Jézus, ik ben toch zeker geen goedkope sloerie waar iedere vent 'm lafjes tegenaan mag hangen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:36 schreef JDude het volgende:
Een voor een!
quote:Op zondag 16 december 2007 18:42 schreef Blight het volgende:
Ik ben wel een goedkope sloerie, maar ook ik hoef geen vent in m'n bed.
Jep.quote:Op zondag 16 december 2007 18:55 schreef Kuukske het volgende:
Heb jij je kaartje al gekregen van Dribbel?
Op wat voor dag viel dat eigenlijk?quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef mcDavid het volgende:
Jep.
Die van mij?quote:Op zondag 16 december 2007 18:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euh, je zin is inmiddels al vergaan, denk ik?
Idd, Jan wacht maarquote:Op zondag 16 december 2007 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jézus, ik ben toch zeker geen goedkope sloerie waar iedere vent 'm lafjes tegenaan mag hangen.
Dat ik ze kreeg? een donderdag volgens mij. In een computerlokaaltje.quote:Op zondag 16 december 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op wat voor dag viel dat eigenlijk?
Waarom vroeg ik het ook?quote:
Save the best for last. Ik zie wel wat in die theorie.quote:Idd, Jan wacht maar
Lámá. Student. Ik weet het al.quote:Op zondag 16 december 2007 19:03 schreef mcDavid het volgende:
Dat ik ze kreeg? een donderdag volgens mij. In een computerlokaaltje.
Nou prima. Jij blij, ik blij, 2 tegen 3.quote:Op zondag 16 december 2007 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Save the best for last. Ik zie wel wat in die theorie.
Blij! Blij! BLIJ!quote:Op zondag 16 december 2007 19:09 schreef mcDavid het volgende:
Nou prima. Jij blij, ik blij, 2 tegen 3.
Een studentenlama.quote:Op zondag 16 december 2007 19:10 schreef mcDavid het volgende:
Ja ben ik nou een lama of een student?
Waar?!quote:Op zondag 16 december 2007 19:12 schreef JDude het volgende:
Goed topic.
Paars is oké.quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
Die goede ouwe layout. Mét Koekiemonster. En paarsquote:
Danny is altijd grappig in dat soort topics:quote:
Dan spelen we om geld. Euro per punt.quote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Dat kan ik niet. Dus ik denk dat we dan snel uitgespeeld zijn.
Dan ben jij heel snel rijk dus.quote:Op zondag 16 december 2007 20:58 schreef rompompom het volgende:
Dan spelen we om geld. Euro per punt.
quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!
Jawel. Ik heb het achter een link gezet omdat het anders nogal een mega post werd.quote:Op maandag 17 december 2007 13:33 schreef Misstique het volgende:
Zijn die linkjes veilig klikbaar voor op werk?
Sommigen in die open dir wellicht wat minder, trouwens. Niet minder grappig though; vooral hormonen.jpg!quote:Op maandag 17 december 2007 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ah kee.
en dat ja.quote:Op maandag 17 december 2007 11:50 schreef Blight het volgende:
Maar dan kan je toch helemaal niet genieten van (en pimpen met) je getweakte layout?
http://members.lycos.nl/slettenbak/jeroom/aids.jpg en http://members.lycos.nl/slettenbak/jeroom/ahAHah.jpg blijven mijn absolute favorieten.quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sommigen in die open dir wellicht wat minder, trouwens. Niet minder grappig though; vooral hormonen.jpg!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |