Lieke, die heeft zichzelf de villa ingeneukt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef riri het volgende:
[..]
een aantal maandsalarissen....
wie zijn hier dan hoeren Huub?
Ga je ook nog een keer plakken?quote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
KNIP
Nou Sly zal wel een harde piemel hebben nu! Ik vind ze eng bij Nowlifequote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij deze het goede verhaal over de info. Sly had Joris aan de telefoon omdat Sly niet kon komen. Tijdens het gesprek kwam ineens het gesprek tussen Lieke en Janice in beeld waardoor Sly de opmerking maakte naar Joris van; “zo hoor dat, Lieke wil Huub er wel uitstemmen als het erop aan komt”, waarop Joris zei; “dan meen je niet”. Toen Sly later weer mensen aan de telefoon van daar kreeg werd al snel duidelijk dat er ook smsjes gekomen waren op de telefoon van Joris met deze info. Wat daarna met de informatie gebeurd is niet de verantwoordelijkheid van Sly of mensen die een sms sturen. Maar mensen die hier nu een drama van maken, hadden deze zelfde mensen ook een drama gemaakt als het bij hun favoriet gebeurde? En wees nu eerlijk, het spel is wel weer open. Wij zijn geen verantwoording schuldig aan wie dan ook, maar het is wel goed dan het juiste verhaal te plaatsen.
Bron nowlive
say again? ricardo heeft wel handen die op voeten lijken, maar dat bedoel je niet, toch...quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo heeft nog Razzzzz. Dat heb ik nu ook! Erg lekker brothers
Door dit soort opmerkingen idd nietquote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef beequeen het volgende:
Ik weet nu al dat ik de nachtCOS/SC niet terug hoef te lezen.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nou Sly zal wel een harde piemel hebben nu!
Dit méén je niet!quote:Op zondag 16 december 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
In een jogging pack met capuchon naar bed. Stel je voor dat Huub je aanrandt?
Ja ik vond t ook zo leuk dat ze zo gezellig met Natte Aarsia wasquote:Op zondag 16 december 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Ik kan er nix aan doen, maar vind Hedda echt leuk
(vond ik de eerste keer ook al op zijn halfjaardag)
frankenstein slaapt nooitquote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef Ziet het volgende:
blijft die butler nou ook al slapen?
Ik vond het toen echt dubbel en vond haar manipulerend en ze had toen ook vreemde uitspraken over Lieke. Maar zo te zien lijkt het gemeendquote:Op zondag 16 december 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Hij heb ze toch opgespoten !! nee het boeit me niet !quote:Op zondag 16 december 2007 00:57 schreef schatje het volgende:
Vraagje aan de heren, vinden jullie dat Ricardo lekkere billen heeft?
Neequote:Op zondag 16 december 2007 00:57 schreef schatje het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 00:55 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
[COS#3024] Minder Alcohol = Minder Oliebollen!?
Japie doet niks.Die gaat in januari toeren met Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nou Sly zal wel een harde piemel hebben nu! Ik vind ze eng bij Nowlife![]()
Ben benieuwd wat Japie nu gaat doen btw
Logisch!quote:Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef Ziet het volgende:
hedda en huub![]()
die twee hebben echt lol om niks
heerlijk!
quote:Op zondag 16 december 2007 00:57 schreef schatje het volgende:
'k ook. ze lijkt wel ietsie op die vervelende tennistrol hingis, maar dan mooier...hedda rulez, lieke doodt en zo!quote:Op zondag 16 december 2007 00:56 schreef Desii het volgende:
Ik moet er wel om lachen, soort zoekt soort toch ?quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef Py het volgende:
[..]
Sekteleider Sly heeft Huub gebeld zodra hij vernam dat Lieke tegen hem zou stemmen.![]()
Als hij gewoon zijn bek had gehouden dan hadden Huub en Lieke nu weer vette sex gehad.
Echt leuk om te zien, wat een verademing na al die maanden Liekequote:Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef Ziet het volgende:
hedda en huub![]()
die twee hebben echt lol om niks
heerlijk!
quote:Op zondag 16 december 2007 01:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Echt leuk om te zien, wat een verademing na al die maanden Lieke(en ik zat al te balen van haar vanaf dag 1 !)
quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fuck off, ga je is inlezen, vort!
echt welquote:Op zondag 16 december 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, weak, Frankenstein was niet gay.
Het wachten is op een collectieve zelfmoord van Nowlivers.quote:Op zondag 16 december 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen, soort zoekt soort toch ?
Sekteleider Sly en dictator Huub, wie trapt door nu in.
Soort van Napoleonnetjesquote:Op zondag 16 december 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik moet er wel om lachen, soort zoekt soort toch ?
Sekteleider Sly en dictator Huub, wie trapt door nu in.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Echt leuk om te zien, wat een verademing na al die maanden Lieke(en ik zat al te balen van haar vanaf dag 1 !)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |