quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:31 schreef mazaru het volgende:
Zegt die ellendige Del nou dat ze een verdoving heeft gekregen voor het bloedprikken?
ze is niet voor niets gedaald in de popoquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:25 schreef ricofromrio het volgende:
Die lieke is triest bezig
En de shit van Lieke de zuurslet continues...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef Varen het volgende:
Jaap: pak de telefoon en bespreek het buiten de streams
Lieke wil dat niet, het blijft toch doorgaan.
Waaruit voor mij weer blijkt dat ze haar keuze allang heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:25 schreef Dark het volgende:
Huub heeft in Lieke d'r gezicht gelogen!
Ze weet dingen - feitelijk - waar ze het niet over kan hebben en dat stoort haar.
Overduidelijk. Haha wat een afgangquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke doet nu dus een zielige poging om de Huubfans ervan te overtuigen dat Huub hun steun niet verdient![]()
Ze is een hele slechte verliezer
Het is een zuurwijf!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke doet nu dus een zielige poging om de Huubfans ervan te overtuigen dat Huub hun steun niet verdient![]()
Op precies dezelfde manier probeerde Brian dat de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
....en met dat soort uitspraken steelt hij keer op keer mijn hart, ons Huubje....quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef Ziet het volgende:
huub:
ik heb de allergaafste vader van de wereld!
Het lijkt wel of ik Brian hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is een zuurwijf!
En ze baalt als een gigantische stekker, dat ze gedaald is in de popoll, want zij is altijd zzzzooooo eerlijk!
gut o gut, nu dat weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft moeite met de scheidingslijn van Huub en speler Huub
Ze ziet hem ook als mensquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Marietje_34 het volgende:
grappig detail tussendoor: Jaap laat zich niet onderbreken door Lieke en vraagt of hij even mag afmaken wat hij wil zeggen.
L vertelt nu wat ze allemaal niet voor Huub doet, troosten, steunen, etc.
en ook helemaal niet doorzichtig ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op precies dezelfde manier probeerde Brian dat de afgelopen dagen
Ik kan me toch een hele periode herinneren waarbij Lieke onder zware druk stond en constant getreiterd werd en Huub volledig achter haar is blijven staan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Marietje_34 het volgende:
grappig detail tussendoor: Jaap laat zich niet onderbreken door Lieke en vraagt of hij even mag afmaken wat hij wil zeggen.
L vertelt nu wat ze allemaal niet voor Huub doet, troosten, steunen, etc.
dat is dus precies waar ik vaak aan moet denken als ik haar op deze manier bezig zie. Toen had ze niet zoveel moeite met Huub.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik kan me toch een hele periode herinneren waarbij Lieke onder zware druk stond en constant getreiterd werd en Huub volledig achter haar is blijven staan.
Tekenend voor de persoon Lieke hoe ze nu over hem praat.
Lieke heeft zich laten vergiftigen door Brian tijdens het uitstapje naar DOB.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef schatje het volgende:
Lieke maar op mute. Wat een slechte verliezer.
Wat dan precies? Bij mijn weten heeft hij altijd veel waardering naar hen uitgesproken. Fans die mailen naar stichting Aap enzo vindt ie niet tof. Dat zei hij van de week nog.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:37 schreef diedirk het volgende:
Ben het helemaal met Lieke eens hoor.
Huub is gewoon heel vaak nep en scheinheilig.
Ook wat betreft zijn fans daar heeft hij dus minderwaardige dingen over gezegd
Daar lijkt het wel op zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
Lieke doet volgens mij een poging om Jaap over te halen ook niet meer met Huub te spelen.
ze ziet bijna letterlijk groen van jaloeziequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef Varen het volgende:
Huub komt ook binnen en vertelt dat hij zijn pa heeft gesproken, het was heel fijn.
Hij heeft post en Lieke wil geen post met hem lezen
Dat moet Nadia zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Wie schrijft die kaarten voor Amanda: Je bent een mooi, oprecht, lief en eerlijk meisje.
Ze zijn daar allemaal nep en schijnheilig, het is ook een spel, een soap, Lieke is te eerlijk?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:37 schreef diedirk het volgende:
Ben het helemaal met Lieke eens hoor.
Huub is gewoon heel vaak nep en scheinheilig.
Ook wat betreft zijn fans daar heeft hij dus minderwaardige dingen over gezegd
Zo zie ik het ook!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
Lieke doet volgens mij een poging om Jaap over te halen ook niet meer met Huub te spelen.
Anita heeft inmiddels alles rechtgezet blijkbaar, dit in samenspraak met dat manipulatieve kutwijf Flens.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:43 schreef schatje het volgende:
Lieke zoekt haar aanranders van toen liever op.
Ze laat zich wel heel erg kennen, nu........tjongejongequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ze ziet bijna letterlijk groen van jaloezie
Deborah Flens heeft nu wel het laatste zetje gegeven om Lieke richting het Brian en Amanda kamp te duwen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:44 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
aiaiaiaai ik was een van het 1e uur een lieke fan schaam me diep!... sorry aan een ieder!
of komt het door het hokje?
Als Theo en Joris vanavond achter de streams gezeten hebben, weten ze genoegquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen hapt Jaap niet toe.
Huub zal het morgen wel verder te horen krijgen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:44 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
aiaiaiaai ik was een van het 1e uur een lieke fan schaam me diep!... sorry aan een ieder!
of komt het door het hokje?
Dat denk ik dus ook, dat dagje samen weg zat echt wel meer achter. Anders was Amanda wel meegegaan (zoals gewoonlijk), werd meteen achterdochtig toen Lieke meemocht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke heeft zich laten vergiftigen door Brian tijdens het uitstapje naar DOB.
Er wordt een hoop duidelijk zo. Dat manipulatieve kutwijf Flens krijgt haar zin.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:47 schreef Katewalker het volgende:
ff spuit elf spelen:
Yeaaaaaaaah..Huub 52%![]()
Lieke 10%
Lieke is zelden eerlijk... draait altijd om de hete brij heen. Ze had nu ook kunnen zeggen dat ze gewoon jaloers was en het niet begreep van de CP. Maar nee zij kiest ervoor zich te verschuilen achter haar woede en maakt Huub daarbij zwart... Zij voelt zich gewoon weer eens tekort gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal nep en schijnheilig, het is ook een spel, een soap, Lieke is te eerlijk?
Denk even terug aan het uitje van Lieke en Brian samen gezellig naar DOB. Wel opletten hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef Suikeroom het volgende:
Huub wat een hypocriet joch is het toch ook.. nu weten de streamers echt de waarheid van wat jij en je vader vinden... toen Brian het zie had ik nog twijfels maar nu Lieke los van Brian het verhaal heeft verteld is het zeker... whaha wat valt Huub door de mand..
en voor alle streamers die Huub naar 3040 smsen... pwwnnnnnned!!!!!!!!!
Wat vinden ze dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef Suikeroom het volgende:
Huub wat een hypocriet joch is het toch ook.. nu weten de streamers echt de waarheid van wat jij en je vader vinden... toen Brian het zei had ik nog twijfels maar nu Lieke los van Brian het verhaal heeft verteld is het zeker... whaha wat valt Huub door de mand..
Goed omschreven, ik zie het net zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is zelden eerlijk... draait altijd om de hete brij heen. Ze had nu ook kunnen zeggen dat ze gewoon jaloers was en het niet begreep van de CP. Maar nee zij kiest ervoor zich te verschuilen achter haar woede en maakt Huub daarbij zwart... Zij voelt zich gewoon weer eens tekort gedaan.
De stemming dat Selene niet mee mocht is denk ik echt tekenend vor Lieke. Zij wil graag een posititie maar ipv zelf te vechten voor dingen kraakt ze liever andermans uitjes en gevoel af. Har gevoel mag er zijn... het gevoel van een ander voelt zij als ballast.
Jaja en met dat verhaal komt ze een paar minuten na een verpletterende nederlaag in de popupollquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef Suikeroom het volgende:
Huub wat een hypocriet joch is het toch ook.. nu weten de streamers echt de waarheid van wat jij en je vader vinden... toen Brian het zei had ik nog twijfels maar nu Lieke los van Brian het verhaal heeft verteld is het zeker... whaha wat valt Huub door de mand..
Ik kan je even niet volgen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Jaap leest nu de brief voor aan Lieke over het reiki gedoe en noemt ipv huub zijn naam de naam van Lieke.
En Jaap een mooie 2e plaats met 18%quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:47 schreef Katewalker het volgende:
ff spuit elf spelen:
Yeaaaaaaaah..Huub 52%![]()
Lieke 10%
Wekke brief, waarover?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Jaap leest nu de brief voor aan Lieke over het reiki gedoe en noemt ipv huub zijn naam de naam van Lieke.
Lieke ten voeten uit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is zelden eerlijk... draait altijd om de hete brij heen. Ze had nu ook kunnen zeggen dat ze gewoon jaloers was en het niet begreep van de CP. Maar nee zij kiest ervoor zich te verschuilen achter haar woede en maakt Huub daarbij zwart... Zij voelt zich gewoon weer eens tekort gedaan.
De stemming dat Selene niet mee mocht is denk ik echt tekenend vor Lieke. Zij wil graag een posititie maar ipv zelf te vechten voor dingen kraakt ze liever andermans uitjes en gevoel af. Har gevoel mag er zijn... het gevoel van een ander voelt zij als ballast.
Haha.. dat viel mij ook op!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Zijn cp's???quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:57 schreef Marietje_34 het volgende:
telefoontje net voor Huub, Huub ging iets doen en roept Jaap, en geeft Jaap net iets met de opmerking: 'snap je morgen wel'
Jaap zingt: 'geheim, geheim'
En dat nog wel zonder toestemming van Lieke.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:00 schreef Clank het volgende:
Luc mag ook weer mee naar het optreden?
Lamme Luc heeft een optreden in Huissen, een of andere ballentent.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:00 schreef Clank het volgende:
Luc mag ook weer mee naar het optreden?
Dan zou Jaap rond de 1600 hebben.....quote:
En volgens mij klopt dat verhaal ook wel, maar dan doelen ze op de fans die een beetje doordraaien!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap had fanpost en daarin stond dat diegene zo had gelachen om de reiki-sessie van Lieke en hem.. en later naar aanleiding daarvan om Huub en Jaap in de keuken.quote:
Ah, nu snap ik 'mquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap had fanpost en daarin stond dat diegene zo had gelachen om de reiki-sessie van Lieke en hem.. en later naar aanleiding daarvan om Huub en Jaap in de keuken.
Als Lieke komt leest Jaap de brief voor en zegt... dat er is gelachen om Lieke en Jaap in de keuken. Daarmee laat hij dus niet merken dan Huub en hij erg om de reiki hebben moeten lachen.
Lieke reageert dat ze mss binnenkort nog maar's een sessie moeten doen.. lijkt Jaap een goed idee
Ik zei het toch, eerst Kenneth en nu Conyo Bo Mama....ik wist het gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Ma Netty komt nu ook op de verjaardag van Amanda
Jaap is slim dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap had fanpost en daarin stond dat diegene zo had gelachen om de reiki-sessie van Lieke en hem.. en later naar aanleiding daarvan om Huub en Jaap in de keuken.
Als Lieke komt leest Jaap de brief voor en zegt... dat er is gelachen om Lieke en Jaap in de keuken. Daarmee laat hij dus niet merken dan Huub en hij erg om de reiki hebben moeten lachen.
Lieke reageert dat ze mss binnenkort nog maar's een sessie moeten doen.. lijkt Jaap een goed idee
aha, dankquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Clank het volgende:
[..]
lul niet zo simpel manquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:18 schreef Suikeroom het volgende:
mensen Huub blijft wel jullie sekte-leider heh.. blijf 'm ten alle tijden verdedigen.. je weet wat Huub doet met afvalligen
Rond middennacht had Huub het vanmiddag over.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:17 schreef Ziet het volgende:
pfff wat een saaie dagen zijn dit op de streams zeg!
hoe laat zijn de mannen terug?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Rond middennacht had Huub het vanmiddag over.
Robert2006? Die schreef vaker dit soort kaartjes.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Wie schrijft die kaarten voor Amanda:
Je bent een mooi, oprecht, lief en eerlijk meisje.
Je wilt toch niet beweren dat je een betalende patient hebt??quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef DrsH het volgende:
nou lieverds verveel jullie lekker bij het kijken naar DGK ik heb wel wat beters te doen tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Doe effe normaal.Jij was ook net een jojo bij Huub.Eerst was hij alles,toen effe niet meer .En toen was hij toch wel goed en nu de fans die hem steeds wel mochten een beetje belachelijk maken omdat je nu Huub ineens weer niet mag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:18 schreef Suikeroom het volgende:
mensen Huub blijft wel jullie sekte-leider heh.. blijf 'm ten alle tijden verdedigen.. je weet wat Huub doet met afvalligen
Check de beweging van de stembanden. Moet toch erg prettig zijn voor Brian als Amanda lult.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
Nou amanda, je krijgt een kapje over je tanden hoor.
Ben nog geen opstandige Huub fan op een forum tegengekomen die zich hier aan stoorde. Of Huub lult dit stiekem tegen Lieke onder de dekens, of de streamers letten niet op, of de Huub fan neemt het voor lief of Lieke lult uit haar nek. Ben benieuwd wat daar het antwoord op is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:31 schreef Dark het volgende:
Lieke - Fuck it! Huub is vol van z'n fans, maar hij spreekt zich slecht uit over dezelfde fans!Dat is iets dat Lieke oneerlijk vindt.
Dat vage vermoeden heb ik ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke gelooft alleen in haar eigen waarheid. Zij zou samen met Brian het perfecte koppel zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ben nog geen opstandige Huub fan op een forum tegengekomen die zich hier aan stoorde. Of Huub lult dit stiekem tegen Lieke onder de dekens, of de streamers letten niet op, of de Huub fan neemt het voor lief of Lieke lult uit haar nek. Ben benieuwd wat daar het antwoord op is.
De popupoll is toch nog niet geweest?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is een zuurwijf!
En ze baalt als een gigantische stekker, dat ze gedaald is in de popoll, want zij is altijd zzzzooooo eerlijk!
Huub is altijd blij met de steun die hij krijgt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ben nog geen opstandige Huub fan op een forum tegengekomen die zich hier aan stoorde. Of Huub lult dit stiekem tegen Lieke onder de dekens, of de streamers letten niet op, of de Huub fan neemt het voor lief of Lieke lult uit haar nek. Ben benieuwd wat daar het antwoord op is.
Jawel hoor om 6 uur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De popupoll is toch nog niet geweest?
Denk dat fans die glazen naar Brian gooide,die vond hij maar raar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub is altijd blij met de steun die hij krijgt.
Die slechte opmerkingen over de fans hebben in een brief gestaan van zijn vader voor zover ik het begrepen heb. In welke context is onduidelijk.
Ik denk dat amanda die zelf schrijft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Wie schrijft die kaarten voor Amanda: Je bent een mooi, oprecht, lief en eerlijk meisje.
Zwaar minpuntje voor Lieke. Hoe kun je in godsnaam richting mensen trekken die je hebben vernederd, getreiterd, geslagen en uitgesloten?????? Hoe stap je daar als mens overheen? Om vervolgens je vriendje (die ondanks zijn gebreken altijd jouw kant heeft gekozen) de grond in te trappen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Deborah Flens heeft nu wel het laatste zetje gegeven om Lieke richting het Brian en Amanda kamp te duwen.
Zie updates.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef koppiesoep het volgende:
De popupoll is toch nog niet geweest?
Verdorrie is de popupoll geweest? Ik heb geen tijd gehad om alle cossen door te lezen maar probeer het wel zoveel mogelijk in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaja en met dat verhaal komt ze een paar minuten na een verpletterende nederlaag in de popupoll
Onderaan staat Amanda, ze is het minst populair met 9% van de stemmen, wel is ze procentueel vooruit gegaan. Met 10% staat Lieke een na laatste, ze daalt flink in de achting van de kijker. Zal dit te maken hebben met de vele ruzies met Huub? Derde is Brian, met 11%. Jaap staat op de tweede plaats met 18% en met een ongelofelijke 52% van de stemmen is Huub wederom de winnaar! Zou het de Oldenzaler al gaan vervelen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:03 schreef koppiesoep het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen maar wat was de uitkomst dan van die popupoll?
filmpjequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Verdorrie is de popupoll geweest? Ik heb geen tijd gehad om alle cossen door te lezen maar probeer het wel zoveel mogelijk in de gaten te houden.Ik durf het haast niet te vragen maar wat was de uitkomst dan van die popupoll?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
En volgens mij klopt dat verhaal ook wel, maar dan doelen ze op de fans die een beetje doordraaien!
De fans die beginnen te schelden tegen Huub zijn tegenstanders.
De fans die huub zijn tegenstanders bedreigen enz.
En daar hebben ze dan ook gelijk in dat dat rare fans zijn.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zie updates.
of
Koppiesoep,
(Uitslag populariteitspoll)
52%Huub
18%Jaap
11%Brian
10%Lieke
09%Amanda
Ze krijgt te weinig aandacht, dan gaan haar mondhoeken hangenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
Selene heeft het aardig naar haar zin.
Overdrijf niet zo.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:18 schreef Suikeroom het volgende:
En hier ook nog even de warme reaktie van Lieke naar Huub toequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Verdorrie is de popupoll geweest? Ik heb geen tijd gehad om alle cossen door te lezen maar probeer het wel zoveel mogelijk in de gaten te houden.Ik durf het haast niet te vragen maar wat was de uitkomst dan van die popupoll?
Brian's losse handjes worden wel erg letterlijk genomen.quote:20:02 - Amanda begint verjaardag vriendloos!
Brian en Huub maken zich klaar om te vertrekken. “Zen!”, roept Brian nog heel hard met zijn handen wijdverspreid in de keuken. Op het bordes neemt hij nog even afscheid van zijn meisje. “Happy Birthday voor straks alvast”, fluistert hij in haar oor. “Nee! Dat zeg je straks maar als je terug bent!”, antwoordt Amanda. “Oke, ik zal aan je denken om twaalf uur”, belooft de Antilliaan nog. En dan vertrekken hij, Huub en Luc toch echt naar hun optredens. Succes mannen!
Te kinderachtig voor woorden!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hier ook nog even de warme reaktie van Lieke naar Huub toe![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59007&sess=794
Nou ik verwacht dat brrrrrian zijn vriendinnetje op de wallen neerzet om de reis te bekostigen. En dan gaat pooier brrrrian met zijn familie lekker vakantie vieren terwijl amanda gewoon doorwerkt. Maar wedden dat amanda dat helemaal niet erg vindt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
Als Amanda uit dat hok is gaat ze een wereldreis maken met haar gezin en Brian's familie.
Waar komen de doekoes vandaan...Mamanda?
Oh wat erg, ze loopt gewoon aan hem voorbij en feliciteert alleen Jaap, wat ze volgens mij ook niet van plan was.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe diep kun je zinken...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:18 schreef Prospera het volgende:
Lieke zoekt dus nu dekking bij Amanda.
[ afbeelding ]
Laat ze er nu maar lekker over kletsen.. dan krijgt Huub morgen al die info wel te horenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian zijn bereid Lieke in hun kamp te verwelkomen als Huub niet meer verder met haar wil.
Bedankt manipilerend kutwijf Flens, nice job.
Het is handiger om Huub de schuld te geven natuurlijk, anders moet ze die nog bij zichzelf zoeken ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:13 schreef Meganog het volgende:
Lieke denkt dat doordat ze met Huub was hoger in de popupoll scoorde.
Ik denk dat het komt omdat ze veranderd is van een redelijke en vrolijke speler in een ouwe zeurderige zuurpruim.
Ik dacht ff dat er een ufo in de tuin was gelandquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:45 schreef akveor het volgende:
Ach, je moet toch wat...
[ afbeelding ]
en dit is wat ze er over schrijven in de vv:quote:
Zo onwaar dit. Lieke was degene die idioot reageerde, niet Huub.quote:Ex-geliefden Huub en Lieke grijpen op het moment iedere mogelijkheid aan om ruzie te maken. Huub wordt door iedereen gefeliciteert met zijn overwinning, zo ook door de Hilversumse. De blondine besluit echter alleen om haar ex niet te zoenen. En dit is weer de reden voor Huub om helemaal los te gaan op haar. Jongens, even volwassen doen hè!
Ik ben nu wel benieuwd maar ik geloof er niets van dat Huub schijt heeft aan zijn fans.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub is altijd blij met de steun die hij krijgt.
Die slechte opmerkingen over de fans hebben in een brief gestaan van zijn vader voor zover ik het begrepen heb. In welke context is onduidelijk.
% van hoeveel Tuinfluiter, is dat ook bekent. Daar ben ik eigenlijk meer nieuwschierig naar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zie updates.
of
Koppiesoep,
52%Huub
18%Jaap
11%Brian
10%Lieke
09%Amanda
Ik weet dat ik naar BS zit te kijken maar na het verkondigen van de PoPo is het duidelijker dan ooit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian's losse handjes worden wel erg letterlijk genomen.
Lullig voor d'r, kan ze niet eens iemand uitnodigen komende maandquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shit, toch gemist.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jawel hoor om 6 uur.
Huub had 52% en Lieke had er nog maar 10.
Prima idee van Flens.Na een week is ze jankend weg.Huub zal dat nooit pikken en Jaap ook niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian zijn bereid Lieke in hun kamp te verwelkomen als Huub niet meer verder met haar wil.
Bedankt manipilerend kutwijf Flens, nice job.
Wel ja, morgen is hij toch wegquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik naar BS ik te kijken maar na het verkondigen van de PoPo is het duidelijker dan ooit.
De 52% van Huub maakt hem alleen maar onbeminder bij zijn medewanabees. Lieke boos, Jaap in een soort twist en de rest is anti Huub. Het manipulerende kutwijf Flens heeft haat doel bereikt.
Zo langzaam nu ook weer niet. De uitslag van de PoPo is al tig keer voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat er een ufo in de tuin was geland(leuke script lijkt mij).
Is er al een popupoll geweest?
ps fok is weer langzaam.
Hij zal echt geen sciijt aan zijn fans hebben, maar er hij zal heus wel eens mensen tegenkomen waarvan hij zich afvraagt.. sporen ze wel helemaal. Dat vraag ik me soms ook wel afquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd maar ik geloof er niets van dat Huub schijt heeft aan zijn fans.Ik ben zeker geen Huub fan maar heb wel het meeste respect voor hem, vergeleken met de rest in die kooi.
Ik lees hem ook maar net hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo langzaam nu ook weer niet. De uitslag van de PoPo is al tig keer voorbij gekomen.
Van 100% of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
% van hoeveel Tuinfluiter, is dat ook bekent. Daar ben ik eigenlijk meer nieuwschierig naar.
Thanks tuinfluiter.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zie updates.
of
Koppiesoep,
52%Huub
18%Jaap
11%Brian
10%Lieke
09%Amanda
Ze moet wel, wil ze geen toneelhaak krijgen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:29 schreef farscapevr6 het volgende:
lekker belangrijk dat lieke richting die 2 dwazwn trekt, laat duidelijk zien hoe ze is.
vlieg lekker in de armen van iemand die je in mekaar beukt, lekker handig, hehehe
coldstar , wat bedoel je, ik begrijp je vraag niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:25 schreef coldstar het volgende:
% van hoeveel Tuinfluiter, is dat ook bekent. Daar ben ik eigenlijk meer nieuwschierig naar.
Jij ook bedankt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Onderaan staat Amanda, ze is het minst populair met 9% van de stemmen, wel is ze procentueel vooruit gegaan. Met 10% staat Lieke een na laatste, ze daalt flink in de achting van de kijker. Zal dit te maken hebben met de vele ruzies met Huub? Derde is Brian, met 11%. Jaap staat op de tweede plaats met 18% en met een ongelofelijke 52% van de stemmen is Huub wederom de winnaar! Zou het de Oldenzaler al gaan vervelen?
(Tien)
Het is inderdaad moeilijk voor te stellen dat ze werkelijk zou denken dat ze enige kans op overleven heeft in het gezelschap van die 2...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze moet wel, wil ze geen toneelhaak krijgen.
ze heeft eerder zelf met achteren gebeld, ze wilde praten..quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:31 schreef diedirk het volgende:
Waarom is Lieke nu weer naar achter geroepn?
Altijd op rare momenten ...alsof ze haar geen girl talk gunnen ofzo
Luc zei donderdag 6 december dat er geen leuke plannen met Huub en Lieke waren,quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:32 schreef Meganog het volgende:
Het is inderdaad moeilijk voor te stellen dat ze werkelijk zou
denken dat ze enige kans op overleven heeft in het gezelschap van die 2...
Ik gun haar heel veel girltalk, thuis met haar vriendin want ik begin er ook genoeg van te krijgen van dat gezeur, en dan heb ik het lang volgehouden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:31 schreef diedirk het volgende:
Waarom is Lieke nu weer naar achter geroepn?
Altijd op rare momenten ...alsof ze haar geen girl talk gunnen ofzo
pas op he.....als Jaap wil winnen dan gaat hij door metLieke! met Huub heeft Niemand kans!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Prima idee van Flens.Na een week is ze jankend weg.Huub zal dat nooit pikken en Jaap ook niet.
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou wel eens heel graag willen weten hoeveel mensen er nou iegenlijk geSMSt hebben. Waarschijnlijk zal je dat nooit te weten komen. Ik vind dat SMSsen echt helemaal niets zegt over de populariteit van iemand. Je kunt bijvoorbeeld 30 fans hebben die 10 x smssen en je kunt 200 fans hebben die 1x smssen. In procenten heeft dan nr. 1 gewonnen, maar nummer 2 heeft de meeste fans, die is dus eigenlijk in mijn ogen het meest popu. Denk ikquote:
Ze krijgt instructies, want morgen gaat Huub 8 uur uit de villa en krijgt hopelijk wat info van zijn achterban.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ze heeft eerder zelf met achteren gebeld, ze wilde praten..
haar positie bepalen, na de uitslag van de popo
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
pas op he.....als Jaap wil winnen dan gaat hij door met Lieke! met Huub heeft Niemand kans!
@tuinfluiter, je bent een kanjer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Luc zei donderdag 6 december dat er geen leuke plannen met Huub en Lieke waren,
dat het voor hun relatie niet postief zou zijn...........?
Dit is de schaduwkant van de strategie van huub. Je spreekt een waar woord, denk daar ook vaak aan!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
pas op he.....als Jaap wil winnen dan gaat hij door metLieke! met Huub heeft Niemand kans!
Is Brian's vader echt een Pool? Of een Nederlander met een Poolse achternaam?? Voorvaderen uit Polen ofzo..quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is de vader van Brian Nederlander......laat die man nu Pools zijn. Dat krijg je als je relaasie zo goed is, dan weet je alles van elkaar.
Dit bedoelde ik Tuinfluiterquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou wel eens heel graag willen weten hoeveel mensen er nou iegenlijk geSMSt hebben. Waarschijnlijk zal je dat nooit te weten komen. Ik vind dat SMSsen echt helemaal niets zegt over de populariteit van iemand. Je kunt bijvoorbeeld 30 fans hebben die 10 x smssen en je kunt 200 fans hebben die 1x smssen. In procenten heeft dan nr. 1 gewonnen, maar nummer 2 heeft de meeste fans, die is dus eigenlijk in mijn ogen het meest popu. Denk ik
Als het erop aan komt, denk ik dat Jaap, maar ook Lieke....... Huub eruit stemmen,quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
pas op he.....als Jaap wil winnen dan gaat hij door met Lieke! met Huub heeft Niemand kans!
Ik snap het en nee, daar kom je nooit achter. Het is een reden voor mij om niet te sms-sen of te bellen. Ik twijfel aan de eerlijkheid....quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou wel eens heel graag willen weten hoeveel mensen er nou iegenlijk geSMSt hebben. Waarschijnlijk zal je dat nooit te weten komen. Ik vind dat SMSsen echt helemaal niets zegt over de populariteit van iemand. Je kunt bijvoorbeeld 30 fans hebben die 10 x smssen en je kunt 200 fans hebben die 1x smssen. In procenten heeft dan nr. 1 gewonnen, maar nummer 2 heeft de meeste fans, die is dus eigenlijk in mijn ogen het meest popu. Denk ik
Dat klopt wel, maar Jaap zal ook bedenken dat wanneer Lieke naar B&A trekt (en daar lijkt het nu op) dat hij na het eventuele wegstemmen van Huub de volgende zal zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
pas op he.....als Jaap wil winnen dan gaat hij door metLieke! met Huub heeft Niemand kans!
uiteraard krijgt ie datquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze krijgt instructies, want morgen gaat Huub 8 uur uit de villa en krijgt hopelijk wat info van zijn achterban.
Tsja, de in and out's weet ik niet maar deze info heeft Brian zelf gegeven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Is Brian's vader echt een Pool? Of een Nederlander met een Poolse achternaam?? Voorvaderen uit Polen ofzo..
Jaap gaat in januari toeren met Huub.Gaan ze naar het carnaval.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik sms nooit, nergens naar. Je bent aleen de zakken van de tv producent aan het vullen, niet meer en niet minder. Ik weet nog ooit dat er bij BB gewoon door gesmst werd, terwijl de lijnen allang dicht waren. Dit werd afgedaan met een foutjequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:41 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik snap het en nee, daar kom je nooit achter. Het is een reden voor mij om niet te sms-sen of te bellen. Ik twijfel aan de eerlijkheid....
En daarom heb ik besloten dat Amanda morgen 24 jaar wordt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:44 schreef Prospera het volgende:
Selene: hoe oud was je, toen je dat ging doen?
Na een paar minuten weet ze dat ze wel 17 was
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daarom heb ik besloten dat Amanda morgen 24 jaar wordt.
Zo werkt het nergens.Idols,alle BB enzo werden ook zo gemeten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik die popu pouls voor geen meter kloppenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo werkt het nergens.Idols,alle BB enzo werden ook zo gemeten.
Nu vraagt ze om gebashed te worden en dit keer heb ik geen medelijden met haar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:18 schreef Prospera het volgende:
Lieke zoekt dus nu dekking bij Amanda.
[ afbeelding ]
jammergenoeg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet ze heel erg diep in die jacuzzi
Slaap zequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Ik heb inmiddels meer dan genoeg shit uit de mond van Amanda horen komen en ik ga niet wachten op de boys.
Lees morgen wel weer bij, succes voor de nachtploeg en trusten voor straks.
Tijdens de sms-week werd er op TV geadverteerd met de mogelijkheid om oa ook nog op Nadia en Dennis te stemmen terwijl die beide in werkelijkheid de Villa reeds hadden verlaten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik sms nooit, nergens naar. Je bent aleen de zakken van de tv producent aan het vullen, niet meer en niet minder. Ik weet nog ooit dat er bij BB gewoon door gesmst werd, terwijl de lijnen allang dicht waren. Dit werd afgedaan met een foutje
dat geeft in mijn ogen aan dat het een verstandige jongen is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij zal echt geen sciijt aan zijn fans hebben, maar er hij zal heus wel eens mensen tegenkomen waarvan hij zich afvraagt.. sporen ze wel helemaal. Dat vraag ik me soms ook wel af
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
@tuinfluiter, je bent een kanjer.
Op televisie is ze er ook pas net uit en aangezien er meer mensen naar DGK op tv kijken dan op de streams, vind ik het niet zo vreemd dat het zo gebracht wordt op tv.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdens de sms-week werd er op TV geadverteerd met de mogelijkheid om oa ook nog op Nadia en Dennis te stemmen terwijl die beide in werkelijkheid de Villa reeds hadden verlaten.
Net zoals gisteren Nadia bij Jensen werd voorgesteld alsof ze de dag ervoor de villa had verlaten. Het is een grote frauduleuze handel daar bij de TV / RTL / Talpa....
Nooit meer SMSen![]()
![]()
Ik zou nog liever voor die toneelhaak gaan dan dat ik de kant zou kiezen voor diegene die mij vernederd, uitsluit en fysiek en mentaal mishandeld.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze moet wel, wil ze geen toneelhaak krijgen.
Okee, maar waar blijven die stemmen dan die naar Nadia en/of Dennis geggan zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Op televisie is ze er ook pas net uit en aangezien er meer mensen naar DGK op tv kijken dan op de streams, vind ik het niet zo vreemd dat het zo gebracht wordt op tv.
Je vader Pools en je moeder Antilliaans.....Ik zeg verder maar niets.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is de vader van Brian Nederlander......laat die man nu Pools zijn. Dat krijg je als je relaasie zo goed is, dan weet je alles van elkaar.
Op de bankrekening van RTL uiteraard..quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Okee, maar waar blijven die stemmen dan die naar Nadia en/of Dennis geggan zijn.
Die heeft Dennis de vorige Popu al van Jaap gekregen ! Snap je !quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Okee, maar waar blijven die stemmen dan die naar Nadia en/of Dennis geggan zijn.
Je kan er lang en breed over lullen maar het gaat uiteindelijk om de uitkomst. Hoeveel fans je dan misschien hebt maakt dan niet meer uit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien was dat wel afgesloten.We hebben het ook niet geprobeerdquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel vreemd, we weten toch ook dat GTST al veel eerder opgenomen isquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Op televisie is ze er ook pas net uit en aangezien er meer mensen naar DGK op tv kijken dan op de streams, vind ik het niet zo vreemd dat het zo gebracht wordt op tv.
Zei ze dat? Wat een idioot.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:02 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik heb zoveel dingen meegemaakt toen ik 19 of 20 was.
[ afbeelding ]
Het geld wel, daar was ik zelf ook al heel veel eerder op gekomen. Nee de stemmen. Dus klaarblijkelijk weer een popu poul die echt voor geen meter klopt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Op de bankrekening van RTL uiteraard..
Misschien is Jensen dan ook wel eerder opgenomenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel vreemd, we weten toch ook dat GTST al veel eerder opgenomen is
Maar dat heeft toch niets met reality te maken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel vreemd, we weten toch ook dat GTST al veel eerder opgenomen is
Ja daar zit wat in inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het geld wel, daar was ik zelf ook al heel veel eerder op gekomen. Nee de stemmen. Dus klaarblijkelijk weer een popu poul die echt voor geen meter klopt.
OMGquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:17 schreef Prospera het volgende:
Amanda kan er niet tegen als een vrouw onderdanig naar een man is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gouden Kooi toch ook niet echt meerquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niets met reality te maken?
Wel grappig die reclame die direct na de tv uitzending kwam. 'Reality Sucks', iets van chupa chups ofzo... zo ironisch ook. welke reality?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gouden Kooi toch ook niet echt meer![]()
Ik vind het gewoon raar dat er gisteren bij Jensen gezegd wordt dat Nadia de dag ervoor naar huis is gegaan. Iedereen op tv DGK volgt weet toch zeker wel dat wat ze zien niet dezelfde dag is gebeurd.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:17 schreef Prospera het volgende:
Amanda kan er niet tegen als een vrouw onderdanig naar een man is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen Amanda telefoneerde met Nadia (vorige week) vertelde ze dat ze bij Jensen was geweest. Die opname van Jensen is dus gewoon een tijdje blijven liggen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gouden Kooi toch ook niet echt meer![]()
Ik vind het gewoon raar dat er gisteren bij Jensen gezegd wordt dat Nadia de dag ervoor naar huis is gegaan. Iedereen op tv DGK volgt weet toch zeker wel dat wat ze zien niet dezelfde dag is gebeurd.
Jensen wordt meestal twee dagen later uitgezonden, na de opnamequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Misschien is Jensen dan ook wel eerder opgenomen
Die gaat de archieven in en zijn dan spoorloos verdwenenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Amanda telefoneerde met Nadia (vorige week) vertelde ze dat ze bij Jensen was geweest. Die opname van Jensen is dus gewoon een tijdje blijven liggen.
Dat is niet netjes van Liekequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
O op die fiets, ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Amanda telefoneerde met Nadia (vorige week) vertelde ze dat ze bij Jensen was geweest. Die opname van Jensen is dus gewoon een tijdje blijven liggen.
Bedoelde ze toen niet dat ze met Dennis mee was?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef DrsH het volgende:
nou lieverds verveel jullie lekker bij het kijken naar DGK ik heb wel wat beters te doen tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Een opleiding zegt niets over de intellegentie van iemand. Ik ken studenten die voor huisarts studeren die er toch de meest gore praktijken op na houden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda: wat voor school heb je gedaan, Mavo, Havo?
Selene: atheneum school, maar ik heb ook latijn gedaan, 2uur lang![]()
Ik heb ook wiskunde gedaan maar dat lag me niet.
Ohh, zegt Amanda, die er weer een glas in gooit.
Aman heeft eerst mavo gedaan en toen Havo een paar maanden.
Toen moest ze naar een instituut voor moeilijk opvoedbare kinderen![]()
Toen ik van de Havo moest kon ik geen advocate meer worden![]()
Mijn moeder pushte me niet, omdat ik het niet wilde.
Amanda: ik wilde geen kapster worden en ik ging teasers doen.
Selene: hoe oud was je, toen je dat ging doen?
Na een paar minuten weet ze dat ze wel 17 was
[ afbeelding ]
Waarom worden hier toch steeds de uitslagen van NowLive of VOL neer gezet. Zeker die van NowLive zijn zeer onbetrouwbaar. Tuinfluiter, werk aan de winkel....de enige echte eerlijke poulsquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:16 schreef Ning het volgende:
Lieke is een slechter verliezer
Gestart op 14-12-2007 om 18:26:42 - 527 Stemmen
eens 438 Stemmen (83%)
oneens 69 Stemmen (13%)
anders, namelijk: 20 Stemmen (3%)
Bron nowlive
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:23 schreef coldstar het volgende:
Jensen wordt meestal twee dagen later uitgezonden, na de opname
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgende keer vraag ik je om toestemming goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom worden hier toch steeds de uitslagen van NowLive of VOL neer gezet. Zeker die van NowLive zijn zeer onbetrouwbaar. Tuinfluiter, werk aan de winkel....de enige echte eerlijke pouls
Bij BB gebeurde dat wel vaker. Ik kan me trouwens ook nog herinneren dat een zekere Mohammed erg sterk stond in de peilingen maar gek genoeg haalde hij het net niet. Nou geef ik toe dat ik het een vreselijk irritant mannetje vond maar dat hij het niet werd terwijl hij toch erg populair was, vond ik toch enigzins vreemd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik sms nooit, nergens naar. Je bent aleen de zakken van de tv producent aan het vullen, niet meer en niet minder. Ik weet nog ooit dat er bij BB gewoon door gesmst werd, terwijl de lijnen allang dicht waren. Dit werd afgedaan met een foutje
Daar kon ik me nog wel wat bij voorstellen hoor. Wat zou jij doen als er altijd zo smerig en gemene dingen over je broer verteld worden. Ik denk dat Joris de broer van Huub, het ook zo zou op nemen voor zijn broerquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:29 schreef chufi het volgende:
Kenneth is een schatje volgens Aman
Wie herinnert zich niet de doodsdreiging van Kenneth tegen Huub ?
coldstar heeft wel gelijk met de stelling "Jensen wordt meestal twee dagen later uitgezonden, na de opname". De nuance zit in het woord 'meestal'.quote:
Brian niet met Amanda.. Of Netty moet met Mamanda hebben gesproken over de fondsen etc . Pas dan als die OK bevonden zijn door de Kubatzen zal er witte rook uit de schoorsteen komenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:32 schreef Varen het volgende:
Amanda wil wel met Brian trouwen
Dat wat ik schreef weet ik niet helemaal zeker. In DGK gaan ze meestal op dinsdag naar Jensen voor opname en dan wordt het vrijdagsavond uitgezonden. Vandaarquote:
Genoteerd, als zij het maar leuk hebben hequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Hallo, die mutsen verlullen zich weer. Zeurlène is dus wel meegeweest met Amanda en Brian naar het golfen.![]()
FEBO: Waar is je streamlockboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |