Vooruit dan maar....quote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou hup! Openen dat 'Babycouture' topic dan en showen!
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef Modus het volgende:
Ha, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het begrip luiertas niet eens kende tot gisteren. De naam suggereert dat het een tas is speciaal voor luiers en verder niks maar ik heb inmiddels begrepen dat het meer is dan dat, dat je er allemaal babymuk in kwijt kan, je flessie etc. Maar dan nog... moet het dan allemaal zo duur?
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor we Naf Naf spenen, Oilily rammelaars en Replay slabbetjes (2 voor maar ¤ 89,95, wasn een aanbieding schaaaaat!) in de winkel zullen aantreffen.
.
Niet happen hoor..
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat je nu met iets nieuws komt?![]()
![]()
Think again...
Het is niet voor niets dat de BabyGap een begrip is.Vergeet niet dat de upperclass, die echt geld teveel heeft, ook kindjes krijgt en die dus mooi wel wil uitdossen en uitrusten als zichzelf.
Ik noem Dior slofjes bijvoorbeeld.
Maar goed, daar ging dit topic niet over. Luiertassen it is.
Als je het over de gekte van 'Babycouture' wil hebben moet je mss even een apart topic openen. Kan nog best interessant zijn denk ik.
die heb ik in het witquote:Op donderdag 13 december 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
www.minibeau.nl/babydiorwinter/index.html
Een linkje naar allemaal leuke kleertjes...
En ik heb schoentjes gezien, waaraan ik dus nu al helemaal verkocht ben
[ afbeelding ]
Ik moet ze ook hebben!quote:
OMGquote:Op donderdag 13 december 2007 13:26 schreef k_i_m het volgende:
Oooh, die roze met vetertjes.
.
.
[ afbeelding ]
En dat voor maar 50 euro!.
Zet je dat er dan wel even bij. Zo van deze niet....maar deze welquote:Op donderdag 13 december 2007 13:32 schreef k_i_m het volgende:
Oja, voor de duidelijkheid, ik heb niet alles wat ik hier ga posten hoor.
Dierenprints zijn weer helemaal 2008!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:43 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind deze zo verschrikkelijk gaaf. Het zou me niks verbazen als het nog écht bont is ook.
[ afbeelding ]
Een echte Cavalli, voor maar ietsje meer dan 620 euro.
Het moge duidelijk zijn dat dit mijn huis niet inkomt.
Leukquote:Op donderdag 13 december 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
En ik heb schoentjes gezien, waaraan ik dus nu al helemaal verkocht ben
[ afbeelding ]
Die link gaat mij geld kosten...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Étoile het volgende:Wat een topic! En die andere ook, die luiertas, kim
![]()
![]()
Dit linkje mag dan natuurlijk niet ontbreken: http://www.giuliadesign.nl/
[ afbeelding ]
Ik kan me wel voorstellen dat er veel mensen zijn die![]()
van de prijzen. Zeker als je zelf thuis behoorlijk bewuste keuzes moet maken om rond te komen. Anderzijds, als je sowieso al gewend bent om voor jezelf en je interieur meer geld uit te geven, dan is het ook wel logisch dat je dit met kinderspullen ook sneller doet.
Zolang je je kinderen maar wel gewoon lekker kind laat zijn. Je kent ze wel, ouders die in paniek schieten om een broek als een kind op straat speelt.
Sorry!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die link gaat mij geld kosten...
Ja en in de aanbieding!!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:03 schreef Étoile het volgende:
[..]
Sorry!![]()
[ afbeelding ]
Hoe schattig.
En nou dacht ik dat ik een dure smaak had maar ik kan gelukkig zeggen dat ik bij de Prenatal en de Hema setjes heb gezien die vele malen schattiger zijn dan dezequote:
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 13 december 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd wat jij zegt Etoile. Ik zou sowieso al nooit zoveel geld uitgeven aan een dior shirtje voor mezelf, laat staan voor mijn kind. Maar als je gewend bent dat soort dingen te kopen en dragen, en ze ook echt mooi vindt kan ik me voorstellen dat je het voor je kind ook doet.
Hehe.. Ethan heeft een heel sportief capuchon vestje van BabyGAP en daar staat de goedkoopste witte joggingbroek van de HEMA echt prima onder!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:18 schreef Beaker het volgende:
Burberry gecombineerd met een donkerblauwe rib pofbroek van de Wibra![]()
Een paar sokken ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:16 schreef Étoile het volgende:
Hihi ik zou het zelf ook niet zomaar kopen hoor Tearsong (ik heb geeneens kinderen of kinderplannen, ik vind winkelen gewoon leuk). Als ik met vriendinnen (met kinderen) winkel dan zie je bij de Hema, H&M, aanbiedingen bij de Mexx, Zara en zelfs Wibra ook superveel leuke dingen voor 5 euro ofzo. En het kan ook juist een kick zijn om zo goedkoop mogelijk leuke dingen te scoren.
Maar ik kan me best voorstellen dat een andervan dit soort leuke dingen.
Uhuhquote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef TearSong het volgende:
zijn dat nou bontsloffen/schoenen?
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Étoile het volgende:Wat een topic! En die andere ook, die luiertas, kim
![]()
![]()
Dit linkje mag dan natuurlijk niet ontbreken: http://www.giuliadesign.nl/
Nee hoor, rompertjes, basic tshirtjes, joggingbroekjes etc. kan je echt wel voor die prijs vinden bij een Hema, Zeeman of Wibra en in de opruiming bij betere merken. Laatst als kraamkadootje nog voor 15 piek 2 hele schattige tshirtjes met lange mouwen en een rokje gekocht in de opruiming bij Mexx.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef Smirre het volgende:
[..]
Een paar sokken ofzo?
Een gemiddelde broek scoor je zelfs bij "Wiman" en consorten niet (meer) voor 5 euro.
Neuh, is het ook niet, maar vergeleken met 3 euro voor de broek en 30 ofzo voor het vest (geen idee wat het in NL kost eigenlijk, alles komt van de schoonfamilie uit Amerikaquote:Op donderdag 13 december 2007 16:26 schreef DaviniaHR het volgende:
GAP is toch niet echt couture? Althans niet voor de prijs...
Ik wil niet belerend doen, maar er is nogal een verschil in bont of leer dragen. Leer is vaak een restproduct van een dier dat geslacht is voor vlees. Dieren voor bont worden ervoor gefokt en vaak op gruwelijke wijze afgeslacht voor het bont. Dus dat is echt een verschil.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:25 schreef Silmarwen het volgende:
Je draagt toch ook leer een eet toch ook vlees? Ik doe nooit zo moeilijkover bont. Heb geen bont, heb ook nooit bont gehad, maar snap het drama niet echt.
Trouwens ik vind Le petit Bateau ook helemaal geweldig en dat is dus helemaal niet duur, vooral niet als je het in Frankrijk koopt. Geweldig schattige rompertjes hebben ze! Heb er al een stuk of 6 geloof ik.
Laat iedereen dat toch voor zichzelf beslissen...quote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik wil niet belerend doen, maar er is nogal een verschil in bont of leer dragen. Leer is vaak een restproduct van een dier dat geslacht is voor vlees. Dieren voor bont worden ervoor gefokt en vaak op gruwelijke wijze afgeslacht voor het bont. Dus dat is echt een verschil.
Ik probeer ook geen mening erdoor te drammen, ik geef alleen aan dat het dus echt niet hetzelfde is als leer dragen of vlees eten. Is gewoon een feit, geen discussie waard verder denk ik?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Laat iedereen dat toch voor zichzelf beslissen...
Jottum heeft idd echt zulke leuke dingen!!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef Fuente het volgende:
Dit is geen goed topic voor mij
Wauw wat een gave kleertjes!
Persoonlijk ben ik helemaal maf van de kleding van jottum, echt helemaal super, maar helaasssss, zo duur
Owww echt, ik ben d'r verliefd op! Voor jongetjes ook trouwens, hele leuke kleertjes. Als ik ooit de loterij win, koop ik alles van jottumquote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Jottum heeft idd echt zulke leuke dingen!!
Ik was helemaal verliefd hierop:
[ afbeelding ]
Hebben ze het alleen voor kindjes van 1.40!!![]()
Bij een bruidswinkel kunnen ze je daar vast wel aan helpen.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef DaviniaHR het volgende:
Oh, en trouwens... Als mijn vader gaat trouwen (eind mrt) gaat Eli (dan 7 mnd) in smoking, uiteraard
Ik weet alleen niet waar ik die vandaan zou moeten toveren. Iemand tips?
wat een leuk jasje (alleen die strikjes vind ik gruwelijk)quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dit topic is zó fout voor mijn hebberigheid
Modus, als je nou op kraamvisite komt he, en ik krijg een dochter..krijg ik dan deze van je?![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Monnalisaquote:Op donderdag 13 december 2007 17:04 schreef --Eveliene-- het volgende:
Baby Dior voor K-I-M.
[ afbeelding ]
maar £70,-
En dat grijze jasje...Welk merk was dat? Als ik dat aan husb laat zien krijgt Leonore het misschien wel voor kerst
Ow, ik wil ook een meisje!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh, dat is leuk!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze het alleen voor kindjes van 1.40!!![]()
Isa heeft ook dezequote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Het hoeft ook niet perse couture te zijn. Modus vond een rammelaar van Olily al buitensporig.
heb ik dus ookquote:Op donderdag 13 december 2007 19:44 schreef E.T. het volgende:
Ik ben echt veel te nuchter voor zulke dingen volgens mij..
Nou geef ik voor mezelf ook niet om merkkleding dus dat scheelt volgens mij al
In de uitverkoop en nu nog slechts 50 pondquote:Op donderdag 13 december 2007 17:04 schreef --Eveliene-- het volgende:
Baby Dior voor K-I-M.
[ afbeelding ]
maar £70,-
En dat grijze jasje...Welk merk was dat? Als ik dat aan husb laat zien krijgt Leonore het misschien wel voor kerst
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:32 schreef --Eveliene-- het volgende:
Dior heeft zulke leuke jurkjes... maar de meeste zijn pas vanaf 4/5 jaar en dat is deze kerst dus nog te groot
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:39 schreef --Eveliene-- het volgende:
Dior kerstjurkje van Leonore
(En nee, dat is duidelijk niet mijn dochter, die is nog veeeeeeeeel kleiner)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb dat ook, het doet me echt nietsquote:Op donderdag 13 december 2007 19:44 schreef E.T. het volgende:
Ik ben echt veel te nuchter voor zulke dingen volgens mij..
Nou geef ik voor mezelf ook niet om merkkleding dus dat scheelt volgens mij al
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:58 schreef Belana het volgende:
[..]
ik heb dat ook, het doet me echt niets
sterker nog, als ik die fotootjes zie van die kindjes, dan denk ik: wat vreselijk die kindjes als kleine volwassenen aangekleed
Ik vind het een topic waar je veel te dure kleertjes moet posten. Dan kunnen we er met zn allen om lachen... Sommige van ons zullen misschien in een waas een keer iets veel te duurs hebben aangeschaft, en ook dat is een reden om die veel te dure aanschaf te posten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:11 schreef k_i_m het volgende:
Is dit eigenlijk een discussie topic, of een topic waarin men sec spullen post die ofwel veels te duur ofwel haske leuk zijn? Want in het laatste geval is het commentaar een beetje jammer van alle mensen die slechts komen melden dat ze het te duur en stom vinden. Natuurlijk is het meeste te duur en niet alles even leuk, maar zoek dan zelf iets wat wel leuk is, denk ik dan, ofzo.
Mod topic of hier maakt me niks uit. Discussie loopt nu toch al.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:43 schreef k_i_m het volgende:
Als dit al aanstellen is, dan geef ik ook maar geen commentaar meer. Of was het anders geweest als ik dit in het mod-topic had geplaatst? Ik vind het gewoon jammer van het topic, that's all. Maar het is goed hoor, ik hou het wel voor me.
Helaas trapt mijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dat jasje is adorable!!!!!!!!! Oh mijn God wat schattig!Wel beetje duur, maar hey de dollar staat op het moment laag dus die 160 dollar is wat zo'n 110 euro op he moment.
Positief bekijken he!
Die van mij keek me aan en begon te lachen. Hij zei niet eens wat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Helaas trapt mijndaar mooi niet in..
Ik ook niet hoor, ik google op baby couture en klikte op een commercial link... toen vond ik dit allemaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:54 schreef Jelief het volgende:
Oh Sjeen die is schattig!
Ik moet bekennen dat ik echt geen idee heb waar ik dit soort dingen moet zoeken. Ik ben totaal geen merkentype .
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef Silmarwen het volgende:
Helemaal met k_i_m en Ticootje eens. Gewoon asociale belachelijk dure kleertjes showen!Ik durf te wedden dat ik vroeg of laat toch een keer zoeits heul duurs zal kopen voor kerst ofzo.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef Sjeen het volgende:
Ook leuk
[ afbeelding ]
130 dollar...
Alleen de internationale verzendkosten32,50 dollar
Die wil ik ook voor Isa!!! Op verlanglijstje zet voor als papa weer naar VS gaatquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:46 schreef Aventura het volgende:
Ik was van de week in de Bijenkorf en daar hebben ze een hele afdeling met dit spul. Ik zag een heel lief Burberry-rokje met gesp, 80 euroIk hou wel van die semi-volwassen kleertjes. Moest ook meteen aan deze foto denken:
[ afbeelding ]Suri Cruise
Je weet dat je ook nog slippers bij het badjasje kan kopen he?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu echt iets heel leuks gezien!!
[ afbeelding ]
Een badjassenset voor papa, mama en kleine...
kon je dat? De verleiding weerstaan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:11 schreef snoopy het volgende:
Ik stond gisteren per ongelukin de Oililywinkel (Kalvertoren Amsterdam) en alles is nu met 50% korting.
Ik heb de verleiding weerstaan maar dacht, ik deel het even mee
Ik heb al een paar minisokjes met Ferrari logo ingepakt voor je klaar liggen. Heb jij ff pech!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dit topic is zó fout voor mijn hebberigheid
Modus, als je nou op kraamvisite komt he, en ik krijg een dochter..krijg ik dan deze van je?![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Is dat couture dan, want dan heeft Emma een couture rammelaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu echt iets heel leuks gezien!!
[ afbeelding ]
Een badjassenset voor papa, mama en kleine...
Zo Kim!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:
Okee, dan zal ik overal eens nuttig gaan toevoegen dat ik dingen stom vind en verder niks. Kijken of dat de topics ten goede komt. Je ziet mij nergens zeggen dat mensen geen commentaar mogen geven, maar post dan ook iets wat je wél leuk vind, anders is de discussie zo snel klaar he?
.
ik doe er ook niet aan mee hoor, een spijkerbroek van 50 euro vind ik wild zat. eentje van 150 euro wordt net zo vuil bij het buitenspelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
...Overigens hou ik zelf erg van mooie kleding en ben ik niet te beroerd daar geld aan uit te geven. Maar ik speel er niet meer me in de zandbak en groei er niet uit.
Of klink ik nu erg calvinistisch?
Nou vooruit dan, tis immers de gedachte die teltquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb al een paar minisokjes met Ferrari logo ingepakt voor je klaar liggen. Heb jij ff pech!.
Neehoor, stomme replies krijgen een stom antwoord. Dat doe ik al jaren elders op het forum zonder dat er hormonen aan te pas komen. Ik snap nog steeds niet zo goed waarom ik geen commentaar mag geven, maar die discussie is al klaar verderquote:
Dit vind ik toch wel het meest afschuwelijkste 'ding' uit dit gehele topic!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht 189 dollar.
Voor meisjes heb je echt zoveel meer leuke dingen dan voor jongens.
Ja als iemand leuke gave jongenskleding heeft gevonden houd ik me aanbevolen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
jongenskleren (vanaf maat 128 ongeveer) zijn gewoon net als bij H&MAlleen dan met andere lettertjes erop.
ik ben gewoon teleurgesteld
Ja lief hequote:Op zondag 16 december 2007 11:23 schreef --Eveliene-- het volgende:
S_oepstengel, die schoentjes!(allebei!!)
Haha echt waar? Ik ben erg van de Britse en wat tuttige kleding.quote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel het meest afschuwelijkste 'ding' uit dit gehele topic!
Ik ben meer het sneakers/spijkerbroek/sweatshirt typequote:Op maandag 17 december 2007 11:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Haha echt waar? Ik ben erg van de Britse en wat tuttige kleding.Zelf loop ik ook het liefst in een pantalon met een blouse rond hoor.
hahaha, PV, ik begrijp je helemaal. Ik heb een H&M kerstjurkje laten hangen voor mijn dochtertje omdat ik het idd zonde vond alleen voor kerst. De prijs? 14,90.quote:Op zondag 16 december 2007 10:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
OMFG, wat een topic....
Meeste van de kleertjes die ik voorbij zie komen, vind ik echt afschuwelijk. Maarja, jullie mogen het mooi vinden hoor![]()
Ik snap alleen niet dat er zoveel geld aan wordt uitgegeven. En je maakt van je kleintje een soort aankleedpopje. Bovendien worden kleintjes nog wel eens vies tijdens het spelen/eten. Beetje zonde hé?
Mensen, ik voel me al schuldig tegenover de portemonnee als ik bij H&M iets koop.
Van de week zag ik iets geweldigs hangen bij H&M: een soort zwart jasje, glanzende zwarte voering en aan de buitenkant lichte krijtstreepjes. Wow! En ik vond hem te duur voor alleen met kerst enzo. ¤ 24,95
nee, praktisch gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zo Kim!Hormonenaanval?!
![]()
Sommige dingen vind ik wel leuk, pippilangkousjurkje, een jasje (bruin met bloemen).
Maar wat is de lol van een rompertje van 50 euro? Je kind draagt het hoogstens een maand, schijt het vol en is er dan uitgegroeid. Of een T-shirtje met een polopaard erop. Echt, ik snap daar geen hout van.
Gaat het om het pimpen? Dat is de enige reden die ik kan bedenken.
Overigens hou ik zelf erg van mooie kleding en ben ik niet te beroerd daar geld aan uit te geven. Maar ik speel er niet meer me in de zandbak en groei er niet uit.
Of klink ik nu erg calvinistisch?
Jaaa! Alleen spijtig dat dat niet zoveel te vinden is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:02 schreef Noli. het volgende:
Ik vind zo'n jaren 50/60 stijl dan wel weer heel erg leuk.
Hm ja, komt in de buurt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef Vivi het volgende:
Dit is wel iets voor jou BM, en dan in Gent ook nog :
http://www.josie.be/
zou jij je kind dat serieus aandoen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:27 schreef lily het volgende:
[..]
haha, een barbapappa jurk. Grappig
[ afbeelding ]
Die vind ik heel leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef lily het volgende:
3 jongensvesten, 2 van Kenzo en 1 van Catimini
tussen de 60 en 80 euro dus te duur (vind ik) maar wel leuk (vind ik)
Die barbapapa vind ik niet zo heel leuk, maar die vintage/retrostijl wel!quote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou jij je kind dat serieus aandoen?(als het een meisje was dan he
)
Nou, dat dacht ik ook. Als je een gordijn met dessin uit de jaren '60/70 hebt (ik had de fabeltjeskrant op mijn kamer vroeger...quote:voor zślke simpele modelletjes zijn de prijzen wel aan de behoorlijke kant
jaquote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef lady-wrb het volgende:
zou jij je kind dat serieus aandoen?(als het een meisje was dan he
)
wat lief ...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:34 schreef Moonah het volgende:
Post je nog eens een foto van mijn lievelingskindje?![]()
![]()
Ik heb ze...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
En wat te denken van Baby Uggs:
[ afbeelding ]
Ah ja, dat snap ik ook wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef lily het volgende:
[..]
wat lief ...
(vind ik zo "dubbel" aangezien ik zo ontzettend weinig reageer de laatste tijd)
t is niet echt mijn kleur, maar het model en de uitvoering zijn echt heel leukquote:Op donderdag 20 december 2007 17:03 schreef p_iglet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de tuinbroek kan ik geen plaatje van vinden
Wat een prachtig jurkje Ticoquote:Op maandag 3 maart 2008 19:52 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik afgelopen weekend gekocht, voor het dopen van Jennifer.
quote:
Eh, nee sorry, ik koop het altijd "gewoon" in de winkel, ik heb geen creditcard namelijk (zelfbeschermingquote:Op maandag 3 maart 2008 21:53 schreef Beaker het volgende:
@ Vivi weet jij ergens een online webshop waar ze Burberry kinderkleding verkopen....
En ja, ik vind Burberry ook geweldig![]()
![]()
En jij houdt niet eens van Burberryquote:Op maandag 3 maart 2008 22:15 schreef milagro het volgende:
http://uk.burberry.com/pws/ProductCategoryAttributeLink.ice?layout=departmenthome.layout&page=Childrenswear&paId=wc_dept&value=Childrenswear
op de USA site nog veel meer keus
http://www.burberryusaonl(...)p?categoryId=2119968
klopt, ik vind het fantasieloos spul voor kakwijven zonder sexdrivequote:
Hahaha er zit ook nog een te schattig broekje bi (helaas niet meer in de juiste kleur op de site)j:quote:Op maandag 3 maart 2008 21:42 schreef LadyS het volgende:
Stiemie, dat jasje is echt geweldig!!! Wanneer komt je schoonzus weer?![]()
Ja die bedolede ik, maar daar ben ik alleen geslaagd voor een trui en shirtjesquote:Op maandag 3 maart 2008 22:28 schreef p_iglet het volgende:
beaker in rotterdam heeft iig le cocochinelle ofzoiets in dat weena plaza ofzoiets redelijk wat burberry...
weet niet ofje die zaak bedoelde..
ooooh...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:57 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hahaha er zit ook nog een te schattig broekje bi (helaas niet meer in de juiste kleur op de site)j:
[ afbeelding ]
Het scheelt echt zoveel met de Gap-kleding die je hier koopt. Het jasje is nu zelfs in de sale voor maar 20 dollar (volgens mij iets van 15 euro? ) Ik had zelfs een hele leuke gestreepte romper die nu afgeprijsd was naar 3 dollar![]()
Mijn schoonzusje is tot en met maandag in Nederland. En dan gaat mijn broertje volgende maand weer een keertje heen en weer
haha, wibra kom ik niet maar zeeman vind ik best leuk spul hebben dus kan best, alleen bij zeeman betaal je er een heel stuk minder voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:51 schreef moussy het volgende:
wat KD nou laat zien vind ik meer iets wibra, zeeman achtigs hebben
Daarom zeg ik al, ik vind het veels te duur, ga er geen geld aan uitgeven als ik het voor veel minder kan krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:58 schreef moussy het volgende:
Wat jij juist laat zijn zijn van die simpele dingetjes die je zo in elkaar jast als je een beetje kan naaien, best veel dingen eigenlijk die hier voorbij komen, maar dan heb je het merklabeltje niet he
Nee, het jurkje is trouwens binnen, hij is zoooo mooi.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:34 schreef k_i_m het volgende:
Wat een beeldig jurkje! Volgens mij krijg ik net een ontvangstbevestiging met jouw naam erop teruggemaild (ja, ik heb daar schoenen gekocht. ) heb jij toevallig ook iets ontvangen met een andere achternaam?
.
.
Ik zou bijna medelijden met Jennifer krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, het jurkje is trouwens binnen, hij is zoooo mooi.
Ik baal er trouwens van dat ik die schoentjes niet heb gekocht, nu kan ik ze nergens meer vinden. Zo zie je maar weer, gewoon kopen als je het mooi vindt.
Nu moet ze maar de Ralph Lauren schoentjes eronder aan...![]()
Ik heb trouwens van mijn moeder een broekje van burberry gekregen, ik zal eens vragen waar ze die vandaan heeft.
Dankje voor die link, die site van urban baby runaway is echtquote:Op zondag 30 december 2007 11:25 schreef SHE het volgende:
Jedi baby
[ afbeelding ]
( Urban baby runway )
Lady S ik zie je reactie nu pasquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:18 schreef LadyS het volgende:
[..]
ooooh...![]()
dat broekje is ook leuk
Denk je dat je broer zo een vestje mee wil nemen voor me?Dan ga ik je pm-en
Rompers voor 3 dollardas ook niet duur
Nee hoor, geen probleem, hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 20:04 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Lady S ik zie je reactie nu pas![]()
![]()
Het loopt allemaal een beetje anders nu omdat de vergunning voor mijn broetje weer uitgesteld is en omdat het qua werk ook niet echt een vetpot is daar op het moment. Ik heb dus geen idee wanneer hij gaat. In ieder geval is het allemaal wat mij betreft niet zeker genoeg om iets af te spreken. Ik hoop dat je het niet erg vindt?
nu vind ik ze niet grappig meer, maar eng.. het zullen waarschijnlijk wel voornamelijk zulke moeders zijn die ze kopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |