Je kan er lang en breed over lullen maar het gaat uiteindelijk om de uitkomst. Hoeveel fans je dan misschien hebt maakt dan niet meer uit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou wel eens heel graag willen weten hoeveel mensen er nou iegenlijk geSMSt hebben. Waarschijnlijk zal je dat nooit te weten komen. Ik vind dat SMSsen echt helemaal niets zegt over de populariteit van iemand. Je kunt bijvoorbeeld 30 fans hebben die 10 x smssen en je kunt 200 fans hebben die 1x smssen. In procenten heeft dan nr. 1 gewonnen, maar nummer 2 heeft de meeste fans, die is dus eigenlijk in mijn ogen het meest popu. Denk ik
Misschien was dat wel afgesloten.We hebben het ook niet geprobeerdquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Okee, maar waar blijven die stemmen dan die naar Nadia en/of Dennis geggan zijn.
Natuurlijk is dat wel vreemd, we weten toch ook dat GTST al veel eerder opgenomen isquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Op televisie is ze er ook pas net uit en aangezien er meer mensen naar DGK op tv kijken dan op de streams, vind ik het niet zo vreemd dat het zo gebracht wordt op tv.
Zei ze dat? Wat een idioot.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:02 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik heb zoveel dingen meegemaakt toen ik 19 of 20 was.
[ afbeelding ]
Het geld wel, daar was ik zelf ook al heel veel eerder op gekomen. Nee de stemmen. Dus klaarblijkelijk weer een popu poul die echt voor geen meter klopt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Op de bankrekening van RTL uiteraard..
Misschien is Jensen dan ook wel eerder opgenomenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel vreemd, we weten toch ook dat GTST al veel eerder opgenomen is
Maar dat heeft toch niets met reality te maken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel vreemd, we weten toch ook dat GTST al veel eerder opgenomen is
Ja daar zit wat in inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het geld wel, daar was ik zelf ook al heel veel eerder op gekomen. Nee de stemmen. Dus klaarblijkelijk weer een popu poul die echt voor geen meter klopt.
OMGquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:17 schreef Prospera het volgende:
Amanda kan er niet tegen als een vrouw onderdanig naar een man is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gouden Kooi toch ook niet echt meerquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niets met reality te maken?
Wel grappig die reclame die direct na de tv uitzending kwam. 'Reality Sucks', iets van chupa chups ofzo... zo ironisch ook. welke reality?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gouden Kooi toch ook niet echt meer![]()
Ik vind het gewoon raar dat er gisteren bij Jensen gezegd wordt dat Nadia de dag ervoor naar huis is gegaan. Iedereen op tv DGK volgt weet toch zeker wel dat wat ze zien niet dezelfde dag is gebeurd.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:17 schreef Prospera het volgende:
Amanda kan er niet tegen als een vrouw onderdanig naar een man is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen Amanda telefoneerde met Nadia (vorige week) vertelde ze dat ze bij Jensen was geweest. Die opname van Jensen is dus gewoon een tijdje blijven liggen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gouden Kooi toch ook niet echt meer![]()
Ik vind het gewoon raar dat er gisteren bij Jensen gezegd wordt dat Nadia de dag ervoor naar huis is gegaan. Iedereen op tv DGK volgt weet toch zeker wel dat wat ze zien niet dezelfde dag is gebeurd.
Jensen wordt meestal twee dagen later uitgezonden, na de opnamequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Misschien is Jensen dan ook wel eerder opgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |