quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
Och erme.quote:
QFT.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:37 schreef Misstique het volgende:
Niet in mcD!
Mijn liefde voor je is onvoorwaardelijk, dus wat maakt het ook eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:38 schreef Misstique het volgende:
Dan ben ik maar een deadbeat.
Vooruit dan. Omdat c_c er zo mooi op staat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:50 schreef mcDavid het volgende:
Gooi deze even in de op:
[ afbeelding ]
Good ol' times
quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:36 schreef rompompom het volgende:
En oja, c_c staat zo mooi op die foto omdat ze juist op dat moment pijpte voor een breezer.
Die was met jou naar het toilet, toch?quote:
Met jou was het niet alleen om te pissenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
David, slet. Jij gaat ook met iedereen naar de wc. Ik dacht dat iets tussen jou en mij was.
Nee oké. Dat dat even helder is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:08 schreef mcDavid het volgende:
Met jou was het niet alleen om te pissen
quote:
Tering. Dit neigt toch wel naar een nominatie voor 'Royal Sadness'.quote:
quote:
Euh, je zin is inmiddels al vergaan, denk ik?quote:Op zondag 16 december 2007 10:35 schreef mcDavid het volgende:
NEUKEN?
Dat ja. Wat gaan we er aan doen?quote:Op zondag 16 december 2007 18:21 schreef Blight het volgende:
Verveling.
quote:
quote:
Met z'n allen? Dat lijkt me nogal druk in bed JD.quote:
Een voor een!quote:Op zondag 16 december 2007 18:31 schreef Kuukske het volgende:
Met z'n allen? Dat lijkt me nogal druk in bed JD.
Jézus, ik ben toch zeker geen goedkope sloerie waar iedere vent 'm lafjes tegenaan mag hangen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:36 schreef JDude het volgende:
Een voor een!
quote:Op zondag 16 december 2007 18:42 schreef Blight het volgende:
Ik ben wel een goedkope sloerie, maar ook ik hoef geen vent in m'n bed.
Jep.quote:Op zondag 16 december 2007 18:55 schreef Kuukske het volgende:
Heb jij je kaartje al gekregen van Dribbel?
Op wat voor dag viel dat eigenlijk?quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef mcDavid het volgende:
Jep.
Die van mij?quote:Op zondag 16 december 2007 18:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euh, je zin is inmiddels al vergaan, denk ik?
Idd, Jan wacht maarquote:Op zondag 16 december 2007 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jézus, ik ben toch zeker geen goedkope sloerie waar iedere vent 'm lafjes tegenaan mag hangen.
Dat ik ze kreeg? een donderdag volgens mij. In een computerlokaaltje.quote:Op zondag 16 december 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op wat voor dag viel dat eigenlijk?
Waarom vroeg ik het ook?quote:
Save the best for last. Ik zie wel wat in die theorie.quote:Idd, Jan wacht maar
Lámá. Student. Ik weet het al.quote:Op zondag 16 december 2007 19:03 schreef mcDavid het volgende:
Dat ik ze kreeg? een donderdag volgens mij. In een computerlokaaltje.
Nou prima. Jij blij, ik blij, 2 tegen 3.quote:Op zondag 16 december 2007 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Save the best for last. Ik zie wel wat in die theorie.
Blij! Blij! BLIJ!quote:Op zondag 16 december 2007 19:09 schreef mcDavid het volgende:
Nou prima. Jij blij, ik blij, 2 tegen 3.
Een studentenlama.quote:Op zondag 16 december 2007 19:10 schreef mcDavid het volgende:
Ja ben ik nou een lama of een student?
Waar?!quote:Op zondag 16 december 2007 19:12 schreef JDude het volgende:
Goed topic.
Paars is oké.quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
Die goede ouwe layout. Mét Koekiemonster. En paarsquote:
Danny is altijd grappig in dat soort topics:quote:
Dan spelen we om geld. Euro per punt.quote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Dat kan ik niet. Dus ik denk dat we dan snel uitgespeeld zijn.
Dan ben jij heel snel rijk dus.quote:Op zondag 16 december 2007 20:58 schreef rompompom het volgende:
Dan spelen we om geld. Euro per punt.
quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel. Ik heb het achter een link gezet omdat het anders nogal een mega post werd.quote:Op maandag 17 december 2007 13:33 schreef Misstique het volgende:
Zijn die linkjes veilig klikbaar voor op werk?
Sommigen in die open dir wellicht wat minder, trouwens. Niet minder grappig though; vooral hormonen.jpg!quote:Op maandag 17 december 2007 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ah kee.
en dat ja.quote:Op maandag 17 december 2007 11:50 schreef Blight het volgende:
Maar dan kan je toch helemaal niet genieten van (en pimpen met) je getweakte layout?
http://members.lycos.nl/slettenbak/jeroom/aids.jpg en http://members.lycos.nl/slettenbak/jeroom/ahAHah.jpg blijven mijn absolute favorieten.quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sommigen in die open dir wellicht wat minder, trouwens. Niet minder grappig though; vooral hormonen.jpg!!
Ik niet.quote:Op maandag 17 december 2007 13:47 schreef Blight het volgende:
Het is ook wel érg flauw, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen..
Durf je wel, tegen zo'n lief klein meisje als ik?quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef rompompom het volgende:
Da's wel een beetje het idee er achter ja.
Daar denkt david de kabouter anders over.quote:Op maandag 17 december 2007 18:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Durf je wel, tegen zo'n lief klein meisje als ik?
Zo blijkens het is.quote:Op maandag 17 december 2007 18:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Durf je wel, tegen zo'n lief klein meisje als ik?
quote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef Misstique het volgende:
Mail is kut, iedereen moet dood en PMS zuigt dikke stiereballen..
Ja, dat kwam eerder niet voor. Gekke cerror, anderen gebruiken als je langetermijnsgeheugen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:10 schreef cerror het volgende:
Er is zowaar een meid die ik überpuick vind.
Eerste stap van verdoemenis!
Amen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:42 schreef Nosh het volgende:
Hoera voor überpuicke meiden, though. Dat we ze verdomme maar mogen koesteren.
En nieuwe mods worden niet meer lukraak uit BeF gevist, maar uit de 'Koffie SC'. Zorgwekkend.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:13 schreef JDude het volgende:
Relmof FA. Gek forum.
Godver. Op het verkeerde moment overgestapt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:39 schreef JDude het volgende:
En nieuwe mods worden niet meer lukraak uit BeF gevist, maar uit de 'Koffie SC'. Zorgwekkend.
BeF heeft ook geen nieuwe aanwas.quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:39 schreef JDude het volgende:
En nieuwe mods worden niet meer lukraak uit BeF gevist, maar uit de 'Koffie SC'. Zorgwekkend.
Oh. Ja, hoi! Ik lees je post net pas.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:08 schreef Nosh het volgende:
"HE NOSH JE KREEG MIJN STREETS-REFERENCE DOOR"
Ja, dat was me wat, Blight. Laten we spoonen om het te vieren!
Nee, want AFX vind ik 'wel okay'. En een substantieel bedrag neerleggen om in andermans oksel te vertoeven en een stukje overenthousiasme in mijn rug te voelen van de IDM-nerd achter me is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:12 schreef Blight het volgende:
Was je nou ook naar State-X New Forms geweest trouwens, Nosj?
Ah, wat schattig. Als blijk van waardering wil ik je graag verblijden met een plaatje van een vogelbekdier:quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:13 schreef Nosh het volgende:
Ik heb de hele nacht op mijn stoel zitten wiebelen tot het moment dat jij online zou komen en het zou lezen, en mij een beetje erkenning gaf. Want zo ben ik. Neurotisch, onzeker en constant op zoek naar een schouderklopje, als een puppy die je kerstkalkoen onderpist voor wat aandacht.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Ah, wat schattig. Als blijk van waardering wil ik je graag verblijden met een plaatje van een vogelbekdier:
[ afbeelding ].
Op vrijdag was het inderdaad veel te druk, maar nadat Aphex Twin vertrokken was nam het aantal bezoekers al flink af. Verder was de Mogwai DJ set erg tof, ook omdat we toen weer gewoon konden bewegen zonder dat er allerlei bezwete lichamen tegen je aan begonnen te rijden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:15 schreef Nosh het volgende:
Hoe was het, though?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:31 schreef Blight het volgende:
Er was ook nog een vrouw van 41 die mij dacht te versieren. Dat was het hoogtepunt van de avond, zoals je ongetwijfeld zult begrijpen.
ICE BURN.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:51 schreef Blight het volgende:
Ik houd het toch liever in mijn eigen leeftijdscategorie.
WTF ZE HEBBEN MIJ NOG NIET GEHAD!quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Als het kalf verdronken is...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:02 schreef Blight het volgende:
Dit in het kader van suffe one-liners om het topic levend te houden.
JE MOEDER!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
hallo
Alsof ik morgen nog gaquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef mcDavid het volgende:
Hoe laat moet je morgen op school zijn? en sms je ff of de brug het alweer doet dan?
Nee joh gekkiequote:Op woensdag 19 december 2007 12:10 schreef Misstique het volgende:
Je kan beter op zoek naar een nieuwe zanger.
Zeg, hee, zeg Blight, hee, hè, jouw onderschrift, zo hè, is dat no. als in het Engelstalige nee of als in numero?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:16 schreef Blight het volgende:
Ik heb een nieuwe iPod gekocht trouwens, Tiek. Ik zou zaterdag m'n oude ophalen, maar ik had zó geen zin, en dat ding had z'n beste tijd toch al gehad...
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeg, hee, zeg Blight, hee, hè, jouw onderschrift, zo hè, is dat no. als in het Engelstalige nee of als in numero?
De vorige ondertitel was geloof ik 'Hm?'.quote:
Gelukkig word je sig door andere creatieve geesten verzorgd.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:15 schreef Blight het volgende:
[..]
De vorige ondertitel was geloof ik 'Hm?'.
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef rompompom het volgende:
Gelukkig word je sig door andere creatieve geesten verzorgd..
Sig huhquote:
Ik moest dit weekend nog even aan je denken toen ik bij YMCK stond: http://www.youtube.com/watch?v=BVYLAVOU2poquote:Op woensdag 19 december 2007 20:32 schreef cerror het volgende:
Latere albums van Mr.Oizo zijn echt feckin' raar.
Ymck, da's japans. Toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik moest dit weekend nog even aan je denken toen ik bij YMCK stond: http://www.youtube.com/watch?v=BVYLAVOU2po
Kliekjesquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef ehqo het volgende:
Wat een kliekjes OP.
M!quote:
Dan moet je wel kijken. Tiek.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:39 schreef Blight het volgende:
Zie onze privé SC.
Ik was ff druk ja.quote:
Okay.quote:
MEM bestaat niet,quote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blight. kan jij die dondersteentjes in MEM nog wel de baas zijn?.
of welke aflorting memory lane ook heeftquote:
Genomineerd voor woord van het jaar 2008.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Litso het volgende:
Kaksnavel.
He's got lots more where that came from.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Genomineerd voor woord van het jaar 2008.
Bespaar me de details, bahquote:Op donderdag 20 december 2007 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
He's got lots more where that came from.
Die ouwe daarboven negeert Hen die voedsel naar het westen brengtquote:
Je bent jaloers. Geeft niks hoor. Overkomt iedereen wel eens.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Bespaar me de details, bah.
Zoals dat een neger woorden naar je toeschreeuwd op straat waarvan je geen hol van verstaat?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent jaloers. Geeft niks hoor. Overkomt iedereen wel eens.
Ik twijfelquote:Op donderdag 20 december 2007 11:57 schreef Misstique het volgende:
Ja hoor. Als jij dat wil.
Smotlul is een goed alternatief voor ''een druiper hebben''quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef Litso het volgende:
Het origineel is trouwens papsnavel. Zo wordt een van mijn projectgenoten steeds genoemd
Snotlul is ook best een leuke.
Zohee, scherp. Jij studeert zeker voor ONZ mod?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Smotlul is een goed alternatief voor ''een druiper hebben''
Ik studeer eigenlijk voor R&P mod, puur om mensen aan het huilen te maken, terwijl ik mijn e-penis zie groeien.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Zohee, scherp. Jij studeert zeker voor ONZ mod?
Ik heb jeuk, en hongerquote:Op donderdag 20 december 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
Tering. Alweer bijna lunchtijd. De tijd vliegt als je 'lol' hebt.
Als je héél goed kijkt kun je mijn huis zien!quote:
Met sneeuw hoef je ook niet te krabben.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ze gaan hier al met zout strooien terwijl de ruiten van je auto nog niet eens gekrabt moeten worden
Je woont toch in het centrumquote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kun je mijn huis zien!
Ik zie een conspiracy. Iets met oranje lucht, en een cirkel rond Breda.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
Rotterdam, Delft, Tilburg, Roosendaal. Echt óveral hebben ze sneeuw, behalve wij hier.
Oh, en ik zie 2,5 week vakantiequote:Op donderdag 20 december 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie een conspiracy. Iets met oranje lucht, en een cirkel rond Breda.
Dan ben ik maar een pleb, vakantie vieren, tieten kijken, rukken wanneer je dat blieft, heerlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 16:25 schreef rompompom het volgende:
Vakantie is voor het plebs! [ afbeelding ]!
Hoe kan je dan op díé foto jouw huis zienquote:
Ik zei toch dat je héél goed moest kijkenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ook nog niet
[..]
Hoe kan je dan op díé foto jouw huis zien
In de weerspiegelingn van het raam van de andere flat zeker
Dribbel! Wat liefdevol van je.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbel vind jullie lief
[ afbeelding ]
HIJG!
Rechts, rechtdoor, links, deur door. Bukken, omdraaien, deur dicht doen aub, rechts, rechtdoor, links.quote:
Die van Praxis had een wat mooiere afwerking. Maar goed.quote:
Ik heb nog 2 euro.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel geld heb je ?
Salaris, eindejaarsbonus én winstuitkering.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:50 schreef mcDavid het volgende:
Geen paniek, morgen komt de stufi!
Oh wacht...
Oh je trakteert?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Salaris, eindejaarsbonus én winstuitkering.
Nee. Ik ben een hebbert deze Kerst. Going Scrooge is the new Going Mickey Mouse.quote:
Lijkt mij geen enkel probleem.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan wil ik graag een biertje van je
Het moet wel enigzins naar bier smaken barbaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Neem je toch een breezer
Rosbief dan ?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Het moet wel enigzins naar bier smaken barbaar.
Whehehehehe!quote:
Wie heb je daar verstopt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Bier én piemel. Lalala.
Niemandquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:33 schreef JDude het volgende:
Wie heb je daar verstopt?
Oh bah. Sterktequote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef Misstique het volgende:
Vanmiddag moet onze hond ingeslapen worden..
Frituur. Bah. Pizza daarentegen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef Blight het volgende:
Ik waardeer je pogingen, Deo, maar niemand hier geeft nog wat om frituren heb ik het idee. De laatste keer dat ik de vetpot heb ontstoken was ergens eind 2005. Dit is meer een 'wijn en goede boeken'-reeks geworden.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
Ze is plotseling heel ziek geworden en ze kunnen niks meer doen. Ze kan niet eens meer uit haar mand komen om te eten/drinken/plassen/etc. En ze heeft pijn, dus dit is gewoon het beste, maar het voelt toch zó enorm kut..
Kuuksquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Nouja. Kuukske is wel een positieve uitzondering. Kuukse drinkt Hertog Jan..
Ja, wie begint er dan ook met Amstel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarschijnlijk de reden waarom ik alcohol haat is wss omdat mijn eerste biertje Amstel was, ik spuugde het meteen uit
sindsdien geen druppel bier mee geconsumeerd.
Weet je Tiek, soms is het gewoon beter zo, ik kan het persoonlijk neit aanzien om mijn trouwe vriend te zijn lijdenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
Ze is plotseling heel ziek geworden en ze kunnen niks meer doen. Ze kan niet eens meer uit haar mand komen om te eten/drinken/plassen/etc. En ze heeft pijn, dus dit is gewoon het beste, maar het voelt toch zó enorm kut..
Hè bah. Het klinkt inderdaad alsof het dan maar het beste is, maarja, das een schrale troost natuurlijk. Sterkte,quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
Bijna vakantie!quote:
Hmmokay. Nouja. Ik hou wel van een biertje op z'n tijd. Af en toen dan hè. Eentje op een avond. Of twee. En soms ook wel drie, of vier. Als het mee zit zelfs vijf of zes. Het kan alle kanten op zeg maar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarschijnlijk de reden waarom ik alcohol haat is wss omdat mijn eerste biertje Amstel was, ik spuugde het meteen uit
sindsdien geen druppel bier mee geconsumeerd.
Dank je en de rest ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:47 schreef Blight het volgende:
Hè bah. Het klinkt inderdaad alsof het dan maar het beste is, maarja, das een schrale troost natuurlijk. Sterkte,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |