Hehe.. Ethan heeft een heel sportief capuchon vestje van BabyGAP en daar staat de goedkoopste witte joggingbroek van de HEMA echt prima onder!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:18 schreef Beaker het volgende:
Burberry gecombineerd met een donkerblauwe rib pofbroek van de Wibra![]()
Een paar sokken ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:16 schreef Étoile het volgende:
Hihi ik zou het zelf ook niet zomaar kopen hoor Tearsong (ik heb geeneens kinderen of kinderplannen, ik vind winkelen gewoon leuk). Als ik met vriendinnen (met kinderen) winkel dan zie je bij de Hema, H&M, aanbiedingen bij de Mexx, Zara en zelfs Wibra ook superveel leuke dingen voor 5 euro ofzo. En het kan ook juist een kick zijn om zo goedkoop mogelijk leuke dingen te scoren.
Maar ik kan me best voorstellen dat een andervan dit soort leuke dingen.
Uhuhquote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef TearSong het volgende:
zijn dat nou bontsloffen/schoenen?
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Étoile het volgende:Wat een topic! En die andere ook, die luiertas, kim
![]()
![]()
Dit linkje mag dan natuurlijk niet ontbreken: http://www.giuliadesign.nl/
Nee hoor, rompertjes, basic tshirtjes, joggingbroekjes etc. kan je echt wel voor die prijs vinden bij een Hema, Zeeman of Wibra en in de opruiming bij betere merken. Laatst als kraamkadootje nog voor 15 piek 2 hele schattige tshirtjes met lange mouwen en een rokje gekocht in de opruiming bij Mexx.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef Smirre het volgende:
[..]
Een paar sokken ofzo?
Een gemiddelde broek scoor je zelfs bij "Wiman" en consorten niet (meer) voor 5 euro.
Neuh, is het ook niet, maar vergeleken met 3 euro voor de broek en 30 ofzo voor het vest (geen idee wat het in NL kost eigenlijk, alles komt van de schoonfamilie uit Amerikaquote:Op donderdag 13 december 2007 16:26 schreef DaviniaHR het volgende:
GAP is toch niet echt couture? Althans niet voor de prijs...
Ik wil niet belerend doen, maar er is nogal een verschil in bont of leer dragen. Leer is vaak een restproduct van een dier dat geslacht is voor vlees. Dieren voor bont worden ervoor gefokt en vaak op gruwelijke wijze afgeslacht voor het bont. Dus dat is echt een verschil.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:25 schreef Silmarwen het volgende:
Je draagt toch ook leer een eet toch ook vlees? Ik doe nooit zo moeilijkover bont. Heb geen bont, heb ook nooit bont gehad, maar snap het drama niet echt.
Trouwens ik vind Le petit Bateau ook helemaal geweldig en dat is dus helemaal niet duur, vooral niet als je het in Frankrijk koopt. Geweldig schattige rompertjes hebben ze! Heb er al een stuk of 6 geloof ik.
Laat iedereen dat toch voor zichzelf beslissen...quote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik wil niet belerend doen, maar er is nogal een verschil in bont of leer dragen. Leer is vaak een restproduct van een dier dat geslacht is voor vlees. Dieren voor bont worden ervoor gefokt en vaak op gruwelijke wijze afgeslacht voor het bont. Dus dat is echt een verschil.
Ik probeer ook geen mening erdoor te drammen, ik geef alleen aan dat het dus echt niet hetzelfde is als leer dragen of vlees eten. Is gewoon een feit, geen discussie waard verder denk ik?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Laat iedereen dat toch voor zichzelf beslissen...
Jottum heeft idd echt zulke leuke dingen!!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef Fuente het volgende:
Dit is geen goed topic voor mij
Wauw wat een gave kleertjes!
Persoonlijk ben ik helemaal maf van de kleding van jottum, echt helemaal super, maar helaasssss, zo duur
Owww echt, ik ben d'r verliefd op! Voor jongetjes ook trouwens, hele leuke kleertjes. Als ik ooit de loterij win, koop ik alles van jottumquote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Jottum heeft idd echt zulke leuke dingen!!
Ik was helemaal verliefd hierop:
[ afbeelding ]
Hebben ze het alleen voor kindjes van 1.40!!![]()
Bij een bruidswinkel kunnen ze je daar vast wel aan helpen.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef DaviniaHR het volgende:
Oh, en trouwens... Als mijn vader gaat trouwen (eind mrt) gaat Eli (dan 7 mnd) in smoking, uiteraard
Ik weet alleen niet waar ik die vandaan zou moeten toveren. Iemand tips?
wat een leuk jasje (alleen die strikjes vind ik gruwelijk)quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dit topic is zó fout voor mijn hebberigheid
Modus, als je nou op kraamvisite komt he, en ik krijg een dochter..krijg ik dan deze van je?![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |