Okay.quote:
MEM bestaat niet,quote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blight. kan jij die dondersteentjes in MEM nog wel de baas zijn?.
of welke aflorting memory lane ook heeftquote:
Genomineerd voor woord van het jaar 2008.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Litso het volgende:
Kaksnavel.
He's got lots more where that came from.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Genomineerd voor woord van het jaar 2008.
Bespaar me de details, bahquote:Op donderdag 20 december 2007 11:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
He's got lots more where that came from.
Die ouwe daarboven negeert Hen die voedsel naar het westen brengtquote:
Je bent jaloers. Geeft niks hoor. Overkomt iedereen wel eens.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Bespaar me de details, bah.
Zoals dat een neger woorden naar je toeschreeuwd op straat waarvan je geen hol van verstaat?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent jaloers. Geeft niks hoor. Overkomt iedereen wel eens.
Ik twijfelquote:Op donderdag 20 december 2007 11:57 schreef Misstique het volgende:
Ja hoor. Als jij dat wil.
Smotlul is een goed alternatief voor ''een druiper hebben''quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef Litso het volgende:
Het origineel is trouwens papsnavel. Zo wordt een van mijn projectgenoten steeds genoemd
Snotlul is ook best een leuke.
Zohee, scherp. Jij studeert zeker voor ONZ mod?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Smotlul is een goed alternatief voor ''een druiper hebben''
Ik studeer eigenlijk voor R&P mod, puur om mensen aan het huilen te maken, terwijl ik mijn e-penis zie groeien.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Zohee, scherp. Jij studeert zeker voor ONZ mod?
Ik heb jeuk, en hongerquote:Op donderdag 20 december 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
Tering. Alweer bijna lunchtijd. De tijd vliegt als je 'lol' hebt.
Als je héél goed kijkt kun je mijn huis zien!quote:
Met sneeuw hoef je ook niet te krabben.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ze gaan hier al met zout strooien terwijl de ruiten van je auto nog niet eens gekrabt moeten worden
Je woont toch in het centrumquote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kun je mijn huis zien!
Ik zie een conspiracy. Iets met oranje lucht, en een cirkel rond Breda.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
Rotterdam, Delft, Tilburg, Roosendaal. Echt óveral hebben ze sneeuw, behalve wij hier.
Oh, en ik zie 2,5 week vakantiequote:Op donderdag 20 december 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie een conspiracy. Iets met oranje lucht, en een cirkel rond Breda.
Dan ben ik maar een pleb, vakantie vieren, tieten kijken, rukken wanneer je dat blieft, heerlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 16:25 schreef rompompom het volgende:
Vakantie is voor het plebs! [ afbeelding ]!
Hoe kan je dan op díé foto jouw huis zienquote:
Ik zei toch dat je héél goed moest kijkenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ook nog niet
[..]
Hoe kan je dan op díé foto jouw huis zien
In de weerspiegelingn van het raam van de andere flat zeker
Dribbel! Wat liefdevol van je.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Dribbel vind jullie lief
[ afbeelding ]
HIJG!
Rechts, rechtdoor, links, deur door. Bukken, omdraaien, deur dicht doen aub, rechts, rechtdoor, links.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |