Die gaat de archieven in en zijn dan spoorloos verdwenenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Amanda telefoneerde met Nadia (vorige week) vertelde ze dat ze bij Jensen was geweest. Die opname van Jensen is dus gewoon een tijdje blijven liggen.
Dat is niet netjes van Liekequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hier ook nog even de warme reaktie van Lieke naar Huub toe![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59007&sess=794
O op die fiets, ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Amanda telefoneerde met Nadia (vorige week) vertelde ze dat ze bij Jensen was geweest. Die opname van Jensen is dus gewoon een tijdje blijven liggen.
Bedoelde ze toen niet dat ze met Dennis mee was?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef DrsH het volgende:
nou lieverds verveel jullie lekker bij het kijken naar DGK ik heb wel wat beters te doen tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Een opleiding zegt niets over de intellegentie van iemand. Ik ken studenten die voor huisarts studeren die er toch de meest gore praktijken op na houden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda: wat voor school heb je gedaan, Mavo, Havo?
Selene: atheneum school, maar ik heb ook latijn gedaan, 2uur lang![]()
Ik heb ook wiskunde gedaan maar dat lag me niet.
Ohh, zegt Amanda, die er weer een glas in gooit.
Aman heeft eerst mavo gedaan en toen Havo een paar maanden.
Toen moest ze naar een instituut voor moeilijk opvoedbare kinderen![]()
Toen ik van de Havo moest kon ik geen advocate meer worden![]()
Mijn moeder pushte me niet, omdat ik het niet wilde.
Amanda: ik wilde geen kapster worden en ik ging teasers doen.
Selene: hoe oud was je, toen je dat ging doen?
Na een paar minuten weet ze dat ze wel 17 was
[ afbeelding ]
Waarom worden hier toch steeds de uitslagen van NowLive of VOL neer gezet. Zeker die van NowLive zijn zeer onbetrouwbaar. Tuinfluiter, werk aan de winkel....de enige echte eerlijke poulsquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:16 schreef Ning het volgende:
Lieke is een slechter verliezer
Gestart op 14-12-2007 om 18:26:42 - 527 Stemmen
eens 438 Stemmen (83%)
oneens 69 Stemmen (13%)
anders, namelijk: 20 Stemmen (3%)
Bron nowlive
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:23 schreef coldstar het volgende:
Jensen wordt meestal twee dagen later uitgezonden, na de opname
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgende keer vraag ik je om toestemming goed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom worden hier toch steeds de uitslagen van NowLive of VOL neer gezet. Zeker die van NowLive zijn zeer onbetrouwbaar. Tuinfluiter, werk aan de winkel....de enige echte eerlijke pouls
Bij BB gebeurde dat wel vaker. Ik kan me trouwens ook nog herinneren dat een zekere Mohammed erg sterk stond in de peilingen maar gek genoeg haalde hij het net niet. Nou geef ik toe dat ik het een vreselijk irritant mannetje vond maar dat hij het niet werd terwijl hij toch erg populair was, vond ik toch enigzins vreemd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik sms nooit, nergens naar. Je bent aleen de zakken van de tv producent aan het vullen, niet meer en niet minder. Ik weet nog ooit dat er bij BB gewoon door gesmst werd, terwijl de lijnen allang dicht waren. Dit werd afgedaan met een foutje
Daar kon ik me nog wel wat bij voorstellen hoor. Wat zou jij doen als er altijd zo smerig en gemene dingen over je broer verteld worden. Ik denk dat Joris de broer van Huub, het ook zo zou op nemen voor zijn broerquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:29 schreef chufi het volgende:
Kenneth is een schatje volgens Aman
Wie herinnert zich niet de doodsdreiging van Kenneth tegen Huub ?
coldstar heeft wel gelijk met de stelling "Jensen wordt meestal twee dagen later uitgezonden, na de opname". De nuance zit in het woord 'meestal'.quote:
Brian niet met Amanda.. Of Netty moet met Mamanda hebben gesproken over de fondsen etc . Pas dan als die OK bevonden zijn door de Kubatzen zal er witte rook uit de schoorsteen komenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:32 schreef Varen het volgende:
Amanda wil wel met Brian trouwen
Dat wat ik schreef weet ik niet helemaal zeker. In DGK gaan ze meestal op dinsdag naar Jensen voor opname en dan wordt het vrijdagsavond uitgezonden. Vandaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |