Okay.quote:
MEM bestaat niet,quote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blight. kan jij die dondersteentjes in MEM nog wel de baas zijn?.
of welke aflorting memory lane ook heeftquote:
Genomineerd voor woord van het jaar 2008.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Litso het volgende:
Kaksnavel.
He's got lots more where that came from.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Genomineerd voor woord van het jaar 2008.
Bespaar me de details, bahquote:Op donderdag 20 december 2007 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
He's got lots more where that came from.
Die ouwe daarboven negeert Hen die voedsel naar het westen brengtquote:
Je bent jaloers. Geeft niks hoor. Overkomt iedereen wel eens.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Bespaar me de details, bah.
Zoals dat een neger woorden naar je toeschreeuwd op straat waarvan je geen hol van verstaat?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent jaloers. Geeft niks hoor. Overkomt iedereen wel eens.
Ik twijfelquote:Op donderdag 20 december 2007 11:57 schreef Misstique het volgende:
Ja hoor. Als jij dat wil.
Smotlul is een goed alternatief voor ''een druiper hebben''quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef Litso het volgende:
Het origineel is trouwens papsnavel. Zo wordt een van mijn projectgenoten steeds genoemd
Snotlul is ook best een leuke.
Zohee, scherp. Jij studeert zeker voor ONZ mod?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Smotlul is een goed alternatief voor ''een druiper hebben''
Ik studeer eigenlijk voor R&P mod, puur om mensen aan het huilen te maken, terwijl ik mijn e-penis zie groeien.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Zohee, scherp. Jij studeert zeker voor ONZ mod?
Ik heb jeuk, en hongerquote:Op donderdag 20 december 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
Tering. Alweer bijna lunchtijd. De tijd vliegt als je 'lol' hebt.
Als je héél goed kijkt kun je mijn huis zien!quote:
Met sneeuw hoef je ook niet te krabben.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ze gaan hier al met zout strooien terwijl de ruiten van je auto nog niet eens gekrabt moeten worden
Je woont toch in het centrumquote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kun je mijn huis zien!
Ik zie een conspiracy. Iets met oranje lucht, en een cirkel rond Breda.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
Rotterdam, Delft, Tilburg, Roosendaal. Echt óveral hebben ze sneeuw, behalve wij hier.
Oh, en ik zie 2,5 week vakantiequote:Op donderdag 20 december 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie een conspiracy. Iets met oranje lucht, en een cirkel rond Breda.
Dan ben ik maar een pleb, vakantie vieren, tieten kijken, rukken wanneer je dat blieft, heerlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 16:25 schreef rompompom het volgende:
Vakantie is voor het plebs! [ afbeelding ]!
Hoe kan je dan op díé foto jouw huis zienquote:
Ik zei toch dat je héél goed moest kijkenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ook nog niet
[..]
Hoe kan je dan op díé foto jouw huis zien
In de weerspiegelingn van het raam van de andere flat zeker
Dribbel! Wat liefdevol van je.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbel vind jullie lief
[ afbeelding ]
HIJG!
Rechts, rechtdoor, links, deur door. Bukken, omdraaien, deur dicht doen aub, rechts, rechtdoor, links.quote:
Die van Praxis had een wat mooiere afwerking. Maar goed.quote:
Ik heb nog 2 euro.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel geld heb je ?
Salaris, eindejaarsbonus én winstuitkering.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:50 schreef mcDavid het volgende:
Geen paniek, morgen komt de stufi!
Oh wacht...
Oh je trakteert?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Salaris, eindejaarsbonus én winstuitkering.
Nee. Ik ben een hebbert deze Kerst. Going Scrooge is the new Going Mickey Mouse.quote:
Lijkt mij geen enkel probleem.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan wil ik graag een biertje van je
Het moet wel enigzins naar bier smaken barbaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Neem je toch een breezer
Rosbief dan ?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Het moet wel enigzins naar bier smaken barbaar.
Whehehehehe!quote:
Wie heb je daar verstopt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Bier én piemel. Lalala.
Niemandquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:33 schreef JDude het volgende:
Wie heb je daar verstopt?
Oh bah. Sterktequote:Op vrijdag 21 december 2007 10:20 schreef Misstique het volgende:
Vanmiddag moet onze hond ingeslapen worden..
Frituur. Bah. Pizza daarentegen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef Blight het volgende:
Ik waardeer je pogingen, Deo, maar niemand hier geeft nog wat om frituren heb ik het idee. De laatste keer dat ik de vetpot heb ontstoken was ergens eind 2005. Dit is meer een 'wijn en goede boeken'-reeks geworden.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
Ze is plotseling heel ziek geworden en ze kunnen niks meer doen. Ze kan niet eens meer uit haar mand komen om te eten/drinken/plassen/etc. En ze heeft pijn, dus dit is gewoon het beste, maar het voelt toch zó enorm kut..
Kuuksquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Nouja. Kuukske is wel een positieve uitzondering. Kuukse drinkt Hertog Jan..
Ja, wie begint er dan ook met Amstel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waarschijnlijk de reden waarom ik alcohol haat is wss omdat mijn eerste biertje Amstel was, ik spuugde het meteen uit
sindsdien geen druppel bier mee geconsumeerd.
Weet je Tiek, soms is het gewoon beter zo, ik kan het persoonlijk neit aanzien om mijn trouwe vriend te zijn lijdenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
Ze is plotseling heel ziek geworden en ze kunnen niks meer doen. Ze kan niet eens meer uit haar mand komen om te eten/drinken/plassen/etc. En ze heeft pijn, dus dit is gewoon het beste, maar het voelt toch zó enorm kut..
Hè bah. Het klinkt inderdaad alsof het dan maar het beste is, maarja, das een schrale troost natuurlijk. Sterkte,quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |