Vooruit dan maar....quote:Op donderdag 13 december 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou hup! Openen dat 'Babycouture' topic dan en showen!
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef Modus het volgende:
Ha, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het begrip luiertas niet eens kende tot gisteren. De naam suggereert dat het een tas is speciaal voor luiers en verder niks maar ik heb inmiddels begrepen dat het meer is dan dat, dat je er allemaal babymuk in kwijt kan, je flessie etc. Maar dan nog... moet het dan allemaal zo duur?
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor we Naf Naf spenen, Oilily rammelaars en Replay slabbetjes (2 voor maar ¤ 89,95, wasn een aanbieding schaaaaat!) in de winkel zullen aantreffen.
.
Niet happen hoor..
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat je nu met iets nieuws komt?![]()
![]()
Think again...
Het is niet voor niets dat de BabyGap een begrip is.Vergeet niet dat de upperclass, die echt geld teveel heeft, ook kindjes krijgt en die dus mooi wel wil uitdossen en uitrusten als zichzelf.
Ik noem Dior slofjes bijvoorbeeld.
Maar goed, daar ging dit topic niet over. Luiertassen it is.
Als je het over de gekte van 'Babycouture' wil hebben moet je mss even een apart topic openen. Kan nog best interessant zijn denk ik.
die heb ik in het witquote:Op donderdag 13 december 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
www.minibeau.nl/babydiorwinter/index.html
Een linkje naar allemaal leuke kleertjes...
En ik heb schoentjes gezien, waaraan ik dus nu al helemaal verkocht ben
[ afbeelding ]
Ik moet ze ook hebben!quote:
OMGquote:Op donderdag 13 december 2007 13:26 schreef k_i_m het volgende:
Oooh, die roze met vetertjes.
.
.
[ afbeelding ]
En dat voor maar 50 euro!.
Zet je dat er dan wel even bij. Zo van deze niet....maar deze welquote:Op donderdag 13 december 2007 13:32 schreef k_i_m het volgende:
Oja, voor de duidelijkheid, ik heb niet alles wat ik hier ga posten hoor.
Dierenprints zijn weer helemaal 2008!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:43 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind deze zo verschrikkelijk gaaf. Het zou me niks verbazen als het nog écht bont is ook.
[ afbeelding ]
Een echte Cavalli, voor maar ietsje meer dan 620 euro.
Het moge duidelijk zijn dat dit mijn huis niet inkomt.
Leukquote:Op donderdag 13 december 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
En ik heb schoentjes gezien, waaraan ik dus nu al helemaal verkocht ben
[ afbeelding ]
Die link gaat mij geld kosten...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Étoile het volgende:Wat een topic! En die andere ook, die luiertas, kim
![]()
![]()
Dit linkje mag dan natuurlijk niet ontbreken: http://www.giuliadesign.nl/
[ afbeelding ]
Ik kan me wel voorstellen dat er veel mensen zijn die![]()
van de prijzen. Zeker als je zelf thuis behoorlijk bewuste keuzes moet maken om rond te komen. Anderzijds, als je sowieso al gewend bent om voor jezelf en je interieur meer geld uit te geven, dan is het ook wel logisch dat je dit met kinderspullen ook sneller doet.
Zolang je je kinderen maar wel gewoon lekker kind laat zijn. Je kent ze wel, ouders die in paniek schieten om een broek als een kind op straat speelt.
Sorry!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die link gaat mij geld kosten...
Ja en in de aanbieding!!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:03 schreef Étoile het volgende:
[..]
Sorry!![]()
[ afbeelding ]
Hoe schattig.
En nou dacht ik dat ik een dure smaak had maar ik kan gelukkig zeggen dat ik bij de Prenatal en de Hema setjes heb gezien die vele malen schattiger zijn dan dezequote:
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 13 december 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd wat jij zegt Etoile. Ik zou sowieso al nooit zoveel geld uitgeven aan een dior shirtje voor mezelf, laat staan voor mijn kind. Maar als je gewend bent dat soort dingen te kopen en dragen, en ze ook echt mooi vindt kan ik me voorstellen dat je het voor je kind ook doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |