abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55246034
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:18 schreef Beaker het volgende:
Burberry gecombineerd met een donkerblauwe rib pofbroek van de Wibra
Hehe.. Ethan heeft een heel sportief capuchon vestje van BabyGAP en daar staat de goedkoopste witte joggingbroek van de HEMA echt prima onder!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 13 december 2007 @ 15:23:01 #52
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_55246073
quote:
Op donderdag 13 december 2007 14:16 schreef Étoile het volgende:
Hihi ik zou het zelf ook niet zomaar kopen hoor Tearsong (ik heb geeneens kinderen of kinderplannen, ik vind winkelen gewoon leuk ). Als ik met vriendinnen (met kinderen) winkel dan zie je bij de Hema, H&M, aanbiedingen bij de Mexx, Zara en zelfs Wibra ook superveel leuke dingen voor 5 euro ofzo. En het kan ook juist een kick zijn om zo goedkoop mogelijk leuke dingen te scoren.

Maar ik kan me best voorstellen dat een ander van dit soort leuke dingen.
Een paar sokken ofzo?
Een gemiddelde broek scoor je zelfs bij "Wiman" en consorten niet (meer) voor 5 euro.

Ach, van mij geen kwaad woord over de big spenders. Voor een leuk bedrag neem ik zo goed als nieuwe kleding van ze over via Marktplaats.
  donderdag 13 december 2007 @ 15:24:47 #53
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55246109
Knut vermoord me als ik zulke dingen koop. Maar aan de andere kant hij doet me ook wat aan als ik wat koop bij de Zeeman. Ik vind Jil en Sil dingen zo enorm schattig, en van die Dior jurkjes smelt ik gewoon!
Ik kan niet echt wat vinden van Jil en Sil voor de hele kleintjes, maar het is er wel want ik heb het mijn beste vriendin cadeau gedaan. Dolce and Gabana vind ik een beetje ordinair.

Ik ben helemaal schoenen gek en kleine schoentjes daar smelt ik al helemaal van. Ik durf te wedden dat Leeloo een berg schoenen heeft die mijn collectie overtreft en dat binnen een jaar.

Ik had dit topic nooit moeten lezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Silmarwen op 13-12-2007 15:32:32 ]
pi_55246288
zijn dat nou bontsloffen/schoenen?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 13 december 2007 @ 15:32:53 #55
54772 Silmarwen
pi_55246300
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef TearSong het volgende:
zijn dat nou bontsloffen/schoenen?
Uhuh

Het zijn officieel "slippers." hihi.
  donderdag 13 december 2007 @ 15:46:27 #56
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55246626
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:
baby Dior
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Étoile het volgende:
Wat een topic! En die andere ook, die luiertas, kim

Dit linkje mag dan natuurlijk niet ontbreken: http://www.giuliadesign.nl/

OMFG!
*smelt* *kwijl* *smelt* Whaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Waarom, wáárom kom ik in dit topic!
Ik had echt niet moeten klikken he..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55246692
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef Smirre het volgende:

[..]

Een paar sokken ofzo?
Een gemiddelde broek scoor je zelfs bij "Wiman" en consorten niet (meer) voor 5 euro.
Nee hoor, rompertjes, basic tshirtjes, joggingbroekjes etc. kan je echt wel voor die prijs vinden bij een Hema, Zeeman of Wibra en in de opruiming bij betere merken. Laatst als kraamkadootje nog voor 15 piek 2 hele schattige tshirtjes met lange mouwen en een rokje gekocht in de opruiming bij Mexx.

Maargoed, 10 of 15 euro dan, ook goed. Iig een bedrag wat in het niet valt bij 300 euro voor een winterjasje en 90 euro voor slofjes.

Dat lijkt mij trouwens nog t grootste 'nadeel', ze kunnen er maar zo kort gebruik van maken. Moet je nog je best doen om al die kleertjes aan te krijgen voor ze eruit groeien. Maarja je zal het idd wel goed kunnen doorverkopen ws.

Overigens, echt bont zou ik dus absoluut niet kopen. De filmpjes van levend gevilde zeehondjes, katten en honden staan iig op mijn netvlies gegrift. Er is tegenwoordig genoeg mooi nepbont als je ervan houdt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Etoile op 13-12-2007 15:54:08 ]
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 13 december 2007 @ 16:00:56 #58
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_55247030
Eensch, bont kan ècht niet.

Wat je zegt, Etoile, zal zo zijn. Klinkt aantrekkelijk, inderdaad. Mijn manco is dat men mij zelden ziet in de uitverkoop. Ik koop kleren graag bij aanvang van het seizoen. Inmiddels heb ik mezelf begrensd door niet in het voren te gaan kopen (leuk voor volgend jaar bleek uiteindelijk toch niet meer zo leuk).
Sowieso is winkelen niet mijn hobby in gezelschap van 2 kleine kinderen met een selectief gehoor. Ik ben zeer enthousiast over online-winkelen.
pi_55247708
Dit is geen goed topic voor mij
Wauw wat een gave kleertjes!
Persoonlijk ben ik helemaal maf van de kleding van jottum, echt helemaal super, maar helaasssss, zo duur
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 13 december 2007 @ 16:25:13 #60
54772 Silmarwen
pi_55247800
Je draagt toch ook leer een eet toch ook vlees? Ik doe nooit zo moeilijkover bont. Heb geen bont, heb ook nooit bont gehad, maar snap het drama niet echt.

Trouwens ik vind Le petit Bateau ook helemaal geweldig en dat is dus helemaal niet duur, vooral niet als je het in Frankrijk koopt. Geweldig schattige rompertjes hebben ze! Heb er al een stuk of 6 geloof ik.
  donderdag 13 december 2007 @ 16:26:28 #61
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55247837
We hebben ook nog in de kast liggen een overhemdje een vestje en een tuinbroek van RL. 9mnd en groter. anders is hij er helemaal zo snel uitgegroeid.
GAP is toch niet echt couture? Althans niet voor de prijs...
En, we hebben ook Timberland schoentjes. De grootste babymaat. Die heeft mijn moeder nog gekocht. Met op het doosje ook "van mama" met de datum erop. Heel veel emotionele waarde dus voor de 50euro

Al heb ik ook wel staan kwijlen bij de babymexx voor een winterjas. maar 60euro voor een winterjas is me gewoon echt te duur. zeker als we een "skipak" van petit bateau hebben gekregen. is heerlijk warm!
Petit bateau is wel erg duur, vind ik. Errug mooi, maar te duur.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 13 december 2007 @ 16:33:05 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55248011
Oeh, dat roze Ralph Lauren setje Kim

Ik heb deze voor Dean, deze winter

En deze is ie al uitgegroeid

En die heeft ie welgeteld 1 keer aangehad

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 13-12-2007 16:41:50 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55248033
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:26 schreef DaviniaHR het volgende:
GAP is toch niet echt couture? Althans niet voor de prijs...
Neuh, is het ook niet, maar vergeleken met 3 euro voor de broek en 30 ofzo voor het vest (geen idee wat het in NL kost eigenlijk, alles komt van de schoonfamilie uit Amerika )

Wat bijzonder trouwens, die Timberlands en het verhaal erachter
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_55248090
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:25 schreef Silmarwen het volgende:
Je draagt toch ook leer een eet toch ook vlees? Ik doe nooit zo moeilijkover bont. Heb geen bont, heb ook nooit bont gehad, maar snap het drama niet echt.

Trouwens ik vind Le petit Bateau ook helemaal geweldig en dat is dus helemaal niet duur, vooral niet als je het in Frankrijk koopt. Geweldig schattige rompertjes hebben ze! Heb er al een stuk of 6 geloof ik.
Ik wil niet belerend doen, maar er is nogal een verschil in bont of leer dragen. Leer is vaak een restproduct van een dier dat geslacht is voor vlees. Dieren voor bont worden ervoor gefokt en vaak op gruwelijke wijze afgeslacht voor het bont. Dus dat is echt een verschil.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 13 december 2007 @ 16:44:18 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55248282
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ik wil niet belerend doen, maar er is nogal een verschil in bont of leer dragen. Leer is vaak een restproduct van een dier dat geslacht is voor vlees. Dieren voor bont worden ervoor gefokt en vaak op gruwelijke wijze afgeslacht voor het bont. Dus dat is echt een verschil.
Laat iedereen dat toch voor zichzelf beslissen...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55248354
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Laat iedereen dat toch voor zichzelf beslissen...
Ik probeer ook geen mening erdoor te drammen, ik geef alleen aan dat het dus echt niet hetzelfde is als leer dragen of vlees eten. Is gewoon een feit, geen discussie waard verder denk ik?
Sara
Merel
Ukje
pi_55248476
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef Fuente het volgende:
Dit is geen goed topic voor mij
Wauw wat een gave kleertjes!
Persoonlijk ben ik helemaal maf van de kleding van jottum, echt helemaal super, maar helaasssss, zo duur
Jottum heeft idd echt zulke leuke dingen!!
Ik was helemaal verliefd hierop:

Hebben ze het alleen voor kindjes van 1.40!!
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55248528
van Mil Fiori

pi_55248535
Dit topic is zó fout voor mijn hebberigheid

Modus, als je nou op kraamvisite komt he, en ik krijg een dochter..krijg ik dan deze van je? !
Saartje
  donderdag 13 december 2007 @ 16:54:32 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55248579
Oh, en trouwens... Als mijn vader gaat trouwen (eind mrt) gaat Eli (dan 7 mnd) in smoking, uiteraard
Ik weet alleen niet waar ik die vandaan zou moeten toveren. Iemand tips?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55248614
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef --Eveliene-- het volgende:

[..]

Jottum heeft idd echt zulke leuke dingen!!
Ik was helemaal verliefd hierop:
[ afbeelding ]

Hebben ze het alleen voor kindjes van 1.40!!
Owww echt, ik ben d'r verliefd op! Voor jongetjes ook trouwens, hele leuke kleertjes. Als ik ooit de loterij win, koop ik alles van jottum
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 13 december 2007 @ 16:57:15 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55248664
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef DaviniaHR het volgende:
Oh, en trouwens... Als mijn vader gaat trouwen (eind mrt) gaat Eli (dan 7 mnd) in smoking, uiteraard
Ik weet alleen niet waar ik die vandaan zou moeten toveren. Iemand tips?
Bij een bruidswinkel kunnen ze je daar vast wel aan helpen.
En anders de Zwarte Markt in Beverwijk.
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 16:58:30 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55248704
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dit topic is zó fout voor mijn hebberigheid

Modus, als je nou op kraamvisite komt he, en ik krijg een dochter..krijg ik dan deze van je? !
[ afbeelding ]
wat een leuk jasje (alleen die strikjes vind ik gruwelijk)
pi_55248709
H&M heeft nu volgens mij ook wel smokings voor babies liggen, voor de feestdagen
Saartje
pi_55248891
Baby Dior voor K-I-M.

maar £70,-

En dat grijze jasje... Welk merk was dat? Als ik dat aan husb laat zien krijgt Leonore het misschien wel voor kerst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')