quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=LF8unwxhNho
niet voor mij
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leve 't generaliseren. Gelukkig kan ik dat wel, en heb ik allemaal niet-nerd vrienden
.
http://nl.youtube.com/watch?v=3uNyPefjS88quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uCwxPAjqQxM
68, damn zat ik toch aardig in de buurt met m'n schattingquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Hè piet, laat mij lekker als 68-jarige achter mijn geraniums..
Jij moet gaan gokken!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
68, damn zat ik toch aardig in de buurt met m'n schatting
Sommige vinden 'het' en 'hem' 'geniaaaaaaaaaaaaaal'quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En ook niet voor mij.
Maar het is wel mooi.
Ik kan van een lief meisje in een feeks veranderenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heb je exorcist als ondertitel?
Welke magische woorden moet ik daarvoor uitsprekenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan van een lief meisje in een feeks veranderen
Heb je geniaaaaal ook op mp3?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sommige vinden 'het' en 'hem' 'geniaaaaaaaaaaaaaal'
Ben je iets te jong voor, heeft geen impactquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Welke magische woorden moet ik daarvoor uitspreken?
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Ben je iets te jong voor, heeft geen impact
quote:
Ik zie geen relatie met "op vallen"quote:feeks (de ~ (v.), ~en)
1 vrouw die kwaad, lastig en nijdig is => draak, duivelin, furie, harpij, heks, helleveeg, karonje, viswijf, xantippe
Ik wel, je komt erg geïntresseerd over..quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie geen relatie met "op vallen".
Ze zijn OK... maar toch ook weer niet helemaal..quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uCwxPAjqQxM
M'n doel hier heb ik in m'n eerste post al uitgelegdquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik wel, je komt erg geïntresseerd over..
Surprise me...hou wel van spannend!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n doel hier heb ik in m'n eerste post al uitgelegd.
En 't ging over je exorcist, je kan in een feeks veranderen, welke magische woorden moet ik gebruiken, te oud,
Kom jij met "op vallen" aan. Dan ga ik echt vage dingen concluderen dus vraag ik 't netjes voordat ik dat doe
.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
Surprise me...hou wel van spannend!
En in sport wel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]. Ik praat tegen de eerste de best muur hier. En nee ik ga hier niet mijn gedachten tentoon stellen
.
Nee, daar doen we 2 weken over een topic, hier 2 uurquote:
Ja, de één weet het beter (lees langer) te verbergen dan de anderquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, daar doen we 2 weken over een topic, hier 2 uur. Daar hebben we 't ook niet over spontaan agressief wordende oude vrouwtjes
.
De remedie daarvoor is gewoon je ondertitel gebruiken, heb je dat ook weer gehadquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
Ja, de één weet het beter (lees langer) te verbergen dan de ander
Ik vind het wel een lekker nummertje, en nee, natuurlijk beledig je me niet, stel je voor, kan ik wel tegen hoor Gert.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zijn OK... maar toch ook weer niet helemaal..
Ook dat gelovige..... kweenie...
Beledig ik je nou of vond je dit gewoon een lekker nummertje?
Eindelijk, nieuwe mensenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
Piet, laat je niets op de mouw spelden door die rode non. Lobasca is een duiveluitdrijver, want dat is wat 'exorcist' betekent. Ik ben er al drie kwijt, en ze werkt erg hard aan blurk die volgens mij door wel tien duivels is bezeten.
BA..or what ever your undertitle is..get drunk and get some sleepquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De remedie daarvoor is gewoon je ondertitel gebruiken, heb je dat ook weer gehad.
Nou, daar kan ik het mee doen Disana, hartelijk dank!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
Piet, laat je niets op de mouw spelden door die rode non. Lobasca is een duiveluitdrijver, want dat is wat 'exorcist' betekent. Ik ben er al drie kwijt, en ze werkt erg hard aan blurk die volgens mij door wel tien duivels is bezeten.
BA?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
BA..or what ever your undertitle is..get drunk and get some sleep
Als duivels een oogje op je hebben, dan wórd je gewoon bezit van ze. Daar heb jij helemaal niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eindelijk, nieuwe mensen. Ik kan wel wat hebben en ik laat me niet bezetenen
.
Maar ze was toch de duivel, en ze komt me ook helpen. Dat is een dubbelrol,quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Als duivels een oogje op je hebben, dan wórd je gewoon bezit van ze. Daar heb jij helemaal niets over te zeggen.
Maar gelukkig is er dan een non als Lobasca, die ons kan helpen.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als duivels een oogje op je hebben, dan wórd je gewoon bezit van ze. Daar heb jij helemaal niets over te zeggen.
Maar gelukkig is er dan een non als Lobasca, die ons kan helpen.
Ik heb toch niet gezegd hoeveel ik er nog in me herberg? Rookduivels, ansjovisduivels, internetduivels, gameduivels... het einde is echt nog niet in zicht. Alleen de drankduivel heeft me nog nooit zien staan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik het mee doen Disana, hartelijk dank!
Read between the lines...quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ze was toch de duivel, en ze komt me ook helpen. Dat is een dubbelrol,.
A-team is cool, alleen al te vaak gezien. Ze moeten airwolf gaan uitzendenquote:
Zo laat nogquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Read between the lines...
Wie bied je nu weer de helpende hand?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerwaarde Lobasca, 't is gewoon ere wie ere toekomt. Redster in de nood
Ach, ze heeft van die dagen dat ze graag slecht wil zijn. Gun haar die aardse illusie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ze was toch de duivel, en ze komt me ook helpen. Dat is een dubbelrol,.
Dan slaap ik, ik zit op m'n wasmachine te wachtenquote:
Ik? Jij! Waar zouden blurk en ik zijn zonder jou? In de goot!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie bied je nu weer de helpende hand?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, ze heeft van die dagen dat ze graag slecht wil zijn. Gun haar die aardse illusie.
Schudden met die billenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan slaap ik, ik zit op m'n wasmachine te wachten.
In de armen van een dwaas?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik? Jij! Waar zouden blurk en ik zijn zonder jou? In de goot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |