quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:31 schreef mazaru het volgende:
Zegt die ellendige Del nou dat ze een verdoving heeft gekregen voor het bloedprikken?
ze is niet voor niets gedaald in de popoquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:25 schreef ricofromrio het volgende:
Die lieke is triest bezig
En de shit van Lieke de zuurslet continues...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef Varen het volgende:
Jaap: pak de telefoon en bespreek het buiten de streams
Lieke wil dat niet, het blijft toch doorgaan.
Waaruit voor mij weer blijkt dat ze haar keuze allang heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:25 schreef Dark het volgende:
Huub heeft in Lieke d'r gezicht gelogen!
Ze weet dingen - feitelijk - waar ze het niet over kan hebben en dat stoort haar.
Overduidelijk. Haha wat een afgangquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke doet nu dus een zielige poging om de Huubfans ervan te overtuigen dat Huub hun steun niet verdient![]()
Ze is een hele slechte verliezer
Het is een zuurwijf!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke doet nu dus een zielige poging om de Huubfans ervan te overtuigen dat Huub hun steun niet verdient![]()
Op precies dezelfde manier probeerde Brian dat de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
....en met dat soort uitspraken steelt hij keer op keer mijn hart, ons Huubje....quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef Ziet het volgende:
huub:
ik heb de allergaafste vader van de wereld!
Het lijkt wel of ik Brian hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is een zuurwijf!
En ze baalt als een gigantische stekker, dat ze gedaald is in de popoll, want zij is altijd zzzzooooo eerlijk!
gut o gut, nu dat weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft moeite met de scheidingslijn van Huub en speler Huub
Ze ziet hem ook als mensquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Marietje_34 het volgende:
grappig detail tussendoor: Jaap laat zich niet onderbreken door Lieke en vraagt of hij even mag afmaken wat hij wil zeggen.
L vertelt nu wat ze allemaal niet voor Huub doet, troosten, steunen, etc.
en ook helemaal niet doorzichtig ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op precies dezelfde manier probeerde Brian dat de afgelopen dagen
Ik kan me toch een hele periode herinneren waarbij Lieke onder zware druk stond en constant getreiterd werd en Huub volledig achter haar is blijven staan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Marietje_34 het volgende:
grappig detail tussendoor: Jaap laat zich niet onderbreken door Lieke en vraagt of hij even mag afmaken wat hij wil zeggen.
L vertelt nu wat ze allemaal niet voor Huub doet, troosten, steunen, etc.
dat is dus precies waar ik vaak aan moet denken als ik haar op deze manier bezig zie. Toen had ze niet zoveel moeite met Huub.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik kan me toch een hele periode herinneren waarbij Lieke onder zware druk stond en constant getreiterd werd en Huub volledig achter haar is blijven staan.
Tekenend voor de persoon Lieke hoe ze nu over hem praat.
Lieke heeft zich laten vergiftigen door Brian tijdens het uitstapje naar DOB.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef schatje het volgende:
Lieke maar op mute. Wat een slechte verliezer.
Wat dan precies? Bij mijn weten heeft hij altijd veel waardering naar hen uitgesproken. Fans die mailen naar stichting Aap enzo vindt ie niet tof. Dat zei hij van de week nog.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:37 schreef diedirk het volgende:
Ben het helemaal met Lieke eens hoor.
Huub is gewoon heel vaak nep en scheinheilig.
Ook wat betreft zijn fans daar heeft hij dus minderwaardige dingen over gezegd
Daar lijkt het wel op zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
Lieke doet volgens mij een poging om Jaap over te halen ook niet meer met Huub te spelen.
ze ziet bijna letterlijk groen van jaloeziequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef Varen het volgende:
Huub komt ook binnen en vertelt dat hij zijn pa heeft gesproken, het was heel fijn.
Hij heeft post en Lieke wil geen post met hem lezen
Dat moet Nadia zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Wie schrijft die kaarten voor Amanda: Je bent een mooi, oprecht, lief en eerlijk meisje.
Ze zijn daar allemaal nep en schijnheilig, het is ook een spel, een soap, Lieke is te eerlijk?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:37 schreef diedirk het volgende:
Ben het helemaal met Lieke eens hoor.
Huub is gewoon heel vaak nep en scheinheilig.
Ook wat betreft zijn fans daar heeft hij dus minderwaardige dingen over gezegd
Zo zie ik het ook!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
Lieke doet volgens mij een poging om Jaap over te halen ook niet meer met Huub te spelen.
Anita heeft inmiddels alles rechtgezet blijkbaar, dit in samenspraak met dat manipulatieve kutwijf Flens.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:43 schreef schatje het volgende:
Lieke zoekt haar aanranders van toen liever op.
Ze laat zich wel heel erg kennen, nu........tjongejongequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ze ziet bijna letterlijk groen van jaloezie
Deborah Flens heeft nu wel het laatste zetje gegeven om Lieke richting het Brian en Amanda kamp te duwen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:44 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
aiaiaiaai ik was een van het 1e uur een lieke fan schaam me diep!... sorry aan een ieder!
of komt het door het hokje?
Als Theo en Joris vanavond achter de streams gezeten hebben, weten ze genoegquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen hapt Jaap niet toe.
Huub zal het morgen wel verder te horen krijgen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:44 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
aiaiaiaai ik was een van het 1e uur een lieke fan schaam me diep!... sorry aan een ieder!
of komt het door het hokje?
Dat denk ik dus ook, dat dagje samen weg zat echt wel meer achter. Anders was Amanda wel meegegaan (zoals gewoonlijk), werd meteen achterdochtig toen Lieke meemocht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke heeft zich laten vergiftigen door Brian tijdens het uitstapje naar DOB.
Er wordt een hoop duidelijk zo. Dat manipulatieve kutwijf Flens krijgt haar zin.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:47 schreef Katewalker het volgende:
ff spuit elf spelen:
Yeaaaaaaaah..Huub 52%![]()
Lieke 10%
Lieke is zelden eerlijk... draait altijd om de hete brij heen. Ze had nu ook kunnen zeggen dat ze gewoon jaloers was en het niet begreep van de CP. Maar nee zij kiest ervoor zich te verschuilen achter haar woede en maakt Huub daarbij zwart... Zij voelt zich gewoon weer eens tekort gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal nep en schijnheilig, het is ook een spel, een soap, Lieke is te eerlijk?
Denk even terug aan het uitje van Lieke en Brian samen gezellig naar DOB. Wel opletten hè?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef Suikeroom het volgende:
Huub wat een hypocriet joch is het toch ook.. nu weten de streamers echt de waarheid van wat jij en je vader vinden... toen Brian het zie had ik nog twijfels maar nu Lieke los van Brian het verhaal heeft verteld is het zeker... whaha wat valt Huub door de mand..
en voor alle streamers die Huub naar 3040 smsen... pwwnnnnnned!!!!!!!!!
Wat vinden ze dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef Suikeroom het volgende:
Huub wat een hypocriet joch is het toch ook.. nu weten de streamers echt de waarheid van wat jij en je vader vinden... toen Brian het zei had ik nog twijfels maar nu Lieke los van Brian het verhaal heeft verteld is het zeker... whaha wat valt Huub door de mand..
Goed omschreven, ik zie het net zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is zelden eerlijk... draait altijd om de hete brij heen. Ze had nu ook kunnen zeggen dat ze gewoon jaloers was en het niet begreep van de CP. Maar nee zij kiest ervoor zich te verschuilen achter haar woede en maakt Huub daarbij zwart... Zij voelt zich gewoon weer eens tekort gedaan.
De stemming dat Selene niet mee mocht is denk ik echt tekenend vor Lieke. Zij wil graag een posititie maar ipv zelf te vechten voor dingen kraakt ze liever andermans uitjes en gevoel af. Har gevoel mag er zijn... het gevoel van een ander voelt zij als ballast.
Jaja en met dat verhaal komt ze een paar minuten na een verpletterende nederlaag in de popupollquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef Suikeroom het volgende:
Huub wat een hypocriet joch is het toch ook.. nu weten de streamers echt de waarheid van wat jij en je vader vinden... toen Brian het zei had ik nog twijfels maar nu Lieke los van Brian het verhaal heeft verteld is het zeker... whaha wat valt Huub door de mand..
Ik kan je even niet volgen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Jaap leest nu de brief voor aan Lieke over het reiki gedoe en noemt ipv huub zijn naam de naam van Lieke.
En Jaap een mooie 2e plaats met 18%quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:47 schreef Katewalker het volgende:
ff spuit elf spelen:
Yeaaaaaaaah..Huub 52%![]()
Lieke 10%
Wekke brief, waarover?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Jaap leest nu de brief voor aan Lieke over het reiki gedoe en noemt ipv huub zijn naam de naam van Lieke.
Lieke ten voeten uit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is zelden eerlijk... draait altijd om de hete brij heen. Ze had nu ook kunnen zeggen dat ze gewoon jaloers was en het niet begreep van de CP. Maar nee zij kiest ervoor zich te verschuilen achter haar woede en maakt Huub daarbij zwart... Zij voelt zich gewoon weer eens tekort gedaan.
De stemming dat Selene niet mee mocht is denk ik echt tekenend vor Lieke. Zij wil graag een posititie maar ipv zelf te vechten voor dingen kraakt ze liever andermans uitjes en gevoel af. Har gevoel mag er zijn... het gevoel van een ander voelt zij als ballast.
Haha.. dat viel mij ook op!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Zijn cp's???quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:57 schreef Marietje_34 het volgende:
telefoontje net voor Huub, Huub ging iets doen en roept Jaap, en geeft Jaap net iets met de opmerking: 'snap je morgen wel'
Jaap zingt: 'geheim, geheim'
En dat nog wel zonder toestemming van Lieke.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:00 schreef Clank het volgende:
Luc mag ook weer mee naar het optreden?
Lamme Luc heeft een optreden in Huissen, een of andere ballentent.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:00 schreef Clank het volgende:
Luc mag ook weer mee naar het optreden?
Dan zou Jaap rond de 1600 hebben.....quote:
En volgens mij klopt dat verhaal ook wel, maar dan doelen ze op de fans die een beetje doordraaien!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap had fanpost en daarin stond dat diegene zo had gelachen om de reiki-sessie van Lieke en hem.. en later naar aanleiding daarvan om Huub en Jaap in de keuken.quote:
Ah, nu snap ik 'mquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap had fanpost en daarin stond dat diegene zo had gelachen om de reiki-sessie van Lieke en hem.. en later naar aanleiding daarvan om Huub en Jaap in de keuken.
Als Lieke komt leest Jaap de brief voor en zegt... dat er is gelachen om Lieke en Jaap in de keuken. Daarmee laat hij dus niet merken dan Huub en hij erg om de reiki hebben moeten lachen.
Lieke reageert dat ze mss binnenkort nog maar's een sessie moeten doen.. lijkt Jaap een goed idee
Ik zei het toch, eerst Kenneth en nu Conyo Bo Mama....ik wist het gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Ma Netty komt nu ook op de verjaardag van Amanda
Jaap is slim dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap had fanpost en daarin stond dat diegene zo had gelachen om de reiki-sessie van Lieke en hem.. en later naar aanleiding daarvan om Huub en Jaap in de keuken.
Als Lieke komt leest Jaap de brief voor en zegt... dat er is gelachen om Lieke en Jaap in de keuken. Daarmee laat hij dus niet merken dan Huub en hij erg om de reiki hebben moeten lachen.
Lieke reageert dat ze mss binnenkort nog maar's een sessie moeten doen.. lijkt Jaap een goed idee
aha, dankquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Clank het volgende:
[..]
lul niet zo simpel manquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:18 schreef Suikeroom het volgende:
mensen Huub blijft wel jullie sekte-leider heh.. blijf 'm ten alle tijden verdedigen.. je weet wat Huub doet met afvalligen
Rond middennacht had Huub het vanmiddag over.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:17 schreef Ziet het volgende:
pfff wat een saaie dagen zijn dit op de streams zeg!
hoe laat zijn de mannen terug?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Rond middennacht had Huub het vanmiddag over.
Robert2006? Die schreef vaker dit soort kaartjes.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Wie schrijft die kaarten voor Amanda:
Je bent een mooi, oprecht, lief en eerlijk meisje.
Je wilt toch niet beweren dat je een betalende patient hebt??quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef DrsH het volgende:
nou lieverds verveel jullie lekker bij het kijken naar DGK ik heb wel wat beters te doen tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Doe effe normaal.Jij was ook net een jojo bij Huub.Eerst was hij alles,toen effe niet meer .En toen was hij toch wel goed en nu de fans die hem steeds wel mochten een beetje belachelijk maken omdat je nu Huub ineens weer niet mag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:18 schreef Suikeroom het volgende:
mensen Huub blijft wel jullie sekte-leider heh.. blijf 'm ten alle tijden verdedigen.. je weet wat Huub doet met afvalligen
Check de beweging van de stembanden. Moet toch erg prettig zijn voor Brian als Amanda lult.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
Nou amanda, je krijgt een kapje over je tanden hoor.
Ben nog geen opstandige Huub fan op een forum tegengekomen die zich hier aan stoorde. Of Huub lult dit stiekem tegen Lieke onder de dekens, of de streamers letten niet op, of de Huub fan neemt het voor lief of Lieke lult uit haar nek. Ben benieuwd wat daar het antwoord op is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:31 schreef Dark het volgende:
Lieke - Fuck it! Huub is vol van z'n fans, maar hij spreekt zich slecht uit over dezelfde fans!Dat is iets dat Lieke oneerlijk vindt.
Dat vage vermoeden heb ik ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke gelooft alleen in haar eigen waarheid. Zij zou samen met Brian het perfecte koppel zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ben nog geen opstandige Huub fan op een forum tegengekomen die zich hier aan stoorde. Of Huub lult dit stiekem tegen Lieke onder de dekens, of de streamers letten niet op, of de Huub fan neemt het voor lief of Lieke lult uit haar nek. Ben benieuwd wat daar het antwoord op is.
De popupoll is toch nog niet geweest?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is een zuurwijf!
En ze baalt als een gigantische stekker, dat ze gedaald is in de popoll, want zij is altijd zzzzooooo eerlijk!
Huub is altijd blij met de steun die hij krijgt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ben nog geen opstandige Huub fan op een forum tegengekomen die zich hier aan stoorde. Of Huub lult dit stiekem tegen Lieke onder de dekens, of de streamers letten niet op, of de Huub fan neemt het voor lief of Lieke lult uit haar nek. Ben benieuwd wat daar het antwoord op is.
Jawel hoor om 6 uur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De popupoll is toch nog niet geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |