Hoeveel % zou onze Huub dan krijgen in de Popo?quote:Op zondag 16 december 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wachten is op een collectieve zelfmoord van Nowlivers.
Een echte kennerquote:Op zondag 16 december 2007 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
'k ook. ze lijkt wel ietsie op die vervelende tennistrol hingis, maar dan mooier...hedda rulez, lieke doodt en zo!
Lekker! Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef kissa het volgende:
De ballen, ik heb vandaag de temp van mijn waterbed omhoog gezet naar 27 graden plus verschoond![]()
![]()
See you all tomorrow
quote:Op zondag 16 december 2007 01:06 schreef kissa het volgende:
De ballen, ik heb vandaag de temp van mijn waterbed omhoog gezet naar 27 graden plus verschoond![]()
![]()
See you all tomorrow
Ach...dat zijn jou woorden..we weten allemaal wat voor hekel je hebt aan Lieke....quote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke, die heeft zichzelf de villa ingeneukt.
"Huub pak je koffers want wij hebben een hekel aan kijkcijfers en geld" ?quote:Op zondag 16 december 2007 01:08 schreef chufi het volgende:
Huub heeft zn 24-uur nog steeds niet ingetrokken terwijl de tijd is verstreken (volgens de laatste regels) . Dus morgen bij het ontbijt kan het zomaar zijn dat de Plasma zegt : Huub pak je koffers!
dat zou je wel willen hequote:Op zondag 16 december 2007 01:08 schreef chufi het volgende:
Huub heeft zn 24-uur nog steeds niet ingetrokken terwijl de tijd is verstreken (volgens de laatste regels) . Dus morgen bij het ontbijt kan het zomaar zijn dat de Plasma zegt : Huub pak je koffers!
My thoughts exactly.quote:Op zondag 16 december 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Ander shirt, ander drankje, andere vrouw....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron! PLSquote:Op zondag 16 december 2007 01:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat zou je wel willen he![]()
maar ik las dat de 24 uur niet ingetrokken hoeft te worden.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:07 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Lekker! Hoe laat moet ik er zijn?![]()
Truste
en in die volgorde...quote:
doet tie toch iets goedquote:Op zondag 16 december 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Ander shirt, ander drankje, andere vrouw....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is al tig keer langsgekomen in de COS'sen en ik heb geen zin om terug te zoekenquote:
Een man wil ook wel eens wat andersquote:Op zondag 16 december 2007 01:10 schreef Py het volgende:
My thoughts exactly.
Je kan er ook zo nog een filmpje van Lieke en nog wel wat bijvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |