quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:46 schreef -Eddow- het volgende:
Nederlandse trots
[ afbeelding ]
http://spots.autogespot.c(...)48364814122007164152
Nice!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes gevraagd of ik even een foto mocht maken, bleef even netjes wachten!
Ik vind dat juist super vet, en 't geluid is ook om te smullen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:59 schreef NED het volgende:
Leuke auto op zich, maar ik vind de koplampen echt verschrikkelijk lelijk.
Ben ik de enige die dat vind?
Had je dat overigens ook aan die 5 auto's die achter hem staan te wachten gevraagd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef blup het volgende:
Ik vind het er ook niet verkeerd uitzien. Wellicht wilde Audi een antwoord op BMW's angel-eyesquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:59 schreef NED het volgende:
Leuke auto op zich, maar ik vind de koplampen echt verschrikkelijk lelijk.
Ben ik de enige die dat vind?
Mag je zo rondrijden met dat kenteken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 11:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Mag je zo rondrijden met dat kenteken?
Da's te zien aan de file achter 'm. Wel tof dat 'ie dat deed.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:55 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Wáár ben je geweest!?quote:Op zondag 16 december 2007 19:23 schreef Sjengdanny het volgende:
Vandaag in het ondergrondse van Maastricht lopen spotten met dit als resultaat:
Garage onder het Vrijthof en onder het Onze Lieve Vrouwe plein, helaas waren de batterijen leeg, anders was ik nog onder het Mosea Forum gaan kijken!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 20:05 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
opgepimpte vertegenwoordigersbak
Je mocht willen dat je hem hadquote:Op maandag 17 december 2007 20:05 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 23:17 schreef PNG het volgende:
Een scherp oog ! Dopey zat ooit op de bank. Wilde mee, en is nu onafscheidelijk.
Raar hoe zo'n mascotte zomaar komt, en nooit meer weg gaat.
Dit is iig grote Smurf:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2007 20:05 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Tot de auto 25+ jaar is en de BPM er uit is denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:03 schreef OG-Loco het volgende:
Hoe lang rijdt die gast al op die importplaten?
Tip: Draai je telefoon de volgende keer een kwartslag, dan krijg je wat mooiere foto's qua beeldvullingquote:Op donderdag 20 december 2007 16:49 schreef HansU het volgende:
ik heb al een tijdje niets gespot eigenlijk. Niet echt meer interesse om te fappen op iemand anders zijn auto.
Autogespot begint ook een beetje erg groot te worden door kleuters/lijpo's die heel de dag op straat liggen voor een porsche turbo..![]()
Maar afgelopen zaterdag toch maar ff gestopt hiervoor:
[ afbeelding ]
http://spots.autogespot.c(...)48364816122007205544
daar kwam ik thuis ook achter, dit waren 1e foto's die op de pc gezet hebquote:Op donderdag 20 december 2007 17:33 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Tip: Draai je telefoon de volgende keer een kwartslag, dan krijg je wat mooiere foto's qua beeldvulling
Idd, ik vind het echt een kansloze hobbyquote:Op donderdag 20 december 2007 16:49 schreef HansU het volgende:
Niet echt meer interesse om te fappen op iemand anders zijn auto. Autogespot begint ook een beetje erg groot te worden door kleuters/lijpo's die heel de dag op straat liggen voor een porsche turbo..![]()
Al blijft het leuker om een auto te zien op de weg dan in een museum. Maar je moet natuurlijk niet overdrijven door achter een bently aan te rennenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Idd, ik vind het echt een kansloze hobby
dat denk ik ook, maar er stonden genoeg paupers om mijn telefoon te jatten, die van die andere dude op de foto + de gallardoquote:Op donderdag 20 december 2007 17:49 schreef NED het volgende:
Denk dat dat paupervolk eerder die auto wil jatten dan jouw telefoontje
RDW zegt:quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:10 schreef Sjengdanny het volgende:
Vandaag rondje Maastricht gedaan met dit mager resultaat:
Maserati type geen idee..:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RDW is your friend...quote:Voertuigsoort personenauto
Merk MASERATI
Handelsbenaming QUATTROPORTE EVOLUZIONE
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 16-01-2007
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 05-01-2001
BPM ¤ 24900
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Had je dat flesje cola niet even kunnen opruimen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:10 schreef Sjengdanny het volgende:
Vandaag rondje Maastricht gedaan met dit mager resultaat:
Porsche 997 Carrera S:
[ afbeelding ]
Klopt, viel me later ook inquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:35 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
RDW zegt:
[..]
RDW is your friend...![]()
(bij het herkennen van auto's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |