Huh?? wat heb je nou weer in huis gehaaldquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om dit jaar geen boom te zetten, staat ik vanmiddag bij een ander een boom te versieren
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om dit jaar geen boom te zetten, staat ik vanmiddag bij een ander een boom te versieren
Hoiquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Pietje Puk!
Nah.... lamaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gepasseerd station! vraag NMNS maar naar de statistieken
Wat diehards zorgen dat de serie blijft bestaan, maar soms is 't een een-op-een chat (zoals vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Je moet er van houden, lees jullie verslagen wel eensch
Mijn boom ligt op zolderquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh?? wat heb je nou weer in huis gehaald
Een spar is toch een boom?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had ook bij een boom een ander moeten versieren
Jullie hebben lol, daar gaat het toch om?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat diehards zorgen dat de serie blijft bestaan, maar soms is 't een een-op-een chat (zoals vandaag)
De lichtjes versiert en gepikt dan...quote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
Jullie hebben lol, daar gaat het toch om?![]()
HuH?? I don't get it!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
De lichtjes versiert en gepikt dan...Sorry was zo´n leuke zin
Deze ..quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kom op de Cos en op de SCquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn jullie ook allemaal COS'ers of is dat weer een andere reeks users?
Ik heb 't erwin kroll vandaag horen zeggen. Een beetje motregen oooooffffffff *trekt moeilijk gezicht* iets wat op sneeuw lijktquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't erwin kroll vandaag horen zeggen. Een beetje motregen oooooffffffff *trekt moeilijk gezicht* iets wat op sneeuw lijkt.
Pijpenkrullen voor mij danquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't erwin kroll vandaag horen zeggen. Een beetje motregen oooooffffffff *trekt moeilijk gezicht* iets wat op sneeuw lijkt.
quote:
Een klein deel post ook regelmatig in de COS.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn jullie ook allemaal COS'ers of is dat weer een andere reeks users?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |