Ook die snap ik nietquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker nummertje, en nee, natuurlijk beledig je me niet, stel je voor, kan ik wel tegen hoor Gert.
Yin and Yang. That's all it is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben in-en -in slecht
Dat jij nu zo goedgelovig bent
Als mijn wasmachine op volle toeren draait gaat íe aardig te keer, en aangezien jij 'erop zit' te wachtenquote:
Oké Gert, maar alleen als ik het écht lelijk vindquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer mag jij wat lelijks zeggen over mijn muziek, OIK?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
Als mijn wasmachine op volle toeren draait gaat íe aardig te keer, en aangezien jij 'erop zit' te wachten
Ik zag vandaag nog Fu Cheng voor katten in de boekenwinkel, moest even aan je denken..quote:
Aan mij? Ik geloof niet in hoelabaloe. Wat is dat, Fu Cheng voor katten?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog Fu Cheng voor katten in de boekenwinkel, moest even aan je denken..![]()
Het was me een waar genoegenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga slapen, mijn ogen vallen dicht. Allemaal nog een fijne nacht en tot morgen!
Welterusten, duivelse meidquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga slapen, mijn ogen vallen dicht. Allemaal nog een fijne nacht en tot morgen!
Truste Blurkbabe, slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef -Blurk- het volgende:
Denk je dat ik in het register gekeken heb?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan mij? Ik geloof niet in hoelabaloe. Wat is dat, Fu Cheng voor katten?
Ik slaap nooit. Dat is voor watjes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waarom slapen jullie nog niet, of is dit 't gemiddelde ritme van de DGK SC'er?
Little student, go to your bed!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waarom slapen jullie nog niet, of is dit 't gemiddelde ritme van de DGK SC'er?
Welke site (ja spammen mag nu, Gert kijkt nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
Op dit moment probeer ik te bedenken hoe ik mijn site zo effectief mogelijk beroemd kan maken.
Nee, eerst nog ff schuddenquote:
Wat heb ik nou weer gedaan... Niet genoeg ge'pm'd, ge-msn'd, geskyped, gebeld, gefaxt, geroepen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Denk je dat ik in het register gekeken heb?Ik probeerde je uit mijn gedachte te blokken
Kies een willekeurige uit en je hebt Bingo!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan... Niet genoeg ge'pm'd, ge-msn'd, geskyped, gebeld, gefaxt, geroepen?
Zie me sign.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke site (ja spammen mag nu, Gert kijkt niet).
Vertel, hoe gaat het in Sport Piet? Daar krijg je vast meer kusjes?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hangt er hier altijd zo'n puberale meisjessfeer? *miauw*
Ik had 't gevonden jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
Zie me sign.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zie me sign.
Ik heb wel een paar 1000 hits per dag nodig om op de eerste blz bij google binnen te komen zetten.
Niet veel info noemt ie datquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had 't gevonden ja. Ziet er wel stoer uit, alleen niet echt veel info.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
Vertel, hoe gaat het in Sport Piet? Daar krijg je vast meer kusjes?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb geklikt, en zal het veul vaker doen
Rustigquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
Niet veel info noemt ie dat![]()
Alles staat er toch op?
Ik ben nu eenmaal to the point.. Dat gedraai is aan mij niet besteed.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], die manier van vragen stellen zegt al genoeg
.
Maar nee, daar is 't wat oppervlakkiger, minder op de man/vrouw af en wat relaxter. Hier is 't zo opgefokt.
Nou, valt best mee hoor Pietjequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hangt er hier altijd zo'n puberale meisjessfeer? *miauw*
Dat ben ik ook wel, 't zal het verschil man - vrouw wel zijn. Deze discussie gaan we toch niet uitkomenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben nu eenmaal to the point.. Dat gedraai is aan mij niet besteed.
Opgefokt? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Maar nee, daar is 't wat oppervlakkiger, minder op de man/vrouw af en wat relaxter. Hier is 't zo opgefokt.
Ik zou dat er wel op kunnen zetten. Punt is dat ik me voornamelijk richt op de vele recreatie ruiters die dit gebied rijk is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rustig.
Wat voor niveau heb je zelf gereden? Tot welk niveau geef je les? Ga je mee naar evt. wedstrijden om te begeleiden? Enz.
Ja, dat zijn de opfokduivels.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
De manier waarop Lobasco & Disana elkaar benaderen is nou niet echt aardig, met respect, rustig, ander in de waarde laten, enz.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef -Blurk- het volgende:
Opgefokt? Hoe bedoel je?
Lelijk he, haalt de hele site naar benedenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
*klikt ook even
Wehehe, foto van Veulerst!
Niet als je bij voorbaat al afhaaktquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, 't zal het verschil man - vrouw wel zijn. Deze discussie gaan we toch niet uitkomen.
Dus Veulerst krijgt jou wakker...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wàs ja, maar zag een foto van Veulen en was meteen weer wakker
Tough love.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De manier waarop Lobasco & Disana elkaar benaderen is nou niet echt aardig, met respect, rustig, ander in de waarde laten, enz.
Maar dat is mijn mening op basis van 't afgelopen topic, ik wil me helemaal nergens in mengen, na dit topic ben ik weer weg. Maar dat vind ik
.
Jazeker, ben erg nieuwsgierig en wilde meteen even kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus Veulerst krijgt jou wakker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |