Denk dat fans die glazen naar Brian gooide,die vond hij maar raar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub is altijd blij met de steun die hij krijgt.
Die slechte opmerkingen over de fans hebben in een brief gestaan van zijn vader voor zover ik het begrepen heb. In welke context is onduidelijk.
Ik denk dat amanda die zelf schrijft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Wie schrijft die kaarten voor Amanda: Je bent een mooi, oprecht, lief en eerlijk meisje.
Zwaar minpuntje voor Lieke. Hoe kun je in godsnaam richting mensen trekken die je hebben vernederd, getreiterd, geslagen en uitgesloten?????? Hoe stap je daar als mens overheen? Om vervolgens je vriendje (die ondanks zijn gebreken altijd jouw kant heeft gekozen) de grond in te trappen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Deborah Flens heeft nu wel het laatste zetje gegeven om Lieke richting het Brian en Amanda kamp te duwen.
Zie updates.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef koppiesoep het volgende:
De popupoll is toch nog niet geweest?
Verdorrie is de popupoll geweest? Ik heb geen tijd gehad om alle cossen door te lezen maar probeer het wel zoveel mogelijk in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaja en met dat verhaal komt ze een paar minuten na een verpletterende nederlaag in de popupoll
Onderaan staat Amanda, ze is het minst populair met 9% van de stemmen, wel is ze procentueel vooruit gegaan. Met 10% staat Lieke een na laatste, ze daalt flink in de achting van de kijker. Zal dit te maken hebben met de vele ruzies met Huub? Derde is Brian, met 11%. Jaap staat op de tweede plaats met 18% en met een ongelofelijke 52% van de stemmen is Huub wederom de winnaar! Zou het de Oldenzaler al gaan vervelen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:03 schreef koppiesoep het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen maar wat was de uitkomst dan van die popupoll?
filmpjequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Verdorrie is de popupoll geweest? Ik heb geen tijd gehad om alle cossen door te lezen maar probeer het wel zoveel mogelijk in de gaten te houden.Ik durf het haast niet te vragen maar wat was de uitkomst dan van die popupoll?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
En volgens mij klopt dat verhaal ook wel, maar dan doelen ze op de fans die een beetje doordraaien!
De fans die beginnen te schelden tegen Huub zijn tegenstanders.
De fans die huub zijn tegenstanders bedreigen enz.
En daar hebben ze dan ook gelijk in dat dat rare fans zijn.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zie updates.
of
Koppiesoep,
(Uitslag populariteitspoll)
52%Huub
18%Jaap
11%Brian
10%Lieke
09%Amanda
Ze krijgt te weinig aandacht, dan gaan haar mondhoeken hangenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
Selene heeft het aardig naar haar zin.
Overdrijf niet zo.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:18 schreef Suikeroom het volgende:
mensen Huub blijft wel jullie sekte-leider heh.. blijf 'm ten alle tijden verdedigen.. je weet wat Huub doet met afvalligen
En hier ook nog even de warme reaktie van Lieke naar Huub toequote:Op vrijdag 14 december 2007 21:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Verdorrie is de popupoll geweest? Ik heb geen tijd gehad om alle cossen door te lezen maar probeer het wel zoveel mogelijk in de gaten te houden.Ik durf het haast niet te vragen maar wat was de uitkomst dan van die popupoll?
Brian's losse handjes worden wel erg letterlijk genomen.quote:20:02 - Amanda begint verjaardag vriendloos!
Brian en Huub maken zich klaar om te vertrekken. “Zen!”, roept Brian nog heel hard met zijn handen wijdverspreid in de keuken. Op het bordes neemt hij nog even afscheid van zijn meisje. “Happy Birthday voor straks alvast”, fluistert hij in haar oor. “Nee! Dat zeg je straks maar als je terug bent!”, antwoordt Amanda. “Oke, ik zal aan je denken om twaalf uur”, belooft de Antilliaan nog. En dan vertrekken hij, Huub en Luc toch echt naar hun optredens. Succes mannen!
Te kinderachtig voor woorden!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hier ook nog even de warme reaktie van Lieke naar Huub toe![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59007&sess=794
Nou ik verwacht dat brrrrrian zijn vriendinnetje op de wallen neerzet om de reis te bekostigen. En dan gaat pooier brrrrian met zijn familie lekker vakantie vieren terwijl amanda gewoon doorwerkt. Maar wedden dat amanda dat helemaal niet erg vindt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
Als Amanda uit dat hok is gaat ze een wereldreis maken met haar gezin en Brian's familie.
Waar komen de doekoes vandaan...Mamanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |