Ik had gehoopt op veulerst in strakke leren outfit met zweepquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lelijk he, haalt de hele site naar beneden
A. Ik heet Lobasca en B. Disana is mijn beste vriendinquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De manier waarop Lobasco & Disana elkaar benaderen is nou niet echt aardig, met respect, rustig, ander in de waarde laten, enz.
Maar dat is mijn mening op basis van 't afgelopen topic, ik wil me helemaal nergens in mengen, na dit topic ben ik weer weg. Maar dat vind ik
.
Daar heb je nu spijt van zekerquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
Jazeker, ben erg nieuwsgierig en wilde meteen even kijken
Het is wel 't Gooi he.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veulen, als je je op de recreatieve ruiter richt, waarom gebruik je dan van die moeilijke woorden?
Harnachement
Restitutie
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had gehoopt op veulerst in strakke leren outfit met zweep
Ok, als jij 't zegtquote:
Jij rijd vast als een amazone?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Vast niet, en ik ook niet. Een nette site, vriendelijk ogend. Jij ook
Nou dan is dat in ieder geval geluktquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Vast niet, en ik ook niet. Een nette site, vriendelijk ogend. Jij ook
Jij bent ook niet echt de doelgroep, te ver weg.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezien daar geen sprake van is op de site ga ik me dus ook niet aanmelden
Let even op zeg, er is een jongeheer in de buurt die kalm naar zijn bedje moet zonder nachtmerries.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan het 'schurken' met moeite onder controle houden
Google let op verwijzingen. Andere sites die naar je linken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt de doelgroep, te ver weg.
Mare bezorg me eens wat hits
Ben er mee bezig, trolletje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt de doelgroep, te ver weg.
Mare bezorg me eens wat hits
Ja en die willen me nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
Google let op verwijzingen. Andere sites die naar je linken.
Helemaal niet. Mooie folder en een vriendelijke instructrice, goed hoor! Trusten!quote:
Misschien heb ik ook wel een sitequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:15 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, ga nu écht, ik beloof het.
Echt?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben er mee bezig, trolletje.
Ik heb er trouwens écht een.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook wel een site.
Spammen danquote:
Dankjequote:Op zaterdag 15 december 2007 01:15 schreef -Blurk- het volgende:
Helemaal niet. Mooie folder en een vriendelijke instructrice, goed hoor! Trusten!
Ja, ga nu écht, ik beloof het.
Ik ook van jou eierkopquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Je weet toch dat ik van je hou.
Slettenbek.
Als hij daar voor geschikt was had ik dat ALLANG gedaanquote:
Helaasquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij gaat helaas over mijn serieuse kant
Sorryquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helaas? Nu worden we echt nieuwsgierig
.
Dat werkt niet bij Ian.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Helaas? Nu worden we echt nieuwsgierig
.
Denk je zelf ook niet dat ik jullie allemaal had doodgegooid met die site als ik ook maar een beetje jullie daar wou hebben?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij Ian.
Je kan hooguit nog proberen hem hints te ontfrutselen
Je hebt ene puntquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Denk je zelf ook niet dat ik jullie allemaal had doodgegooid met die site als ik ook maar een beetje jullie daar wou hebben?
Maar tochquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus?
Die rare naam heb je hier toch al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |