Hoi !!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik verveel me, dus kom ik hier maar vervelen.
Hoi
Nog ff wachten op de HH piet!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow doe maar ff. husb smeert nog bammetjes
Mooi, thnx.quote:
Maandag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Mooi, thnx.
We hebben vorige week een kerstboom (met kluit) gehaald en ik vind dat zo'n ding altijd ff de tijd moet hebben om te acclimatiseren, tevens denk ik dat al dat getrek en geduw niet echt prettig is voor zo'n ding, dus normaal dan gaat het binnenhalen en optuigen in fase's.
Gelukkig had ik m al gehaald voor het zo gruwelijk koud was, dus we hebben m wel gelijk binnengezet.
Daarna hebben we m een paar dagen laten staan voor we de boom zouden optuigen... echter, daarbij verliep eea wat moeizamer dan verwacht (lampjes die op zolder niet gevonden werden omdat ze vrijwel bovenaan de zoldertrap stonden waar niemand ze verwachtbijvoorbeeld) dus tegen de tijd dat de kerstster hing, de vensterbank opgeleukt was en de lampjes in de boom zaten was het te laat om de ballen en andere meuk nog in de boom te doen...
En sindsdien is een van twee ('s avonds) afwezig... en we zouden de boom samen optuigen.
Probleem: Er staat een boom met alleen lampjes erin, de ballen en de piek staan al dagen te wachten om in gebruik te worden genomen....
Bijkomend probleem: Ik ben morgenmiddag aan t behangen bij een dinnetje, morgenavond elders op de koffie en de kid is morgen overdag werken en gaat morgenavond voor de rest van t weekend naar m'n ouders...
Wanneer moet ik die fucking boom verder optuigen??
quote:
Truste Buuf zonder Pimquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:en ik ga lekker pitten! zal ik m'n doosje rood hier achter laten?
doe er wel een tube pearldrops bij voor Lobas!
en doe dan je decoratieve iets ff pm-en Leandra! ben heel crea, al zeg ik het zelf
Zo leuk was de uitzending nou ook weer nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef Lobasca het volgende:
Nog ff wachten op de HH piet!
Ga het ff verklappenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo leuk was de uitzending nou ook weer niet.
Denk dat de kid qua leeftijd ook de ballen zegtquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ow wacht! jij doet de helft nu, en the kid doet de rest morgen!
Leuk is relatiefquote:
Was met Jeroen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leuk is relatief. Gister vond ik 't fantastisch, maar de andere sekse vond er geen bal aan.
Nou... eerlijk gezegd is de kans vrij groot dat ie er dan gewoon nog staatquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:05 schreef Soury het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Zeven januari lijkt me wel een optie
Jaquote:
Ik had me voorgenomen om dit jaar geen boom te zetten, staat ik vanmiddag bij een ander een boom te versierenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... eerlijk gezegd is de kans vrij groot dat ie er dan gewoon nog staat![]()
quote:
Je eerste idee was beter... enne... de kid is er morgen helemaal niet, die is er sowieso tot zondagavond nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ow wacht! jij doet de helft nu, en the kid doet de rest morgen!
Hoi Pietje Puk!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi
Huh?? wat heb je nou weer in huis gehaaldquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om dit jaar geen boom te zetten, staat ik vanmiddag bij een ander een boom te versieren
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om dit jaar geen boom te zetten, staat ik vanmiddag bij een ander een boom te versieren
Hoiquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Pietje Puk!
Nah.... lamaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gepasseerd station! vraag NMNS maar naar de statistieken
Wat diehards zorgen dat de serie blijft bestaan, maar soms is 't een een-op-een chat (zoals vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Je moet er van houden, lees jullie verslagen wel eensch
Mijn boom ligt op zolderquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh?? wat heb je nou weer in huis gehaald
Een spar is toch een boom?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had ook bij een boom een ander moeten versieren
Jullie hebben lol, daar gaat het toch om?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat diehards zorgen dat de serie blijft bestaan, maar soms is 't een een-op-een chat (zoals vandaag)
De lichtjes versiert en gepikt dan...quote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
Jullie hebben lol, daar gaat het toch om?![]()
HuH?? I don't get it!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
De lichtjes versiert en gepikt dan...Sorry was zo´n leuke zin
Deze ..quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kom op de Cos en op de SCquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn jullie ook allemaal COS'ers of is dat weer een andere reeks users?
Ik heb 't erwin kroll vandaag horen zeggen. Een beetje motregen oooooffffffff *trekt moeilijk gezicht* iets wat op sneeuw lijktquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't erwin kroll vandaag horen zeggen. Een beetje motregen oooooffffffff *trekt moeilijk gezicht* iets wat op sneeuw lijkt.
Pijpenkrullen voor mij danquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't erwin kroll vandaag horen zeggen. Een beetje motregen oooooffffffff *trekt moeilijk gezicht* iets wat op sneeuw lijkt.
quote:
Een klein deel post ook regelmatig in de COS.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn jullie ook allemaal COS'ers of is dat weer een andere reeks users?
Vergeet de uitzendingengeneratie nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Een klein deel post ook regelmatig in de COS.
Een groot deel leest de COS ook regelmatig.
En dan heb je nog de SC; ers die dat hele DGK geen moer meer interesseert.
quote:
Met sint jut zekerquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik post heel af en toe in de COS, lees ze bijna niet meer, want er gebeurt geen RUK, en interesse..ach , ik zal blij zijn als het af is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Een klein deel post ook regelmatig in de COS.
Een groot deel leest de COS ook regelmatig.
En dan heb je nog de SC; ers die dat hele DGK geen moer meer interesseert.
Nee nee vandaagquote:
Dan is deze SC ook verloren, wil je nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik post heel af en toe in de COS, lees ze bijna niet meer, want er gebeurt geen RUK, en interesse..ach , ik zal blij zijn als het af is.
Komen we wel overheen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is deze SC ook verloren, wil je niet.
Nee, de SC kan rustig doorgaan toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is dit subforum verloren en ben jij niet meer blauw,quote:
Dan komt een deel diehards, waar ik uiteraard niet toe behoor, elkaar vast wel weer elders tegenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen DGK, geen SCquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, de SC kan rustig doorgaan toch?
We vinden wel een andere plek om te ziekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, de SC kan rustig doorgaan toch?
Ja, komen ze onze SPT SC vervuilenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
Dan komt een deel diehards, waar ik uiteraard niet toe behoor, elkaar vast wel weer elders tegen
SPT?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, komen ze onze SPT SC vervuilen.
Sportquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:37 schreef -Blurk- het volgende:
SPT?
KZ Hoiquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan komt een deel diehards, waar ik uiteraard niet toe behoor, elkaar vast wel weer elders tegen
Tennis, schaatsen, formule 1, motorsport, De Tour de France... ik hou het bij lezenquote:
Soms liggen haat en liefde echt dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zat immers al bijna een week op FOK! voor je in de SC kwam![]()
Nogmaals: komen we wel overheen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is dit subforum verloren en ben jij niet meer blauw,. Kan niet
.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
KZ? Is zij Pietje Puk? Ik kan het niet meer volgen hoor.
Geen idee Blurky. Echt nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
KZ? Is zij Pietje Puk? Ik kan het niet meer volgen hoor.
Oké, geloof dat ik het snap,,,,,een beetjequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zij komt ook in de SPT SC en kwam hier.
Wie is KZ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zij komt ook in de SPT SC en kwam hier.
Nee hoor Piet, vertel..wat studeer je, en waarom?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En toen was iedereen opeens verdwenen.
Nee hoor .gevlugt !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En toen was iedereen opeens verdwenen.
Ben met de master Economics & ICT bezigquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
Nee hoor Piet, vertel..wat studeer je, en waarom?
Wat heb je te verbergen danquote:
Waar?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben met de master Economics & ICT bezig. Waarom? Tsja......omdat ik bedrijfseconomie gedaan heb en meer de nerdrichting op wilde
.
Rotterdam (Erasmus uni)quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Waar?
Kom jij hier ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
TVP voor straks.
Je let ook niet op hequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welk jaar zit je, en wat doet je vader?
Niks mis met nerdsquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben met de master Economics & ICT bezig. Waarom? Tsja......omdat ik bedrijfseconomie gedaan heb en meer de nerdrichting op wilde
.
Ik zie wat ik wil zien, en hoor wat ik wil horen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je let ook niet op he.
Welk jaar --> MASTER (spellen?), master is meestal maar 1 jaar
En wat m'n vader goed gaat je lekker helemaal niks aan.
Daar hoort een wat minder vrolijke smiley bijquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie wat ik wil zien, en hoor wat ik wil horen...
It ain't my problem darlingquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar hoort een wat minder vrolijke smiley bij.
Leve 't generaliserenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=LF8unwxhNho
niet voor mij
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leve 't generaliseren. Gelukkig kan ik dat wel, en heb ik allemaal niet-nerd vrienden
.
http://nl.youtube.com/watch?v=3uNyPefjS88quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uCwxPAjqQxM
68, damn zat ik toch aardig in de buurt met m'n schattingquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Hè piet, laat mij lekker als 68-jarige achter mijn geraniums..
Jij moet gaan gokken!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
68, damn zat ik toch aardig in de buurt met m'n schatting
Sommige vinden 'het' en 'hem' 'geniaaaaaaaaaaaaaal'quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En ook niet voor mij.
Maar het is wel mooi.
Ik kan van een lief meisje in een feeks veranderenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heb je exorcist als ondertitel?
Welke magische woorden moet ik daarvoor uitsprekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan van een lief meisje in een feeks veranderen
Heb je geniaaaaal ook op mp3?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sommige vinden 'het' en 'hem' 'geniaaaaaaaaaaaaaal'
Ben je iets te jong voor, heeft geen impactquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Welke magische woorden moet ik daarvoor uitspreken?
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Ben je iets te jong voor, heeft geen impact
quote:
Ik zie geen relatie met "op vallen"quote:feeks (de ~ (v.), ~en)
1 vrouw die kwaad, lastig en nijdig is => draak, duivelin, furie, harpij, heks, helleveeg, karonje, viswijf, xantippe
Ik wel, je komt erg geïntresseerd over..quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie geen relatie met "op vallen".
Ze zijn OK... maar toch ook weer niet helemaal..quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uCwxPAjqQxM
M'n doel hier heb ik in m'n eerste post al uitgelegdquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik wel, je komt erg geïntresseerd over..
Surprise me...hou wel van spannend!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n doel hier heb ik in m'n eerste post al uitgelegd.
En 't ging over je exorcist, je kan in een feeks veranderen, welke magische woorden moet ik gebruiken, te oud,
Kom jij met "op vallen" aan. Dan ga ik echt vage dingen concluderen dus vraag ik 't netjes voordat ik dat doe
.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
Surprise me...hou wel van spannend!
En in sport wel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]. Ik praat tegen de eerste de best muur hier. En nee ik ga hier niet mijn gedachten tentoon stellen
.
Nee, daar doen we 2 weken over een topic, hier 2 uurquote:
Ja, de één weet het beter (lees langer) te verbergen dan de anderquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, daar doen we 2 weken over een topic, hier 2 uur. Daar hebben we 't ook niet over spontaan agressief wordende oude vrouwtjes
.
De remedie daarvoor is gewoon je ondertitel gebruiken, heb je dat ook weer gehadquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
Ja, de één weet het beter (lees langer) te verbergen dan de ander
Ik vind het wel een lekker nummertje, en nee, natuurlijk beledig je me niet, stel je voor, kan ik wel tegen hoor Gert.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn OK... maar toch ook weer niet helemaal..
Ook dat gelovige..... kweenie...
Beledig ik je nou of vond je dit gewoon een lekker nummertje?
Eindelijk, nieuwe mensenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
Piet, laat je niets op de mouw spelden door die rode non. Lobasca is een duiveluitdrijver, want dat is wat 'exorcist' betekent. Ik ben er al drie kwijt, en ze werkt erg hard aan blurk die volgens mij door wel tien duivels is bezeten.
BA..or what ever your undertitle is..get drunk and get some sleepquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De remedie daarvoor is gewoon je ondertitel gebruiken, heb je dat ook weer gehad.
Nou, daar kan ik het mee doen Disana, hartelijk dank!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
Piet, laat je niets op de mouw spelden door die rode non. Lobasca is een duiveluitdrijver, want dat is wat 'exorcist' betekent. Ik ben er al drie kwijt, en ze werkt erg hard aan blurk die volgens mij door wel tien duivels is bezeten.
BA?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
BA..or what ever your undertitle is..get drunk and get some sleep
Als duivels een oogje op je hebben, dan wórd je gewoon bezit van ze. Daar heb jij helemaal niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindelijk, nieuwe mensen. Ik kan wel wat hebben en ik laat me niet bezetenen
.
Maar ze was toch de duivel, en ze komt me ook helpen. Dat is een dubbelrol,quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Als duivels een oogje op je hebben, dan wórd je gewoon bezit van ze. Daar heb jij helemaal niets over te zeggen.
Maar gelukkig is er dan een non als Lobasca, die ons kan helpen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als duivels een oogje op je hebben, dan wórd je gewoon bezit van ze. Daar heb jij helemaal niets over te zeggen.
Maar gelukkig is er dan een non als Lobasca, die ons kan helpen.
Ik heb toch niet gezegd hoeveel ik er nog in me herberg? Rookduivels, ansjovisduivels, internetduivels, gameduivels... het einde is echt nog niet in zicht. Alleen de drankduivel heeft me nog nooit zien staan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik het mee doen Disana, hartelijk dank!
Read between the lines...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ze was toch de duivel, en ze komt me ook helpen. Dat is een dubbelrol,.
A-team is cool, alleen al te vaak gezien. Ze moeten airwolf gaan uitzendenquote:
Zo laat nogquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Read between the lines...
Wie bied je nu weer de helpende hand?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerwaarde Lobasca, 't is gewoon ere wie ere toekomt. Redster in de nood
Ach, ze heeft van die dagen dat ze graag slecht wil zijn. Gun haar die aardse illusie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ze was toch de duivel, en ze komt me ook helpen. Dat is een dubbelrol,.
Dan slaap ik, ik zit op m'n wasmachine te wachtenquote:
Ik? Jij! Waar zouden blurk en ik zijn zonder jou? In de goot!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie bied je nu weer de helpende hand?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, ze heeft van die dagen dat ze graag slecht wil zijn. Gun haar die aardse illusie.
Schudden met die billenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan slaap ik, ik zit op m'n wasmachine te wachten.
In de armen van een dwaas?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik? Jij! Waar zouden blurk en ik zijn zonder jou? In de goot!
Ook die snap ik nietquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker nummertje, en nee, natuurlijk beledig je me niet, stel je voor, kan ik wel tegen hoor Gert.
Yin and Yang. That's all it is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben in-en -in slecht
Dat jij nu zo goedgelovig bent
Als mijn wasmachine op volle toeren draait gaat íe aardig te keer, en aangezien jij 'erop zit' te wachtenquote:
Oké Gert, maar alleen als ik het écht lelijk vindquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer mag jij wat lelijks zeggen over mijn muziek, OIK?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
Als mijn wasmachine op volle toeren draait gaat íe aardig te keer, en aangezien jij 'erop zit' te wachten
Ik zag vandaag nog Fu Cheng voor katten in de boekenwinkel, moest even aan je denken..quote:
Aan mij? Ik geloof niet in hoelabaloe. Wat is dat, Fu Cheng voor katten?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog Fu Cheng voor katten in de boekenwinkel, moest even aan je denken..![]()
Het was me een waar genoegenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga slapen, mijn ogen vallen dicht. Allemaal nog een fijne nacht en tot morgen!
Welterusten, duivelse meidquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga slapen, mijn ogen vallen dicht. Allemaal nog een fijne nacht en tot morgen!
Truste Blurkbabe, slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef -Blurk- het volgende:
Denk je dat ik in het register gekeken heb?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan mij? Ik geloof niet in hoelabaloe. Wat is dat, Fu Cheng voor katten?
Ik slaap nooit. Dat is voor watjes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waarom slapen jullie nog niet, of is dit 't gemiddelde ritme van de DGK SC'er?
Little student, go to your bed!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waarom slapen jullie nog niet, of is dit 't gemiddelde ritme van de DGK SC'er?
Welke site (ja spammen mag nu, Gert kijkt nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
Op dit moment probeer ik te bedenken hoe ik mijn site zo effectief mogelijk beroemd kan maken.
Nee, eerst nog ff schuddenquote:
Wat heb ik nou weer gedaan... Niet genoeg ge'pm'd, ge-msn'd, geskyped, gebeld, gefaxt, geroepen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Denk je dat ik in het register gekeken heb?Ik probeerde je uit mijn gedachte te blokken
Kies een willekeurige uit en je hebt Bingo!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan... Niet genoeg ge'pm'd, ge-msn'd, geskyped, gebeld, gefaxt, geroepen?
Zie me sign.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke site (ja spammen mag nu, Gert kijkt niet).
Vertel, hoe gaat het in Sport Piet? Daar krijg je vast meer kusjes?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hangt er hier altijd zo'n puberale meisjessfeer? *miauw*
Ik had 't gevonden jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
Zie me sign.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zie me sign.
Ik heb wel een paar 1000 hits per dag nodig om op de eerste blz bij google binnen te komen zetten.
Niet veel info noemt ie datquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had 't gevonden ja. Ziet er wel stoer uit, alleen niet echt veel info.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
Vertel, hoe gaat het in Sport Piet? Daar krijg je vast meer kusjes?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb geklikt, en zal het veul vaker doen
Rustigquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
Niet veel info noemt ie dat![]()
Alles staat er toch op?
Ik ben nu eenmaal to the point.. Dat gedraai is aan mij niet besteed.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], die manier van vragen stellen zegt al genoeg
.
Maar nee, daar is 't wat oppervlakkiger, minder op de man/vrouw af en wat relaxter. Hier is 't zo opgefokt.
Nou, valt best mee hoor Pietjequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hangt er hier altijd zo'n puberale meisjessfeer? *miauw*
Dat ben ik ook wel, 't zal het verschil man - vrouw wel zijn. Deze discussie gaan we toch niet uitkomenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben nu eenmaal to the point.. Dat gedraai is aan mij niet besteed.
Opgefokt? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Maar nee, daar is 't wat oppervlakkiger, minder op de man/vrouw af en wat relaxter. Hier is 't zo opgefokt.
Ik zou dat er wel op kunnen zetten. Punt is dat ik me voornamelijk richt op de vele recreatie ruiters die dit gebied rijk is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rustig.
Wat voor niveau heb je zelf gereden? Tot welk niveau geef je les? Ga je mee naar evt. wedstrijden om te begeleiden? Enz.
Ja, dat zijn de opfokduivels.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
De manier waarop Lobasco & Disana elkaar benaderen is nou niet echt aardig, met respect, rustig, ander in de waarde laten, enz.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef -Blurk- het volgende:
Opgefokt? Hoe bedoel je?
Lelijk he, haalt de hele site naar benedenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*klikt ook even
Wehehe, foto van Veulerst!
Niet als je bij voorbaat al afhaaktquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, 't zal het verschil man - vrouw wel zijn. Deze discussie gaan we toch niet uitkomen.
Dus Veulerst krijgt jou wakker...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wàs ja, maar zag een foto van Veulen en was meteen weer wakker
Tough love.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De manier waarop Lobasco & Disana elkaar benaderen is nou niet echt aardig, met respect, rustig, ander in de waarde laten, enz.
Maar dat is mijn mening op basis van 't afgelopen topic, ik wil me helemaal nergens in mengen, na dit topic ben ik weer weg. Maar dat vind ik
.
Jazeker, ben erg nieuwsgierig en wilde meteen even kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus Veulerst krijgt jou wakker...
Ik had gehoopt op veulerst in strakke leren outfit met zweepquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lelijk he, haalt de hele site naar beneden
A. Ik heet Lobasca en B. Disana is mijn beste vriendinquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De manier waarop Lobasco & Disana elkaar benaderen is nou niet echt aardig, met respect, rustig, ander in de waarde laten, enz.
Maar dat is mijn mening op basis van 't afgelopen topic, ik wil me helemaal nergens in mengen, na dit topic ben ik weer weg. Maar dat vind ik
.
Daar heb je nu spijt van zekerquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
Jazeker, ben erg nieuwsgierig en wilde meteen even kijken
Het is wel 't Gooi he.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veulen, als je je op de recreatieve ruiter richt, waarom gebruik je dan van die moeilijke woorden?
Harnachement
Restitutie
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had gehoopt op veulerst in strakke leren outfit met zweep
Ok, als jij 't zegtquote:
Jij rijd vast als een amazone?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Vast niet, en ik ook niet. Een nette site, vriendelijk ogend. Jij ook
Nou dan is dat in ieder geval geluktquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Vast niet, en ik ook niet. Een nette site, vriendelijk ogend. Jij ook
Jij bent ook niet echt de doelgroep, te ver weg.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezien daar geen sprake van is op de site ga ik me dus ook niet aanmelden
Let even op zeg, er is een jongeheer in de buurt die kalm naar zijn bedje moet zonder nachtmerries.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan het 'schurken' met moeite onder controle houden
Google let op verwijzingen. Andere sites die naar je linken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt de doelgroep, te ver weg.
Mare bezorg me eens wat hits
Ben er mee bezig, trolletje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt de doelgroep, te ver weg.
Mare bezorg me eens wat hits
Ja en die willen me nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
Google let op verwijzingen. Andere sites die naar je linken.
Helemaal niet. Mooie folder en een vriendelijke instructrice, goed hoor! Trusten!quote:
Misschien heb ik ook wel een sitequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:15 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, ga nu écht, ik beloof het.
Echt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben er mee bezig, trolletje.
Ik heb er trouwens écht een.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook wel een site.
Spammen danquote:
Dankjequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:15 schreef -Blurk- het volgende:
Helemaal niet. Mooie folder en een vriendelijke instructrice, goed hoor! Trusten!
Ja, ga nu écht, ik beloof het.
Ik ook van jou eierkopquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Je weet toch dat ik van je hou.
Slettenbek.
Als hij daar voor geschikt was had ik dat ALLANG gedaanquote:
Helaasquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij gaat helaas over mijn serieuse kant
Sorryquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helaas? Nu worden we echt nieuwsgierig
.
Dat werkt niet bij Ian.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Helaas? Nu worden we echt nieuwsgierig
.
Denk je zelf ook niet dat ik jullie allemaal had doodgegooid met die site als ik ook maar een beetje jullie daar wou hebben?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij Ian.
Je kan hooguit nog proberen hem hints te ontfrutselen
Je hebt ene puntquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Denk je zelf ook niet dat ik jullie allemaal had doodgegooid met die site als ik ook maar een beetje jullie daar wou hebben?
Maar tochquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus?
Die rare naam heb je hier toch al
OMFG BUSH IS DOOD!quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Jezus... doe het dan tenminste goed... waar klikken mensen altijd op??![]()
**Klik hier niet**
Kijk die is dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
![]()
Jezus, doe het dan tenminste goed... waar klikken mensen altijd op??![]()
**Klik hier niet**
Oh, ik ben weer NIET leuk!?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk die is dan wel weer grappig.
Mare ik denk dat de bron hier wel op is hoor
Ik denk dat je je daar nogal in vergistquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar klikt dus nooit iemand op he
Nou....quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar klikt dus nooit iemand op he
Komt goed geloof ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Toch jammer at me statestieken morgen om 9 uur pas worden ververst. Ben zeer benieuwd wat dit doet.
Kreeg laatst een naaktfoto van je in me mailboxquote:
Niet van mijquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kreeg laatst een naaktfoto van je in me mailbox
De server is nog niet overbelast anders zat ik hier nietquote:
Al weer wat beter?quote:
Heb jij wel is gegoogled op die naam?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Equine Love oftewel seks met paarden
Hoeveel hits moet je hebben, paardenkopje?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
De server is nog niet overbelast anders zat ik hier niet
Ik hou me even inquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb jij wel is gegoogled op die naam?
Me moeder deed het ook, ze was iets minder blij
Ik vond die prijzen juist belachelijk laag... zeker omdat ze incl. BTW zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus veulerst, je bent fucking duur
Hier is een uurtje paardrijden 3 euroquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond die prijzen juist belachelijk laag... zeker omdat ze incl. BTW zijn.
1 euro goedkoper dan het gemiddelde, valt dus wel meequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus veulerst, je bent fucking duur
Wie heb jij in dienst?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet van jou, maar jij stond er wel op
Zoals ik al zei, hier is het drie euro voor een uur.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
1 euro goedkoper dan het gemiddelde, valt dus wel mee
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
btw, Veulerst is toch al gewoon de eerste hit bij google?
In het begin linkte het naar 2 SC's, en dan in het bijzonder naar een post van Ian over een oranje mongool, en naar de post van mij waarin ik die naam voorstel...quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb jij wel is gegoogled op die naam?
Me moeder deed het ook, ze was iets minder blij
Je moet de eerste zijn op "paardrijles gooi" ofzo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar ik wil graag ook de eerste hit zijn bij:
instructie aan huis
paardrijles eigen paard
ruiter les
enz![]()
Anders schiet het gewoon niet op. Zo komen er nooit klanten op af.
Duitsland... Voormalig 3de wereldland hequote:Op zaterdag 15 december 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Zoals ik al zei, hier is het drie euro voor een uur.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het begin linkte het naar 2 SC's, en dan in het bijzonder naar een post van Ian over een oranje mongool,
Ik hoor je wel janken tijdens WO3quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duitsland... Voormalig 3de wereldland he
Gelukkig welquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
In het begin linkte het naar 2 SC's, en dan in het bijzonder naar een post van Ian over een oranje mongool, en naar de post van mij waarin ik die naam voorstel...
Daarnaast linkte het alleen maar naar buitenlandse sites.
Inmiddels linkt het keurig naar jouw site en is het FOK!-verhaal al een stuk minder nadrukkelijk aanwezig.
Vlooien weg?quote:
Retourafzender. Geadresseerd is overledenquote:Op zaterdag 15 december 2007 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe kom ik uit de database van de postcode loterij, wordt ziek van die spam.
Nazending, opnieuw bezorgd op 14/12![]()
3 gereserveerde loten
Tuurlijk wil je dat, en de winkel die hier achter vorige week geopend is wil ook graag in een maand wereldberoemd zijn in heel NL....quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar ik wil graag ook de eerste hit zijn bij:
instructie aan huis
paardrijles eigen paard
ruiter les
enz![]()
Anders schiet het gewoon niet op. Zo komen er nooit klanten op af.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Met manegepaard:
Privé les per uur: 40 euro
prive les per half uur: 21 euro
Losse les t/m 16 jaar: 12,50
Losse les vanaf 17 jaar: 15 euro
Starterslessen, prive per halfuur voor 10 lessen, t/m 16 jaar ¤ 110
Starterslessen, prive per halfuur voor 10 lessen, vanaf 17 jaar ¤ 150
Manegelessen, kwartaalabonnement, t/m 16 jaar
¤ 130
Manegelessen, kwartaalabonnement, vanaf 17 jaar ¤ 156
Forum Opties | |
---|---|