 december 2007 01:08 schreef chufi het volgende:
Huub heeft zn 24-uur nog steeds niet ingetrokken terwijl de tijd is verstreken (volgens de laatste regels) . Dus morgen bij het ontbijt kan het zomaar zijn dat de Plasma zegt : Huub pak je koffers!
My thoughts exactly.quote:Op zondag 16 december 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Ander shirt, ander drankje, andere vrouw....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron! PLSquote:Op zondag 16 december 2007 01:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat zou je wel willen he![]()
maar ik las dat de 24 uur niet ingetrokken hoeft te worden.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:07 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Lekker! Hoe laat moet ik er zijn?![]()
Truste
en in die volgorde...quote:
doet tie toch iets goedquote:Op zondag 16 december 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Ander shirt, ander drankje, andere vrouw....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is al tig keer langsgekomen in de COS'sen en ik heb geen zin om terug te zoekenquote:
Een man wil ook wel eens wat andersquote:Op zondag 16 december 2007 01:10 schreef Py het volgende:
My thoughts exactly.
Je kan er ook zo nog een filmpje van Lieke en nog wel wat bijvinden.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:12 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap: heb je wel ns sex gehad in de gouden kooi ricardo?
ric: ja, met fries
Lieke: he gadver
Ricardo: en jij?
Jaap: geen uitspraak
Jaap: we kunnen samen wel wat doen?
truste en zie je morgen(pm ff je adres dan..)quote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef kissa het volgende:
![]()
See you all tomorrow
Vertel mij wat. Ik verweet het hem ook niet.quote:Op zondag 16 december 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een man wil ook wel eens wat anders
Dus gewoon een Hokje zoethoudertje ?quote:Op zondag 16 december 2007 01:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
is al tig keer langsgekomen in de COS'sen en ik heb geen zin om terug te zoeken
Hoe weet je dat? Dat lees ik voor de eerste keer namelijkquote:Op zondag 16 december 2007 01:13 schreef riri het volgende:
Zou Huub weten dat Hedda zo'n goed contact heeft met Natasia?
Hedda heeft Natasia al regelmatig gezien nadat ze de Kooi uit was....wellicht heeft Natasia haar haatgevoelens naar Lieke nog even extra goed besproken voordat Hedda vandaag Huub trof
ik heb 3 verschillende mensen het al zien zeggen hier, dus ik denk het niet. BSOL, Avonne en nog iemand.quote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus gewoon een Hokje zoethoudertje ?
Gevondenquote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben er. M'n bezoek is juist vertrokken.
De vraag was "Dat weet je zeker? Volgens mij is het zo dat je je 24 uur officieel moet intrekken.".
Huub heeft daar gisteren aan Japio uitleg over gegeven. De 24-uur is een bedenktijd waarin je moet besluiten of je wel of niet uit de villa vertrekt. Die bedenktijd op zichzelf hoef niet niet in te trekken; Je moet wel de beslissing nemen of je vertrekt of niet. Gewoon in bed gaan liggen is al voldoende om aan te tonen dat je blijft.
De 24-uur is een bedenktijd. Een bedenktijd kun je niet intrekken, je kunt in die tijd alleen een beslissing nemen (wel-niet vertrekken). Huub heeft besloten, met Hedda, te blijven slapen. Daarmee heeft hij z'n keuze al bekend gemaakt.quote:Op zondag 16 december 2007 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wil ook alleen maar de ontvangende partij zijn heeft hij wel eens verklaardquote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo is een vrouwelijke homo, die houden van piemels. Even voor de niet streamers onder ons!
geil! thanksquote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo is een vrouwelijke homo, die houden van piemels. Even voor de niet streamers onder ons!
Was gisteren bij een gesprek tussen Jaap en Huub dat Huub achter (Febo) had nagevraagd of de 24 uur weer ingetrokken moeten worden en zo niet of je dan 'af' bent. De Febo heeft bevestigt dat de 24 uur niet ingetrokken hoeven te worden.quote:Op zondag 16 december 2007 01:15 schreef chufi het volgende:
Je vraagt je 24 uur aan en 3 week later reageert het hokje , Huub je bent al 20 dagen buitenspel ..?
Echt waar? Dat is best ziek. Denk niet dat Huub dat weetquote:Op zondag 16 december 2007 01:18 schreef riri het volgende:
Heb ze nog niet zo lang geleden in Amasterdam zien lopen met z'n tweeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |